Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Minombre skrev (6 minutter siden):

Det er vel ingen regler som sier at man skal holde seg inne dersom man ikke er syk selv. Jeg jobbet på sykehjem før og jeg måtte på jobb selv om jeg hadde tørket spy fra ungen min hele natta. De gjør i utgangspunktet veldig mye for å unngå smitte med omgangssyke på sykehjem og andre helseinstitusjoner, men dersom alle familiemedlemmer til folk som er syke også må holde seg hjemme, hadde ikke landet gått rundt i perioder av året. 

Poenget var at Sara hadde ikke trengt gjøre dette, hun avbrøt også sin jobb, hun skulle jo ikke hjem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gipetto skrev (1 time siden):

Det blir det samme som å si at man ikke kan gå utenfor husets fire vegger i sesongen for omgangssyke. 

Nei det er ikke det samme. Om en person vet at familien ligger i omgangssyke så drar du ikke ut mot masse mennesker og setter seg på fly. Om mine 3 i huset hadde dette så ville jeg holdt meg hjemme til alle var friske. Å SE har råd til å booke inn på ett annet rom på hotellet 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (13 minutter siden):

Jeg gjør ikke det, men det var jo det Sara gjorde droppet resten av jobbreisen og reiste med fly hjem. Hun skulle jo ikke hjem i dag, de var jo begge på jobbreise i Bergen. 

Tenkte bare siden du kommenterte at hun dro rett på flyet.

Nå sier hun jo at hun fikk panikk også med tanke på foreldre og sønnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Nei det er ikke det samme. Om en person vet at familien ligger i omgangssyke så drar du ikke ut mot masse mennesker og setter seg på fly. Om mine 3 i huset hadde dette så ville jeg holdt meg hjemme til alle var friske. Å SE har råd til å booke inn på ett annet rom på hotellet 

Du får jo ikke fri fra jobb eller betalt, forsikring på reise fordi noen i din familie er syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (Akkurat nå):

Du får jo ikke fri fra jobb eller betalt, forsikring på reise fordi noen i din familie er syke.

Nei.. men hun er i en situasjon hvor hun faktisk kunne holdt seg på ett rom alene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Nei.. men hun er i en situasjon hvor hun faktisk kunne holdt seg på ett rom alene

Fordi hun er Sara og har mulighet til det, så trenger hun ikke gjør som alle andre gjør, altså de holder seg ikke hjemme selv om mannen er syk. Oh lord. Vi lever i en verden som består av frie valg, amen to that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Dette kunne hun løst mye smidigere med å be om et rom til

Hvorfor skulle hun, tilfredstille dere? Hun ville hjem til sin sønn i tilfelle foreldrene hennes ble syke. Og skulle jeg selv blitt smittet ville jeg mye heller blitt syk hjemme enn på et hotell.

Endret av Angel75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (8 minutter siden):

Poenget var at Sara hadde ikke trengt gjøre dette, hun avbrøt også sin jobb, hun skulle jo ikke hjem. 

Nei, men det kan jo være logistikk som gjorde at hun tok det valget. Om hun hadde blitt syk i løpet av dagen/morgendagen, måtte hun jo ha ventet i flere dager med å reise hjem til barna. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle hun, tilfredstille dere? Hun ville hjem til sin sønn i tilfelle foreldrene hennes ble syke. Og skulle jeg selv blitt smittet ville jeg mye heller blitt syk hjemme enn på et hotell.

Hun skal ikke tilfredsstille meg men det hadde vært en smidigere løsning og hun kunne holdt avtalene som planlagt og reist hjem som planlagt.

I stede for å bli hysterisk og kaste seg på et fly mens hun potensielt er smittsom.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Dette kunne hun løst mye smidigere med å be om et rom til

SE sier " jeg ville tross alt ikke gå på ett møte i dag og sitte tett med mennesker når jeg vet V har omgangssyke"🙈

Men flyplasser,taxi og fly er noe anderledes 🙈

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun hadde så panikk allerede i går ettermiddag / kveld, og såååå redd for å bli smittet, hvorfor booket hun ikke et rom til seg selv? Hvis hun har denne diagnosen som hun har (husker ikke akkurat hva det heter igjen) , så er det helt merkelig hun valgte å dele rom med V. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Hun skal ikke tilfredsstille meg men det hadde vært en smidigere løsning og hun kunne holdt avtalene som planlagt og reist hjem som planlagt.

I stede for å bli hysterisk og kaste seg på et fly mens hun potensielt er smittsom.

Ikke en gang pakke med seg klærne sine 😂😂 Snakk om overgivelse. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (14 minutter siden):

SE sier " jeg ville tross alt ikke gå på ett møte i dag og sitte tett med mennesker når jeg vet V har omgangssyke"🙈

Men flyplasser,taxi og fly er noe anderledes 🙈

Er så idiotisk sagt at det burde ikke vært lov.. Hun er virkelig noe for seg selv

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Men i alle dager. Kan man egentlig bli mer navlebeskuende? Er dette noe å blåse opp, Sara? For et fantastisk teit opplegg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 minutt siden):

Men i alle dager. Kan man egentlig bli mer navlebeskuende? Er dette noe å blåse opp, Sara? For et fantastisk teit opplegg! 

Enig, @Unodostrez! Enten er dette en høydare i navlebeskuelse eller clickbait. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Unodostrez
LivEinar skrev (2 minutter siden):

Enig, @Unodostrez! Enten er dette en høydare i navlebeskuelse eller clickbait. 

Og så mye engasjement i meldingene. Hvem bryyyyyyr seg om at hun dro hjem? Er galskap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå selger hun sikkert x antall flere kjoler og regnkåper i kveld fordi folk synes så synd på henne

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (4 minutter siden):

Og så mye engasjement i meldingene. Hvem bryyyyyyr seg om at hun dro hjem? Er galskap! 

Hvem som bryr seg? Følgerne på snap og vi her inne på KG 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig i dag når V ble syk var forklaringen til SE at hun dro hjem fordi hun fikk angst og ikke ville bli syk. Så fikk hun mye pes, og nå er plutselig forklaringen at hun måtte hjem til yngste barnet og foreldrene for hun ville ikke bli stuck i Bergen. Ok 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...