Snoker45 Skrevet 30. september #37601 Del Skrevet 30. september Hun er så utrolig gjennomskubar og falsk at jeg har ikke ord. Prøver og late som hun er mor Theresa ved å donere til ME forskning og at vi må fortsette å handle hos henne. Ja, bra hun donerer men eierne tok samtidig ut 13 millioner i utbytte og halvparten av dette går til SE og hennes 25-millioner kroners hus. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 30. september #37602 Del Skrevet 30. september Snoker45 skrev (1 time siden): Hun er så utrolig gjennomskubar og falsk at jeg har ikke ord. Prøver og late som hun er mor Theresa ved å donere til ME forskning og at vi må fortsette å handle hos henne. Ja, bra hun donerer men eierne tok samtidig ut 13 millioner i utbytte og halvparten av dette går til SE og hennes 25-millioner kroners hus. Jeg sliter litt med å forstå hvorfor hun ikke kan ta ut det utbyttet om firma gikk med såpass overskudd? Og om hun har så god råd, hvorfor kan hun da ikke bygge et så dyrt hus? Jeg forstår at mange mener hun skulle solgt klær billigere og alt det dær. Men nå kjøper nå folk det de selger, og da må hun vel få gjøre som hun vil med pengene? Og at hun gir såpass til forskning er veldig bra. Og helt ærlig, jeg tror ikke så mange handler der fordi hun gir av overskuddet til forskning, men av andre årsaker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 30. september #37603 Del Skrevet 30. september Snoker45 skrev (2 timer siden): Hun er så utrolig gjennomskubar og falsk at jeg har ikke ord. Prøver og late som hun er mor Theresa ved å donere til ME forskning og at vi må fortsette å handle hos henne. Ja, bra hun donerer men eierne tok samtidig ut 13 millioner i utbytte og halvparten av dette går til SE og hennes 25-millioner kroners hus. Jøss 🙄 Har jeg lyst å gi penger til gode formål. Gir jeg det heller direkte . Kjøper ikke en vare for å være med å støtte noe. Mellomledd har jeg alltid vær skeptisk til… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 30. september #37604 Del Skrevet 30. september Fikk litt sjokk når jeg så henne på tv, på snapchat ser hun jo kjempe liten og tynn ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mlk301 Skrevet 30. september #37605 Del Skrevet 30. september Anelyy skrev (2 timer siden): Fikk litt sjokk når jeg så henne på tv, på snapchat ser hun jo kjempe liten og tynn ut. Det som går på TV nå er jo "gammelt" og helt i starten av livsstilsendringen hennes, så det er jo ikke så rart at det er stor forskjell på da og nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. september #37606 Del Skrevet 30. september elskersommer skrev (13 timer siden): 2 stk kunder som ikke er fornøyd Bilder fra Trustpilot Dette er faktisk det mest kritikkverdige med CareLess. At en bedrift sletter kritiske tilbakemeldinger på egen nettside og Facebook er både useriøst og gjør at produktene blir fremstilt på en fullstendig feil måte ovenfor kundene. Det er rett og slett utrolig shady. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. september #37607 Del Skrevet 30. september (endret) Slettet. Endret 30. september av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 30. september #37608 Del Skrevet 30. september caremore skrev (5 minutter siden): Betenkelig at den kommersielle delen av bedriftseieren nevnes i en kavalkade som skal opplyse folk med ME diagnosen. Det er å reklamere for CareLess og Sara Emilie Tandberg AS med sine nominasjoner til Vixen. Og folk tror fortsatt at å donerer til 10 % til ME forskning ikke har noe som helst kommersiell fordel?https://melivet.com/2023/12/26/me-livets-arskavalkade-2023/ Hva med at du for en gangs skyld så med litt andre øyne for en gangs skyld og ikke jaktet etter noe for å ta Sara. Her leter du opp en uskyldig blogger som er takknemlig for donasjon til ME forskning. Vet du hvem som skriver den bloggen? Tror du de som har ME bryr seg eller at ME syke er dumme? Tror du de med ME er glad for penger til forskning? Tenk om staten kunne bidratt med penger til forskning? Donerer du noe til ME forskning? Skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. september #37609 Del Skrevet 30. september Angel75 skrev (7 minutter siden): Hva med at du for en gangs skyld så med litt andre øyne for en gangs skyld og ikke jaktet etter noe for å ta Sara. Her leter du opp en uskyldig blogger som er takknemlig for donasjon til ME forskning. Vet du hvem som skriver den bloggen? Tror du de som har ME bryr seg eller at ME syke er dumme? Tror du de med ME er glad for penger til forskning? Tenk om staten kunne bidratt med penger til forskning? Donerer du noe til ME forskning? Skeptisk. Klart jeg vet hvem som skriver denne bloggen, anerkjent ME «forkjemper» og vært i diverse debatter. Hun har stor tyngde innenfor ME miljøet. Noe du tydeligvis ikke vet noe om. Igjen, det handler om de kommersielle bindingene og donasjonene fra Careless. Som du sikker kan se, er det donert 11 millioner til ME forskning samme år fra forskningsrådet og STATEN har donert 11. millioner til forskning på ME. For enkelte av oss er ikke ME eller andre kroniske sykdommer brød og sirkus, det er blodig alvor. Så neste gang du skal hoste opp enda en fordummende kommentar så les innholdet i innleggene først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 30. september #37610 Del Skrevet 30. september caremore skrev (7 minutter siden): Klart jeg vet hvem som skriver denne bloggen, anerkjent ME «forkjemper» og vært i diverse debatter. Hun har stor tyngde innenfor ME miljøet. Noe du tydeligvis ikke vet noe om. Igjen, det handler om de kommersielle bindingene og donasjonene fra Careless. Som du sikker kan se, er det donert 11 millioner til ME forskning samme år fra forskningsrådet og STATEN har donert 11. millioner til forskning på ME. For enkelte av oss er ikke ME eller andre kroniske sykdommer brød og sirkus, det er blodig alvor. Så neste gang du skal hoste opp enda en fordummende kommentar så les innholdet i innleggene først. Jeg vet veldig godt hvem hun er og jeg har lest. Poenget står, vær glad på andres vegne. ME syke er ikke dumme. Sara er heller ikke dum, selv om du ønsker å fremstille henne som det, hun ler hele veien til banken. Og du bidrar så hun kan kjøpe seg et litt dyrt hus 🤑🤑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. september #37611 Del Skrevet 30. september Angel75 skrev (7 minutter siden): Jeg vet veldig godt hvem hun er og jeg har lest. Poenget står, vær glad på andres vegne. ME syke er ikke dumme. Sara er heller ikke dum, selv om du ønsker å fremstille henne som det, hun ler hele veien til banken. Og du bidrar så hun kan kjøpe seg et litt dyrt hus 🤑🤑 😂😂😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. september #37612 Del Skrevet 30. september Svanemom2024 skrev (4 timer siden): Jøss 🙄 Har jeg lyst å gi penger til gode formål. Gir jeg det heller direkte . Kjøper ikke en vare for å være med å støtte noe. Mellomledd har jeg alltid vær skeptisk til… Mange som ikke skjønner at det er mellomleddet som profitterer mest på dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 30. september #37613 Del Skrevet 30. september caremore skrev (1 minutt siden): Mange som ikke skjønner at det er mellomleddet som profitterer mest på dette. Hvor mange tror du egentlig handler der for at de donerer penger? 🤪 Heller det at du ikke skjønner at folk handler for at de liker produktene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. september #37614 Del Skrevet 30. september Angel75 skrev (19 minutter siden): Hvor mange tror du egentlig handler der for at de donerer penger? 🤪 Heller det at du ikke skjønner at folk handler for at de liker produktene. Jeg tror det faktisk er mange.. men så klart må de også like tøyet. å det er bra hun donerer. Men Hadde hun gjort dette om det ikke var for att hun måtte? Hadde SE betalt inn 1.5 mill til ME foreningen sin konto om hun ikke hadde måtte gjøre det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 30. september #37615 Del Skrevet 30. september elskersommer skrev (21 minutter siden): Jeg tror det faktisk er mange.. men så klart må de også like tøyet. å det er bra hun donerer. Men Hadde hun gjort dette om det ikke var for att hun måtte? Hadde SE betalt inn 1.5 mill til ME foreningen sin konto om hun ikke hadde måtte gjøre det? Det vet jeg ikke, kjenner henne ikke, men jeg tviler. Men nå forholder jeg meg til at hun må gi og hun har valgt ME, og det er jeg glad for, for det trengs 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. september #37616 Del Skrevet 30. september Angel75 skrev (16 minutter siden): Det vet jeg ikke, kjenner henne ikke, men jeg tviler. Men nå forholder jeg meg til at hun må gi og hun har valgt ME, og det er jeg glad for, for det trengs 💙 Så klart det bra hun MÅ gi. Men veldig mange tror ikke på at det er slik når det blir nevnt at hun må. Folk tror faktisk att hun donerer penger av egen godhet. Så.for meg så virker hun kynisk som legger det frem i nyheter og på snapchat som att hun gir av egen fri vilje.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 30. september #37617 Del Skrevet 30. september elskersommer skrev (10 minutter siden): Så klart det bra hun MÅ gi. Men veldig mange tror ikke på at det er slik når det blir nevnt at hun må. Folk tror faktisk att hun donerer penger av egen godhet. Så.for meg så virker hun kynisk som legger det frem i nyheter og på snapchat som att hun gir av egen fri vilje.. Alt man MÅ henge seg opp i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. september #37618 Del Skrevet 30. september elskersommer skrev (2 timer siden): Så klart det bra hun MÅ gi. Men veldig mange tror ikke på at det er slik når det blir nevnt at hun må. Folk tror faktisk att hun donerer penger av egen godhet. Så.for meg så virker hun kynisk som legger det frem i nyheter og på snapchat som att hun gir av egen fri vilje.. Nettopp, hun innbiller folk at hun er så generøs og gavmild av fri vilje. Lurer på hvor mange som vet at hun MÅ gi. For SE er det viktig å få det til å virke som hun er en heltinne... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. september #37619 Del Skrevet 30. september Bibbi_ skrev (28 minutter siden): Nettopp, hun innbiller folk at hun er så generøs og gavmild av fri vilje. Lurer på hvor mange som vet at hun MÅ gi. For SE er det viktig å få det til å virke som hun er en heltinne... kan du oppklare for en uviten? Hvorfor må de donere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 30. september #37620 Del Skrevet 30. september Palmemor skrev (15 minutter siden): kan du oppklare for en uviten? Hvorfor må de donere? De som er under David Reme har det som et krav at de må donere 10%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå