Snublefot62 Skrevet 4. september #37161 Del Skrevet 4. september kittkatt skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke? Sannsynligvis er det jo ei her inne. Nå stiller du bare et dumt spørsmål for å være vanskelig. Politiet har vel bare ikke nok materiale helt enda. Så hun får bare fortsette å samle opp, så tar de nok opp saken etterhvert 😄 Fordi jeg lurer på hvorfor det er av interesse. Hva så om det er noen her inne? Eller ikke er noen her inne? Utgjør det noen forskjell for oss eller SE om vedkommende har bruker på KG? Åpenbart ikke. Men du vil gjerne sende et lite subtilt stikk mot noen her fordi du mener de bruker for mye tid på å følge med på SE og rapportering av regelbrudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 4. september #37162 Del Skrevet 4. september Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Fordi jeg lurer på hvorfor det er av interesse. Hva så om det er noen her inne? Eller ikke er noen her inne? Utgjør det noen forskjell for oss eller SE om vedkommende har bruker på KG? Åpenbart ikke. Men du vil gjerne sende et lite subtilt stikk mot noen her fordi du mener de bruker for mye tid på å følge med på SE og rapportering av regelbrudd. Ingen subtile hint her. Om noen føler seg truffet så er det vel passende for dem 🤷🏼♀️ Der var et oppriktig spørsmål 😊 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. september #37163 Del Skrevet 4. september kittkatt skrev (19 minutter siden): Politiet har vel bare ikke nok materiale helt enda. Så hun får bare fortsette å samle opp, så tar de nok opp saken etterhvert 😄 Voldtekt og drapssaker blir henlagt,så hadde ikke holdt pusten for at en influencer som kriger mot "nettroll" blir fulgt opp av politet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 4. september #37164 Del Skrevet 4. september Snublefot62 skrev (28 minutter siden): Bare tull. Tror jeg ikke fem flate øre på at hun har gjort. Og har hun gjort det er hun dum. For da vil jo en rask kikk i offentlige dokumenter vise at hun faktisk bryter loven… Jeg er så lei influensere som tror de kan politianmelde alt de ikke liker. Dette er vel ikke første gangen hun har gjort dette. Og blir helt sikkert ikke siste gang. Lurer litt på om hun våger å vise frem anmeldelsen hun har sendt inn og. Og ikke minst hjemmelen som er brukt. Hvorfor skal ikke trakassering bli tatt på alvor? Bare foe hun er offentlig? Vi vet ikke alt hun har mottatt. Og meldt til barnevernet? Er mange syke folk der ute. Og man vet aldri hva folk kan finne på å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. september #37165 Del Skrevet 4. september Angel75 skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal ikke trakassering bli tatt på alvor? Bare foe hun er offentlig? Vi vet ikke alt hun har mottatt. Og meldt til barnevernet? Er mange syke folk der ute. Og man vet aldri hva folk kan finne på å gjøre. Trakassering skal absolutt tas alvorlig. Er det trakassering hun sier hun blir utsatt for? Og hva er det hun får som hun omtaler som trakassering? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 4. september #37166 Del Skrevet 4. september Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Trakassering skal absolutt tas alvorlig. Er det trakassering hun sier hun blir utsatt for? Og hva er det hun får som hun omtaler som trakassering? Må jo være mye mer enn at noen rapporterer inn det de mener er ulovlig reklame! Det er jo ikke noe som har betydning for henne om det er uriktig i følge henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 4. september #37167 Del Skrevet 4. september Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Trakassering skal absolutt tas alvorlig. Er det trakassering hun sier hun blir utsatt for? Og hva er det hun får som hun omtaler som trakassering? Du mener det høres ut som normal oppførsel slik det legges frem? Da har du og jeg igjen totalt ulik oppfatning om ting. For et sjokk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. september #37168 Del Skrevet 4. september Angel75 skrev (4 minutter siden): Du mener det høres ut som normal oppførsel slik det legges frem? Da har du og jeg igjen totalt ulik oppfatning om ting. For et sjokk. Jeg spør jo hva som legges frem. Jeg har ikke sett det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet 4. september #37169 Del Skrevet 4. september Veldig enkelt vettu, å bli kvitt disse " gale" damene der ute, og det er jo bare å kutte ut å vise at du drikker alkohol..... kan overhodet ikke være vanskelig å skjule det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 4. september #37170 Del Skrevet 4. september Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Jeg spør jo hva som legges frem. Jeg har ikke sett det. Gå inn og hør selv. Er en stor fordel når man skal diskutere hva som er sagt eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 4. september #37171 Del Skrevet 4. september Tigerfrue skrev (2 minutter siden): Veldig enkelt vettu, å bli kvitt disse " gale" damene der ute, og det er jo bare å kutte ut å vise at du drikker alkohol..... kan overhodet ikke være vanskelig å skjule det. Var ikke bare det hun snakka om. For å melde alkohol er på sin plass, men så går det faktisk ann å ta helt av også, da går det over til trakassering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. september #37172 Del Skrevet 4. september Angel75 skrev (23 minutter siden): Hvorfor skal ikke trakassering bli tatt på alvor? Bare foe hun er offentlig? Vi vet ikke alt hun har mottatt. Og meldt til barnevernet? Er mange syke folk der ute. Og man vet aldri hva folk kan finne på å gjøre. Men hva legger du i ordet "trakassering"? Ja jeg har sendt mail til Helsedirektoratet, Forbrukertilsynet og careless og spurte om hvorfor SE får lov til å bryte alkoholloven gang på gang? Men jeg har aldri trakassert henne.. aldri vært ufin.. aldri vært forbanna og sint i mine mail. Jeg har spurt hvorfor gjør hun dette? Å om SE for alvor mener det her trakassering så har jeg ikke ord. Å trakassere eer noe helt annet. 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. september #37173 Del Skrevet 4. september Angel75 skrev (5 minutter siden): Gå inn og hør selv. Er en stor fordel når man skal diskutere hva som er sagt eller ikke. Hun sier att en person har sendt mail og klagd på att hun bryter alkoholloven.. å det er ikke trakassering. Det er faktisk bare sannhetene 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. september #37174 Del Skrevet 4. september Angel75 skrev (4 minutter siden): Var ikke bare det hun snakka om. For å melde alkohol er på sin plass, men så går det faktisk ann å ta helt av også, da går det over til trakassering. Jeg leste nå hennes snapchat hvor hun sier att noen har politianmeldt henne, gått til BV.. å når det går så langt som hun sier der så er det trakassering. Men att jeg har sendt til de jeg skrev over her går ikke under dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. september #37175 Del Skrevet 4. september Angel75 skrev (21 minutter siden): Gå inn og hør selv. Er en stor fordel når man skal diskutere hva som er sagt eller ikke. Nei. Men takk for forslaget. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. september #37176 Del Skrevet 4. september elskersommer skrev (15 minutter siden): Hun sier att en person har sendt mail og klagd på att hun bryter alkoholloven.. å det er ikke trakassering. Det er faktisk bare sannhetene Dersom vi snakker om henvendelser som går på hennes influenserbedrift eller noen av de andre foretakene så er vel strengt tatt dette heller ikke trakassering. Kan man i det hele trakassere en bedrift? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 4. september #37177 Del Skrevet 4. september elskersommer skrev (6 minutter siden): Jeg leste nå hennes snapchat hvor hun sier att noen har politianmeldt henne, gått til BV.. å når det går så langt som hun sier der så er det trakassering. Men att jeg har sendt til de jeg skrev over her går ikke under dette Jeg mener at trakassering er når man stadig tar kontakt med Careless, Vegard, samarbeidspartnere m.m. politianmelder henne, melder henne til barnevernet m.m Om det stemmer. Melde om alkoholreklame er rett, men det bildet hun snakket om, der Vegard satt med data .f eks, høres helt feil ut. Om det stemmer det vet jeg jo heller ikke. Angående feilmerking, synes jeg det kan være veldig intenst til tider, oppfordrer folk til å melde. Det blir rene heksejakten. Har aldri opplevd lignende med en annen, jo Lien. Men syns den går over stokk og stein, så da kan det oppleves som trakassering. Ja, jeg vet om lov og regler. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 4. september #37178 Del Skrevet 4. september Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Dersom vi snakker om henvendelser som går på hennes influenserbedrift eller noen av de andre foretakene så er vel strengt tatt dette heller ikke trakassering. Kan man i det hele trakassere en bedrift? Klarer du å skille på at medeier av en bedrift, at hun blir trakassert? Hadde du godtatt at din bedre halvdel/mor/datter hadde blitt behandlet slik som Sara blir? Jeg hadde iallefall ikke. Og nå kommer vel leksa, men Sara gjør jo det og det....... hadde hun ikke gjort det eller det....... så hadde ikke...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. september #37179 Del Skrevet 4. september Angel75 skrev (3 minutter siden): Jeg mener at trakassering er når man stadig tar kontakt med Careless, Vegard, samarbeidspartnere m.m. politianmelder henne, melder henne til barnevernet m.m Om det stemmer. Melde om alkoholreklame er rett, men det bildet hun snakket om, der Vegard satt med data .f eks, høres helt feil ut. Om det stemmer det vet jeg jo heller ikke. Angående feilmerking, synes jeg det kan være veldig intenst til tider, oppfordrer folk til å melde. Det blir rene heksejakten. Har aldri opplevd lignende med en annen, jo Lien. Men syns den går over stokk og stein, så da kan det oppleves som trakassering. Ja, jeg vet om lov og regler. Å politianmelde henne er helt bak mål. Det samme med og melde henne til BV. Hun er jo en bra mamma. Men og melde inn er ikke og trakassere. Om hun hadde kjørt en Snapchat konto for careless.no så hadde hun vel sluppet unna dette. Å hun kan faktisk bare la være og ha alkohol på bilder/video så slipper hun å få meldinger på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 4. september #37180 Del Skrevet 4. september 4 hours ago, kittkatt said: Ja, SE sier hun vil bli det. Men å sammenligne hva eieren av Cubus ville gjort blir feil, fordi Cubus ikke har en influencer som eier deler av det. Så det blir å sammenligne epler og pærer. For noe tøv. Tror du det gjelder andre lover og regler for "influensere" enn for andre forretningsdrivere? Eventuelt andre krav til høflighet, vanlig dannelse og generell oppførsel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå