Snublefot62 Skrevet 3. september #37121 Del Skrevet 3. september Angel75 skrev (1 minutt siden): Nei, jeg tror ikke hun tjente mer om hun heller opp et glass Pepsi max eller et glass vin. Men mer innhold jo mer penger. Du får ta det med helsedirektoratet, jeg er uenig med deg 😀 Du vrei deg unna spørsmålet. Det er veldig åpenbart. Jeg gjentar. Er du enig eller uenig i at hun tjener mer penger på å legge ut mer innhold? Mer innhold = flere visninger = mer penger. Og er du uenig - hva er du konkret uenig i de tre punktene der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 3. september #37122 Del Skrevet 3. september Angel75 skrev (12 minutter siden): Nei, jeg tror ikke hun tjente mer om hun heller opp et glass Pepsi max eller et glass vin. Men mer innhold jo mer penger. Du får ta det med helsedirektoratet, jeg er uenig med deg 😀 Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Du vrei deg unna spørsmålet. Det er veldig åpenbart. Jeg gjentar. Er du enig eller uenig i at hun tjener mer penger på å legge ut mer innhold? Mer innhold = flere visninger = mer penger. Og er du uenig - hva er du konkret uenig i de tre punktene der? Når jeg skriver slik, er jeg enig eller uenig da? Vrei jeg meg under spørsmålet? Eller leste du ikke? Som jeg skrev, ta det med Helsedirektoratet. Du og jeg er uenig 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. september #37123 Del Skrevet 3. september Angel75 skrev (13 minutter siden): Nei, jeg tror ikke hun tjente mer om hun heller opp et glass Pepsi max eller et glass vin. Men mer innhold jo mer penger. Du får ta det med helsedirektoratet, jeg er uenig med deg 😀 Men du sier jo "men mer innhold jo mer penger" Altså hun tjener da penger på det hun legger ut og skal dermed ikke ha alkohol med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 3. september #37124 Del Skrevet 3. september elskersommer skrev (1 minutt siden): Men du sier jo "men mer innhold jo mer penger" Altså hun tjener da penger på det hun legger ut og skal dermed ikke ha alkohol med Ta det med Helsedirektoratet. Jeg er uenig og ferdig med denne debatten. Tror jeg har sagt mitt 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. september #37125 Del Skrevet 3. september Angel75 skrev (5 minutter siden): Ta det med Helsedirektoratet. Jeg er uenig og ferdig med denne debatten. Tror jeg har sagt mitt 😀 Du er ferdig med debatten fordi du vet du tar feil? Eller hva? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 3. september #37126 Del Skrevet 3. september Visla skrev (4 timer siden): Kjøpte 3 bher der da det var 3 for 2. en etter en begynte de å nuppe, og den ene begynte strikken å tyte ut i alle sømmene. Har fulgt vaskeanvisningen og kun vasket på 40 grader. Ikke tørketrommel. Selv om SE sier hun gjør det. Sendte reklamasjon etter 5-6 måneder da var alle 3 kjempe stygge! fikk tilbud om 40% tilbakebetaling på den hvor strikken tøt ut eller sende i retur. Det orket jeg ikke styre med. «Vi kan ikke garantere nuppefrihet etter 6 måneder, da dette påvirkes av personlig forhold som bekledning, fukt, bruk osv. 😊» i selvfølgelig mange 🥰❤️ i tidligere eposter. kjempe fornøyd med bikinier og bhene ellers. Men kommer ikke til å handle der mer, om bhene bare holder seg fine i max noen få måneder😅 hjelper ikke om hun da lyver å sier de tåler mye vask og tørketrommel! Hun har sikkert et helt lager og bytter de ut fortløpende🤷♀️ Typisk Careless ; «Vi kan ikke garantere nuppefrihet etter 6 måneder, da dette påvirkes av personlig forhold som bekledning, fukt, bruk osv. «. Men pengene skal de ha, derfor denne vinglete måten å håndtere retur på. Gavekort istedenfor full refusjon, slik at pengene holdes innenfor bedriften. Griskheten lenge leve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 3. september #37127 Del Skrevet 3. september elskersommer skrev (29 minutter siden): Du er ferdig med debatten fordi du vet du tar feil? Eller hva? At jeg står for min mening og må forklare meg hele tiden er ikke det samme som å si at du har rett, nei. Jeg føler jeg har forklart meg nok. Orker bare ikke forklare meg mer. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 3. september #37128 Del Skrevet 3. september Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Jeg trenger ikke ta dette med Helsedirektoratet. Jeg tar dette med deg, siden det er vi to som er uenige. Vi er på et diskusjonsforum vet du. Helt greit om du trekker deg ut av diskusjonen. Føler det har begynt å bli en veldig vanlig strategi fra enkelte her inne når en er tomme for argumenter. Og ikke minst "det er din tolkning". Er ikke dermed sagt at din tolkning er rett. Har forklart meg mer enn nok og har rett til å ha min mening på lik linje som du. Er ikke tom for argumenter, tolk det som du vil, som du alltid gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. september #37129 Del Skrevet 3. september SE har vært superflink under 16 ukers helvete. Har gått ned mye i vekt. Klapper virkelig for det Men hva skjer om dagen? Hun trener jo ingenting og er daglig unnskyldning på hvorfor det ikke trenes😞 er jo synd med tanke på jobben hun gjorde i 16 uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. september #37130 Del Skrevet 3. september elskersommer skrev (1 minutt siden): SE har vært superflink under 16 ukers helvete. Har gått ned mye i vekt. Klapper virkelig for det Men hva skjer om dagen? Hun trener jo ingenting og er daglig unnskyldning på hvorfor det ikke trenes😞 er jo synd med tanke på jobben hun gjorde i 16 uker Men hun har fokus på daglig aktivitet og bedre matvaner. Tenker at det var ganske ille da hun startet, så der hun er i dag er betraktelig bedre enn det. Er kanskje litt sånn at man må finne ut hvor man ønsker å være i forhold til jobb og trening. Hun skal jo ikke fortsette en enorm vektnedgang, så da må vell målet være å finne et nivå for vedlikehold av den vekt hun ønsker kombinert med hvor mye hun ønsker prioritere trening og kosthold. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3. september #37131 Del Skrevet 3. september Angel75 skrev (11 minutter siden): Er ikke dermed sagt at din tolkning er rett. Har forklart meg mer enn nok og har rett til å ha min mening på lik linje som du. Er ikke tom for argumenter, tolk det som du vil, som du alltid gjør. Det er din tolkning... Fint å vise til Helsetilsynet når en tror de støtter meningen sin, men kalle det tolkning når det ikke viser at en har rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 3. september #37132 Del Skrevet 3. september yesmam skrev (5 timer siden): Tror vel ikke du har fått igjen penger om du har gått tilbake til f.eks. Cubus etter 5-6 måneder heller da... Eh, jo. Forbrukerkjøpsloven er klinke klar. Her er det en BH som ikke har vart i nærheten av forventa levetid. Det er per def feil på produktet. Snakker ikke om nuppene, men strikken. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 3. september #37133 Del Skrevet 3. september elskersommer skrev (3 timer siden): Men har yummyMummy eget klesmerket? Har hun noe som hun reklamerer for? Jeg følger ikke henne så mye så er usikker på hva hun egentlig driver med Ps: du behøver ikke ha lupe for å se feil på det bilde I dette tilfellet var Utopia spons, så da spørs det om det ikke var brudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. september #37134 Del Skrevet 3. september arnoyb skrev (12 minutter siden): Men hun har fokus på daglig aktivitet og bedre matvaner. Tenker at det var ganske ille da hun startet, så der hun er i dag er betraktelig bedre enn det. Er kanskje litt sånn at man må finne ut hvor man ønsker å være i forhold til jobb og trening. Hun skal jo ikke fortsette en enorm vektnedgang, så da må vell målet være å finne et nivå for vedlikehold av den vekt hun ønsker kombinert med hvor mye hun ønsker prioritere trening og kosthold. Så klart hun ikke skal ned mye mer. Men om man ikke fortsetter med noe trening.. tenker litt annen trening enn og gå rundt i stua for å få 10 tusen skritt. Så går man desverre fort opp igjen og tilbake til gamle vaner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. september #37135 Del Skrevet 3. september Ninaen skrev (2 minutter siden): I dette tilfellet var Utopia spons, så da spørs det om det ikke var brudd. Det er d nok da😞 jeg følger ikke henne så derfor har jeg ikke fått det med meg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. september #37136 Del Skrevet 3. september elskersommer skrev (3 minutter siden): Så klart hun ikke skal ned mye mer. Men om man ikke fortsetter med noe trening.. tenker litt annen trening enn og gå rundt i stua for å få 10 tusen skritt. Så går man desverre fort opp igjen og tilbake til gamle vaner Absolutt kjapt å gå opp. Men hun gikk kjapt ned med mye trening og restriktivt matinntak. Så som jeg skriver tror jeg at med fokus på inntak og få opp den daglige aktiviteten at hun sikkert kan holde seg stabilt en plass hun trives. Men hun sier jo at hun likte å trene, så hadde nok vært positivt om hun prioriterer et par økter i uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 3. september #37137 Del Skrevet 3. september (endret) Debbie M skrev (På 30.8.2024 den 18.07): LIGG UNNA HYPEN OM BIKINI FRA CL -ELENDIG!!!!! IKKE LA DERE FRISTE, for; etter en halv dag… spilene kom tytende ut, heldigvis, for gnagsåra der de trykte begynte å svi… nuppete og skjoldete etter ett par timer! Nå må dere som hauser opp Careless stikke en finger i jorda!! Svindel av dimensjoner og mat for pressen. Starten på ferien her ble helt ødelagt! Og trusa er slapp, burde hatt en S da om jeg gadd å gå i skjoldet og nupper bikini..!!! Er vanligvis XL/XXl, men bestilte L.. gleder meg til svar angående refusjon, dette er bare til å klikke av!!! Vanskelig å ta skikkelig bilde i sollys, men deler gjerne mer av dritten om folk spør, men mener nupper og såklart spila er ganske synlig..? 😡 OPPDATERING: Fikk smiskemail og emojies om hvor lei de var seg og om jeg ønsket nye produkter. Nei, selvfølgelig vil jeg ikke ha den dritten i hus. Jeg innrømmer at jeg har begynt å følge henne på snap, og det er selvskading for meg. Jeg blir så provosert!!!! At hun kan si at nå har hu vanlige arbeidsdager 😂😂😂😂😂😂 på snap er det jo veeeeldig lett å se når hun begynner dagen og når hun avslutter, og alt pisset hun driver med i «arbeidstida». Og hus som nå er budsjettert til å koste 25 mill, hu får jo straffen sin før eller siden da, karma is a bitch! Og, dette har jeg (og er jeg) så idiot at jeg sponser. Men, jeg gir meg aldri, jeg skal forfølge denne saken, og ja 👏🏻👏🏻👏🏻, en avis har tatt kontakt!!! 👏🏻🤝👏🏻 Siden, forrige bilde ikke var nok for kundeservice, for de måtte ha ett bilde av nuppene, rart de ikke så det, men spilla er kanskje i veien?! 😂 Kan jo vise dere galskapen etter en HALVDAGSBRUK 😡 Endret 3. september av Debbie M Crop 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 3. september #37138 Del Skrevet 3. september Angel75 skrev (5 timer siden): Selvfølgelig tjener hun penger på snapchat. Jeg har vel aldri sagt noe annet. Hun reklamerer ikke for alkohol og blir ikke sponset. Er slik jeg leser reglene ja. Hun har ingen egeninteresse av den, er ingen reklame for alkoholen. Er derfor jeg har markert på bildene jeg la ut. Ja, hun tjener på snap, i know that. Men jeg mener allikevel at hun får vise alkohol på snapchat selv om jeg mener det er en uting. Men hun har på seg careless kjole, ergo økonomisk gevinst.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 3. september #37139 Del Skrevet 3. september elskersommer skrev (4 timer siden): SE har vært superflink under 16 ukers helvete. Har gått ned mye i vekt. Klapper virkelig for det Men hva skjer om dagen? Hun trener jo ingenting og er daglig unnskyldning på hvorfor det ikke trenes😞 er jo synd med tanke på jobben hun gjorde i 16 uker 10000 skritt skulle vær en enkel sak. Hun kan jo ta seg ei økt å rydde i grisehuset sitt. Hun jobber jo ikke allikavel. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 3. september #37140 Del Skrevet 3. september elskersommer skrev (20 timer siden): Jeg har ikke ord🙈 kjenner jeg blir forbanna fordi SE driter egentlig i regler og bare ler av de 😞 Bilde fra SE sin snapchat Den kjolen/filteret der var jo oppriktig flott i forhold til amish-kjolene med trykk! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå