Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

caremore skrev (18 timer siden):

Vareprøve? Jeg forstår meg ikke på denne designeren i Bergen? Dette burde hen da ha forutsett? Det er jo et hav av turklær til damer i store str, det er vel ikke rocket sciense?  

Jeg ser av kommentarene dine at du ikke har fått med seg Snapchat storyen. Det blir på en måte som å kommentere etter en overskrift i en avis, uten å lese artikkelen.  
Kommentarene dine passer ikke inn og kritikken din blir helt feil. Det er ikke designerens arbeid. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

caremore skrev (20 timer siden):

Skal denne virkelig ut i butikk? Hva skjer med sømmene? Og den er  skikkelig gjennomsiktig? 

IMG_2417.jpeg

Kanskje prøve en str større hadde hjulpet litt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (38 minutter siden):

Jeg ser av kommentarene dine at du ikke har fått med seg Snapchat storyen. Det blir på en måte som å kommentere etter en overskrift i en avis, uten å lese artikkelen.  
Kommentarene dine passer ikke inn og kritikken din blir helt feil. Det er ikke designerens arbeid. 

Skjønner. Så de har en designer i Bergen, men denne designeren har ikke ansvaret for alle klærne som CareLess selger? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (27 minutter siden):

Skjønner. Så de har en designer i Bergen, men denne designeren har ikke ansvaret for alle klærne som CareLess selger? 

Careless selger ikke denne buksen. Designeren har ikke tegnet den. Fabrikken har sydd et utgangspunkt, så Careless har en vare prøve å begynne å jobbe med. Som viser eksempel på sømmer de kan tilby. 
På story viste hun fram mange kjoler sydd i resstestoff som så ut som en gardin. Dette var for å vise hvordan de begynner en prosess. 
Så jobber designeren med Sara for å endre plagget til det Careless skal selge. 
Fint at Sara viser prosessen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (26 minutter siden):

Careless selger ikke denne buksen. Designeren har ikke tegnet den. Fabrikken har sydd et utgangspunkt, så Careless har en vare prøve å begynne å jobbe med. Som viser eksempel på sømmer de kan tilby. 
På story viste hun fram mange kjoler sydd i resstestoff som så ut som en gardin. Dette var for å vise hvordan de begynner en prosess. 
Så jobber designeren med Sara for å endre plagget til det Careless skal selge. 
Fint at Sara viser prosessen. 

Har hun nevnt hva designeren heter, eller eventuelt firma navn? Og hvilken fabrikk disse vareprøvene kommer fra? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (21 timer siden):

Skal denne virkelig ut i butikk? Hva skjer med sømmene? Og den er  skikkelig gjennomsiktig? 

IMG_2417.jpeg

Ja, her skal nye «venninner» svindles 🙈 ingenting gale med cellulitter, men om man vil prøve å skjule de så et dette stoffet skivebom, men for, tja.. tipper 599,- har man virkelig muligheten til å bli både lurt, og gi cellulitter muligheten til å stråle 🙌🏻🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CaroLis
Debbie M skrev (5 minutter siden):

Ja, her skal nye «venninner» svindles 🙈 ingenting gale med cellulitter, men om man vil prøve å skjule de så et dette stoffet skivebom, men for, tja.. tipper 599,- har man virkelig muligheten til å bli både lurt, og gi cellulitter muligheten til å stråle 🙌🏻🙈

Dette er en vareprøve da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (51 minutter siden):

Dette er en vareprøve da.

Stofftypen forblir den samme.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet for mange år siden for ett begravelsesbyrå, og jeg må si de blomsteroppsatsene på de nye undertøysbildene har jeg sett mye der 😵‍💫 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (26 minutter siden):

Så stoffet er det samme, men glidelåsene skal flyttes? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

Har hun nevnt hva designeren heter, eller eventuelt firma navn? Og hvilken fabrikk disse vareprøvene kommer fra? 

Designeren er vel ansatt i Dignity? Både SE og TL drar til Bergen. Og ja, hun har sagt navnet på designeren. Men navnet på designer er ikke relevant for denne tråden.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 timer siden):

Firmaet heter Elements. Hun har sagt hva designeren heter, men det husker jeg ikke igjen. Careless har fabrikker i Kina og Tyrkia. De jobbet med vareprøver fra begge land. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (1 time siden):

Det var treningsbuksen de hadde landet stoffet på. Hun sa vel ikke noe om at de hadde landet stoffet på turbuksen. Turbuksene var helt i startfasen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kittkatt skrev (1 time siden):

Designeren er vel ansatt i Dignity? Både SE og TL drar til Bergen. Og ja, hun har sagt navnet på designeren. Men navnet på designer er ikke relevant for denne tråden.

Designeren er ansatt i Elements. Therese Lien bruker også Elements. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

Så stoffet er det samme, men glidelåsene skal flyttes? 

Det var treningsbuksen stoffet var bestemt på. Sara sa tydelig at vi ikke måtte se på stoffet på vareprøvene, for det var ikke bestemt. 
Hvorfor følger du ikke bare Sara siden du er så interessert? Da får du førstehånds informasjon. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva er svaret her til dere som virkelig kan regler om merking? Jeg mener det bør merkes og frøken Tandberg som mener hun er best i klassen BØR kunne reglene🙈

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240824-164002.png

Screenshot_20240824-164525.png

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bella50 skrev (25 minutter siden):

Det var treningsbuksen stoffet var bestemt på. Sara sa tydelig at vi ikke måtte se på stoffet på vareprøvene, for det var ikke bestemt. 
Hvorfor følger du ikke bare Sara siden du er så interessert? Da får du førstehånds informasjon. 

Hvorfor skal hun følge henne om hun ikke ønsker og gi dama mer klikk og penger.. @caremorespør her og da kan vi som vet si det uten at vi må svare småsurt 😊😊😊

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (34 minutter siden):

Hvorfor skal hun følge henne om hun ikke ønsker og gi dama mer klikk og penger.. @caremorespør her og da kan vi som vet si det uten at vi må svare småsurt 😊😊😊

Fordi hun graver og spør og er veldig engasjert. Over gjennomsnittet vil jeg si. Og sitter på en del screenshot, som er rart om man ikke ser story selv.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (1 time siden):

Ja hva er svaret her til dere som virkelig kan regler om merking? Jeg mener det bør merkes og frøken Tandberg som mener hun er best i klassen BØR kunne reglene🙈

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240824-164002.png

Screenshot_20240824-164525.png

Jeg tenker at det uansett er en slags reklame for careless. Hun burde merke egenreklame når hun er usikker så hun har sitt på det rene i tilfelle. Men jeg er ingen ekspert på dette.

Endret av CaroLis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (13 minutter siden):

Jeg tenker at det uansett er en slags reklame for careless. Hun burde merke egenreklame når hun er usikker så hun har sitt på det rene i tilfelle. Men jeg er ingen ekspert på dette.

Helt enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...