Tessa12 Skrevet 23. august #36881 Del Skrevet 23. august caremore skrev (1 time siden): Skal denne virkelig ut i butikk? Hva skjer med sømmene? Og den er skikkelig gjennomsiktig? Nei den skal ikke i butikk, hun da at nettopp dette er grunnen til vareprøver, så sånne ting kan fikses før de kommer ut til kunder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. august #36882 Del Skrevet 23. august elskersommer skrev (3 timer siden): Nei det tror jeg faktisk ikke. Med tanke på att sønnen har diabetes så tror jeg ikke hun velger og bruke en type dia sprøyte for og gå ned i vekt. Om jeg har forstått det riktig att disse slanke sprøytene er en type insulin Er jo ikke sikkert hun spiser f.eks masse godterier,drikker brus og slike ting som gjør att man går opp i vekt ... der finnes flere typer, kun ozempic som er for de med disbetes 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 23. august #36883 Del Skrevet 23. august Tessa12 skrev (4 minutter siden): Nei den skal ikke i butikk, hun da at nettopp dette er grunnen til vareprøver, så sånne ting kan fikses før de kommer ut til kunder CaroLis skrev (5 minutter siden): Virker ikke som om den er hennes kolleksjon. Og om det er hennes kolleksjon så er det jo sikkert vareprøve siden de nettopp har begynt med turklær Vareprøve? Jeg forstår meg ikke på denne designeren i Bergen? Dette burde hen da ha forutsett? Det er jo et hav av turklær til damer i store str, det er vel ikke rocket sciense? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 23. august #36884 Del Skrevet 23. august 2 hours ago, caremore said: Kjøper seg en flaske vin som hun flasher prisen på, over 300 kr. Sier så med dollartegn i øynene at hu satser på at følgerne kjøper undertøy (siden flasken var så dyr). Sara Emilie Tandberg viser altså ulovlig reklame og legger inn 😂😂😂😂😂 i samme Snap, samtidig som hun oppfordrer følgerne til å kjøpe undertøy siden vinen var så dyr. Kan noen av disse som følger henne, eller noen som kjøper varene hennes for å støtte henne forklare meg hvorfor dette er noe å følge eller støtte? Hun er ufyselig. Rett og slett! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 23. august #36885 Del Skrevet 23. august 2 hours ago, caremore said: Vareprøve? Jeg forstår meg ikke på denne designeren i Bergen? Dette burde hen da ha forutsett? Det er jo et hav av turklær til damer i store str, det er vel ikke rocket sciense? Skjønner du ikke hva en vareprøve er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 23. august #36886 Del Skrevet 23. august caremore skrev (3 timer siden): Jeg hverken følger, ser på storyes, tar screenshots så der bommet du (igjen)! Tenker du at å diskutere, dokumenterer og melde inn lovbrudd er å «støtte»? Om du verken følger henne eller ser på storyene så virker du bare besatt av henne, da? Du får jo med deg alt. Jeg ‘følger’ henne nå, men ser jo ikke alt engang. Jeg ser på for tidsfordrivet sin del 🤷🏼♀️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 23. august #36887 Del Skrevet 23. august Jeg tror ikke designeren tegner produktene selv. De gir mer inntrykk av at de plukker fra katalog og deretter gjør endringer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 23. august #36888 Del Skrevet 23. august kittkatt skrev (4 minutter siden): Om du verken følger henne eller ser på storyene så virker du bare besatt av henne, da? Du får jo med deg alt. Jeg ‘følger’ henne nå, men ser jo ikke alt engang. Jeg ser på for tidsfordrivet sin del 🤷🏼♀️ Og veldig mange screenshot til å ikke se noen sin story. Ser også for tidsfordriv. Ser litt her og litt der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. august #36889 Del Skrevet 23. august Angel75 skrev (3 timer siden): Du støtter henne ved å se hennes story, ta screenshot bl.a og ved å snakke om henne, så da kan jo du også svare på spm. Hvorfor gjør du det? Jeg følger henne dann og vann, men støtter henne ikke i alt hun gjør, og støtter ikke alkohol i some! Man kan like å se på på noen, men ikke like alt de gjør allikevel. Jeg følger henne ikke på snapchat men hun kommer frem uansett. Å jeg følger henne kun fordi det irriterer meg at hun som bedriftsleder og omsetter for 90 millioner ikke følger de lover og regler som er satt.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. august #36890 Del Skrevet 23. august Orly skrev (2 timer siden): der finnes flere typer, kun ozempic som er for de med disbetes Ok.. jeg har så lite greie på det så da tok jeg feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 23. august #36891 Del Skrevet 23. august elskersommer skrev (Akkurat nå): Jeg følger henne ikke på snapchat men hun kommer frem uansett. Å jeg følger henne kun fordi det irriterer meg at hun som bedriftsleder og omsetter for 90 millioner ikke følger de lover og regler som er satt.. Men da bidrar man og støtter allikevel. Bra at du mailer når hun bryter loven, spesielt når det kommer til alkohol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. august #36892 Del Skrevet 23. august Angel75 skrev (Akkurat nå): Men da bidrar man og støtter allikevel. Bra at du mailer når hun bryter loven, spesielt når det kommer til alkohol. Ja jeg vet det.. men om jeg vil prøve og få gjort noe med denne saken så må jeg se for og finne feil. Å det er nok av feil hver dag 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 23. august #36893 Del Skrevet 23. august elskersommer skrev (7 minutter siden): Ja jeg vet det.. men om jeg vil prøve og få gjort noe med denne saken så må jeg se for og finne feil. Å det er nok av feil hver dag Jeg sliter med å forstå at man bryr seg så masse, eller lar seg irritere på den måten. Og ihvertfall når det virker mot sin hensikt. Hun får bare mer oppmerksomhet når det blir skrevet om henne her. Og ja, jeg gjør det selv. Men jeg synes ikke det gjør noe at hun får oppmerksomhet eller tjener pengene sine 🥲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. august #36894 Del Skrevet 23. august kittkatt skrev (18 minutter siden): Jeg sliter med å forstå at man bryr seg så masse, eller lar seg irritere på den måten. Og ihvertfall når det virker mot sin hensikt. Hun får bare mer oppmerksomhet når det blir skrevet om henne her. Og ja, jeg gjør det selv. Men jeg synes ikke det gjør noe at hun får oppmerksomhet eller tjener pengene sine 🥲 For meg er det viktig at disse influencere starter å gjøre det som reglene sier. Hvorfor i all verden skal de gjøre som de vil fordi det liksom er synd på de eller at det ikke nytter. Jeg sender inn alt jeg klarer og tenker at en vakker dag vanker det en millionbot til frøken Tandberg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 23. august #36895 Del Skrevet 23. august issoras skrev (1 time siden): Skjønner du ikke hva en vareprøve er? Jo? Men en så elendig vareprøve og Sara Emilie Tandberg som skal følgerne til å lage turklær med henne, mens de har en DESIGNER i Bergen, det forstår jeg ikke noe av. Det er penger ut av vinduet med denne designeren, når Tandberg bare kan be følgerne designe dette sammen med henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 23. august #36896 Del Skrevet 23. august elskersommer skrev (21 minutter siden): For meg er det viktig at disse influencere starter å gjøre det som reglene sier. Hvorfor i all verden skal de gjøre som de vil fordi det liksom er synd på de eller at det ikke nytter. Jeg sender inn alt jeg klarer og tenker at en vakker dag vanker det en millionbot til frøken Tandberg ☝🏻💯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 23. august #36897 Del Skrevet 23. august slipperyslope skrev (1 time siden): Jeg tror ikke designeren tegner produktene selv. De gir mer inntrykk av at de plukker fra katalog og deretter gjør endringer. Det gir mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 23. august #36898 Del Skrevet 23. august elskersommer skrev (9 timer siden): Om du mener brud på alkoholloven så er det [email protected] Tror ikke jeg fikk svar på denne, men kan man sende med lydfiler også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. august #36899 Del Skrevet 23. august caremore skrev (3 timer siden): Tror ikke jeg fikk svar på denne, men kan man sende med lydfiler også? Det er jeg ikke helt sikker på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. august #36900 Del Skrevet 23. august (endret) Ser denne episoden hvor SE var i Kristiansand med Lene Marie lagt ut på en konto på snapchat som heter Dagsfylla med ester og babs. Bør dette også sendes inn? Bilde fra SE sin snapchat Endret 23. august av elskersommer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå