Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

caremore skrev (1 time siden):

Mye bedre? Det er langt unna å ikke klare å spise selv og ha dager man ikke orker å dusje( hennes egne ord), til den innsatsen i dag  utifra dagens form.Hun har tross alt brukt ME diagnosen som hovedinnhold i sine kommersielle/ salgs kanaler, så alt hun har delt er godt dokumentert.  Det er også nevnt fra følgere at denne diagnosen er en av grunnene til at de «støtter» henne.

Når det gjelder designlogg så er det MYE umerket reklame hos henne, og da særlig for disse andre Reme folkene inkludert CareLess.  Så at Sara Emilie Tandberg «liker» designeren, eller at dette oppdraget holdes innenfor denne sirkelen er like sannsynlig. 

Det er 15 år siden. Det virker som om du tror det var i går. Men det er 15 år siden.  Mye har skjedd på 15 år. 
Regner med designeren får betalt. Da trenger de ikke å merke med reklame. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kan dele vaskeanvisningen på bikiniene fra CL? 
Fant ikkje noe på nett, så om noen som har bikinien kunne sjekket for meg? 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (29 minutter siden):

En influencer sin jobb, og hennes som er innen livsstil, er å bruke sitt liv til å skape en gjenkjennelighet for følgerne sine. Om hun var 15 eller 16 år er ikke så innmari viktig i det store og hele. Det kan ha vært i overgangen mellom 15 og 16, eller det kan være at hun faktisk ikke husker.

Om du ikke vet om man kan bli så frisk så er det kanskje greit å slutte å skrive så mye om hvor syk hun er/har vært kontra hva som skjer nå? 

Bella50 skrev (14 minutter siden):

Det er 15 år siden. Det virker som om du tror det var i går. Men det er 15 år siden.  Mye har skjedd på 15 år. 
Regner med designeren får betalt. Da trenger de ikke å merke med reklame. 

Det er overhodet ikke 15 år siden hun var så syk at hun måtte ha hjelp til å spise eller dusje. Det var i 2019! Hvis det er et samarbeid med Camilla så skal det merkes med reklame, men som kjent har Sara Emilie Tandberg store problemer med å merke reklame for CareLess riktig, så vi får se hvordan dette ender. 

Endret av caremore
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (7 minutter siden):

Det er overhodet ikke 15 år siden hun var så syk at hun måtte ha hjelp til å spise eller dusje. Det var i 2019! Hvis det er et samarbeid med Camilla så skal det merkes med reklame, men som kjent har Sara Emilie Tandberg store problemer med å merke reklame for CareLess riktig, så vi får se hvordan dette ender. 

Hvor og når sa hun at hun var så syk i 2019?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (52 minutter siden):

Hvor og når sa hun at hun var så syk i 2019?

Hun fødte datter i 2018  og sier selv att det var etter det at hun merket noe bedring. Alt dette står i hennes blogg.

Jeg vil ikke legge ved link fordi det er bilde av barna og navn er nevnt

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (8 timer siden):

Hvor står det at Sara var så syk i 2019 at hun måtte ha hjelp til å spise og  dusje?  🤔

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (12 timer siden):

Kan du bekrefte/avkrefte at Sara har migrene?

LP? Kvakksalveri, tenk deg frisk fungerer faktisk ikke. Derfor fungerte det ikke på Sara. (Har ikke fått med meg at hun har testet det) Ville sett de sendte noen med kreft på LP, da hadde det blitt månelyst. 

Fra nå av må jeg faktisk huske og ta screenshot når hun legger ut på snapchat om sine sykdommer. Har ikke gjort det til nå men skal huske det fremover😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 timer siden):

Hun fødte datter i 2018  og sier selv att det var etter det at hun merket noe bedring. Alt dette står i hennes blogg.

Jeg vil ikke legge ved link fordi det er bilde av barna og navn er nevnt

Nå har jeg lest siste del av hvordan hun ble frisk, hennes blogg. Der skriver hun at ble mye bedre under graviditet med eldste mann, og han er ikke født i 2019. Og hadde et tilbakefall når han var 1 år og 8 mnd, men ikke i nærheten av der hun var på sitt verste. Står ikke noe om at hun måtte ha hjelp til å spise og dusje som det blir påstått her. Og ME formen holdt seg oppe ved neste graviditet på tross av et tøft svangerskap.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (3 timer siden):

Nå har jeg lest siste del av hvordan hun ble frisk, hennes blogg. Der skriver hun at ble mye bedre under graviditet med eldste mann, og han er ikke født i 2019. Og hadde et tilbakefall når han var 1 år og 8 mnd, men ikke i nærheten av der hun var på sitt verste. Står ikke noe om at hun måtte ha hjelp til å spise og dusje som det blir påstått her. Og ME formen holdt seg oppe ved neste graviditet på tross av et tøft svangerskap.

Ok.. da har nok du helt rett i alt det du skriver. Jeg leste nok alt helt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (20 minutter siden):

Hvor mange ulike blogger er det hun har hatt opp igjennom? Dette er ikke den bloggen hun skrev «ME historie» Vol.1. Aldri sett den bloggen der før, historien endret seg på knapt 1 år. Fra å ha dager til hun ikke orker å dusje eller kan spise selv i 2019, til «Nå er det 2 år siden hun kom til verden, og jeg har sakte men sikkert orket mer og mer ting. Jeg gjør ting idag jeg aldri kunne forestilt meg å orke. Til tider har jeg mer energi enn de fleste. Men om jeg er frisk? Nei. Jeg har fortsatt mye smerter i ledd og muskler og benytter meg av en del smertestillende. Men de blir ikke like mye forværret av aktivitet, som tidligere.». Dette er altså skrevet i 2020..

IMG_2347.jpeg

Endret av caremore
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (13 minutter siden):

Hvor mange ulike blogger er det hun har hatt opp igjennom? Dette er ikke den bloggen hun skrev «ME historie» Vol.1. Aldri sett den bloggen der før, historien endret seg på knapt 1 år. Fra å ha dager til hun ikke orker å dusje eller kan spise selv i 2019, til «Nå er det 2 år siden hun kom til verden, og jeg har sakte men sikkert orket mer og mer ting. Jeg gjør ting idag jeg aldri kunne forestilt meg å orke. Til tider har jeg mer energi enn de fleste. Men om jeg er frisk? Nei. Jeg har fortsatt mye smerter i ledd og muskler og benytter meg av en del smertestillende. Men de blir ikke like mye forværret av aktivitet, som tidligere.». Dette er altså skrevet i 2020..

IMG_2347.jpeg

Hvor har du sett at Sara må ha hjelp til å dusje og spise i 2019?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har SE og Careless. Og så har du Yummymummy. Ene gir åpenbart beng i forbrukerrettigheter, andre stikk motsatt. 

IMG_2347.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_2347.jpeg

Det er bloggen hun har skrevet om sin ME historie i del 1, 2 og 3. Og hun har aldri skrevet at hun måtte ha hjelp til å spise og dusje. Når du kommer med slike påstander så vennligst kom med kilder. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 time siden):

Hvor har du sett at Sara må ha hjelp til å dusje og spise i 2019?

Sånn😊😊😊 skrevet 26 mars 2019 " noen ganger klarer jeg ikke å dusje og trenger hjelp til og spise"

Jeg legger også ved linken fordi enkelte vil mene at det kanskje står litt forskjellig ting. Men leser du bilde/første avsnitt så står det der

Link og bilde fra NOUW.no

https://nouw.com/saraaemiliee/me---en-usynlig-sykdom-35722610

Screenshot_20240819-180504.png

Endret av elskersommer
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Sånn😊😊😊 skrevet 26 mars 2019

Jeg legger også ved linken fordi enkelte vil mene at det kanskje står litt forskjellig ting. Men leser du bilde/første avsnitt så står det der

Takk. Dette var jeg ikke klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IMG_2347.jpeg

Hun hadde også blogg på nouw.no.

Har lagt ved link i ett svar fra meg litt lenger opp

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 minutt siden):

Takk. Dette var jeg ikke klar over.

Nytter ikke være klar over alt. Men leter man litt på google så ligger det meste der😊😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 minutter siden):

Nytter ikke være klar over alt. Men leter man litt på google så ligger det meste der😊😊

Jeg har forholdt meg til den seneste bloggen hennes, så har ikke behov av å søke rundt. Så stor interesse og behov har jeg ikke av Sara at jeg leser alt som står om henne på nettet.

Det er ganske vanlig at bloggere har vært på ulike plattformer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (27 minutter siden):

Sånn😊😊😊 skrevet 26 mars 2019 " noen ganger klarer jeg ikke å dusje og trenger hjelp til og spise"

Takk, for kilde. 😃 Merkelig skrevet.  Det står at hun har vært relativt stabil de siste 6 årene.  Samtidig at hun må ha hjelp til å spise. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...