Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Juhu25 skrev (33 minutter siden):

er kjolen helt ny? hun kan vel reklamere på feil   ?

Hun kan fint returnere men valgte og beholde kjolen og heller selge den. Ikke rart SE kan bygge villa til mange millioner når kundene heller selger ødelagt produkt for halve prisen fremfor og få igjen det hun betalte for den🙈

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Biter meg merke i at kjøpsvilkårene på careless.no ikke er oppdatert etter at revidert forbrukerkjøpslov kom på plass (juni 2023). Litt slapt.

Om noen har kontakt med careless/SE så er det jo fint å gjøre de obs på dette så de oppdaterer vilkårene sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50%… desperat før konkurs er ett faktum 💯 dette har vi sett før 🙈

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (1 minutt siden):

50%… desperat før konkurs er ett faktum 💯 dette har vi sett før 🙈

Har hun vært konkurs før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (1 time siden):

er kjolen helt ny? hun kan vel reklamere på feil   ?

Dette er vel grunnen til at folk ikke reklamerer eller returnerer? Useriøst. 

IMG_2308.jpeg

IMG_2309.jpeg

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (3 minutter siden):

Dette er vel grunnen til at folk ikke reklamerer eller returnerer? Useriøst. 

IMG_2308.jpeg

IMG_2309.jpeg

Men har de lov til og ta betalt for porto ved reklamasjon?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caremore skrev (6 minutter siden):

Dette er vel grunnen til at folk ikke reklamerer eller returnerer? Useriøst. 

IMG_2308.jpeg

IMG_2309.jpeg

Om vi skal stole på det som legges frem her så er det rimelig bra lovbrudd fra Careless sin side. Her går de jo tydeligvis bevisst inn og nekter retur uten at kunden selv betaler for frakten tilbake. For å være tydelig så er altså dette helt i strid med forbrukerkjøpsloven.

Her må Careless skjerpe seg. Det finnes ingen unnskyldning lenger.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt provosert av SE og hennes reklame for dette salget. I går skrev hun på snapchat at det er 50% ved kjøp av 2 eller flere produkter. Helt greit fordi det er mange som gjør det samme.

Men i dag er det ikke nevnt med ett ord at du må kjøpe 2 eller flere produkter.

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240816-144338.png

Screenshot_20240816-144246.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (4 timer siden):

Du kan merke med sort over navnet med redigerings verktøyet. Eventuelt send det til meg på DM så ka; jeg gjøre det. Her er enda en Vera kjole med samme feil. 

IMG_2307.jpeg

Hvorfor reklamerer ikke folk?! Har folk så katastrofalt elendig kunnskap om forbrukerrettigheter?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villendene markedsføring, og kunder vil kunne kreve at de får 50%, uten å kjøpe to varer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (Akkurat nå):

Hvorfor reklamerer ikke folk?! Har folk så katastrofalt elendig kunnskap om forbrukerrettigheter?!

Dessverre ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (1 minutt siden):

Villendene markedsføring, og kunder vil kunne kreve at de får 50%, uten å kjøpe to varer. 

Korrekt. Men folk vet ikke bedre og står ofte ikke på sine rettigheter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Dessverre ja.

Da vil jeg hylle en influenser, uavhengig av alt annet, og det er Yummymummy, som faktisk setter fokus på nettopp forbrukerrettigheter og åpent viser hvordan hun reklamerer, klager, bytter osv. Jeg blir matt over folk. Ikke rart vi som klager og står på krava blir sett på som «kranglete kunder» og at de «aldri har hatt problemer med den varen før». Snakker nå generelt, ikke Careless. Folk må skjerpe seg. Det må selvsagt Careless også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Korrekt. Men folk vet ikke bedre og står ofte ikke på sine rettigheter.

Ja der hadde jeg stått på mitt og krevd 50% om jeg kun trenger 1 kjole

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (16 minutter siden):

Hvorfor reklamerer ikke folk?! Har folk så katastrofalt elendig kunnskap om forbrukerrettigheter?!

Å reklamere hos CareLess er som å spille Lotto, men vet ikke om man får full refusjon. Folk vet ikke nok om rettighetene sine og CareLess informerer de ikke tydeligvis ikke godt nok. 

IMG_2312.jpeg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 minutter siden):

Å reklamere hos CareLess er som å spille Lotto, men vet ikke om man får full refusjon. Folk vet ikke nok om rettighetene sine og CareLess informerer de ikke tydeligvis ikke godt nok. 

IMG_2312.jpeg

DVS at careless gir tilbake det de har lyst til den aktuelle dagen? Er du heldig så får du igjen alt eller du kan få igjen 20-30%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

caremore skrev (5 minutter siden):

Å reklamere hos CareLess er som å spille Lotto, men vet ikke om man får full refusjon. Folk vet ikke nok om rettighetene sine og CareLess informerer de ikke tydeligvis ikke godt nok. 

IMG_2312.jpeg

Det der er katastrofe.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (13 minutter siden):

Det der er katastrofe.

Og det foreligger dokumentasjon på at det er enda flere kunder som har opplevd dette med CareLess. Så når Sara Emilie Tandberg påstår at det er troll på Kvinneguiden eller Jodel som vi ødelegge for henne, så er det nok en løgn fra henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (50 minutter siden):

Har hun vært konkurs før?

Nei, men typisk stunt å kjøre slike tilbud i forkant av konkurs. De må hente inn ferske penger. Dette er helt vanlig og ofte siste krampetrekning før kroken på døra.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 minutt siden):

Og det foreligger dokumentasjon på at det er enda flere kunder som har opplevd dette med CareLess. Så når Sara Emilie Tandberg påstår at det er troll på Kvinneguiden eller Jodel som vi ødelegge for henne, så er det nok en løgn fra henne.

Tror ingen av de i «toppen» har hatt en hel arbeidsdag, hadde de hatt forståelse nok for de posisjonene de skal ivareta så hadde de kanskje greid seg, meeeen man kommer ikke langt med koz og klemz 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...