Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

caremore skrev (11 minutter siden):

Ja, og hvis det stemmer så er det tredje modellen i år de må gi refusjon til kundene. Det var først festkjolen (nasjonalbunaden), Belle flower og nå Vera. Det er ikke et kvalitetstegn. 

Å ett firma skal nok ikke ha for mange slike feil før det plutselig kan snu

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Salget ikke gått helt som forventet? Når det nå har kommet Mail med 50% på alt om du kjøper 2 eller flere varer i fysisk butikk. -20% på nett.. og -50% på sko… men bare i helgen.. greit å få tømt litt før høstens påfyll….

Men synes vel det blir bare oftere og oftere «tilbud» der også.. med tanke på at hun har påpekt flere ganger at de bruker «aldri» å ha tilbud… 🤷🏼‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnug skrev (57 minutter siden):

Salget ikke gått helt som forventet? Når det nå har kommet Mail med 50% på alt om du kjøper 2 eller flere varer i fysisk butikk. -20% på nett.. og -50% på sko… men bare i helgen.. greit å få tømt litt før høstens påfyll….

Men synes vel det blir bare oftere og oftere «tilbud» der også.. med tanke på at hun har påpekt flere ganger at de bruker «aldri» å ha tilbud… 🤷🏼‍♀️

De har mye salg. Å de har nok mye varer på lager. Så da må de vel få tømt før det kommer høstens varer

Så gjentar hun gang på gang i siste snap at det er 50% på hele butikken i morgen 😊 altså 50% folkens. Det står da skrevet på snap at det er 50% ved kjøp av 2 produkter eller flere. Dette kunne hun fint ha sagt også. Kanskje ikke alle får lest det som står🤨

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnug skrev (1 time siden):

Salget ikke gått helt som forventet? Når det nå har kommet Mail med 50% på alt om du kjøper 2 eller flere varer i fysisk butikk. -20% på nett.. og -50% på sko… men bare i helgen.. greit å få tømt litt før høstens påfyll….

Men synes vel det blir bare oftere og oftere «tilbud» der også.. med tanke på at hun har påpekt flere ganger at de bruker «aldri» å ha tilbud… 🤷🏼‍♀️

Med 3 dropp, hvor de selger kjoler med feil i stoffet, kjoler som er kløete, og ikke minst kjoler der sømmer rakner og de må ta kjoler i retur og refundere kjøpere, så er det ikke rart de må kjøre 50 % på varene. 

Endret av caremore
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024

Er på ferie i Hellas. Litt morsomt sett mange kjoler som ligner så mye på både de Sara har gitt ut og vennene hennes har for salg. Men de kan du få for 300 norske kr. Hadde nesten lyst å ta bilder av de å legge de ut her😅 Ingenting av det de gir ut er noe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 timer siden):

De har mye salg. Å de har nok mye varer på lager. Så da må de vel få tømt før det kommer høstens varer

Så gjentar hun gang på gang i siste snap at det er 50% på hele butikken i morgen 😊 altså 50% folkens. Det står da skrevet på snap at det er 50% ved kjøp av 2 produkter eller flere. Dette kunne hun fint ha sagt også. Kanskje ikke alle får lest det som står🤨

Jeg vet! Men ikke nok prosenter til at jeg i det heletatt har interesse av å handle noe.. 20% utgjør altfor lite på allerede overprisede varer.. men kan jo være hun får litt salg i butikkene denne helgen da, for di som bor i de områdene.. 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir kommentert myyye at de lager kjoler som er lik andre merker sine. Jeg bare lurer: dere er klar over at de kan ligne og ikke være de samme? Og at det er motebildet som bestemmer hva slags kjoler som kommer/blir produsert? Og at dette blir bestemt lenge i forveien?

Derfor er det naturlig at mange kjoler ligner i forskjellige merker, samtidig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukket opp et innlegg på Careless gruppen nå som ble lagt ut for 11t siden, der en klaget på at de nye Belle stroppekjolene var for trange over brystet. I det kommentarfeltet var det mange misfornøyde kunder. Kanskje de følger med her inne? 🙈 

Hvordan tror dere det er å returnere varer når det er på salg?😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (19 minutter siden):

Dukket opp et innlegg på Careless gruppen nå som ble lagt ut for 11t siden, der en klaget på at de nye Belle stroppekjolene var for trange over brystet. I det kommentarfeltet var det mange misfornøyde kunder. Kanskje de følger med her inne? 🙈 

Hvordan tror dere det er å returnere varer når det er på salg?😅

Klær på nett kan du returnere. Kjøpt i fysisk butikk har du ikke krav på retur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (21 minutter siden):

Dukket opp et innlegg på Careless gruppen nå som ble lagt ut for 11t siden, der en klaget på at de nye Belle stroppekjolene var for trange over brystet. I det kommentarfeltet var det mange misfornøyde kunder. Kanskje de følger med her inne? 🙈 

Hvordan tror dere det er å returnere varer når det er på salg?😅

Det skal gå fint å returnere klær på salg, så lenge man har kvitteringen. Har du screenshots av disse uttalelsene fra kundene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
kittkatt skrev (29 minutter siden):

Det blir kommentert myyye at de lager kjoler som er lik andre merker sine. Jeg bare lurer: dere er klar over at de kan ligne og ikke være de samme? Og at det er motebildet som bestemmer hva slags kjoler som kommer/blir produsert? Og at dette blir bestemt lenge i forveien?

Derfor er det naturlig at mange kjoler ligner i forskjellige merker, samtidig.

Har vært innom butikkene å sett kjolene. Poenget er at de er overpriset . Men ikke min smak disse kjolene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (9 minutter siden):

Det skal gå fint å returnere klær på salg, så lenge man har kvitteringen. Har du screenshots av disse uttalelsene fra kundene?

Kan jeg dele screenshots men andres navn på FB her da? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (7 minutter siden):

Kan jeg dele screenshots men andres navn på FB her da? 😅

Du kan merke med sort over navnet med redigerings verktøyet. Eventuelt send det til meg på DM så ka; jeg gjøre det. Her er enda en Vera kjole med samme feil. 

IMG_2307.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere og flere dårlige anmeldelser på Trustpilot. Ser ut til at det er blitt mer fokus på dårlig kvalitet nå. Ut fra siste bilde her ser det og ut til at Careless lider av en veldig vanlig ting hvor en lanserer noe nytt med dyr produksjon (altså god kvalitet og høy standard), og så får en mer fokus over på redusere kostnader (bytte fabrikk, kutte kvalitet etc) og en får dårligere produkt nå enn i starten.

Dersom det stemmer bør Careless følge litt med hva kundene faktisk får og gjøre justeringer deretter, ellers vil de miste enda flere kunder og salg.

 

Skjermbilde2024-08-16kl_10_59_03.thumb.png.3fbe167ebf3e33bef38417d04a8343df.png

Skjermbilde2024-08-16kl_10_58_52.thumb.png.5e404cd349400765203093239ef58b93.png

Skjermbilde2024-08-16kl_10_58_39.thumb.png.1a69c94495bf680f3f5049ba9e291ea5.png

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Flere og flere dårlige anmeldelser på Trustpilot. Ser ut til at det er blitt mer fokus på dårlig kvalitet nå. Ut fra siste bilde her ser det og ut til at Careless lider av en veldig vanlig ting hvor en lanserer noe nytt med dyr produksjon (altså god kvalitet og høy standard), og så får en mer fokus over på redusere kostnader (bytte fabrikk, kutte kvalitet etc) og en får dårligere produkt nå enn i starten.

Dersom det stemmer bør Careless følge litt med hva kundene faktisk får og gjøre justeringer deretter, ellers vil de miste enda flere kunder og salg.

 

Skjermbilde2024-08-16kl_10_59_03.thumb.png.3fbe167ebf3e33bef38417d04a8343df.png

Skjermbilde2024-08-16kl_10_58_52.thumb.png.5e404cd349400765203093239ef58b93.png

Skjermbilde2024-08-16kl_10_58_39.thumb.png.1a69c94495bf680f3f5049ba9e291ea5.png

Ett firma skal ikke ha for mange slike dårlig anmeldelser før kundene kjøper hos andre.. 

Om jeg skal handle fra ett ukjent firma på nett så går jeg på Trustpilot først.. å er det dårlig omtale der så kjøper jeg ikke..  å det kan være flere som gjør dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

Det skal gå fint å returnere klær på salg, så lenge man har kvitteringen. Har du screenshots av disse uttalelsene fra kundene?

Bare hvis butikken vil det. Du har ikke krav på det når du handler i fysisk butikk. Ikke engang om det er fullpris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kittkatt skrev (22 minutter siden):

Bare hvis butikken vil det. Du har ikke krav på det når du handler i fysisk butikk. Ikke engang om det er fullpris.

Ingen rett som du sier men de fleste butikker sier ja til att man kan bytte eller få tilgodelapp 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
kittkatt skrev (3 timer siden):

Klær på nett kan du returnere. Kjøpt i fysisk butikk har du ikke krav på retur.

Mener du fysisk i Careless butikk kan ikke returneres  ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
caremore skrev (2 timer siden):

Du kan merke med sort over navnet med redigerings verktøyet. Eventuelt send det til meg på DM så ka; jeg gjøre det. Her er enda en Vera kjole med samme feil. 

IMG_2307.jpeg

er kjolen helt ny? hun kan vel reklamere på feil   ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (33 minutter siden):

er kjolen helt ny? hun kan vel reklamere på feil   ?

Hun kan fint returnere men valgte og beholde kjolen og heller selge den. Ikke rart SE kan bygge villa til mange millioner når kundene heller selger ødelagt produkt for halve prisen fremfor og få igjen det hun betalte for den🙈

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...