Kattedama Skrevet 4. august #36401 Del Skrevet 4. august (endret) Så er dette også «tolkbart»? Eller bare nok en løgn. Hun var da vitterlig på fest i 2023https://www.seher.no/kjendis/kjendisene-strommer-til/80338316 og i 2024 https://www.nrk.no/kultur/_arets-influenser_-karet-pa-vixen-utdelingen-1.16752951 Endret 4. august av caremore 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 4. august #36402 Del Skrevet 4. august 9 minutter siden, caremore said: Så er dette også «tolkbart»? Eller bare nok en løgn. Hun var da vitterlig på fest i 2023https://www.seher.no/kjendis/kjendisene-strommer-til/80338316 og i 2024 https://www.nrk.no/kultur/_arets-influenser_-karet-pa-vixen-utdelingen-1.16752951 Her tror jeg vare hun formulerte feil, før helga sa hun det samme, men endra det til at alle sosiale lag hadde vært gjennom managment og det telte som jobb. Jeg ser ikke på julebord med jobben som jobb, det er et sosialt lag med kolleger, men der har tydeligvis jeg og SE ulike meninger 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. august #36403 Del Skrevet 4. august caremore skrev (16 minutter siden): Så er dette også «tolkbart»? Eller bare nok en løgn. Hun var da vitterlig på fest i 2023https://www.seher.no/kjendis/kjendisene-strommer-til/80338316 og i 2024 https://www.nrk.no/kultur/_arets-influenser_-karet-pa-vixen-utdelingen-1.16752951 Ikke for å pirke på alt SE sier . Men er ganske sikker på at de var på fest med LM og andre før jul i 2023. Alle hadde med hver sin mat til koldtbord 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. august #36404 Del Skrevet 4. august Blir så imponert over SE. Alle venene hennes synes det er trist at foreldrene hennes selger huset. For det har alltid vært åpent hus, masse bading, festing og aktiviteter. Trodde hun lå på et mørke rom på grunn av ME jeg. Fy fader som hun juger. Hadde vært flau om jeg hadde en datter som løy så mye. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 4. august #36405 Del Skrevet 4. august 23 minutter siden, Nussepus said: Blir så imponert over SE. Alle venene hennes synes det er trist at foreldrene hennes selger huset. For det har alltid vært åpent hus, masse bading, festing og aktiviteter. Trodde hun lå på et mørke rom på grunn av ME jeg. Fy fader som hun juger. Hadde vært flau om jeg hadde en datter som løy så mye. Hun vokste vel ikke opp med ME? fikk hun ikke det i tenåra eller noe? (Lurer på om hun skylte på svineinfluensa vaksinen, så da blir det vel 2010ish) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsa Skrevet 4. august #36406 Del Skrevet 4. august Nussepus skrev (26 minutter siden): Blir så imponert over SE. Alle venene hennes synes det er trist at foreldrene hennes selger huset. For det har alltid vært åpent hus, masse bading, festing og aktiviteter. Trodde hun lå på et mørke rom på grunn av ME jeg. Fy fader som hun juger. Hadde vært flau om jeg hadde en datter som løy så mye. Hun lå vel ikke på et mørkt rom med ME i 18 år, non stop! Tenker det har vært tid og rom for aktiviteter og gøy med venner i flere år, selv med ME, for det finnes faktisk dager som er bedre enn andre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 5. august #36407 Del Skrevet 5. august Larsa skrev (10 timer siden): Hun lå vel ikke på et mørkt rom med ME i 18 år, non stop! Tenker det har vært tid og rom for aktiviteter og gøy med venner i flere år, selv med ME, for det finnes faktisk dager som er bedre enn andre. Veldig rart å begynne å feste som 10 åring da. Og merkelig å ikke prioritere skole i de gode periodene i stedet for å bruke tid og krefter på å feste. Språket hennes bærer jo virkelig preg av lite skolegang. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsa Skrevet 5. august #36408 Del Skrevet 5. august Nussepus skrev (45 minutter siden): Veldig rart å begynne å feste som 10 åring da. Og merkelig å ikke prioritere skole i de gode periodene i stedet for å bruke tid og krefter på å feste. Språket hennes bærer jo virkelig preg av lite skolegang. Hvem sa at hun festet som 10-åring? Hun selv? Fikk hun ME da hun var 10 år? Å jo, det går an å «feste» som 10-åring. Det spørs hva du tenker at en fest er. Mine barn har vært på hawaiifest, overnattingsfest og sommerfest. Dette er jo selvfølgelig i regi av voksne foreldre eller skole/organisasjoner, og er ikke samme type fest som vi voksne er mere vant til. Det er barnefest. Igjen, det går an å prioritere og kombinere flere ting. Nå vet jeg ikke når hun fikk ME, men det kan finnes lysglimt i en kronisk sykdom også, og ingen vet hvordan hun har prioritert i de periodene, annet enn hva hun selv og de i rundt henne bekrefter. Hvorfor skal hun lyve om både festligheter, skole, ME, whatsoever? Da vil jo de som kjenner henne godt (og har vært nær henne store deler av livet) reagere på det? Gir ikke mening i mitt hode. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 5. august #36409 Del Skrevet 5. august Larsa skrev (53 minutter siden): Hvem sa at hun festet som 10-åring? Hun selv? Fikk hun ME da hun var 10 år? Å jo, det går an å «feste» som 10-åring. Det spørs hva du tenker at en fest er. Mine barn har vært på hawaiifest, overnattingsfest og sommerfest. Dette er jo selvfølgelig i regi av voksne foreldre eller skole/organisasjoner, og er ikke samme type fest som vi voksne er mere vant til. Det er barnefest. Igjen, det går an å prioritere og kombinere flere ting. Nå vet jeg ikke når hun fikk ME, men det kan finnes lysglimt i en kronisk sykdom også, og ingen vet hvordan hun har prioritert i de periodene, annet enn hva hun selv og de i rundt henne bekrefter. Hvorfor skal hun lyve om både festligheter, skole, ME, whatsoever? Da vil jo de som kjenner henne godt (og har vært nær henne store deler av livet) reagere på det? Gir ikke mening i mitt hode. Hun sier selv hun var sengeliggende. Men var modell, konfleder, danset og drev oppdrett av hund og hamster samtidig. Sikkert fra senga da. Men prioriterte tydeligvis bort skole for festligheter og fritidsaktiviteter. Imponerende. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 5. august #36410 Del Skrevet 5. august SE er sikkert ok å følge for mange, særlig de som tilhører kles-menigheten hennes. Men jeg gidder ikke klikke meg gjennom snapper fra 24 timer tilbake, der det ofte skjer minimalt. Hun har muligens fått reaksjoner på dette, siden hun på Insta skrev at hun nå også skulle være litt mer aktiv der (selv om det gir mindre klingende mynt i kassa). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. august #36411 Del Skrevet 5. august Bestemoren skrev (6 minutter siden): SE er sikkert ok å følge for mange, særlig de som tilhører kles-menigheten hennes. Men jeg gidder ikke klikke meg gjennom snapper fra 24 timer tilbake, der det ofte skjer minimalt. Hun har muligens fått reaksjoner på dette, siden hun på Insta skrev at hun nå også skulle være litt mer aktiv der (selv om det gir mindre klingende mynt i kassa). Bra for henne at alle er forskjellige, fir hun har mange følgere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 5. august #36412 Del Skrevet 5. august Noen som vet hva det byggefeltet hun skal bygge hus på heter? Hvor ligger det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 5. august #36413 Del Skrevet 5. august Snoker45 skrev (2 minutter siden): Noen som vet hva det byggefeltet hun skal bygge hus på heter? Hvor ligger det? Husker ikke hva feltet heter, men mener det er på Harestua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. august #36414 Del Skrevet 5. august Snoker45 skrev (2 timer siden): Noen som vet hva det byggefeltet hun skal bygge hus på heter? Hvor ligger det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 5. august #36415 Del Skrevet 5. august Larsa skrev (19 timer siden): Hun lå vel ikke på et mørkt rom med ME i 18 år, non stop! Tenker det har vært tid og rom for aktiviteter og gøy med venner i flere år, selv med ME, for det finnes faktisk dager som er bedre enn andre. Uansett i hvilken alder hun fikk ME så er det alltid én ting jeg lurer på med influencere; hvorfor kan de ikke ha en vanlig jobb pga sykdom, men de kan jobbe som influencer? Og jeg lurer ihvertfall på det når de sier at det er så vanvittig slitsom jobb….🤷🏼♀️. Dennis P er vel noe utan detsamme. For syk til vanlig jobb, men å sitte i en park uten tilgang på toalett går bra? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. august #36416 Del Skrevet 5. august Zooli skrev (16 minutter siden): Uansett i hvilken alder hun fikk ME så er det alltid én ting jeg lurer på med influencere; hvorfor kan de ikke ha en vanlig jobb pga sykdom, men de kan jobbe som influencer? Og jeg lurer ihvertfall på det når de sier at det er så vanvittig slitsom jobb….🤷🏼♀️. Dennis P er vel noe utan detsamme. For syk til vanlig jobb, men å sitte i en park uten tilgang på toalett går bra? Er vel lettere å tilrettelegge? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsa Skrevet 5. august #36417 Del Skrevet 5. august Zooli skrev (1 time siden): Uansett i hvilken alder hun fikk ME så er det alltid én ting jeg lurer på med influencere; hvorfor kan de ikke ha en vanlig jobb pga sykdom, men de kan jobbe som influencer? Og jeg lurer ihvertfall på det når de sier at det er så vanvittig slitsom jobb….🤷🏼♀️. Dennis P er vel noe utan detsamme. For syk til vanlig jobb, men å sitte i en park uten tilgang på toalett går bra? Sharp75! skrev (58 minutter siden): Er vel lettere å tilrettelegge? Dette var min tanke også. Lettere å tilretteleggr kanskje, og justere seg selv? Annet fysisk tempo? Vet ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 5. august #36418 Del Skrevet 5. august Nussepus skrev (11 timer siden): Veldig rart å begynne å feste som 10 åring da. Og merkelig å ikke prioritere skole i de gode periodene i stedet for å bruke tid og krefter på å feste. Språket hennes bærer jo virkelig preg av lite skolegang. Det er smart å samle venner hjemme hos den ME syke. Slik at den syke slipper å bruke energi på å reise, og lettere kan trekke seg tilbake når det blir nok. Bedre å bruke energien sammen med venner, enn på å reise til/fra venner. Det viktigste for en ME syk ungdom er å holde motet oppe. Det gjør man ved at den syke får sosial omgang med jevnaldrende. Skolearbeid er viktig, men alt til sin tid. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 5. august #36419 Del Skrevet 5. august Men gjør det noe? Hvorfor er det så viktig å vite hvorfor de klarer det ene og ikke det andre? Hvis det at de kan tjene penger som influencer og slipper å være ufør så er vel det bra? Jeg tenker at det er motivasjon i å få mestringsfølelsen av å «klare seg selv» også. Hvis ikke SE var frisk nok til å klare skole så er det bra det fremdeles er alternative måter å jobbe på. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 5. august #36420 Del Skrevet 5. august elskersommer skrev (3 minutter siden): Ja.. å ut fra det tyder jeg at det er mer slitsomt å være influencer.. å det var mange som mente som meg Og det er mange som er uenig med deg. Hvorfor sammenligner du med en sykepleier? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå