Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Altså, jeg kommer lissom ikke over hvor lite " jobbing" det er på disse to i det daglige. Ville jo trodd at å være bedriftseiere ville være mye jobb, men i denne klesbransjen så ser det ut som det er minimalt med jobb, noen møter her og der bare,  og ellers fult opp med private ting.... Ganske sikker på at SE hadde dokumentert heftig hadde det vært lange dager, siden hun stadig påpeker hvor mye hun jobber. 

Hadde jo vært morro og hørt hvor mye jobb per dag og uke det egentlig er. Noe sier meg at det er mindre enn det vi andre, vanlige jobber.... føler det er mye gaiming, serier og rødvin ( ho sover jo så dårlig)der i gården.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigerfrue skrev (1 minutt siden):

Altså, jeg kommer lissom ikke over hvor lite " jobbing" det er på disse to i det daglige. Ville jo trodd at å være bedriftseiere ville være mye jobb, men i denne klesbransjen så ser det ut som det er minimalt med jobb, noen møter her og der bare,  og ellers fult opp med private ting.... Ganske sikker på at SE hadde dokumentert heftig hadde det vært lange dager, siden hun stadig påpeker hvor mye hun jobber. 

Hadde jo vært morro og hørt hvor mye jobb per dag og uke det egentlig er. Noe sier meg at det er mindre enn det vi andre, vanlige jobber.... føler det er mye gaiming, serier og rødvin ( ho sover jo så dårlig)der i gården.

Det var en diskusjon rundt det for en tid tilbake og SE sa da at hun kunne ta med sine følgere en hel dag for henne.. slik at vi kunne se hvor mye jobb det lå bak hennes arbeidsdag.. 

Det ble aldri noe av.. å hun mener jo at det er mer slitsomt å være influencer enn å være sykepleier. Men jeg lurer faktisk på om hvor mange skritt hun utfører i en arbeidsdag

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, elskersommer said:

Det var en diskusjon rundt det for en tid tilbake og SE sa da at hun kunne ta med sine følgere en hel dag for henne.. slik at vi kunne se hvor mye jobb det lå bak hennes arbeidsdag.. 

Det ble aldri noe av.. å hun mener jo at det er mer slitsomt å være influencer enn å være sykepleier. Men jeg lurer faktisk på om hvor mange skritt hun utfører i en arbeidsdag

Nå har jo ikke antakl skritt noe med hvor slitsom en arbeidsdag er. Jeg er ganske sikker på at å jobbe i barneværnet er mer slitsomt enn å være kokk selv om en kokk gjerne er på 10 000skritt iløpet av de to første timene på jobb. Jeg er sikker på at deter mer både psykisk og fysisk slitsomt å være sykepleier enn influencer, men sykepleieren har større mulighet til å logge av på fritiden enn det de fleste influenserene tar seg råd til.

Det som er mest slitsomt i influenser bransjen må nok være den hungeren mange av de har etter å tjene penger nok til en luksuslivsstil, som også er grunnen til at de ikke tar seg råd til litt ferie. Det hadde jo ikke kostet SE så mye å ikke være pålogga heke ferien, men det tok hun seg ikke tåd til og derfor blir jobben hennes mer slitsom enn den trenger å være.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren
Dupers skrev (16 minutter siden):

Nå har jo ikke antakl skritt noe med hvor slitsom en arbeidsdag er. Jeg er ganske sikker på at å jobbe i barneværnet er mer slitsomt enn å være kokk selv om en kokk gjerne er på 10 000skritt iløpet av de to første timene på jobb. Jeg er sikker på at deter mer både psykisk og fysisk slitsomt å være sykepleier enn influencer, men sykepleieren har større mulighet til å logge av på fritiden enn det de fleste influenserene tar seg råd til.

Det som er mest slitsomt i influenser bransjen må nok være den hungeren mange av de har etter å tjene penger nok til en luksuslivsstil, som også er grunnen til at de ikke tar seg råd til litt ferie. Det hadde jo ikke kostet SE så mye å ikke være pålogga heke ferien, men det tok hun seg ikke tåd til og derfor blir jobben hennes mer slitsom enn den trenger å være.

Her tror jeg du er inne på noe svært viktig - i forhold til «å ikke ha råd» til å logge seg av. Det kan bety en avhengighet som er både mental og økonomisk. De fleste kjente influenserne har oppdaget hvilken gullgruve klikk på snap kan være. Og de lar innleggene sine ligge lenge, slik at hvis du ikke har klikket seg gjennom samtlige, får du ikke opp det siste. Jeg blir lei og følger  mindre med enn tidligere, og det gjelder sikkert ikke bare meg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i Oslo i går.. det yret med liv. Det var kø rundt omkring. Kø i nesten alle klesbutikker vi var innom.. var innom Arkaden og butikken careless var helt tom🙈 ikke ett eneste menneske så lenge jeg sto der for å vente på min datter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså… har for første gang handlet hos Careless. Skulle i bryllup og bestilte derfor 2 kjoler i hver sin str for å være sikker på at en passet. 
Returnerte den ene og fikk beskjed om at retur ikke var godkjent pga svettelukt. Dette har jeg aldri opplevd før! Prøvde kjolen foran speilet samme med den jeg beholdte. Siden jeg ikke brukte den jeg beholdte i bryllupet likevell tok jeg en lukte prøve av den for den burde jo også lukte svette siden de ble prøvd på samme tidspunkt. 
Luktet ingen svette jeg. I begge mailene jeg fikk fra kundeservice stilte de spm om de skulle sende kjolen tilbake. Jeg svarte ja på den siste og nå angrer jeg skikkelig. Skulle stått på mitt og krevd å få pengene tilbake. Noen andre som har opplevd dette? La inn en anmeldelse på trustpilot. Er første og siste gang jeg handler på careless.
Har sluttet å følge de for lenge siden. Kun reklame dagen lang. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (2 timer siden):

Altså… har for første gang handlet hos Careless. Skulle i bryllup og bestilte derfor 2 kjoler i hver sin str for å være sikker på at en passet. 
Returnerte den ene og fikk beskjed om at retur ikke var godkjent pga svettelukt. Dette har jeg aldri opplevd før! Prøvde kjolen foran speilet samme med den jeg beholdte. Siden jeg ikke brukte den jeg beholdte i bryllupet likevell tok jeg en lukte prøve av den for den burde jo også lukte svette siden de ble prøvd på samme tidspunkt. 
Luktet ingen svette jeg. I begge mailene jeg fikk fra kundeservice stilte de spm om de skulle sende kjolen tilbake. Jeg svarte ja på den siste og nå angrer jeg skikkelig. Skulle stått på mitt og krevd å få pengene tilbake. Noen andre som har opplevd dette? La inn en anmeldelse på trustpilot. Er første og siste gang jeg handler på careless.

Og her har du pengemaskinen til Careless.

Du er blitt lurt til å kjøpe to kjoler i stede for 1, og nå sitter du med en du ikke får brukt og ikke returnert. Perfekt måte å øke omsetningen på - men dårlig måte å skape fornøyde kunder på (med unntak av de som forguder Sara Emilie da).

Det er kun to alternativer du har for retur - selgers betingelser for åpent kjøp og angrerett. Betingelsene for åpent kjøp kan de diktere fritt selv (nesten). Og på angrerett er det krav om at varen er i tilnærmet samme stand som når du fikk den. "Svettelukt" kan da være gyldig grunn for de å avslå returen.

Problemet er at lukten er subjektiv. Er det faktisk svettelukt? Eller er det lukt av kjemikalier? Det har vært stilt spørsmål med lukta fra klærne deres tidligere og jeg kan lett se for meg at de bruker mye rart på disse fabrikkene sine som setter ulike luktspor - som over tid kan lukte verre enn når de først kom til lageret til Careless. Men som da ikke er din feil, men vanskelig å bevise.

Kjipt at du måtte oppleve dette.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Eyr said:

Man får vel lære på den harde måten at man aldri skal bestille klær fra Reme-gjengen 🤷🏼‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (21 timer siden):

Problemet med influensere og arbeid er at de ikke vet hva de snakker om. Ingen av de har jo hatt en vanlig jobb der man står opp 0600, leverer i bh/skole, jobber hele dagen, henter barn, matinnkjøp, hjemme kl 17, aktiviteter, husvask osv osv. I deres verden har de mye å gjøre, men vi vanlige arbeidstaker vet at de ikke har snøring på hva mye å gjøre er. Men det er sinnsykt irriterende å høre de klage på hverdagen sin. Og i tillegg ha et hus som er helt «bomba» av rot fordi man er sååå travel🙄

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke fast SE, men ser innom av og til. Blir denne omelettlagingen filmet hver gang, eller er det samme filmen som blir lagt ut gang på gang? Ho regner kanskje ikke med at vi legger merke til at ho har samme kjole på?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett noe lignende den strikka genseren med knyting? Vil ikke nødvendigvis betale så dyrt for en plain genser. Er mer på utkikk etter strikkeoppskrift til å strikke den selv 😅😅😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Rem said:

Har noen sett noe lignende den strikka genseren med knyting? Vil ikke nødvendigvis betale så dyrt for en plain genser. Er mer på utkikk etter strikkeoppskrift til å strikke den selv 😅😅😅

Newbie genseren til dreamknit kan enkelt syes/strikkes opp og få et bånd. Da blir de temmelig like

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (4 timer siden):

Newbie genseren til dreamknit kan enkelt syes/strikkes opp og få et bånd. Da blir de temmelig like

Takk for tips 😊😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rem skrev (8 timer siden):

Man kan jo enkelt bare sy opp vrangborden på helt ordinære gensere og tre i en tilpasset strikk ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rem skrev (9 timer siden):

Søk opp September sweater fra Petite knit. Kan enkelt sy opp vrangborden der, lage seg et eget knytebånd og sette i. Vil nesten bli finere vil jeg si. Finnes og oppskrift som cardigan. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sommersalat skrev (14 minutter siden):

Søk opp September sweater fra Petite knit. Kan enkelt sy opp vrangborden der, lage seg et eget knytebånd og sette i. Vil nesten bli finere vil jeg si. Finnes og oppskrift som cardigan. 

Takk 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som får frysninger av å se kolleksjonen av kjoler fra Careless og kjolene som er brukt i diverse sekter? For eksempel Warren Jeff horrible sekt med flerkoneri, incest, frihetsberøvelse og kleskode a la Carelesskolleksjonen. 
Ufyselig når jeg leser her at de som har handlet seg kjoler hilser gjenkjennende til hverandre.. grøss!

Bare å finne inspo her SE..!

Endret av Debbie M
Vedlegg
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (1 time siden):

Er det bare jeg som får frysninger av å se kolleksjonen av kjoler fra Careless og kjolene som er brukt i diverse sekter? For eksempel Warren Jeff horrible sekt med flerkoneri, incest, frihetsberøvelse og kleskode a la Carelesskolleksjonen. 
Ufyselig når jeg leser her at de som har handlet seg kjoler hilser gjenkjennende til hverandre.. grøss!

Nei, så stor fantasi eller interesse har jeg ikke at jeg tenker sånn som dette. Så ingen gåsehud her,  og folk får hilse på hvem de vil. Egentlig er det vel litt hyggelig også? For de som liker det? 
Men jeg skal innrømme at personlig ville jeg synes det var kjempeflaut hvis jeg hadde eid en CL-kjole og andre med klær derfra hadde hilst på meg av den grunn. 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (15 timer siden):

Heller inspo hos SE enn hos negative kritikere som leter med lykt etter alt man kan finne på landet.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...