Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest CaroLis
Unodostrez skrev (14 timer siden):

Sara gikk vel god for desse myggplasterne som nå viser seg å være bløff? Sara mente vel at de virkelig funka på henne. Utrolig faktisk, når det viser seg at de ikke har noen effekt. Tenker følgerne at hun er troverdig uansett? 

I den artikkelen jeg leste så sto det at myggen koste seg rett OVER plasteret 🫢 Not good..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CaroLis skrev (1 minutt siden):

I den artikkelen jeg leste så sto det at myggen koste seg rett OVER plasteret 🫢 Not good..

Jeg tenker at man er passe naiv om man tror at myggen skygger banen når det settes på ett lite rundt plaster på armen..Det er jo så idiotisk å tenke att det faktisk funker. Å disse Plastre ble vel lansert av alle disse influencere lenge før myggen begynte å bli plagsomme.  Så de kan umulig ha testet de ut

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at man er passe naiv om man tror at myggen skygger banen når det settes på ett lite rundt plaster på armen..Det er jo så idiotisk å tenke att det faktisk funker. Å disse Plastre ble vel lansert av alle disse influencere lenge før myggen begynte å bli plagsomme.  Så de kan umulig ha testet de ut

Jeg tror hun sa at hun hadde testet det ut når de var på 16 oppi nord. Hun la også ut kommentarer fra følgere, som gikk god for de plastrene. Jeg har ikke prøvd de, så jeg kan ikke uttale meg, men god gammeldags myggspray funker fint her hjemme i hvertfall 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (6 minutter siden):

Jeg tror hun sa at hun hadde testet det ut når de var på 16 oppi nord. Hun la også ut kommentarer fra følgere, som gikk god for de plastrene. Jeg har ikke prøvd de, så jeg kan ikke uttale meg, men god gammeldags myggspray funker fint her hjemme i hvertfall 😄

Men er myggen så intens ute ved kysten der hun var? De burde vært testet ut langs en fiskeelv i Karasjok.. Der er det jo så sykt mye myggen på sommeren

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (41 minutter siden):

Tek.no testet jo, disse skulle ikke direkte på huden som det stod i reklamen. Etter at de tok kontakt fjernet de det fra reklamen, men svarte ikke på mail 🙈 skal se om jeg finner igjen testen.

Edit https://www.tek.no/test/i/zA7yd1/vi-har-testet-happypatches-sine-myggklistremerker

Endret av Sharp75!
La ved link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Er du som går glipp av poenget, IGJEN 🥄🥄🥄 

Så det gikk ikke meg overhodet. But here we go again. Enten du liker det eller ikke, hun kommer til å fortsette slik hun holder på. Fordi, DU, enten du ser det eller ikke, er med på å gi henne økt engasjement, betaler hennes lønn. Hvorfor skal hun endre på noe som fungerer og gir henne en god lønn? 

Engasjerer deg ikke sier du? Er det en vits? Du skriver her så og si daglig, vil si det er veldig engasjert i SE, også i andre forum. Tar screenshot m.m. Mer engasjert enn gjennomsnittet vil jeg tro.

Dokumentasjon på at diskusjon om umerket reklame og eksponering av barn gir økt engasjement og betaler hennes lønn! Jeg har vel allerede bekreftet at jeg er engasjert i kritikkverdige forhold rundt denne bedriften, så de teskjeene der er det strengt tatt du som trenger 😊 Og om jeg er engasjert på andre plattformer er totalt irrelevant, men når du først nevner det så gjelder det vel deg også 🥴

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

Men er myggen så intens ute ved kysten der hun var? De burde vært testet ut langs en fiskeelv i Karasjok.. Der er det jo så sykt mye myggen på sommeren

Det var muligens ikke noe mygg der hun oppholdt seg. Bor i mygghelvete på jord selv og her gidder myggen knapt bry seg om myggspray…Man er relativt naiv om man tror et klistremerke promotert av influensere hjelper. Samma gjengen som går god for happyflopps og Oslo skinlab…bare ræl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (5 minutter siden):

Det var muligens ikke noe mygg der hun oppholdt seg. Bor i mygghelvete på jord selv og her gidder myggen knapt bry seg om myggspray…Man er relativt naiv om man tror et klistremerke promotert av influensere hjelper. Samma gjengen som går god for happyflopps og Oslo skinlab…bare ræl!

Jeg bor i ett område med lite mygg.. men vet jo att det f.eks langs elvene i Nord Norge er mye mygg. Å aldri i verden om disse plastrene hadde hjulpet der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Jeg bor i ett område med lite mygg.. men vet jo att det f.eks langs elvene i Nord Norge er mye mygg. Å aldri i verden om disse plastrene hadde hjulpet der

Prøvde annet myggplaster på festival i Nord Norge i fjor - det funka ikke! Sikkert samme sjanger som plasterene Sara reklamerer for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna hun ikke med feber og var skikkelig syk i dag? Med full sminke og på tur for å titte på tomta osv - sånt orker ikke jeg når jeg er full i feber 😅

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (2 minutter siden):

Det nye huset kommer til å bli så fint!

Det gjør det nok. Å ønsker frøken Tandberg lykke til med og holde det i orden🙈

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man betale for retur om man følger størrelsetabell og tøyet er for stort og ønsker en størrelse mindre?

Bilde fra Trustpilot 

Screenshot_20240716-124744.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Det gjør det nok. Å ønsker frøken Tandberg lykke til med og holde det i orden🙈

Sikkert mye skap plass da 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (12 minutter siden):

Sikkert mye skap plass da 🙈 

Det får vi håpe😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (33 minutter siden):

Må man betale for retur om man følger størrelsetabell og tøyet er for stort og ønsker en størrelse mindre?

Bilde fra Trustpilot 

Screenshot_20240716-124744.png

Jeg vil påstå at det er en mangel i tråd med forbrukerkjøpsloven, og reklamasjon skal derfor være gratis for kunden.

Ellers er det jo artig å bemerke at kjolen er skjev, men ikke så skjev at folk legger merke til det så da er det greit...

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Jeg vil påstå at det er en mangel i tråd med forbrukerkjøpsloven, og reklamasjon skal derfor være gratis for kunden.

Ellers er det jo artig å bemerke at kjolen er skjev, men ikke så skjev at folk legger merke til det så da er det greit...

Man har krav på gratis retur ved en reklamasjon, ja. At man kjøper feil størrelse er derimot ikke en reklamasjon. Ved en ordinær retur betaler man selv for frakt for retur. 

Derimot har de ikke mulighet til å ta et gebyr for returen, og det er litt rart at når man leser kjøpsvilkårene inne på Careless.no så står dette:

Screenshot_20240716_152418_SamsungInternet.thumb.jpg.664f038256479414a0c1afb35d9b67de.jpg

Så her er det definitivt rom for forbedring.. 

Screenshot_20240716_151757_SamsungInternet.thumb.jpg.11ab14eb280b34f340f4385e6e071774.jpg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Altså disse folka som kjøper dette rælet 😂 Om det er skjevt, feil, løse tråder osv gjør ingenting så lenge de er medlem av carless-sekten 😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (38 minutter siden):

Man har krav på gratis retur ved en reklamasjon, ja. At man kjøper feil størrelse er derimot ikke en reklamasjon. Ved en ordinær retur betaler man selv for frakt for retur. 

Derimot har de ikke mulighet til å ta et gebyr for returen, og det er litt rart at når man leser kjøpsvilkårene inne på Careless.no så står dette:

Screenshot_20240716_152418_SamsungInternet.thumb.jpg.664f038256479414a0c1afb35d9b67de.jpg

Så her er det definitivt rom for forbedring.. 

Screenshot_20240716_151757_SamsungInternet.thumb.jpg.11ab14eb280b34f340f4385e6e071774.jpg

Men hvorfor fikk hun kun 131 kr i retur? Det skulle jo vært mere?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Det du skriver her, gjør at hun kan bygge det 500 kvm store huset. Regner med at det kommer mye umerket spons/ samarbeid i forbindelse med dette huset også. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...