Bibbi_ Skrevet 29. juni #35621 Del Skrevet 29. juni elskersommer skrev (1 minutt siden): Det begynner jo å bli litt mye produksjonsfeil... Dette er ikke bra Det veldig rare er at folk vil kjøpe dette? Altså etter de vet at det er en produksjonsfeil... Hvorfor?? Er man så desperat etter et careless produkt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. juni #35622 Del Skrevet 29. juni Roe skrev (14 timer siden): Rart disse ikke er slettet da, siden de i følge deg sletter de negative tilbakemeldingene. Se der ja. Bekrefter langt på vei det som har blitt diskutert her. Så at det er brukere på KG som hauser opp hvor dårlig produktene er, er vel godt tilbakevist både på trust polit og bytte/selge/ kjøpe gruppe til Careless. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. juni #35623 Del Skrevet 29. juni elskersommer skrev (1 time siden): Det begynner jo å bli litt mye produksjonsfeil... Dette er ikke bra Mer regelen enn unntaket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. juni #35624 Del Skrevet 29. juni Bibbi_ skrev (1 time siden): For du tenker Careless er av god kvalitet? Dette er jo bare 1 av mange eksempler på ræva kvalitet. Skjermbilde fra kjøpe/ selge på Facebook Synd at de kjolene er så formløse og armene er grusomme, for printet var veldig fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. juni #35625 Del Skrevet 29. juni Altså, se hashtagen 😂🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. juni #35626 Del Skrevet 29. juni Jeg skjønner bare ikke hvorfor kunder skal liksom ta hensyn til careless når det kommer til retur. Her det da en produksjonsfeil men fortsatt vil man nesten unngå og sende tilbake Bilde fra finn.no 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 29. juni #35627 Del Skrevet 29. juni 3 hours ago, Bibbi_ said: For du tenker Careless er av god kvalitet? Dette er jo bare 1 av mange eksempler på ræva kvalitet. Skjermbilde fra kjøpe/ selge på Facebook Det finnes et hav av nyanser mellom rævva Temukvalitet og ypperlig skredderkvalitet skjønner du vel. Men lykke til med stråmennene dine, det holder deg hvertfall opptatt. 😊 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 29. juni #35628 Del Skrevet 29. juni caremore skrev (1 time siden): Se der ja. Bekrefter langt på vei det som har blitt diskutert her. Så at det er brukere på KG som hauser opp hvor dårlig produktene er, er vel godt tilbakevist både på trust polit og bytte/selge/ kjøpe gruppe til Careless. Bekrefter også at de ikke sletter negative anmeldelser fra verifiserte kunder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 29. juni #35629 Del Skrevet 29. juni 27 minutter siden, elskersommer said: Jeg skjønner bare ikke hvorfor kunder skal liksom ta hensyn til careless når det kommer til retur. Her det da en produksjonsfeil men fortsatt vil man nesten unngå og sende tilbake Bilde fra finn.no Det er jo en grei grunn at hun vil selge videre fordi den kan gå i søppla om den returneres. Det er jo fortsatt et plagg som kan brukes. Men håper hun har gitt beskjednog får iallefall en liten godtgjørelse for feil på kjolen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 29. juni #35630 Del Skrevet 29. juni 1 hour ago, Bibbi_ said: Altså, se hashtagen 😂🙈 Dette er ille (altså emneknaggen) og er grunnen til at jeg ikke er helt gira på å gå i mitt careless plagg i store folkemengder. Jeg vil virkelig ikke at en random person skal komme å snakke med meg pga kjolen jeg har på meg og jeg vil ikke være medlem av en bevegelse som hilser på hverandre på gata. jeg liker kjolen kjempegodt, selv om kg mener den ser amish ut, jeg kunne egentlig tenkt meg en vera og, for å finne sommerkjoler med breie stropper er vanskelig, men den hadde blitt for kort til at jeg hadde følt meg komfortabel i den 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CaroLis Skrevet 29. juni #35631 Del Skrevet 29. juni Dupers skrev (10 minutter siden): Dette er ille (altså emneknaggen) og er grunnen til at jeg ikke er helt gira på å gå i mitt careless plagg i store folkemengder. Jeg vil virkelig ikke at en random person skal komme å snakke med meg pga kjolen jeg har på meg og jeg vil ikke være medlem av en bevegelse som hilser på hverandre på gata. jeg liker kjolen kjempegodt, selv om kg mener den ser amish ut, jeg kunne egentlig tenkt meg en vera og, for å finne sommerkjoler med breie stropper er vanskelig, men den hadde blitt for kort til at jeg hadde følt meg komfortabel i den Vera er kjempefin! Ønsker meg en sånn selv 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. juni #35632 Del Skrevet 29. juni (endret) issoras skrev (41 minutter siden): Det finnes et hav av nyanser mellom rævva Temukvalitet og ypperlig skredderkvalitet skjønner du vel. Men lykke til med stråmennene dine, det holder deg hvertfall opptatt. 😊 Stråmenn? Holder tydeligvis deg opptatt også da 😊 Endret 29. juni av Bibbi_ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. juni #35633 Del Skrevet 29. juni Roe skrev (1 time siden): Bekrefter også at de ikke sletter negative anmeldelser fra verifiserte kunder. Noen bekreftelser på Trustpilot at de faktisk slettet kommentarer Bilder fra Trustpilot 🤫 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. juni #35634 Del Skrevet 29. juni 2 nye dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot i dag. Å ja. Jeg vet det var en bra også Bilder fra Trustpilot 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spretteberta Skrevet 29. juni #35635 Del Skrevet 29. juni Alle som opplever at omtaler på Trustpilot blir slettet, så kan ta kontakt med dem, altså Trustpilot, og gi dem dokumentasjon på eventuell dårlig kundeservice feks svar på mail eller lignende. Da lar Trustpilot omtalen bli stående. Jeg opplevde lignende med et reisebyrå jeg ga 1 stjerne, denne ble først slettet av reisebyrået. Så la jeg den inn en gang til og da prøvde reisebyrået å slette den igjen, men da fikk jeg beskjed at Trustpilot om å dokumentere påstandene mine. Heldigvis hadde jeg all dokumentasjon så da ble den stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. juni #35636 Del Skrevet 29. juni Spretteberta skrev (41 minutter siden): Alle som opplever at omtaler på Trustpilot blir slettet, så kan ta kontakt med dem, altså Trustpilot, og gi dem dokumentasjon på eventuell dårlig kundeservice feks svar på mail eller lignende. Da lar Trustpilot omtalen bli stående. Jeg opplevde lignende med et reisebyrå jeg ga 1 stjerne, denne ble først slettet av reisebyrået. Så la jeg den inn en gang til og da prøvde reisebyrået å slette den igjen, men da fikk jeg beskjed at Trustpilot om å dokumentere påstandene mine. Heldigvis hadde jeg all dokumentasjon så da ble den stående. Er enig i at folk da må si ifra til Trustpilot dersom ting slettes der. Men de jeg refererer til over her er kommentarer som slettes på careless.no 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. juni #35637 Del Skrevet 29. juni issoras skrev (3 timer siden): Det finnes et hav av nyanser mellom rævva Temukvalitet og ypperlig skredderkvalitet skjønner du vel. Men lykke til med stråmennene dine, det holder deg hvertfall opptatt. 😊 Careless er ikke en av de bedriftene som er i nyansene for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. juni #35638 Del Skrevet 29. juni Dupers skrev (3 timer siden): Dette er ille (altså emneknaggen) og er grunnen til at jeg ikke er helt gira på å gå i mitt careless plagg i store folkemengder. Jeg vil virkelig ikke at en random person skal komme å snakke med meg pga kjolen jeg har på meg og jeg vil ikke være medlem av en bevegelse som hilser på hverandre på gata. jeg liker kjolen kjempegodt, selv om kg mener den ser amish ut, jeg kunne egentlig tenkt meg en vera og, for å finne sommerkjoler med breie stropper er vanskelig, men den hadde blitt for kort til at jeg hadde følt meg komfortabel i den Litt sånn «sekt» vibber mener du? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. juni #35639 Del Skrevet 29. juni (endret) Roe skrev (4 timer siden): Bekrefter også at de ikke sletter negative anmeldelser fra verifiserte kunder. elskersommer skrev (2 timer siden): Noen bekreftelser på Trustpilot at de faktisk slettet kommentarer Bilder fra Trustpilot 🤫 elskersommer skrev (2 timer siden): 2 nye dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot i dag. Å ja. Jeg vet det var en bra også Bilder fra Trustpilot Det gjør det ikke. Det beviser at de ikke sletter ALLE. Endret 29. juni av caremore 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 29. juni #35640 Del Skrevet 29. juni caremore skrev (3 timer siden): Careless er ikke en av de bedriftene som er i nyansene for å si det mildt. Snakker du kanskje av egen erfaring og har kjøpt plagg av de selv siden du kan sitte her og påstå det? Eller er det bare en av dine ville påstander? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå