Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (1 time siden):

De har alltid hatt mulighet for retur, det har det også blitt skrevet om her i tråden at de har returnert uten problemer. 

Nei, de har ikke åpenbart ikke det i følge Trust pilot og bytte/selge/kjøpe gruppen på Facebook. Så den påstanden om «alltid mulighet » stemmer ikke. Flere har blitt tilbudt opptil 40% avslag og det uten at det er nevnt retur. Det var dette som var din opprinnelige påstand, så å dra inn andre positive anmeldelser er helt irrelevant. 

Endret av caremore
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

caremore skrev (6 minutter siden):

Nei, de har ikke åpenbart ikke det i følge Trust pilot og bytte/selge/kjøpe gruppen på Facebook. Så den påstanden om «alltid mulighet » stemmer ikke. Flere har blitt tilbudt opptil 40% avslag og det uten at det er nevnt retur. Det var dette som var din opprinnelige påstand, så å dra inn andre positive anmeldelser er helt irrelevant. 

Flere har byttet, så der tar du feil. Tom her i tråde. At det er optimalt er en annen ting. Så nei, det er ikke irrelevant. Kanskje for deg, men det er noe helt annet. Leter man etter negative ting så er det man finner, det viser du med ditt innlegg.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

De har alltid hatt mulighet for retur, det har det også blitt skrevet om her i tråden at de har returnert uten problemer. 

Spiller ingen rolle hva det sammenlignes med når noen mener det ikke passer seg for denne tråden er om SE og ikke alle holder seg til sitt eget råd 😘

Hvis du ser skjermbilde fra kjøpe selge siden på facebook, så mener du fremdeles at det alltid har vært mulighet for retur?? Her har ei klaget, og det hun får er tilbud om 30% refusjon. Og det finnes flere slike eksempler. 

Screenshot_20240612_210958_Facebook.jpg

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (20 minutter siden):

Nei, de har ikke åpenbart ikke det i følge Trust pilot og bytte/selge/kjøpe gruppen på Facebook. Så den påstanden om «alltid mulighet » stemmer ikke. Flere har blitt tilbudt opptil 40% avslag og det uten at det er nevnt retur. Det var dette som var din opprinnelige påstand, så å dra inn andre positive anmeldelser er helt irrelevant. 

Enig med deg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Hvis du ser skjermbilde fra kjøpe selge siden på facebook, så mener du fremdeles at det alltid har vært mulighet for retur?? Her har ei klaget, og det hun får er tilbud om 30% refusjon. Og det finnes flere slike eksempler. 

Screenshot_20240612_210958_Facebook.jpg

Det stemmer ikke at «det alltid» tilbys retur som du også bekrefter her. Det er en årsak bak bytte/selge/ gruppa på Facebook, mindre returer og mindre arbeid for kundeservice. Din dokumentasjon og det som er anmeldelser på trustpilot sier det meste. Man trenger ikke å «lete» etter dokumentasjon på dette. 

Endret av caremore
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (8 minutter siden):

Hvis du ser skjermbilde fra kjøpe selge siden på facebook, så mener du fremdeles at det alltid har vært mulighet for retur?? Her har ei klaget, og det hun får er tilbud om 30% refusjon. Og det finnes flere slike eksempler. 

Screenshot_20240612_210958_Facebook.jpg

Dette er fra 2023. Så virker det kommer ann på hvem du møter på kundeservice.

Screenshot_20240612_212141_Chrome.jpg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (12 minutter siden):

Dette er fra 2023. Så virker det kommer ann på hvem du møter på kundeservice.

Screenshot_20240612_212141_Chrome.jpg

😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

😂

Har du annen forklaring, for her fungerer jo returen, i 2023, så det er ikke noe nytt at man får bytte. Og som skrevet tidligere, her i tråden har brukere byttet uten problemer. 

Så ja, det er merkelig at noen får returnert uten problemer og noen må krangle seg til en retur.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Har du annen forklaring, for her fungerer jo returen, i 2023, så det er ikke noe nytt at man får bytte. Og som skrevet tidligere, her i tråden har brukere byttet uten problemer. 

Så ja, det er merkelig at noen får returnert uten problemer og noen må krangle seg til en retur.

Du påstod at man alltid har mulighet for retur. Jeg kommer med bevis på at det har du ikke. Da kommer du plutselig med en positiv tilbakemelding fra trustpilot ang gode bikinier og at hun har fått returnert. Veldig dårlig tilsvar på min dokumentasjon mot din påstand om alltid mulighet for retur, for det var det du skrev. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Du påstod at man alltid har mulighet for retur. Jeg kommer med bevis på at det har du ikke. Da kommer du plutselig med en positiv tilbakemelding fra trustpilot ang gode bikinier og at hun har fått returnert. Veldig dårlig tilsvar på min dokumentasjon mot din påstand om alltid mulighet for retur, for det var det du skrev. 

For det ble skrevet at de endelig åpnet opp for retur, noe som ikke er fakta. Folk har alltid kunnet returnere, noe jeg har lagt ved bevis på. Så er det noen som har vært uheldige med kundeservice. Derfor la jeg ved bevis fra 2023, altså ikke noe nytt med retur.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sender i retur så må de gi deg retur. De som har fått tilbud om avslag er vel folk som har fått er defekt produkt og vil beholde produktet likevel? Iallefall sånn jeg har forstått ting. Og de har retur, det har de alltid hatt, men på starten fikk man tilgodelapp på kjøpet for å kunne kjøpe noe nytt evt ble man trukket frakt kostnaden på returen. Slik jeg forstår det nå så har de sluttet med tilgodelapp. 

Det keg synes er mest shady med businessmodellen på frakt/retur er egentlig det at de kjører dropp så ofte, og går tom ganske fort. På den måten må man bestille to forskjellige ganger om man skal ha to forskjellige ting og om det er av de tingene som er lavest prisa må man betale frakt på begge bestillingene. Og skal du sende i retur kan du heller ikke Ende de i samme pakke, for droppene er akkurat så spredt utover at fristen går ut før du får bestilt neste vare

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 minutter siden):

For det ble skrevet at de endelig åpnet opp for retur, noe som ikke er fakta. Folk har alltid kunnet returnere, noe jeg har lagt ved bevis på. Så er det noen som har vært uheldige med kundeservice. Derfor la jeg ved bevis fra 2023, altså ikke noe nytt med retur.

Åpnet for retur av kløete kjoler ja. Hvis du hadde lest innlegget så hadde du fått med deg at det var en spesifikk vare..

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (4 minutter siden):

Det keg synes er mest shady med businessmodellen på frakt/retur er egentlig det at de kjører dropp så ofte, og går tom ganske fort. På den måten må man bestille to forskjellige ganger om man skal ha to forskjellige ting og om det er av de tingene som er lavest prisa må man betale frakt på begge bestillingene. Og skal du sende i retur kan du heller ikke Ende de i samme pakke, for droppene er akkurat så spredt utover at fristen går ut før du får bestilt neste vare

Enig i dette. Og folk spør seg hvordan de kan omsette for så mye? Dette er en av årsakene, disse kaotiske droppene hvor folk kjøper to-  tre ulike str og returnerer ingen av de selv om det nødvendigvis ikke passer. Skikkelig shady. 

Endret av caremore
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (4 timer siden):

Og det er ikke jeg som bryr meg om det, så da bør du bla langt tilbake i tråden og se hvem som startet det og irriterer seg over det. Sammenligninger er ganske normalt i en debatt. Men når det kommer til denne tråden så passet det seg bare når visse tar det opp, uten å nevne navn. Var jo noen som sa at denne tråden ikke handlet om Raad, allikevel holdt hun seg ikke til det selv  og skrev flere ganger om Raad.

Og i går klaget noen på at @Roenevnte Cubus i denne tråden, men fortsatte å skrive innlegg om Cubus selv. 
Helt enig, sammenligning er helt normalt i en debatt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (8 minutter siden):

Og i går klaget noen på at @Roenevnte Cubus i denne tråden, men fortsatte å skrive innlegg om Cubus selv. 
Helt enig, sammenligning er helt normalt i en debatt. 

Så lenge det passer det ene narrativet så er alt lov 😂

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (50 minutter siden):

For det ble skrevet at de endelig åpnet opp for retur, noe som ikke er fakta. Folk har alltid kunnet returnere, noe jeg har lagt ved bevis på. Så er det noen som har vært uheldige med kundeservice. Derfor la jeg ved bevis fra 2023, altså ikke noe nytt med retur.

Hvis du leste videre så stod det "på dette droppet". Kanskje greit å få med seg hele setningen, ikke bare det som passer best for dine meninger. 

Og igjen, jeg la med dokumentasjon på at noen blir tilbudt refusjon ved en reklamasjon. Så ja.. returmuligheten er ikke alltid der. Evt har ikke alltid vært der. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hvis du ser skjermbilde fra kjøpe selge siden på facebook, så mener du fremdeles at det alltid har vært mulighet for retur?? Her har ei klaget, og det hun får er tilbud om 30% refusjon. Og det finnes flere slike eksempler. 

Screenshot_20240612_210958_Facebook.jpg

Du må skille mellom retur og reklamasjon. Retur har aldri vert et problem. 
Ved reklamasjon har folk fått tilbud om avslag. 17 mai kjolen som det var fabrikasjonsfeil på, hadde ikke Careless nye produkter å sende ut. Så kundene fikk tilbud om avslag, og da kan du beholde kjolen. Du velger jo selv om du vil takke ja til tilbudet. Eller returnere kjolen for full refusjon. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (2 minutter siden):

Du må skille mellom retur og reklamasjon. Retur har aldri vert et problem. 
Ved reklamasjon har folk fått tilbud om avslag. 17 mai kjolen som det var fabrikasjonsfeil på, hadde ikke Careless nye produkter å sende ut. Så kundene fikk tilbud om avslag, og da kan du beholde kjolen. Du velger jo selv om du vil takke ja til tilbudet. Eller returnere kjolen for full refusjon. 

Hun burde bli tilbudt full refusjon og / eller retur. Når flere klager, så finner de ut at de skal gi full refusjon. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (22 minutter siden):

Hvis du leste videre så stod det "på dette droppet". Kanskje greit å få med seg hele setningen, ikke bare det som passer best for dine meninger. 

Og igjen, jeg la med dokumentasjon på at noen blir tilbudt refusjon ved en reklamasjon. Så ja.. returmuligheten er ikke alltid der. Evt har ikke alltid vært der. 

Spiller ingen rolle, retur er retur. Kan ikke åpne opp noe de alltid har hatt. De har alltid hatt retur, på dette droppet og andre dropp 😘  bare folk har ulike opplevelser 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (19 minutter siden):

Du må skille mellom retur og reklamasjon. Retur har aldri vert et problem. 
Ved reklamasjon har folk fått tilbud om avslag. 17 mai kjolen som det var fabrikasjonsfeil på, hadde ikke Careless nye produkter å sende ut. Så kundene fikk tilbud om avslag, og da kan du beholde kjolen. Du velger jo selv om du vil takke ja til tilbudet. Eller returnere kjolen for full refusjon. 

Retur har aldri vært et problem? Så hvorfor tilbyr Careless 40 % avslag på en vare og ikke nevner at varene kan returneres? Hvorfor ber man ikke kunden returnere varen og at full refusjon tilbys? Careless har så høy avanse på varene sine at de har mulighet til å slå av prisen, men de ønsker da tydeligvis ikke å ha et stort varelager når året er omme og eller så har man ikke varer å tilby ved retur. Det er forståelig med tanke på at enkelte av droppene er så kaotisk at folk kjøper flere av samme vare men i ulik str. Det ser ut til at det handler om å selge ut varene fremfor å kunne tilby kundene muligheten til å kunne bytte hos Careless AS, det skal kunden selv håndtere gjennom kjøpe/selge/ gruppa til Facebook der Sara Emilie Tandberg er admin og svarer på spørsmål om reklamasjon og refusjon. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...