Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Er hun ikke fremdeles daglig leder?

 

Roadrunner skrev (1 time siden):

Er vel samboeren som ble daglig leder?

 

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Det er godt mulig, men da er det bare proff.no som ikke er oppdatert. Der står hun fremdeles oppført som daglig leder.

Ja ser at proff fortsatt viser henne som daglig leder. Men i følge henne er rollen overtatt av V.

Men nå er det ikke første gang de er litt trege med å sende inn endringer til brreg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Men det er ikke så relevant siden hun har blitt administrator i ettertid.

Å det er vel heller ingen her inne som har påstått at SE startet gruppen eller var med fra start?? Merkelig å komme med slike uttalelser uten svare noe mer på det. Mulig for å sette i gang brukerdebatt og få stengt tråden igjen kanskje?.... 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er en av Sara sine "5 brukere" som spyr ut her inne? 🤔

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Bibbi_ said:

Tar det faktisk 3 dager før noen har tid til å svare på mail?! Er det så stor pågang på kundeservicen dems? 

Screenshot_20240219_173206_Facebook.jpg

Screenshot_20240219_173121_Facebook.jpg

3 dager er vel det vanlige å skrive som forventet svartid fra kundeservice pga av helg etc. Mange bedrifter på samme størrelse har 5-7 dager i forventet svartid, bedrifter med massevis av kundeservice medarbeidere har 1-3 dager (alt etter hvilken forespørsel det er)

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frustrert solabu skrev (15 timer siden):

Bedriften har ingenting med den kjøp og salg gruppa på facebook. Det er faktisk en privatperson som oppretta den gruppa der. 

Så ikke skyld på bedriften at du ble kasta ut fordi du var bedriten. 

Bedriten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (8 timer siden):

3 dager er vel det vanlige å skrive som forventet svartid fra kundeservice pga av helg etc. Mange bedrifter på samme størrelse har 5-7 dager i forventet svartid, bedrifter med massevis av kundeservice medarbeidere har 1-3 dager (alt etter hvilken forespørsel det er)

Forstår at de ikke svarer i helga. Hvilke bedrifter sammenligner du med da, som har så lang svartid?

Jeg har aldri vært borti noen bedrifter som bruker så lang tid på å svare. Jeg sendte f.eks epost til en bedrift som er 10 ganger større enn Careless,  måtte bytte et plagg jeg hadde bestilt, fikk svar samme dag. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Forstår at de ikke svarer i helga. Hvilke bedrifter sammenligner du med da, som har så lang svartid?

Jeg har aldri vært borti noen bedrifter som bruker så lang tid på å svare. Jeg sendte f.eks epost til en bedrift som er 10 ganger større enn Careless,  måtte bytte et plagg jeg hadde bestilt, fikk svar samme dag. 

Svaret på det kan jo være at siden bedrifta er 10 ganger så stor så jobber flere i kundeservice og svarer Mail? 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (11 minutter siden):

Svaret på det kan jo være at siden bedrifta er 10 ganger så stor så jobber flere i kundeservice og svarer Mail? 

Å siden Careless er 10 ganger mindre, har de sikkert mye mindre pågang på kundeservice.... 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (13 minutter siden):

Svaret på det kan jo være at siden bedrifta er 10 ganger så stor så jobber flere i kundeservice og svarer Mail? 

Det her gav ikke mye mening. Utgangpunktet blir det samme.

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Så vidt jeg vet så aner ikke dere hvor mange de har som svarer på Mail - eller tar jeg feil? Dere vet heller ikke noe om pågangen. Uansett så burde dere ikke ha noe problem å klage på så lenge de holder seg innenfor de antall dagene de sier. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Å siden Careless er 10 ganger mindre, har de sikkert mye mindre pågang på kundeservice.... 

Tja, med kvaliteten som Carless fremstår å ha der størrelsene ikke gir mening og lommer er feilsydd skal du ikke se bort fra at pågangen er 10 ganger større enn hos en 10 ganger større bedrift🤣

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (50 minutter siden):

Tja, med kvaliteten som Carless fremstår å ha der størrelsene ikke gir mening og lommer er feilsydd skal du ikke se bort fra at pågangen er 10 ganger større enn hos en 10 ganger større bedrift🤣

😂 Nei det er jo sant! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (1 time siden):

Svaret på det kan jo være at siden bedrifta er 10 ganger så stor så jobber flere i kundeservice og svarer Mail? 

Men hvilke bedrifter sammenligner du med Careless? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

Men hvilke bedrifter sammenligner du med Careless? 

Jeg har ikke sammenlignet Careless med noen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (35 minutter siden):

Jeg har ikke sammenlignet Careless med noen. 

Beklager  siterte feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Bibbi_ said:

Forstår at de ikke svarer i helga. Hvilke bedrifter sammenligner du med da, som har så lang svartid?

Jeg har aldri vært borti noen bedrifter som bruker så lang tid på å svare. Jeg sendte f.eks epost til en bedrift som er 10 ganger større enn Careless,  måtte bytte et plagg jeg hadde bestilt, fikk svar samme dag. 

Forskjell på hvor lang tid de siwr at de bruker på å svare og når de faktisk svarer. På nettsidene til zalando, elkjøp og xxl står det  3-5 dager pg de har alle ganske store kundeservice avdelinger som svarer på mail og det går derfor veldig fort. Mindre butikker som uavhengige butikker har 5-7 dager. Både strikkemekka og garnius som er passe store  bruker omtrent ei uke på å svare på mail.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dupers skrev (1 time siden):

Forskjell på hvor lang tid de siwr at de bruker på å svare og når de faktisk svarer. På nettsidene til zalando, elkjøp og xxl står det  3-5 dager pg de har alle ganske store kundeservice avdelinger som svarer på mail og det går derfor veldig fort. Mindre butikker som uavhengige butikker har 5-7 dager. Både strikkemekka og garnius som er passe store  bruker omtrent ei uke på å svare på mail.

Men jeg spurte deg også om hvilke andre firmaer du sammenligner Careless med?

Jeg går ut i fra at du ikke sammenligner Careless med Elkjøp og XXL?!!

Endret av Bibbi_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Bibbi_ said:

Men jeg spurte deg også om hvilke andre firmaer du sammenligner Careless med?

Jeg går ut i fra at du ikke sammenligner Careless med Elkjøp og XXL?!!

"Mindre butikker som uavhengige butikker har 5-7 dager. Både strikkemekka og garnius som er passe store bruker omtrent ei uke på å svare på mail."

Dette er butikker med en annen målgruppe, og de er noen år eldre enn CL, men som jeg skrev tidligere her så pleier det ta oppmot ei uke før de svarer.

De gangene jeg har hatt kontakt med Bara har de brukt over ei uke. Da we are fit fortsatt var populære brukte de 5-7 dager. Har ikke handla derfra selv, men både ivory og by lien som ligger litt vak careless, men er imtrent akkurat samme greia har jo også problemer med kundeservice på mail. 

Lokale butikker rundt om i norge med nettbutikker pleier å sende en "vi svarer så fort vi får tid" mail automatisk.

Det er helt vanlig at ting ikke går som smurt, og de kan ikke forbedre seg om de aldri gjør feil.

 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (8 timer siden):

"Mindre butikker som uavhengige butikker har 5-7 dager. Både strikkemekka og garnius som er passe store bruker omtrent ei uke på å svare på mail."

Dette er butikker med en annen målgruppe, og de er noen år eldre enn CL, men som jeg skrev tidligere her så pleier det ta oppmot ei uke før de svarer.

De gangene jeg har hatt kontakt med Bara har de brukt over ei uke. Da we are fit fortsatt var populære brukte de 5-7 dager. Har ikke handla derfra selv, men både ivory og by lien som ligger litt vak careless, men er imtrent akkurat samme greia har jo også problemer med kundeservice på mail. 

Lokale butikker rundt om i norge med nettbutikker pleier å sende en "vi svarer så fort vi får tid" mail automatisk.

Det er helt vanlig at ting ikke går som smurt, og de kan ikke forbedre seg om de aldri gjør feil.

 

En uke for å svare på Mail?? Jeg har aldri opplevd at butikker/bedrifter bruker så lang tid på å svare på en mail. Det er rett og slett dårlig kundeservice. Jeg har sendt Mail til maange og selv jobbet i bransjen og vet at det ikke er vanlig med så lang responstid 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...