Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (8 minutter siden):

Det er vel lov å mene og si at et klesplagg er stygt, uansett hvem som har "designet" den? Det er mange klesplagg jeg kan si er stygge. Jeg går ikke bort til et menneske å si de har stygge klær på seg, for ufin er jeg ikke. Men å se bilde av f.eks en kjole på nett å si den er stygg ser jeg ikke noe galt med. Jeg har sikkert klesplagg du synes er stygge. Hva så? 

Å si at folk som kler seg i Careless gir faen i hvordan de kler seg? I mine øyne er ikke det helt det samme nei, når man vet hvor stor motstand man har til kvinnen bak merket. 

Som sagt, den kjolen som det spesifikt er snakk om er ikke min smak, men at de som tar den på seg gir faen I hvordan de ser ut???? Er drøøøøøøyt! Bare for man ikke har samme smak? Er stor forskjell på og ikke synes noe er stygt eller ikke.

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roe skrev (1 time siden):

Må ikke glemme tilbakemeldingene på Careless.no da, kjempemye positive tilbakemeldinger der. :)

På careless så sletter SE alt som er negativt. 

å før du roper etter bevis.. her er 3 stk. Kan sikkert finne mange flere om ønskelig

bilde fra Trustpilot 

Screenshot_20240212-155254~2.png

Screenshot_20240212-155916~2.png

Screenshot_20240212-155305~2.png

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Det har bruker(e) i tråden selv innrømmet 😉

Her hinter du nok til meg. Å jeg la igjen en melding på at jeg synes alt rundt størrelsetabell var håpløst.  Lite svar og få fra kundeservice.. 

Jeg står fortsatt for det jeg skrev.. å dette var helt i starten av careless hvor jeg hadde lyst til og prøve bh men siden alt var så dårlig lagt opp så ble det ikke kjøp.. kommentaren ble forøvrig slettet iløpet av 5 min

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

På careless så sletter SE alt som er negativt. 

å før du roper etter bevis.. her er 3 stk. Kan sikkert finne mange flere om ønskelig

bilde fra Trustpilot 

Screenshot_20240212-155254~2.png

Screenshot_20240212-155916~2.png

Screenshot_20240212-155305~2.png

Men hvordan er man sikker på at tilbakemeldingene faktisk slettes av Sara Emilie? Kan det ikke skyldes noe teknisk? Vet noen nettsider har ordninger der man må autentisere at man faktisk er en ekte kunde osv, finnes sikkert flere varianter. 

Ser da både to og tre sjerners tilbakemeldinger på siden til Careless jeg, da. Rart det ikke er slettet da. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Her hinter du nok til meg. Å jeg la igjen en melding på at jeg synes alt rundt størrelsetabell var håpløst.  Lite svar og få fra kundeservice.. 

Jeg står fortsatt for det jeg skrev.. å dette var helt i starten av careless hvor jeg hadde lyst til og prøve bh men siden alt var så dårlig lagt opp så ble det ikke kjøp.. kommentaren ble forøvrig slettet iløpet av 5 min

Som den jo burde bli, hvis du ikke faktisk var en ekte kunde..

Kan det hende de andre tilbakemeldingene som påståelig er slettet kommer fra personer som ikke faktisk er kunde?

Blir bare synsing da, da det er vanskelig for oss å vite de tekniske duppedittene bak nettsiden

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (1 minutt siden):

Men hvordan er man sikker på at tilbakemeldingene faktisk slettes av Sara Emilie? Kan det ikke skyldes noe teknisk? Vet noen nettsider har ordninger der man må autentisere at man faktisk er en ekte kunde osv, finnes sikkert flere varianter. 

Ser da både to og tre sjerners tilbakemeldinger på siden til Careless jeg, da. Rart det ikke er slettet da. 

Det kan jo være hun har sluttet og slette fordi folk har begynt og si ifra..

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roe skrev (1 minutt siden):

Som den jo burde bli, hvis du ikke faktisk var en ekte kunde..

Kan det hende de andre tilbakemeldingene som påståelig er slettet kommer fra personer som ikke faktisk er kunde?

Blir bare synsing da, da det er vanskelig for oss å vite de tekniske duppedittene bak nettsiden

Ja om jeg skrev min kommentar der eller under ett innlegg på Facebook spiller jo liten rolle.. å jeg som forbruker må kunne få si hva jeg mener om ett firma på deres nettsider uten att det blir slettet

Å det gjør jeg uansett hvilket firma det er når det er dårlig 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Ja om jeg skrev min kommentar der eller under ett innlegg på Facebook spiller jo liten rolle.. å jeg som forbruker må kunne få si hva jeg mener om ett firma på deres nettsider uten att det blir slettet

Å det gjør jeg uansett hvilket firma det er når det er dårlig 

Men greia var jo at du IKKE var noen forbruker. Du hadde ikke kjøpt noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (29 minutter siden):

Som den jo burde bli, hvis du ikke faktisk var en ekte kunde..

Kan det hende de andre tilbakemeldingene som påståelig er slettet kommer fra personer som ikke faktisk er kunde?

Blir bare synsing da, da det er vanskelig for oss å vite de tekniske duppedittene bak nettsiden

 

CaroLis skrev (10 minutter siden):

Men greia var jo at du IKKE var noen forbruker. Du hadde ikke kjøpt noe. 

 Å står det strengt tatt ikke noe sted på careless.no at man må ha kjøpt produktet heller for å mene noe om det.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (2 timer siden):

Kan det dokumenteres at dette forekommer?

IMG_1424.thumb.jpeg.028b34d129d79201f79cadf039affd5c.jpeg

  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

 

 Å står det strengt tatt ikke noe sted på careless.no at man må ha kjøpt produktet heller for å mene noe om det.

Tenker du det er en vanlig greie å gå å legge igjen tilbakemeldinger på produkter man aldeles ikke har personlig erfaring med?

Om jeg går for å lese anmeldelser, så er det fra faktiske kunder som har erfaringer og har gjort seg opp en mening basert på bruk av produktet, likeledes med tjenester.

Jeg går ikke inn for å se tilbakemeldingene på en TV eksempelvis, for å få tilbakemelding fra personer som ikke har testet produktet engang. Akkurat slik som at jeg ikke går for å lese tilbakemeldingene en restaurant har, for å se tilbakemelding fra noen som aldri har spist der.

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Har jeg skrevet det? Hmmmmmm......

Hvorfor siterer du meg da, og skriver det du gjør? Siter riktig person i hvertfall før du forteller hva som er riktig og feil å skrive / mene om klær. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (7 minutter siden):

Tenker du det er en vanlig greie å gå å legge igjen tilbakemeldinger på produkter man aldeles ikke har personlig erfaring med?

Om jeg går for å lese anmeldelser, så er det fra faktiske kunder som har erfaringer og har gjort seg opp en mening basert på bruk av produktet, likeledes med tjenester.

Jeg går ikke inn for å se tilbakemeldingene på en TV eksempelvis, for å få tilbakemelding fra personer som ikke har testet produktet engang. Akkurat slik som at jeg ikke går for å lese tilbakemeldingene en restaurant har, for å se tilbakemelding fra noen som aldri har spist der.

Nei jeg tenker ikke det er vanlig, men jeg ser ikke på det som problematisk så lenge innholdet er korrekt og ikke misleder leser til å tro at vedkommende har kjøpt når hen ikke har det. Eller tilsvarende.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CaroLis skrev (36 minutter siden):

Men greia var jo at du IKKE var noen forbruker. Du hadde ikke kjøpt noe. 

Nei. Men jeg var da en potensiell kunde men jeg klarte ikke finne ut av careless sin størrelsetabell og jeg fikk ikke noe svar fra kundeservice.. 

Så på bakgrunn av dette så skrev jeg det på firma sin nettside. Hvordan skal jeg ellers få sagt ifra om ting man ikke finner ut av eller får svar på.

Å om vi er flere som har opplevd det samme og ikke fått sagt fra så har hun jo bare mistet kunder. Men nå kan det jo være d samme fordi jeg Skal ikke kjøpe noe der

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (30 minutter siden):

 

 Å står det strengt tatt ikke noe sted på careless.no at man må ha kjøpt produktet heller for å mene noe om det.

Nei. Å jeg mener fortsatt at når ett firma ikke gidder og svare på mail så må en forbruker kunne si ifra på firma sin nettside. 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Nei. Å jeg mener fortsatt at når ett firma ikke gidder og svare på mail så må en forbruker kunne si ifra på firma sin nettside. 

 

Enig med deg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roe skrev (23 minutter siden):

Tenker du det er en vanlig greie å gå å legge igjen tilbakemeldinger på produkter man aldeles ikke har personlig erfaring med?

Om jeg går for å lese anmeldelser, så er det fra faktiske kunder som har erfaringer og har gjort seg opp en mening basert på bruk av produktet, likeledes med tjenester.

Jeg går ikke inn for å se tilbakemeldingene på en TV eksempelvis, for å få tilbakemelding fra personer som ikke har testet produktet engang. Akkurat slik som at jeg ikke går for å lese tilbakemeldingene en restaurant har, for å se tilbakemelding fra noen som aldri har spist der.

Du misforstår. Jeg skrev ikke at denne Anna kjolen er ubrukelig.. eller ammebh er ikke bra til meg med store pupper.

Jeg skrev at jeg synes det var synd de hadde en såpass dårlig størrelsetabell som de hadde fordi det gjorde att jeg som potensiell kunde ikke turde og kjøpe noe. Å at det var håpløst og få fatt i kundeservice for å få hjelp. Jeg sa ikke noe om produktet..

Nå fikk jeg svar av kundeservice en stund etterpå å de anbefalte meg og kjøpe flere størrelser i bh slik at jeg fant den som passet og sende resterende i retur.  Men hun var så elskverdig og skulle gi meg gratis retur 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 minutter siden):

Nei. Å jeg mener fortsatt at når ett firma ikke gidder og svare på mail så må en forbruker kunne si ifra på firma sin nettside. 

 

Selvfølgelig kan man det. Det er dårlig kundeservice, og det er absolutt lov å gjøre andre oppmerksom på.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Du misforstår. Jeg skrev ikke at denne Anna kjolen er ubrukelig.. eller ammebh er ikke bra til meg med store pupper.

Jeg skrev at jeg synes det var synd de hadde en såpass dårlig størrelsetabell som de hadde fordi det gjorde att jeg som potensiell kunde ikke turde og kjøpe noe. Å at det var håpløst og få fatt i kundeservice for å få hjelp. Jeg sa ikke noe om produktet..

Nå fikk jeg svar av kundeservice en stund etterpå å de anbefalte meg og kjøpe flere størrelser i bh slik at jeg fant den som passet og sende resterende i retur.  Men hun var så elskverdig og skulle gi meg gratis retur 

😂 Seriøs bedrift 😂 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...