Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (1 time siden):

De skal følge forbrukerkjøpsloven.

Og forbrukerkjøpsloven er veldig klar på at dersom kjøpet heves så SKAL kunden få pengene tilbake. Gavekort er ikke godt nok. Gavekort låser kunden til butikken. Det er ikke lov.

Careless kan velge å gi gavekort i tillegg, men jeg kan ikke se for meg at det er det de gjør her.

Så dersom de gir kunder som reklamerer på mangler gavekort i stede for å gjennomføre avhjelp (omlevering eller reparasjon) eller heving med full tilbakebetaling, så bryter de forbrukerkjøpsloven.

Jeg hadde bestilt julekjole i en nettbutikk men PostNord surret bort pakka. Så jeg fikk pengene tilbake pluss gavekort på 350 kr😊 det kaller jeg bra kundeservice 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (1 time siden):

De skal følge forbrukerkjøpsloven.

Og forbrukerkjøpsloven er veldig klar på at dersom kjøpet heves så SKAL kunden få pengene tilbake. Gavekort er ikke godt nok. Gavekort låser kunden til butikken. Det er ikke lov.

Careless kan velge å gi gavekort i tillegg, men jeg kan ikke se for meg at det er det de gjør her.

Så dersom de gir kunder som reklamerer på mangler gavekort i stede for å gjennomføre avhjelp (omlevering eller reparasjon) eller heving med full tilbakebetaling, så bryter de forbrukerkjøpsloven.

I følge kommentarfeltet på kjøp og salg gruppa til Careless på face, så praktiseres dette ulikt fra kunde til kunde. Noen får penger tilbake, noen får gavekort de kan bruke på nett.

IMG_3079.thumb.jpeg.1fa448574eba12792e27153aa8caeba7.jpeg

Sara kommenterer at kundene som kjøpte kjoler de aldri fikk skal få både gavekort og penger tilbake, men det ser ikke ut til at de faktisk har fått det. I alle fall ikke da disse kommentarene ble skrevet. 

IMG_3078.thumb.jpeg.439313c982a3727c6d21c1ace2a94342.jpeg

Den gruppa der er faktisk helt krise. 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daeva skrev (21 minutter siden):

I følge kommentarfeltet på kjøp og salg gruppa til Careless på face, så praktiseres dette ulikt fra kunde til kunde. Noen får penger tilbake, noen får gavekort de kan bruke på nett.

IMG_3079.thumb.jpeg.1fa448574eba12792e27153aa8caeba7.jpeg

Sara kommenterer at kundene som kjøpte kjoler de aldri fikk skal få både gavekort og penger tilbake, men det ser ikke ut til at de faktisk har fått det. I alle fall ikke da disse kommentarene ble skrevet. 

IMG_3078.thumb.jpeg.439313c982a3727c6d21c1ace2a94342.jpeg

Den gruppa der er faktisk helt krise. 

 

Ja, den gruppa er krise! Og hypet opp så til de grader. SE bør trekke seg som moderator fra den gruppa. Det passer seg ikke i det hele tatt!

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (8 minutter siden):

Ja, den gruppa er krise! Og hypet opp så til de grader. SE bør trekke seg som moderator fra den gruppa. Det passer seg ikke i det hele tatt!

Enig.

Virker til at hypen kommer av at "selveste Sara" er admin der inne..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (27 minutter siden):

Enig.

Virker til at hypen kommer av at "selveste Sara" er admin der inne..

Og det er en av grunnene til at hun burde ALDRI hatt noe med gruppa å gjøre. Virker som de fleste medlemmene synest det er stas 🙄 at de er såååå heldige. Forstår det ikke, men nå er det ikke alt vi skal forstå heller, men allikevel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Og det er en av grunnene til at hun burde ALDRI hatt noe med gruppa å gjøre. Virker som de fleste medlemmene synest det er stas 🙄 at de er såååå heldige. Forstår det ikke, men nå er det ikke alt vi skal forstå heller, men allikevel. 

Helt enig.

Man må faktisk ikke takke ja til alle tilbud som kommer rekende,hun kunne enkelt sagt nei til å administrere gruppen.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Og det er en av grunnene til at hun burde ALDRI hatt noe med gruppa å gjøre. Virker som de fleste medlemmene synest det er stas 🙄 at de er såååå heldige. Forstår det ikke, men nå er det ikke alt vi skal forstå heller, men allikevel. 

Enig. Alt er feil med at hun er admin i den gruppa der! Det passer seg ikke, og det er veldig rart om folk tror det er normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (43 minutter siden):

Enig. Alt er feil med at hun er admin i den gruppa der! Det passer seg ikke, og det er veldig rart om folk tror det er normalt

Enig. Hun har også stengt kommentarfeltet for flere kommentarer hvor dette med gavekort og penger tilbake ble tema.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daeva skrev (20 minutter siden):

Enig. Hun har også stengt kommentarfeltet for flere kommentarer hvor dette med gavekort og penger tilbake ble tema.

Uproft. Sånne ting kan man mer enn gjerne ta opp og stille spørsmålstegn ved. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daeva skrev (1 time siden):

Enig. Hun har også stengt kommentarfeltet for flere kommentarer hvor dette med gavekort og penger tilbake ble tema.

Selvfølgelig har hun det. Det gjør hun hver gang det kommer kritiske spørsmål. Jeg er overhodet ikke overrasket 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (38 minutter siden):

Selvfølgelig har hun det. Det gjør hun hver gang det kommer kritiske spørsmål. Jeg er overhodet ikke overrasket 

Nei overhodet ikke overrasket i det hele tatt! Slik er hun. Klarer ikke å takle ting som er ubehagelig. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (25 minutter siden):

Haha, driver folk å kjøper nye kjoler for så å farge dem???😂

Jepp.

Kundene ER jo desigerne.

Den forferdelige beige ("champagne") fargede kjolen er jo tidenes flopp.

Alle som har kommentert de har kjøpt den,vil jo returnere den pga farge.

Så har du hun du nevner,som endte med å farge sin istedet for å returnere den!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rufs skrev (På 15.12.2023 den 12.14):

Kjenner jeg får litt rykning i et eller annet når hun ligger og snakker til telefon om migreneanfall. Når jeg har migreneanfall er telefon det siste jeg tenker på, det er så vondt at bare tanken på å filme meg selv hadde vært helt uutholdelig. Jeg har migrenemedisin i sengen fordi jeg vet at jeg ikke orker å bevege meg engang. (Og jeg går virkelig aldri tom for medisin, for det hadde vært helt krise.) Jeg kjenner noen til med migrene, og det er ingen som orker å bruke telefon, vi har snakket om hvor krevende det er hvis man har en vakt på jobb og egentlig skal ringe inn, men det klarer man ikke, å sende en melding er jævlig nok og helt på kanten av hva man får til. Jeg tror ikke jeg er så himla spesiell, det er liksom min oppfatning av hva migrene generelt er. 
Men SE klarer å filme en lang video hvor hun prater masse, tekste den og legge ut. #superkrefter

Tildels enig. Jeg er alene med en 3 åring, og hele lørdagen lå jeg omtrent. Men måtte jo opp å stelle unge, gi mat, aktivisere fra sofaen osv. Men mobilen den tenkte jeg ikke så mye på. Det var vel mer ungen som satt med den mens mor lå og delvis gråt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (26 minutter siden):

Farge kjole og sy igjen utringingen på nye kjoler… Men Careless skal de ha gitt

Fansen kjøper uansett. Kunne sikkert solgt søppelsekker som kjoler under bedriftsnavnet og «venninnene» går fem på og kjøper fra bestevenninna. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unodostrez skrev (30 minutter siden):

Farge kjole og sy igjen utringingen på nye kjoler… Men Careless skal de ha gitt

Dette fascinerer meg. Sammen med tilbakemeldingene om dårlig søm, sprø størrelsetabeller, feil og mangler på varene, så virker mange veldig fornøyde. Det virker som om Careless sine kunder har enormt stor tålmodighet med ting som hos andre klesbutikker ville vært ansett som temmelig store mangler. Summeres godt opp i kommentaren som ble lagt ut her eller på DC, at man burde ha litt tålmodighet med produsenten, de var tross alt et nytt merke, og de tok nok tilbakemeldingene og endret ting etterhvert, så blir det nok bra. I mellomtiden bruker de gjerne tusenvis av kroner på produktene, mens eieren lærer seg å produsere klær og drive butikk. 

  • Liker 13
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sinnsykt flau på hennes vegne. At hun ikke skjønner hvor desperat hun virker ang giftemål. 
Holder på å mase om at mann nr2 ikke frir heller….. hun kan umulig se det selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 time siden):

Jeg blir så sinnsykt flau på hennes vegne. At hun ikke skjønner hvor desperat hun virker ang giftemål. 
Holder på å mase om at mann nr2 ikke frir heller….. hun kan umulig se det selv 

Det er så dumt at det er til å le av. Sara ser kun seg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...