Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (25 minutter siden):

Det er sykt! Det går faktisk over stokk og stein! Markedet bestemmer prisen, MEN her er SE med og hauser det opp!

Er det ingen i gruppa som stiller spm om retur, hvorfor de ikke returnerer? Gjerne de som ikke vinner auksjonen, eller har råd til og by og har et håp at de kommer inn i nettbutikken igjen til utsalgspris?

 

Helt enig. At ingen stiller spørsmål er utrolig merkelig. Og at hun nå kan påvirke etterspørselen der er svært uheldig. Hennes aktivitet der kan jo i ytterste konsekvens bidra til tomme lager hos henne, noe hun tjener på, og la kundene sitte igjen med regningen. At heller ingen ser den er helt merkelig.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

daeva skrev (59 minutter siden):

Akkurat det er rimelig kritikkverdig. Både at gruppa finnes, er så stor som den er, at det er såpass mye aktivitet der inne - og at hun selv er admin og kan moderere vekk det hun måtte ønske. Uheldig blanding av roller der, gitt.

 

Sharp75! skrev (37 minutter siden):

Det er sykt! Det går faktisk over stokk og stein! Markedet bestemmer prisen, MEN her er SE med og hauser det opp!

Er det ingen i gruppa som stiller spm om retur, hvorfor de ikke returnerer? Gjerne de som ikke vinner auksjonen, eller ikke har råd til og by og har et håp at de kommer inn i nettbutikken igjen til utsalgspris?

 

Her er vi faktisk enige, for en gangs skyld 😄

Dette var faktisk ille!!! Hun burde forstå selv at dette ikke er bra...

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (8 timer siden):

Jeg syns det er veldig rart at hun er en av administratorer og styrer gruppa. mest når det var mye snakk om retur problematikken og at kundene valgte selge selv . Gir litt feil inntrykk, samme hvis Lindex direktør administrerte gruppa på fb . 

 

Returproblematikk er noe som er oppdiktet her i gruppen. Noen har lyst at det skal være et problem, så er det blitt etablert som en sannhet.  Her i huset har vi returnert flere ganger. Det er overhode ikke noe problem. 
Det er uheldig at Sara er admin i en gruppe som selger til høystbydende. Sara bør umiddelbart vurdere sin rolle der. Men folk selger der fordi du tjener en slant, og slipper returfrakten. Ikke fordi det er vanskelig å returnere. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (8 minutter siden):

Returproblematikk er noe som er oppdiktet her i gruppen. Noen har lyst at det skal være et problem, så er det blitt etablert som en sannhet.  Her i huset har vi returnert flere ganger. Det er overhode ikke noe problem. 
Det er uheldig at Sara er admin i en gruppe som selger til høystbydende. Sara bør umiddelbart vurdere sin rolle der. Men folk selger der fordi du tjener en slant, og slipper returfrakten. Ikke fordi det er vanskelig å returnere. 
 

Det er ikke bare noe som er diktet opp her nei. Det er flere eksempler på at kundeservice IKKE fungerer og ikke gir den servicen kunden har krav på.

Et eksempel jeg kan dra frem fra Facebook er denne: IMG_8196.thumb.png.1fb723770e8eb06cdc1e0f50ea5a26f8.png

Kunden her har krav på å få ny hel vare kostnadsfritt tilsendt eller pengene inkludert frakt tilbakebetalt.

Hvorfor godtar kunden her et tap på 449 pluss frakten hun betalte?

Her er et annet eksempel fra Trustpilot: IMG_1240.thumb.jpeg.662bf653b3e22366d896d5bd7762a301.jpeg

Kunden har altså feil på et produkt og har og her krav på enten nytt feilfritt produkt kostnadsfritt levert ELLER pengene tilbake inkludert frakt.

Men kunden får ikke det. Kunden blir avspist med tilbud om kun 40% av prisen for varen tilbake. Det er jo ikke rett?

Og det finnes maaaange flere eksempler på dette. Produkter hvor sentrale deler ryker og kunden får tilbud om tilgodelapp på beløpet fordi de er tomme forbstørrelsen på lager (de har og krav på pengene tilbake men får det ikke). Et annet eksempel var en kunde som fikk tilsendt ett plagg med manglende knapp og kundeservice kunne ikke og ville ikke hjelpe.

Så jeg synes det er rart at du prøver å fremstille dette som noe som er diktet opp her i gruppa, når det finnes så mange dokumenterte tilfeller av det motsatte.

  • Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (30 minutter siden):

Returproblematikk er noe som er oppdiktet her i gruppen. Noen har lyst at det skal være et problem, så er det blitt etablert som en sannhet.  Her i huset har vi returnert flere ganger. Det er overhode ikke noe problem. 
Det er uheldig at Sara er admin i en gruppe som selger til høystbydende. Sara bør umiddelbart vurdere sin rolle der. Men folk selger der fordi du tjener en slant, og slipper returfrakten. Ikke fordi det er vanskelig å returnere. 
 

Det der er bare tull, det er Mamge som kam dokumentere noe annet, rart du da prøver å fremstille dette som noe oppdiktet.

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (10 minutter siden):

Oj dette er virkelig ikke greit!

Nei. Ikke greit. Og et godt eksempel på hvor lite hun har kontakt med andre og forståelse av samfunnet.

Men hun driver og med nepotisme i stor grad så hvorfor ikke liksom. Når en først er i gang.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 time siden):

Returproblematikk er noe som er oppdiktet her i gruppen. Noen har lyst at det skal være et problem, så er det blitt etablert som en sannhet.  Her i huset har vi returnert flere ganger. Det er overhode ikke noe problem. 
Det er uheldig at Sara er admin i en gruppe som selger til høystbydende. Sara bør umiddelbart vurdere sin rolle der. Men folk selger der fordi du tjener en slant, og slipper returfrakten. Ikke fordi det er vanskelig å returnere. 
 

Hvor fornøyd er du med vareme til careless siden du har returnert flere ganger?

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (21 minutter siden):

Hvor fornøyd er du med vareme til careless siden du har returnert flere ganger?

Et veldig godt poeng.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Det er ikke bare noe som er diktet opp her nei. Det er flere eksempler på at kundeservice IKKE fungerer og ikke gir den servicen kunden har krav på.

Et eksempel jeg kan dra frem fra Facebook er denne: IMG_8196.thumb.png.1fb723770e8eb06cdc1e0f50ea5a26f8.png

Kunden her har krav på å få ny hel vare kostnadsfritt tilsendt eller pengene inkludert frakt tilbakebetalt.

Hvorfor godtar kunden her et tap på 449 pluss frakten hun betalte?

Her er et annet eksempel fra Trustpilot: IMG_1240.thumb.jpeg.662bf653b3e22366d896d5bd7762a301.jpeg

Kunden har altså feil på et produkt og har og her krav på enten nytt feilfritt produkt kostnadsfritt levert ELLER pengene tilbake inkludert frakt.

Men kunden får ikke det. Kunden blir avspist med tilbud om kun 40% av prisen for varen tilbake. Det er jo ikke rett?

Og det finnes maaaange flere eksempler på dette. Produkter hvor sentrale deler ryker og kunden får tilbud om tilgodelapp på beløpet fordi de er tomme forbstørrelsen på lager (de har og krav på pengene tilbake men får det ikke). Et annet eksempel var en kunde som fikk tilsendt ett plagg med manglende knapp og kundeservice kunne ikke og ville ikke hjelpe.

Så jeg synes det er rart at du prøver å fremstille dette som noe som er diktet opp her i gruppa, når det finnes så mange dokumenterte tilfeller av det motsatte.

Temaet jeg svarte på var nye kjoler som ble solgt på Facebook og ikke returnert til Careless.  
Retur etter angrefristloven er noe helt annet enn reklamasjon etter kjøpsloven. Hold deg til tema. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun si de ikke har vært syke i høst? Hun er syk og våkner i dårlig form annen hver uke. Holdt på sånn da d var butikk åpninger. Hun er veeeeldig ofte syk. Noe som sikkert kommer av ME men ikke si du ikke er syk ofte 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Det der er bare tull, det er Mamge som kam dokumentere noe annet, rart du da prøver å fremstille dette som noe oppdiktet.

Og det er mage som har skrevet at det overhode ikke er et problem. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 minutt siden):

Temaet jeg svarte på var nye kjoler som ble solgt på Facebook og ikke returnert til Careless.  
Retur etter angrefristloven er noe helt annet enn reklamasjon etter kjøpsloven. Hold deg til tema. 

Du sa veldig ordrett at returproblematikken er oppdiktet i denne tråden her. Om du utelukkende mener angrerett så får du være mer presis neste gang.

For øvrig er problematikken veldig sammenkoblet. For mange av de som selger i gruppa eller sier de returnerer sier at kjolen/plagget ikke passer til tross for å ha fulgt størrelsestabell. Størrelsestabell er noe selger har ansvar for og har ved gjentatte anledninger innrømmet til følgere at hun ikke får den til/blir feil. Derfor vil et plagg som ikke passer selv om en har fulgt tabellen være reklamasjonsgrunn. Kundene skal da kunne returnere plaggene for selgers regning og enten få rett produkt uten ekstra kostnad eller pengene pluss frakt tilbake.

Men det er det få som gjør av en eller annen merkelig grunn.

Samtidig kan det være greit å nevne at angrerettloven er en selvstendig lov. Og det er forbrukerkjøpsloven som gjelder her, ikke kjøpsloven.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Det er ikke bare noe som er diktet opp her nei. Det er flere eksempler på at kundeservice IKKE fungerer og ikke gir den servicen kunden har krav på.

Et eksempel jeg kan dra frem fra Facebook er denne: IMG_8196.thumb.png.1fb723770e8eb06cdc1e0f50ea5a26f8.png

Kunden her har krav på å få ny hel vare kostnadsfritt tilsendt eller pengene inkludert frakt tilbakebetalt.

Hvorfor godtar kunden her et tap på 449 pluss frakten hun betalte?

Her er et annet eksempel fra Trustpilot: IMG_1240.thumb.jpeg.662bf653b3e22366d896d5bd7762a301.jpeg

Kunden har altså feil på et produkt og har og her krav på enten nytt feilfritt produkt kostnadsfritt levert ELLER pengene tilbake inkludert frakt.

Men kunden får ikke det. Kunden blir avspist med tilbud om kun 40% av prisen for varen tilbake. Det er jo ikke rett?

Og det finnes maaaange flere eksempler på dette. Produkter hvor sentrale deler ryker og kunden får tilbud om tilgodelapp på beløpet fordi de er tomme forbstørrelsen på lager (de har og krav på pengene tilbake men får det ikke). Et annet eksempel var en kunde som fikk tilsendt ett plagg med manglende knapp og kundeservice kunne ikke og ville ikke hjelpe.

Så jeg synes det er rart at du prøver å fremstille dette som noe som er diktet opp her i gruppa, når det finnes så mange dokumenterte tilfeller av det motsatte.

slettet

Endret av daeva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (54 minutter siden):

Hvor fornøyd er du med vareme til careless siden du har returnert flere ganger?

Jeg eier ikke et eneste Careless produkt. 😃 Jeg bestilte samme bikini som du gjorde. Men jeg likte heller ikke spennen på ryggen, så jeg returnerte den. Hvorfor returnerte ikke du, når du ikke var fornøyd? 
Men jeg bor sammen med flere som er meget fornøyd med Careless. Og vi har kjøpt/returnert mange ganger uten problem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (33 minutter siden):

Og det er mage som har skrevet at det overhode ikke er et problem. 

Så du mener de som sier det rr et problem lyver?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vally112 skrev (45 minutter siden):

Hvordan kan hun si de ikke har vært syke i høst? Hun er syk og våkner i dårlig form annen hver uke. Holdt på sånn da d var butikk åpninger. Hun er veeeeldig ofte syk. Noe som sikkert kommer av ME men ikke si du ikke er syk ofte 

Hun er fris av ME'n.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (23 minutter siden):

Jeg eier ikke et eneste Careless produkt. 😃 Jeg bestilte samme bikini som du gjorde. Men jeg likte heller ikke spennen på ryggen, så jeg returnerte den. Hvorfor returnerte ikke du, når du ikke var fornøyd? 
Men jeg bor sammen med flere som er meget fornøyd med Careless. Og vi har kjøpt/returnert mange ganger uten problem. 

Jeg har ALDRI  kjøpt noe fra Careless, for meg er kvalitet og seriøsitet viktig. Derfor kommer jeg aldri til å kjøpe noe derfra heller.

Mitt spørsmål var (for å spørre på en annen måte) Hvorfor må du eller de du bor med returnere mange ganger?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (5 minutter siden):

Så du mener de som sier det rr et problem lyver?

Jeg tror de som sier at det er et problem misforstår. Det var en som klaget på at hun ikke fikk returnere fordi hun hadde kastet sko esken. Da har hun ikke returrett. Varene skal returneres i original emballasjen. 
Så er det noen som misforstår, og sprer falske rykter om at retur er vanskelig. Men i skoeske tilfellet er det jo kundens feil. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Jeg har ALDRI  kjøpt noe fra Careless, for meg er kvalitet og seriøsitet viktig. Derfor kommer jeg aldri til å kjøpe noe derfra heller.

Mitt spørsmål var (for å spørre på en annen måte) Hvorfor må du eller de du bor med returnere mange ganger?

Produktet er annerledes enn forventet. I Bergen er det ingen Careless butikk. Av og til er produktet annerledes enn forventet. Jeg likte ikke spennen på bikinien, så jeg returnerte. En julekjole ble returnert for kort tid siden.  Jeg synes min niese var nydelig i kjolen. Selv likte hun kjolen, men det var noe med armene hun ikke likte. Min datter beholdt sin julekjole. Hun likte armene. Smak og behag, rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...