Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (14 timer siden):

Ja da må det være oppspinn, er det mulig. Det måtte komme...... Dette sier ganske mye.

Ja, hva skal man si😂🥱

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (7 timer siden):

Når du har betalt,er varen reservert for å sendes til deg fra Zalando.

Var her tabben skjedde hos Sara,folk fikk reservert OG betalt for varene sine,så 5 dager senere ble ordren kansellert.

Screenshot_20231206_231427_Chrome.jpg

Ja det er jo noe helt annet. Beklager, hadde ikke fått med meg at varene var betalt for. Det er skikkelig dårlig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (21 timer siden):

I så tilfelle er det enkeltstående tilfeller, og ikke et gjentakende problem "alle" opplever. Hadde det vært et gjentakende problem ville langt flere klaget og det hadde vært funnet bedre løsninger.

Sånn som Careless ikke klarer å gjøre.

På denne type drop og med mange som er inne samtidig er det ikke uvanlig at dette skjer. Butikkens tekniske løsning er ikke dimensjonert for dette trykket. Jeg handler en del leker og div fra utlandet på nett og dette skjer hver gang noe populært slippes. Folk stresser for å kjøpe og ting forsvinner mens du forsøker sjekke ut. Det er nok også en del av strategien, å gi en opplevelse av at det er få varer så dette MÅ du bare kjøpe .. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniedoug skrev (5 minutter siden):

På denne type drop og med mange som er inne samtidig er det ikke uvanlig at dette skjer. Butikkens tekniske løsning er ikke dimensjonert for dette trykket. Jeg handler en del leker og div fra utlandet på nett og dette skjer hver gang noe populært slippes. Folk stresser for å kjøpe og ting forsvinner mens du forsøker sjekke ut. Det er nok også en del av strategien, å gi en opplevelse av at det er få varer så dette MÅ du bare kjøpe .. 

Joda. Det forstår jeg. Men det er unntaksvis. Det er ikke vanlig hos alle sånn som Sara Emilie prøver å få oss til å tro.

Og på toppen av det snakker vi ikke om varer de blir utsolgt for mens du har varene i handlekurven men varer de har solgt for mye av og først oppdager det ETTER at kunden har betalt.

Det skjer og en sjeldent gang hos andre (større) nettbutikker men det er fortsatt ikke noe som skjer hele tiden sånn som Sara Emilie prøver å innbille oss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prepp skrev (9 timer siden):

Det er ikke enkeltstående tilfeller og det er helt normalt. Det er ikke et gjentagende problem eller noe problem. Du får stadig opplyst en tid 5-15min eller beskjed om at det er få varer igjen. Da velger du selv om du ønsker å kjøpe den eller ta risken for at noen andre kjøper den før deg. Du må nesten feie for din egen dør.

Nei det kan umulig være normalt. Min datter er dronninga når det kommer til kjøp av klær på nett.  En gang har jeg hørt hun fikk tilbakemelding på att en dyrere boblejakke var tomt selv om hun hadde betalt. Men firma ordnet opp med en gang og fikk skaffet jakka 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har selv blokkert SE på snap fordi jeg ikke fenges av innholdet og dermed ikke vil støtte henne med reklamepenger. Likevel må jeg le av dere her inne som prøver å skjule misunnelsen deres som berettighet kritikk. Firmaets undergang har vært spådd over lengre tid av Kvinneguidens økonomieksperter, samtidig som Careless har omsatt for 100 millioner🤡🤡🤡 

Hvorfor henger dere dere opp i at hun solgte klær i stedet for å gi det bort? Hvorfor skal kvinner ikke få lov til å tjene penger uten å måtte forsvare seg? Det er ikke umoralsk å tjene penger. Det er mange mennesker i det ganske land som er rikere enn SE, men en kjapp gjennomgang viser meg at de som er fast inventar i denne tråden ikke lager tråder og kvalme innlegg om Stordalen eller andre med penger mellom hendene. Hvis noen du vet har god lønn legger ut noe til salg på fb sender du da melding og sier at de burde gi det til noen som trenger det i stedet for?
 

Det er mye å være kritisk mot SE for, men misunnelsen og janteholdningen deres skinner dessverre gjennom så det synger. 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plantemas skrev (10 minutter siden):

Jeg har selv blokkert SE på snap fordi jeg ikke fenges av innholdet og dermed ikke vil støtte henne med reklamepenger. Likevel må jeg le av dere her inne som prøver å skjule misunnelsen deres som berettighet kritikk. Firmaets undergang har vært spådd over lengre tid av Kvinneguidens økonomieksperter, samtidig som Careless har omsatt for 100 millioner🤡🤡🤡 

Hvorfor henger dere dere opp i at hun solgte klær i stedet for å gi det bort? Hvorfor skal kvinner ikke få lov til å tjene penger uten å måtte forsvare seg? Det er ikke umoralsk å tjene penger. Det er mange mennesker i det ganske land som er rikere enn SE, men en kjapp gjennomgang viser meg at de som er fast inventar i denne tråden ikke lager tråder og kvalme innlegg om Stordalen eller andre med penger mellom hendene. Hvis noen du vet har god lønn legger ut noe til salg på fb sender du da melding og sier at de burde gi det til noen som trenger det i stedet for?
 

Det er mye å være kritisk mot SE for, men misunnelsen og janteholdningen deres skinner dessverre gjennom så det synger. 

Litt rart at du VET at hun har passert 100 millioner i omsetning om du ikke følger henne?

Og hvordan vet du det lurer jeg på?

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Litt rart at du VET at hun har passert 100 millioner i omsetning om du ikke følger henne?

Og hvordan vet du det lurer jeg på?

Det vet jeg fordi det kom opp et innlegg på min utforsk-side på Instagram der hun skriver dette. Ikke noe mer mystisk enn det. Du stod jo i bresjen for konspirasjonsteorien som omhandlet firmaets uunngåelige oppløsning, så dette falt deg kanskje litt tungt for brystet?

  • Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg fordi det kom opp et innlegg på min utforsk-side på Instagram der hun skriver dette. Ikke noe mer mystisk enn det. Du stod jo i bresjen for konspirasjonsteorien som omhandlet firmaets uunngåelige oppløsning, så dette falt deg kanskje litt tungt for brystet?

Du husker det og ja. Artigt :)

Ja jeg diskuterte det temaet. Og for å understreke - de var ei knapp uke fra å bli tvangsoppløst fordi de ikke fulgte aksjeloven og hadde revisor på plass. Jeg sa heller aldri at de KOM til å bli løst opp - men at om de IKKE fikk på plass revisor så ville de bli løst opp. Og det ville de. Det er loven og gangen i slike frister. Men de klarte da å registrere revisor ei knapp uke før siste og endelige frist var ute.

Er og rart at akkurat dette blir tatt opp for andre gang på ett døgn. Og rart hvordan det brukes som en "seier" eller "mot" oss som er kritiske til forretningene hennes. Det er jo tvert om et godt eksempel på ræva drift og inkompetanse?

  • Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (16 minutter siden):

 

Jeg har selv blokkert SE på snap fordi jeg ikke fenges av innholdet og dermed ikke vil støtte henne med reklamepenger. Likevel må jeg le av dere her inne som prøver å skjule misunnelsen deres som berettighet kritikk. Firmaets undergang har vært spådd over lengre tid av Kvinneguidens økonomieksperter, samtidig som Careless har omsatt for 100 millioner🤡🤡🤡 

Hvorfor henger dere dere opp i at hun solgte klær i stedet for å gi det bort? Hvorfor skal kvinner ikke få lov til å tjene penger uten å måtte forsvare seg? Det er ikke umoralsk å tjene penger. Det er mange mennesker i det ganske land som er rikere enn SE, men en kjapp gjennomgang viser meg at de som er fast inventar i denne tråden ikke lager tråder og kvalme innlegg om Stordalen eller andre med penger mellom hendene. Hvis noen du vet har god lønn legger ut noe til salg på fb sender du da melding og sier at de burde gi det til noen som trenger det i stedet for?
 

Det er mye å være kritisk mot SE for, men misunnelsen og janteholdningen deres skinner dessverre gjennom så det synger. 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Hvorfor skal ikke kvinner få tjene penger?" 😂 Er det noen som har sagt at hun ikke kan få tjene penger? Saken er vel at flere inne her synes man skal tjene penger på ærlig vis, noe andre, inkl deg ikke er så opptatt av. Å det har ingenting med at hun er kvinne!

Å slutt å dra misunnelsekortet. Det er så dumt. Jeg misunner henne absolutt ikke, både på mine egne vegne, men også på vegne av mine barn og mann. For mye av det hun tjener penger på går utover nettopp samboeren og barna hennes. Jeg er så glad jeg slipper å utlevere barna mine og fortelle om sexlivet og sexleketøyene til meg og mannen min for ha til mat på bordet. Mener du seriøst at det er noe vi skal være misunnelig på??? Er du lei deg for at du ikke bretter ut alt av privatlivet ditt til flere hundre tusen ukjente mennesker, med både gode og dårlige intuisjoner??

Og carless er jo ikke annet enn klær med elendig kvalitet. 

Samtidig drar hun så mange løgner at hun til slutt ikke husker hva hun har sagt før. Å flasher pengene sine foran folk som kanskje ikke har råd til mat eller tak over hodet? Er vi misunnelige på pengene hennes kanskje? Du aner ikke noe som helst om økonomien til de som er på forumet, så du kan heller ikke si vi er misunnelige på pengene. Så igjen, forklar meg eksakt hva vi er så misunnelig på! Takk! 

Og ang de klæra hun solgte, ble en diskusjon for det ble påstått av noen her at hun donerte så mye og var så generøs. Å med å selge brukte klær te en svimlende sum og så putte pengene i lommen viser at hun donerer ingenting og er ikke generøs. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

"Hvorfor skal ikke kvinner få tjene penger?" 😂 Er det noen som har sagt at hun ikke kan få tjene penger? Saken er vel at flere inne her synes man skal tjene penger på ærlig vis, noe andre, inkl deg ikke er så opptatt av. Å det har ingenting med at hun er kvinne!

Å slutt å dra misunnelsekortet. Det er så dumt. Jeg misunner henne absolutt ikke, både på mine egne vegne, men også på vegne av mine barn og mann. For mye av det hun tjener penger på går utover nettopp samboeren og barna hennes. Jeg er så glad jeg slipper å utlevere barna mine og fortelle om sexlivet og sexleketøyene til meg og mannen min for ha til mat på bordet. Mener du seriøst at det er noe vi skal være misunnelig på??? Er du lei deg for at du ikke bretter ut alt av privatlivet ditt til flere hundre tusen ukjente mennesker, med både gode og dårlige intuisjoner??

Og carless er jo ikke annet enn klær med elendig kvalitet. 

Samtidig drar hun så mange løgner at hun til slutt ikke husker hva hun har sagt før. Å flasher pengene sine foran folk som kanskje ikke har råd til mat eller tak over hodet? Er vi misunnelige på pengene hennes kanskje? Du aner ikke noe som helst om økonomien til de som er på forumet, så du kan heller ikke si vi er misunnelige på pengene. Så igjen, forklar meg eksakt hva vi er så misunnelig på! Takk! 

Og ang de klæra hun solgte, ble en diskusjon for det ble påstått av noen her at hun donerte så mye og var så generøs. Å med å selge brukte klær te en svimlende sum og så putte pengene i lommen viser at hun donerer ingenting og er ikke generøs. 

 

Ja, det virker som om det er flere her inne som skulle ønske at hun ikke tjente penger. Med unntak av denne merkingen som jeg ser det diskuteres flittig, og som jeg er enig i at burde være enkelt å gjøre riktig, så skjønner jeg ikke helt hvilke uærlige måter hun tjener penger på? Dessverre så er kvinner kvinner verst, og mange har mye vanskeligere for å akseptere at kvinner lykkes. 

Jeg tror nok misunnelseskortet som du kaller det er høyst relevant i denne sammenhengen. Det de fleste er misunnelig på innerst inne er nok at hun tør å gjøre ting som mange mener noe om, og at det funker! Videre tror jeg mange er misunnelige på hus og bil og ferier ja. Synes det fremstår moralistisk å være så skeptisk til at noen reklamerer for sexleketøy, selv om jeg heller ikke hadde vært komfortabel med å gjøre det selv. Blir derimot ikke provosert over at hun (og mange andre) gjør det (og tjener penger på det). 
 

Careless fremstår som om det er av lignende kvalitet som svært mange av kjedebutikkene, og er ikke noe jeg ønsker å bruke penger på da jeg foretrekker stoff av bedre kvalitet. Men det går jo tydeligvis som det suser, til tross for at flere her inne ser ut til å tro at hun er den første til å masseprodusere klær i polyester. 
 

Igjen, når det gjelder dette med penger så tenker jeg at hun er ikke ansvarlig for andres økonomi og at det er påfallende hvor mye kritikk hun får for å være suksessfull og snakke høyt om det. Mange er nok misunnelige på den økonomiske friheten hennes ja. Og hun står selvsagt helt fritt til å bidra til gode formål når og hvis hun selv ønsker, dette opphenget fremstår noe rart. Kanskje noen her inne som kunne tenkt seg klærne selv?

 

Red.: ang. det siste avsnittet ditt. Det illustrerer godt hvor enkelt det er å svartmale henne for mange. «Noen» har påstått at hun donerer mye og er generøs, men det faktum at hun ikke donerte klærne viser at hun «donerer ingenting og er ikke generøs». Det blir da en meget enkel og grunnløs slutning tør jeg påstå. 

Endret av Plantemas
Tilføyelse
  • Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (1 time siden):

 

Jeg har selv blokkert SE på snap fordi jeg ikke fenges av innholdet og dermed ikke vil støtte henne med reklamepenger. Likevel må jeg le av dere her inne som prøver å skjule misunnelsen deres som berettighet kritikk. Firmaets undergang har vært spådd over lengre tid av Kvinneguidens økonomieksperter, samtidig som Careless har omsatt for 100 millioner🤡🤡🤡 

Hvorfor henger dere dere opp i at hun solgte klær i stedet for å gi det bort? Hvorfor skal kvinner ikke få lov til å tjene penger uten å måtte forsvare seg? Det er ikke umoralsk å tjene penger. Det er mange mennesker i det ganske land som er rikere enn SE, men en kjapp gjennomgang viser meg at de som er fast inventar i denne tråden ikke lager tråder og kvalme innlegg om Stordalen eller andre med penger mellom hendene. Hvis noen du vet har god lønn legger ut noe til salg på fb sender du da melding og sier at de burde gi det til noen som trenger det i stedet for?
 

Det er mye å være kritisk mot SE for, men misunnelsen og janteholdningen deres skinner dessverre gjennom så det synger. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leeer av innlegget. Du sier du har blokkert 😂

meeeen tydeligvis ikke. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen skrev (1 minutt siden):

Leeer av innlegget. Du sier du har blokkert 😂

meeeen tydeligvis ikke. 

Usikker på hva som er morsomt med det? Jeg er en anonym person på internett så det fremstår litt uklart for meg hva som ville vært hensikten med å lyve om det?

  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plantemas skrev (1 time siden):

 

Jeg har selv blokkert SE på snap fordi jeg ikke fenges av innholdet og dermed ikke vil støtte henne med reklamepenger. Likevel må jeg le av dere her inne som prøver å skjule misunnelsen deres som berettighet kritikk. Firmaets undergang har vært spådd over lengre tid av Kvinneguidens økonomieksperter, samtidig som Careless har omsatt for 100 millioner🤡🤡🤡 

Hvorfor henger dere dere opp i at hun solgte klær i stedet for å gi det bort? Hvorfor skal kvinner ikke få lov til å tjene penger uten å måtte forsvare seg? Det er ikke umoralsk å tjene penger. Det er mange mennesker i det ganske land som er rikere enn SE, men en kjapp gjennomgang viser meg at de som er fast inventar i denne tråden ikke lager tråder og kvalme innlegg om Stordalen eller andre med penger mellom hendene. Hvis noen du vet har god lønn legger ut noe til salg på fb sender du da melding og sier at de burde gi det til noen som trenger det i stedet for?
 

Det er mye å være kritisk mot SE for, men misunnelsen og janteholdningen deres skinner dessverre gjennom så det synger. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Liker den delen alltid , og likevel kan en mye om både SE og misunnelse hos andre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (Akkurat nå):

Liker den delen alltid , og likevel kan en mye om både SE og misunnelse hos andre !

Misunnelsen leser jeg jo om her inne. Viser ellers til innlegget over. 

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener nesten like mye som SE, uten å blotlegge både meg og familien og fremstille meg selv på en dårlig måte, så ingen misunnelse her.

Tror hun hadde tjent på å fokusere på en god nettbutikk, bruke energien på det.

I stedet for å dele pinlige ting som møkkete og veldig rotete hus, baby som forstyrrer henne fordi han aldri vil sove når HUN vil han skal sove, slenge uendelig mange teite kommentarer om kjøresten, gjøre seg teit hjelpeløs på mange områder++++ 

Det får henne til å fremstå uspiselig og umoden. 
 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (3 minutter siden):

Jeg tjener nesten like mye som SE, uten å blotlegge både meg og familien og fremstille meg selv på en dårlig måte, så ingen misunnelse her.

Tror hun hadde tjent på å fokusere på en god nettbutikk, bruke energien på det.

I stedet for å dele pinlige ting som møkkete og veldig rotete hus, baby som forstyrrer henne fordi han aldri vil sove når HUN vil han skal sove, slenge uendelig mange teite kommentarer om kjøresten, gjøre seg teit hjelpeløs på mange områder++++ 

Det får henne til å fremstå uspiselig og umoden. 
 

Da har du nok bedre økonomi enn 99% av de andre som følger henne.
 

Hun tjener jo bokstavelig talt på å gjøre det hun gjør, så skjønner godt at hun ikke endrer det.  Både nettbutikk og sosiale medier gjør jo at hun tjener veldig godt.
 

Men om du synes hele opplegget er teit så er det jo bare å avfølge i stedet for å skrive svertende innlegg som latterliggjør henne. (Ikke du spesifikt altså, har ikke lest dine tidligere innlegg i tråden, ment som en generell betraktning om de som mener alt innholdet hennes er teit og som tydelig uttrykker det).

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (2 timer siden):

 

Jeg har selv blokkert SE på snap fordi jeg ikke fenges av innholdet og dermed ikke vil støtte henne med reklamepenger. Likevel må jeg le av dere her inne som prøver å skjule misunnelsen deres som berettighet kritikk. Firmaets undergang har vært spådd over lengre tid av Kvinneguidens økonomieksperter, samtidig som Careless har omsatt for 100 millioner🤡🤡🤡 

Hvorfor henger dere dere opp i at hun solgte klær i stedet for å gi det bort? Hvorfor skal kvinner ikke få lov til å tjene penger uten å måtte forsvare seg? Det er ikke umoralsk å tjene penger. Det er mange mennesker i det ganske land som er rikere enn SE, men en kjapp gjennomgang viser meg at de som er fast inventar i denne tråden ikke lager tråder og kvalme innlegg om Stordalen eller andre med penger mellom hendene. Hvis noen du vet har god lønn legger ut noe til salg på fb sender du da melding og sier at de burde gi det til noen som trenger det i stedet for?
 

Det er mye å være kritisk mot SE for, men misunnelsen og janteholdningen deres skinner dessverre gjennom så det synger. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ok.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 minutter siden):

Jeg tjener nesten like mye som SE, uten å blotlegge både meg og familien og fremstille meg selv på en dårlig måte, så ingen misunnelse her.

Tror hun hadde tjent på å fokusere på en god nettbutikk, bruke energien på det.

I stedet for å dele pinlige ting som møkkete og veldig rotete hus, baby som forstyrrer henne fordi han aldri vil sove når HUN vil han skal sove, slenge uendelig mange teite kommentarer om kjøresten, gjøre seg teit hjelpeløs på mange områder++++ 

Det får henne til å fremstå uspiselig og umoden. 
 

Jeg lurer genuint på hvordan det oppleves å gå ute blant folk når man deler så mye detaljer om private ting? Altså folk må jo få med seg henne i lokalmiljøet? Mangel på hygiene? Egoismen?

Nå tjener jeg godt. Vi mangler ingenting. Men er ikke i nærheten av Sara Emilie (eller deg for den del). Allikevel kjenner jeg ikke et fnugg av misunnelse i kroppen.

For det jeg ser er at pengene hun tjener koster henne dyrt. Hun har ikke mye ro i kroppen. Der jeg avgrenser jobb til faste tidspunkter eller lengre økter så er hun «på» konstant. Det er ikke mye jobb, men det må være mye tankekjør? For å tjene penger må hun eksponere privatlivet. Detaljer de fleste av oss ikke hadde likt å dele eller spre. Info som hører hjemme i familien. Mellom to personer i hemmelighet. Hun har ingen venner som vi ser. Hun eksponerer andre når hun har tjangs. Ingen sosialt liv. Alt er i telefonen. Nærhet i en kameralinse. Intimitet i en skjerm.

Og med så mye inntekt og verdier så står hun med null i formue. I praksis betyr jo det at gjelden er stor. Forbruket er allerede enormt. Hun har snakket om renteøkning en gang eller to så jeg vet hun har fulgt noe med der. Men det må være mye usikkerhet med så store verdier og så mye lån i dagens samfunn - og hvor inntekten er avhengig av at folk liker deg og følger deg, og kjøper klærne du lanserer om igjen og om igjen i ulike farger.

Jeg hadde ikke taklet å leve sånn. Uansett hvor mye jeg hadde fått.

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...