Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Hun tjener jo flesk. Million beløp bare på careless, så kommer inntekt fra firma hun jobber for, all reklame for alle andre samarbeidspartnere. 

Det huset til 10 mill.. Jeg bare sier det: omg!! Sara, kjøp det!! 

For et palass. Men er drit stort da, mye vedlikehold. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det er litt å ta hensyn til mtp krig 😅" når hun snakker om logistikken på Careless. Mulig jeg leser for mye i det her, men synes det var smakløst av henne. Hun har ikke nevnt krigen med ett ord, også setter hun på en sånn smiley....det er lov å ta ting litt mer på alvor. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodflowers skrev (33 minutter siden):

"Det er litt å ta hensyn til mtp krig 😅" når hun snakker om logistikken på Careless. Mulig jeg leser for mye i det her, men synes det var smakløst av henne. Hun har ikke nevnt krigen med ett ord, også setter hun på en sånn smiley....det er lov å ta ting litt mer på alvor. 

Merket meg det jeg og.  Usmakelig med den smileyen der.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodflowers skrev (42 minutter siden):

Hun har nevnt krigen.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (56 minutter siden):

Hun har nevnt krigen.... 

og hun gjør det ikke akkurat med innlevelse, høres mer ut som om hun syns hun bør nevne det fordi det virker normalt å gjøre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble jo nevnt pga hun så det ble klaget på her. Hun er for opptatt i sin egen lykke med millioner på bok, huskjøp og forelskelse med han hun har datet en stund☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (4 minutter siden):

Det ble jo nevnt pga hun så det ble klaget på her. Hun er for opptatt i sin egen lykke med millioner på bok, huskjøp og forelskelse med han hun har datet en stund☺️

Det er lenge siden hun la ut flere poster om hvordan man kunne støtte og hvilke organisasjoner som hjelper til økonomisk. Så, nei. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodflowers skrev (4 timer siden):

Hun har snakket om det opptil flere ganger, og ikke på noen overfladisk måte. Men snakket om hvor fælt hun synes det, og at det er noe hun tenker på nesten konstant. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (53 minutter siden):

Lurer på om hun har lagt inn bud siden dagen i dag har vært crazy😅

Tipper budrunden avsluttes i kveld😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verba

Nå når jeg gikk innpå den linken som ble delt her igår om den boligen i Hakadal der, så sto det at den var solgt nå hvertfall 🙂 Men jeg aner jo ikke om det er det huset heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt nytt hus,"for å gjøre logistikken lettere."

Skulle tro de bodde i ulike kommuner.

Antageligvis det som ble linket.

Men gratulerer til henne,sikkert stas.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en som kommenterte på insta, skulle ta skjermbilde men den ble slettet. Husker ikke helt hva som sto men noe «slettet du kommentaren min?» og skryt av er fint hus til nesten 11 millioner. Sto hun trodde det var lov å linke slik at andre kunne se. 

Så er sikkert det til 10,8 da, siden Sara sletter kommentaren. Vil vel ikke at andre skal se prisen på det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (Akkurat nå):

men dette kunne ikke jeg finne at det var visning på i helgen da hun var? 🤔 

Hun kuppa jo huset , så da hun sikkert vært der før ordinær visning 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (1 minutt siden):

Var en som kommenterte på insta, skulle ta skjermbilde men den ble slettet. Husker ikke helt hva som sto men noe «slettet du kommentaren min?» og skryt av er fint hus til nesten 11 millioner. Sto hun trodde det var lov å linke slik at andre kunne se. 

Så er sikkert det til 10,8 da, siden Sara sletter kommentaren. Vil vel ikke at andre skal se prisen på det.

ja skulle tro det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (3 minutter siden):

Hun kuppa jo huset , så da hun sikkert vært der før ordinær visning 

men det huset til 5 mill var jo ikke pent som hun sitter å skryter av på story nå🙈 Da skulle hun heller ha sagt det var et oppussingsprosjekt😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (8 minutter siden):

Var det jeg også trodde først, men ble delt et til her inne til rundt 10 mill. Aner ikke om det også er solgt nå?

Hun har kjøpt det til over 10 mill.. det huset hun delte bilde fra innsiden av.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (Akkurat nå):

men det huset til 5 mill var jo ikke pent som hun sitter å skryter av på story nå🙈 Da skulle hun heller ha sagt det var et oppussingsprosjekt😅

Smaken er som baken, delt i to :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag84 skrev (1 minutt siden):

Hun har kjøpt det til over 10 mill.. det huset hun delte bilde fra innsiden av.

Sinnsykt mye penger for ei som er singel og influencer ( antar man ikke er det resten sv livet)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...