Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #19961 Del Skrevet 13. mai 2023 Sharp75! skrev (3 minutter siden): Ser ut som de selger 1 kjole. Er samme pris 1299. Kan jo være en av de som har den siden har kjøpt den og velger å selge den der? Jeg vet ikke🤷♀️ Aldr hørt så mye rart om et firma og den praksisen de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #19962 Del Skrevet 13. mai 2023 elskersommer skrev (14 minutter siden): Men dette med lagersalg på Facebook . Hvem selger der? Er det privatpersoner? Firma careless? Er det lagersalg som kjøper kjoler og selger videre? Er ikke første plagget som er lagt ut fra careless Jeg vet ikke 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 13. mai 2023 #19963 Del Skrevet 13. mai 2023 Lill skrev (27 minutter siden): Hvorfor i all veden skriver du ikke dette innlegget med ditt fulle navn? Du vurderte å legge inn førerkort og selfie, men velger å være anonym på dette forumet? Det du skriver har ingen kredibilitet overhodet #tingsomikkeskjedde Enig. Virker veldig lite troverdig. Og som det blir nevnt tidligere, det er påfallende at det er samme ordlyd i bortimot samtlige anmeldelser som gir 5 stjerner. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19964 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) elskersommer skrev (18 minutter siden): Men dette med lagersalg på Facebook . Hvem selger der? Er det privatpersoner? Firma careless? Er det lagersalg som kjøper kjoler og selger videre? Er ikke første plagget som er lagt ut fra careless Er privatpersoner som har drevet nettbutikker selv før. Nå kjøper de opp konkurssalg å viderselger. Derfor jeg syns det er rart at de også viderselger Carelessprodukter. Hvis det er kjøpt privat og nå viderselges burde det isåfall opplyses? Men virker mest sannsynlig mtp at de kun selger 1-2 Careless produkter og ikke feks 100. Endret 13. mai 2023 av J.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19965 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Lill skrev (37 minutter siden): Hvorfor i all veden skriver du ikke dette innlegget med ditt fulle navn? Du vurderte å legge inn førerkort og selfie, men velger å være anonym på dette forumet? Det du skriver har ingen kredibilitet overhodet #tingsomikkeskjedde #tingsomfaktiskskjedde Nå har jeg verifisert brukeren min på Trustpilot for å bekrefte at jeg er meg og er en ekte bruker. Førerkort, selfie og alt. Jeg velger å ikke bruke fult navn på diskusjonsforum, og TrustPilot av sikkert noe av den samme grunnen som at du ikke bruker ditt fulle navn som brukernavn. Fortsatt fin lørdag. Endret 13. mai 2023 av ichyspider 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 13. mai 2023 #19966 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) «Prøver å bare ikke ha egenreklame om dagen» ??????? Så da unngår vi bare å skrive egenreklame 🤦🏻♀️ Fy så provosert jeg blir. 🙈 Endret 13. mai 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19967 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Verba skrev (6 minutter siden): «Prøver å bare ikke ha egenreklame om dagen» ??????? Så da unngår vi bare å skrive egenreklame 🤦🏻♀️ Fy så provosert jeg blir. 🙈 Har en screenshot som jeg ikke får postet (kommer tilbake til det når glitchen går vekk),hvor hun sitter i Careless bh og morgenkåpe å sier,og jeg siterer "mens jeg ammer og har på Careless bh,så skal jo disse i teorien merkes med reklame. Dette blir jo så unaturlig og det er det vi trenger oppdaterte regler på,spør du meg." Sitat slutt. Snappen var så klart umerket. Endret 13. mai 2023 av J.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 13. mai 2023 #19968 Del Skrevet 13. mai 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Har en screenshot som jeg ikke får postet (kommer tilbake til det når glitchen går vekk),hvor hun sitter i Careless bh og morgenkåpe å sier,og jeg siterer "mens jeg ammer og har på Careless bh,så skal jo disse i teorien merkes med reklame. Dette blir jo så unaturlig og det er det vi trenger oppdaterte regler på,spør du meg." Sitat slutt. Snappen var så klart umerket. Jeg husker faktisk den snappen der. Skjønner ikke hvem hun tror hun er. ALLE skal jo følge dette, men ikke hun nei! Helt vanvittig synes jeg faktisk, og veldig provoserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. mai 2023 #19969 Del Skrevet 13. mai 2023 J.. skrev (18 minutter siden): Er privatpersoner som har drevet nettbutikker selv før. Nå kjøper de opp konkurssalg å viderselger. Derfor jeg syns det er rart at de også viderselger Carelessprodukter. Hvis det er kjøpt privat og nå viderselges burde det isåfall opplyses? Men virker mest sannsynlig mtp at de kun selger 1-2 Careless produkter og ikke feks 100. Er flere ting som er blitt lagt ut i det siste 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. mai 2023 #19970 Del Skrevet 13. mai 2023 J.. skrev (2 timer siden): Jeg ser heller ikke problemet med å si at Careless ER plus size? Det er jo ingen skam i det,men det fremgår jo slik når hun påstår det er "for alle",men størrelsene viser jo at det åpenbart ikke er det. Enten endre størrelsene til reell EU tabell som andre må,eller innrømme at det er en plus size butikk. Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Det er ikke noe problem i det hele tatt å si at dette er klær laget for større kropper. Er ingen skam det. Hadde vært supert om hun var ærlig om dette. Det er en grunn til at folk kommer med tilbakemeldinger om at klærne er for store og sender dem i retur. Jeg synes ikke det er noe galt i å si at Careless lager pluss size klær. Men problemet nå slik jeg ser det så er det Careless som lager skam rundt dette. Motsatt av hva de sier altså. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #19971 Del Skrevet 13. mai 2023 Verba skrev (15 minutter siden): «Prøver å bare ikke ha egenreklame om dagen» ??????? Så da unngår vi bare å skrive egenreklame 🤦🏻♀️ Fy så provosert jeg blir. 🙈 «Det vet da dere 😂🙈🎉», herlighet så uprofesjonelt. Her bryter hun loven også agerer hun som en fjortis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19972 Del Skrevet 13. mai 2023 Verba skrev (17 minutter siden): «Prøver å bare ikke ha egenreklame om dagen» ??????? Så da unngår vi bare å skrive egenreklame 🤦🏻♀️ Fy så provosert jeg blir. 🙈 Er det mulig? Tandberg bør be om veiledning snarest. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19973 Del Skrevet 13. mai 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke det er noe galt i å si at Careless lager pluss size klær. Men problemet nå slik jeg ser det så er det Careless som lager skam rundt dette. Motsatt av hva de sier altså. Er det jeg tenker også. At å nekte for at det er en plus size butikk,så gjør de det jo til noe skambelagt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19974 Del Skrevet 13. mai 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke det er noe galt i å si at Careless lager pluss size klær. Men problemet nå slik jeg ser det så er det Careless som lager skam rundt dette. Motsatt av hva de sier altså. Det er min oppfatning også. Careless lager skam rundt det å bruke klær i større størrelser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #19975 Del Skrevet 13. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Ut i fra flertallet av tilbakemeldingene, fremstår ikke klærne eller kundeservice som en drøm. Disse positive tilbakemeldingene fremstår ikke som reelle. Tandberg er blitt busta før på Trustpilot. Det var poenget 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19976 Del Skrevet 13. mai 2023 Lill skrev (1 minutt siden): «Det vet da dere 😂🙈🎉», herlighet så uprofesjonelt. Her bryter hun loven også agerer hun som en fjortis. Ja, kniiiss.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19977 Del Skrevet 13. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Ut i fra flertallet av tilbakemeldingene, fremstår ikke klærne eller kundeservice som en drøm. Disse positive tilbakemeldingene fremstår ikke som reelle. Tandberg er blitt busta før på Trustpilot. Det er fint mulig at andre har en annen erfaring enn hva jeg har. Jeg la inn min motvekt som er min erfaring, kun fordi jeg så Trustpilot nevnt i denne tråden. Mener du at jeg ikke kan være fornøyd, fordi noen andre har en annen erfaring enn meg? Min erfaring er jo min, kanskje jeg har vært heldig, det kan jo hende, det, men det er jo denne erfaringen som jeg har. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19978 Del Skrevet 13. mai 2023 Lill skrev (Akkurat nå): Det var poenget 😉. Måtte poengtere slik at poenget ble synlig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #19979 Del Skrevet 13. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Måtte poengtere slik at poenget ble synlig 😅 👍🏻😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19980 Del Skrevet 13. mai 2023 ichyspider skrev (Akkurat nå): Det er fint mulig at andre har en annen erfaring enn hva jeg har. Jeg la inn min motvekt som er min erfaring, kun fordi jeg så Trustpilot nevnt i denne tråden. Mener du at jeg ikke kan være fornøyd, fordi noen andre har en annen erfaring enn meg? Min erfaring er jo min, kanskje jeg har vært heldig, det kan jo hende, det, men det er jo denne erfaringen som jeg har. Disse positive tilbakemeldingene har samme ordlyd og Tandberg er fersket i å skrive omtaler om egne klær på Trustpilot. Sletting av negative kommentarer likeså. Ingen bør støtte Tandbergs eksponering av mindreårige og løgner. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå