Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (8 timer siden):

Jeg får så "bestemorvibber" av dette undertøyet. Kler unge mennesker seg med slikt undertøy? BH'n dekker jo halve brystkassa og trusen er jo så svær?! Ja, det er et reelt spørsmål. 

Jeg synes midwaist trusene er gode. De blir sittende der de skal og driver ikke å ruller. Jeg har to keisersnitt bak meg og er veldig følsom på arret. Bruker bare high waist i bukser, undertøy osv. bhene er gode under kosetøy, men for lite støtte til en full arbeidsdag. Jeg savner spiler i de for å hjelpe med hold til store bryster. Jeg er vanligvis en i cup.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (6 timer siden):

Jeg la ut en kommentar på Bali bikinitopp og skrev at jeg synes det er synd ikke hennes bikinioverdel dekker mangfoldet hun refererer til.. De vil ikke passe de med store bryster.

Ga terningkast 1... " Ble Slettet kort tid etterpå"🙈

elskersommer skrev (6 timer siden):

Jeg ser på hennes såkalte størrelsetabell og den passer ikke.. jeg som kunde må kunne forholde meg til hennes tabell.

Når jeg kjøper på Ellos,Lindex,Cubus så går jeg på de tabellene og kjøper ut fra de

Sendte du en melding om denne toppen til SE/Careless? Eller la du det inn som en anmeldelse/stjerner av plagget på nettsiden?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (16 minutter siden):

Sendte du en melding om denne toppen til SE/Careless? Eller la du det inn som en anmeldelse/stjerner av plagget på nettsiden?

Å gi en tilbakemeldig via ratingsystemet deres er å gi beskjed til Careless.

Hvis man skal/må DM'e sjefen sjøl hver gang man vil ytre noe om et produkt,blir det jo svært uproft.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. said:

Hvis man skal/må DM'e sjefen sjøl hver gang man vil ytre noe om et produkt,blir det jo svært uproft.

Matcher jo resten av "bedriften" da! :) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (11 minutter siden):

Men man gir da ikke anmeldelse/rating på et produkt man ikke har prøvd på kroppen sin? Som man ikke vet hvordan sitter på kroppen? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (13 minutter siden):

Matcher jo resten av "bedriften" da! :) 

Men det burde være en forutsetning at et produkt man anmelder faktisk er prøvd?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Japp said:

@elskersommer Har for store bryster. Skal hun måtte bestille hjem en bikini/bh som hun vet ikke passer, for så å selv måtte betale for retur, kun for å få lov til å gi tilbakemelding om at hun ikke synes dette er mangfold?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (45 minutter siden):

Som en anmeldelse på careless.no

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (9 minutter siden):

Men man gir da ikke anmeldelse/rating på et produkt man ikke har prøvd på kroppen sin? Som man ikke vet hvordan sitter på kroppen.

Så,hva hadde vært annerledes om hun hadde sendt Sara en DM med samme uttalelse som hun ga i ratingen sin?

Det hadde jo faktisk ikke endret noe annet enn fremgangsmåten til budskapet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (13 minutter siden):

@elskersommer Har for store bryster. Skal hun måtte bestille hjem en bikini/bh som hun vet ikke passer, for så å selv måtte betale for retur, kun for å få lov til å gi tilbakemelding om at hun ikke synes dette er mangfold?

Men man kan jo ikke sitte å rate et produkt uten å ha kjøpt det? Det skulle tatt seg ut for firmaene rundt forbi om alle begynte slik. At de slettet den tilbakemeldingen, når hun faktisk ikke har kjøpt varen, forstår jeg veldig godt. Men at de sletter andre tilbakemeldinger av kunder som faltisk handler er ikke holdbart. 

Selv om det reklameres for mangfold, så vil det alltid være noen som ikke passer produktet. Det  reklamerer ikke: kom hit og shop for vi har garantert noe i DIN str. 

Om man vet den ikke passer, så bestiller man ikke i det hele tatt, enkel matematikk, penger spart. Om man vil gi tilbakemelding om noe så kan man vel sende mail, skrive på kommentar på insta, ta kontakt med media etc. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (10 minutter siden):

At de slettet den tilbakemeldingen, når hun faktisk ikke har kjøpt varen, forstår jeg veldig godt. Men at de sletter andre tilbakemeldinger av kunder som faltisk handler er ikke holdbart. 

Man må ikke oppgi produktnummer,ordrenummer eller annet for å gi en rating.

Mao vet de ikke hva som er forskjell på hvem som har ratet uten å handle.

Derfor ikke riktig å slette ratings.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Man må ikke oppgi produktnummer,ordrenummer eller annet for å gi en rating.

Mao vet de ikke hva som er forskjell på hvem som har ratet uten å handle.

Derfor ikke riktig å slette ratings.

Måten hun her over skrev det på tolkes jo også som hun ikke har kjøpt det. Man formulerer seg jo anderledes om man kjøper et plagg. 

Men ja, ser jo at det er ikke lett å bevise om man har handlet hos de eller ikke. De setter seg i et veldig dårlig lys ved å slette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (6 timer siden):

Nja. Hvorfor det egentlig?

Det er ingen krav på den siden om at du må ha kjøpt produktet for å komme med en tilbakemelding på det. Heller ikke noen overskrift eller tekst som sier «kunde som har kjøpt produktet mener…».

Så om jeg er inne på siden og ser noe jeg synes er fint eller stygt så mener jeg at det må være innenfor å skrive det i en tilbakemelding på produktet.

Da bør det komme frem ut av teksten om man har kjøpt/prøvd produktet eller ikke.

Men overordnet ser jeg ingen grunn til at en hverken må ha kjøpt eller prøvd produktet først.

Endret av Snublefot62
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (4 timer siden):

Måt

Sharp75! skrev (4 timer siden):

Måten hun her over skrev det på tolkes jo også som hun ikke har kjøpt det. Man formulerer seg jo anderledes om man kjøper et plagg. 

Men ja, ser jo at det er ikke lett å bevise om man har handlet hos de eller ikke. De setter seg i et veldig dårlig lys ved å slette. 

Poenget står jo alikevel - de kan ikke vite hvem som har kjøpt og ikke å kan derfor ikke slette ratings på det grunnlaget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag bruker hun russen for å øke engasjement hos seg selv.

Godt for henne hun bruker simple triks istedet for å lage ordentlig content..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (17 minutter siden):

Idag bruker hun russen for å øke engasjement hos seg selv.

Godt for henne hun bruker simple triks istedet for å lage ordentlig content..

Lurere på om hun tenker slik den dagen hennes barn er russ..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Nja. Hvorfor det egentlig?

Det er ingen krav på den siden om at du må ha kjøpt produktet for å komme med en tilbakemelding på det. Heller ikke noen overskrift eller tekst som sier «kunde som har kjøpt produktet mener…».

Så om jeg er inne på siden og ser noe jeg synes er fint eller stygt så mener jeg at det må være innenfor å skrive det i en tilbakemelding på produktet.

Da bør det komme frem ut av teksten om man har kjøpt/prøvd produktet eller ikke.

Men overordnet ser jeg ingen grunn til at en hverken må ha kjøpt eller prøvd produktet først.

Mener du dette alvorlig? At du mener man kan komme med en anmeldelse av et hvilket som helst produkt man ønsker å skrive om selv om man ikke har prøvd det? Jeg har tatt som en forutsetning på produktanmeldelser at varene faktisk er prøvd, og håper da virkelig ikke det er vanlig å legge inn basert på synsing ut fra et bilde.

Et kjapt søk viser at mange bedrifter har et krav om at man må ha prøvd produktet for å komme med anmeldelse av det.

Screenshot_20230510_090547_Chrome.thumb.jpg.071df731386b8ebaf77f1a7ecde76a41.jpg

Screenshot_20230510_090618_Chrome.thumb.jpg.6698d0311e91008b5172d753105631e9.jpg

Screenshot_20230510_090723_Chrome.thumb.jpg.6c8a79c40d69512d8f999b2e84bf7b89.jpg

Screenshot_20230510_090809_Chrome.thumb.jpg.4457f86c338b0183fe2df900c503c9e2.jpg

Ser det ikke er slik på Careless sine sider. Jeg har som skrevet gått ut fra at anmeldelser blir gjort på bakgrunn at man har faktisk erfaring fra produktet, men siden det er mange som har retningslinjer for produktanmeldelser hvor det tydelig står at produktet må være testet ut så er det kanskje en utfordring at folk har gitt anmeldelse på bakgrunn av synsing. 

Jeg må her påpeke at å slette anmeldelser fra noen som faktisk har erfaring med produktet er hårreisende! Men at anmeldelser av et produkt basert på synsing fra et bilde forstår jeg godt blir slettet.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StrangeDoll skrev (13 timer siden):

Modellene til careless finner de på en gruppe på facebook der man kan melde sin interesse. Aldri sett et ord om betaling der. 

1B2241A5-C7DF-4CD0-8D58-0A1E3CC8994E.jpeg

Litt rart at de etterlyser modeller for bare L- XL…..hva med XS, S og M? 

Litt vittig å se at på det bildet tidligere i tråden der de poserer i undertøy så ser SE slankest ut, men Monica Nyhus, som i realiteten er slankere er utstyrt med ei skikkelig bestemor-truse som går langt over navlen og som er skikkelig ugunstig for figuren hennes sånn at hun som i utgangspunktet er ganske petite ser større ut en Sara

Det er flere av bikinitoppene jeg synes er fine, men jeg ser de kommer til å bli for store. Og disse trusene i polyester (vanlige truser, ikke bikini) er helt uaktuelt da jeg foretrekker bomull. Bomullstruser er anbefalt å bruke pga de tåler vask på høy temperatur, og det forebygger soppinfeksjon. Polyester puster ikke og det blir klamt og lite gunstig underlivshygiene

Sara bruker ord som revolusjonerende, dekker et hull i markedet osv om sine produkter, men det stemmer ikke. Change feks er ei veletablert kjede som er kjent for kvalitet og gode produkter innen undertøy og badetøy i alle størrelser. Blant klær så har du feks Zizzi som spesifikt går på plus size, men også butikker som KappAhl, Cubus, Hennes og Gudrun Sjøden har større størrelser. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 minutter siden):

Litt rart at de etterlyser modeller for bare L- XL…..hva med XS, S og M? 

Litt vittig å se at på det bildet tidligere i tråden der de poserer i undertøy så ser SE slankest ut, men Monica Nyhus, som i realiteten er slankere er utstyrt med ei skikkelig bestemor-truse som går langt over navlen og som er skikkelig ugunstig for figuren hennes sånn at hun som i utgangspunktet er ganske petite ser større ut en Sara

Det er flere av bikinitoppene jeg synes er fine, men jeg ser de kommer til å bli for store. Og disse trusene i polyester (vanlige truser, ikke bikini) er helt uaktuelt da jeg foretrekker bomull. Bomullstruser er anbefalt å bruke pga de tåler vask på høy temperatur, og det forebygger soppinfeksjon. Polyester puster ikke og det blir klamt og lite gunstig underlivshygiene

Sara bruker ord som revolusjonerende, dekker et hull i markedet osv om sine produkter, men det stemmer ikke. Change feks er ei veletablert kjede som er kjent for kvalitet og gode produkter innen undertøy og badetøy i alle størrelser. Blant klær så har du feks Zizzi som spesifikt går på plus size, men også butikker som KappAhl, Cubus, Hennes og Gudrun Sjøden har større størrelser. 

Noen har vel lyst til å ha truser til over navlen? Regner med de som ikke har lyst på en sånn truse, heller ikke kjøper den. Jeg har litt mage og skyr slike truser som pesten, men åpenbart at noen kjøper dem 🤷‍♀️Er enig i at mange ender opp med å se mye større ut enn de er.

Endret av Nikea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (8 minutter siden):

Jeg må her påpeke at å slette anmeldelser fra noen som faktisk har erfaring med produktet er hårreisende! Men at anmeldelser av et produkt basert på synsing fra et bilde forstår jeg godt blir slettet.

For 3 gang,de har ingenting å gå på ift å vite hvem som har kjøpt og ikke,så dette faller på Careless selv,ikke forbrukerne.

Så lenge man ikke må ha ordrenummer eller lignende for å rate så er det faktisk fritt frem,uansett hva man syns om den saken.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...