Gjest Sprite Skrevet 9. mai 2023 #19581 Del Skrevet 9. mai 2023 J.. skrev (6 minutter siden): Sist jeg sjekket jobber ikke Sara i/med/for Bergans og da er det jo ingen paralell der. Snakkes i innboks,siden du er mer opptatt av avsporinger enn selve tråden. Du mener ikke klesbransjen er parallell med det SE driver med? Nei er forsåvidt enig, SE leker butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mai 2023 #19582 Del Skrevet 9. mai 2023 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Jeg er enig med @Vinterferie hadde heller ikke gitt 1. Trenger ingen melding i innboks. Sammenligning av firma er innafor. Du vil ikke fortsette per dm fordi du kverulerer for å kverulere. Hadde du hatt en oppriktig interesse av å diskutere hadde du tatt den DM'en. Rart det "er innafor" når det er i Saras favør men ikke når det ikke er det. Som andre sier,Bergans opererer med standard EU tabell. Standard EU tabell er ikke utformet for å passe alles benlengde eller hoftevidde eksakt,da får man gå til skredder. Men denne fantasitabellen til Sara må da være formet etter fri fantasi,da ingen passer inn i den. At kundene,følgerne,kritikerne osv stiller seg undrende og klagende til dette er ikke rart. Det er ikke bare "haterne" som ikke forstår tabellen til Sara,se til alle bomkjøpene til folk. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mai 2023 #19583 Del Skrevet 9. mai 2023 Sprite skrev (1 minutt siden): Du mener ikke klesbransjen er parallell med det SE driver med? Ift størrelser? Nei. BERGANS med fler bruker standard EU tabell,Sara bruker fantasi tabell,da den ikke kan sammenlignes med andre og "ingen" passer inn i den,ref kundeomtaler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 9. mai 2023 #19584 Del Skrevet 9. mai 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Du vil ikke fortsette per dm fordi du kverulerer for å kverulere. Hadde du hatt en oppriktig interesse av å diskutere hadde du tatt den DM'en. Rart det "er innafor" når det er i Saras favør men ikke når det ikke er det. Som andre sier,Bergans opererer med standard EU tabell. Standard EU tabell er ikke utformet for å passe alles benlengde eller hoftevidde eksakt,da får man gå til skredder. Men denne fantasitabellen til Sara må da være formet etter fri fantasi,da ingen passer inn i den. At kundene,følgerne,kritikerne osv stiller seg undrende og klagende til dette er ikke rart. Det er ikke bare "haterne" som ikke forstår tabellen til Sara,se til alle bomkjøpene til folk. Fantasitabellen ja. Er nettopp det denne tabellen er. I motsetning til Tandberg kan Bergans lage klær av kvalitet og de har godt omdømme. Ikke blir ansattes mindreårige brukt som trekkplaster for å selge klær, pluss modellene får betalt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. mai 2023 #19585 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Sharp75! skrev (19 minutter siden): Å trekke paralleller til SE sitt firma er ikke avsporing. Hva som er irrelevant for deg, trenger ikke være det for andre. Om ikke det er avsporing, så er det helt bak mål og sammenligne en bedrift som har eksistert i 100 år med Careless. I tillegg til at Bergans selger turtøy av høy kvalitet og Careless selger Tyrkia produsert polyester/Tencel . https://www.bergans.com/no/om-oss Og i tillegg har Careless en måletabell som er helt på trynet. Endret 9. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. mai 2023 #19586 Del Skrevet 9. mai 2023 J.. skrev (20 minutter siden): Helt utrolig tungvindt system + teit å ta betalt for retur. Det er smålig og gjerne noe nettbutikker gjør fordi folk skal la være å returnere. https://careless.no/pages/bytte-retur (Har problemer med å poste bilder,men lenken viser ang returavgiften..) Dette med p betale for retur er noe man må mange steder, selv dyrere butikker, i utgangspunktet tenker jeg butikker som tar betalt for retur taper kunder men mulig jeg tar feil siden det virker som flere og flere nettbutikker tar betalt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 9. mai 2023 #19587 Del Skrevet 9. mai 2023 Lill skrev (5 minutter siden): Om ikke det er avsporing, så er det helt bak mål og sammenligne en bedrift som har eksistert i 100 år med Careless. I tillegg til at Bergans selger turtøy av høy kvalitet og Careless selger Tyrkia produsert polyester/Tencel . https://www.bergans.com/no/om-oss Og i tillegg har Careless en måletabell som er helt på trynet. J.. skrev (9 minutter siden): Du vil ikke fortsette per dm fordi du kverulerer for å kverulere. Hadde du hatt en oppriktig interesse av å diskutere hadde du tatt den DM'en. Rart det "er innafor" når det er i Saras favør men ikke når det ikke er det. Som andre sier,Bergans opererer med standard EU tabell. Standard EU tabell er ikke utformet for å passe alles benlengde eller hoftevidde eksakt,da får man gå til skredder. Men denne fantasitabellen til Sara må da være formet etter fri fantasi,da ingen passer inn i den. At kundene,følgerne,kritikerne osv stiller seg undrende og klagende til dette er ikke rart. Det er ikke bare "haterne" som ikke forstår tabellen til Sara,se til alle bomkjøpene til folk. Dere leser at hun skriver at den passer ellers at det var kun lengden på bena? Ikke at alle andre mål var feil? Og på bakgrunn av kun det hadde hun ikke gitt den 1??? Jeg har ikke deltatt i størrelsesguide debatten, så hva jeg mener om den vet dere absolutt ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 9. mai 2023 #19588 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg tenker at om CareLess er så elendig som det fremstår, for det virker både rotete og at en del har ganske dårlig kvalitet, så kommer firmaet til å kjøre seg selv i grøfta selv etter hvert. Synes klærne virker så.. sloppy. Kanskje unntatt bikiniene, synes noen av dem er fine. Tror hun hadde gjort lurt i å fokusere på bikiniene og gjøre det ordentlig med ærlighet om størrelser osv. Men skjønner det er vanskelig å tenke sånn når hun står overfor lett-tjente penger. Det er imidlertid ganske vanlig å ta betalt for retur, men på grunn av den merkelige tabellen og at det er umulig å vite hva slags størrelse man skal ha, burde de enten gi gratis retur eller fikse akkurat det. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermegåsa Skrevet 9. mai 2023 #19589 Del Skrevet 9. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (29 minutter siden): Fantasitabellen ja. Er nettopp det denne tabellen er. I motsetning til Tandberg kan Bergans lage klær av kvalitet og de har godt omdømme. Ikke blir ansattes mindreårige brukt som trekkplaster for å selge klær, pluss modellene får betalt. Fikk ikke/får ikke modellene betalt?! Hvor er i så fall kilden til dette? Er ikke ulovlig, de har da sikkert fått en kjole som takk eller noe, men sier sitt hvis dette stemmer. For da igjen som noen skriver om Tandberg, så lekes det butikk. Med den omsetningen de både har og skryter av, er det smålig om ikke de som viser frem kroppene sine, ikke får betalt. Men igjen så vet jeg ikke om det stemmer, skriver kun på bakgrunn av at du kommer med denne opplysningen. Og da; griskheten lenge leve! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. mai 2023 #19590 Del Skrevet 9. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Nei, hun kan ikke snakke om mangfold når hun ikke lager klær til nettopp, mangfoldet. Å slette konstruktive tilbakemeldinger slik som Tandberg gjør er bare stakkarslig og flaut. Hun lager jo ikke klær til mangfoldet, men til tjukke folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. mai 2023 #19591 Del Skrevet 9. mai 2023 Sharp75! skrev (35 minutter siden): Dere leser at hun skriver at den passer ellers at det var kun lengden på bena? Ikke at alle andre mål var feil? Og på bakgrunn av kun det hadde hun ikke gitt den 1??? Jeg har ikke deltatt i størrelsesguide debatten, så hva jeg mener om den vet dere absolutt ingenting om. 1) Man står fritt til å gi den tilbakemeldingen man ønsker, uten at den skal slettes fra bedriften. Så hvis man gir -1, så skal bedriften fortsatt ikke fjerne tilbakemeldingen. 2) Å sammenligne en turbukse med en bikinioverdel er som å sammenligne epler og pærer, derfor ingen relevans til Careless. 3) Måletabellene er forskjellig mellom Bergans og Careless, derfor er det heller ikke relevant å sammenligne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 9. mai 2023 #19592 Del Skrevet 9. mai 2023 Hermegåsa skrev (15 minutter siden): Fikk ikke/får ikke modellene betalt?! Hvor er i så fall kilden til dette? Er ikke ulovlig, de har da sikkert fått en kjole som takk eller noe, men sier sitt hvis dette stemmer. For da igjen som noen skriver om Tandberg, så lekes det butikk. Med den omsetningen de både har og skryter av, er det smålig om ikke de som viser frem kroppene sine, ikke får betalt. Men igjen så vet jeg ikke om det stemmer, skriver kun på bakgrunn av at du kommer med denne opplysningen. Og da; griskheten lenge leve! Det er blitt diskutert på nettet angående betaling, men jeg kan ikke bekrefte noe 100%. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 9. mai 2023 #19593 Del Skrevet 9. mai 2023 1 hour ago, elskersommer said: Nei du gjør ikke det. Men når bedriften SE snakker om ett mangfold,hun snakker om at hun har designet undertøy,bikini,kjoler for oss som er store også er det bare tull. Nå er ikke jeg stor som en låvedør men har store bryster. Derfor håpte jeg at hun faktisk kom meg bikini som passer oss som har E/F i størrelse.. Jeg synes faktisk den ene bh hennes er fin og noen av bikinioverdelene. Men jeg kjøper heller på Ellos for de har Jeg synes også noen av BH og Bikiniene er fine. Synes det er vanskelig å kjøpe slikt på nett. Så jeg har ikke kjøpt av Carelss. Synes den Belle kjolen er så fin. Men den er nok for lang for meg. Men jeg legger ikke inn en kommentar med 1 stjerne, bare for at jeg er for kort. Sara Emilie har modeller som jeg aldri har sett andre selskaper bruke. Andre kjeder har også store modeller, men de er ofte ung og fast i fisken. Sara Emilie har gamle/unge, cellulitter og valker. Jeg synes det er sååå flott å se. 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 9. mai 2023 #19594 Del Skrevet 9. mai 2023 1 hour ago, Snublefot62 said: Så du vil heller ha dette: I stede for et av disse to alternativene? I hverfall over den med nedtrekksgardinen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 9. mai 2023 #19595 Del Skrevet 9. mai 2023 39 minutter siden, Lill said: 1) Man står fritt til å gi den tilbakemeldingen man ønsker, uten at den skal slettes fra bedriften. Så hvis man gir -1, så skal bedriften fortsatt ikke fjerne tilbakemeldingen. 2) Å sammenligne en turbukse med en bikinioverdel er som å sammenligne epler og pærer, derfor ingen relevans til Careless. 3) Måletabellene er forskjellig mellom Bergans og Careless, derfor er det heller ikke relevant å sammenligne. Men tok du ikke poenget? Jeg gir jo ikke en Stjerne selv om jeg tror Belle kjolen er for lang for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mai 2023 #19596 Del Skrevet 9. mai 2023 Vinterferie skrev (7 minutter siden): Sara Emilie har modeller som jeg aldri har sett andre selskaper bruke. Andre kjeder har også store modeller, men de er ofte ung og fast i fisken. Sara Emilie har gamle/unge, cellulitter og valker. Jeg synes det er sååå flott å se. 🤩 H&M bruker også modeller med strekkmerker,cellulitter,arr og synlige tatoveringer (det er heller ikke "normen"). 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. mai 2023 #19597 Del Skrevet 9. mai 2023 Vinterferie skrev (9 minutter siden): Men tok du ikke poenget? Jeg gir jo ikke en Stjerne selv om jeg tror Belle kjolen er for lang for meg. Du tok ikke poenget, at bedriften slettet vurderingene. Det kan på ingen måte bagatelliseres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 9. mai 2023 #19598 Del Skrevet 9. mai 2023 Modellene til careless finner de på en gruppe på facebook der man kan melde sin interesse. Aldri sett et ord om betaling der. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 9. mai 2023 #19599 Del Skrevet 9. mai 2023 J.. skrev (17 minutter siden): H&M bruker også modeller med strekkmerker,cellulitter,arr og synlige tatoveringer (det er heller ikke "normen"). Dove likeså.. Dette med større modeller i reklame er ikke akkurat noe nyhet. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mai 2023 #19600 Del Skrevet 9. mai 2023 StrangeDoll skrev (Akkurat nå): Modellene til careless finner de på en gruppe på facebook der man kan melde sin interesse. Aldri sett et ord om betaling der. Stor skam å tjene millioner uten å betale modellene sine. Hadde nok vært lettere å finne fler modeller om man faktisk betalte for oppdragene. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå