Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

For øvrig litt merkelig å se tilbakemeldingene Careless får både på facebook og trustpilot. Størrelsesrotet er naturligvis en gjenganger. Vanskelig å få rett tydeligvis.

Men en anmeldelse på facebook fanget min oppmerksomhet. Der var det noen som klagde på en svakhet på undertøyet som gjør at strammemekanismen ikke fungerer som tenkt og at en må bruke sikkerhetsnål for å holde ting sammen. Det interessante der var at SE kommenterer at dette er en kjent feil med et større parti og at derfor blir det partiet solgt til outlet pris. Men har hun opplyst om denne kjente feilen?

Selv om man kjøper undertøy på outlet pris så forventer man jo at ting virker som tenkt med mindre noe annet er opplyst om. Outlet er jo ofte for å bli kvitt og få solgt unna utgående modeller og få plass til nye varer. Her selges tydeligvis defekte produkter uten å opplyse om at de er defekt.

SE prøver samtidig å reklamere for nye produkter på vei naturligvis. "Ja vi var uheldig med et større parti men har nye flotte farger på vei inn som du kan glede deg til!!!".

Useriøst.

• Liker 10
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Det interessante der var at SE kommenterer at dette er en kjent feil med et større parti og at derfor blir det partiet solgt til outlet pris. Men har hun opplyst om denne kjente feilen?

Nei,det har hun ikke!

Hun skylder outlet'et på at de må lage plass til neste kolleksjon.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (Akkurat nå):

Nei,det har hun ikke!

Hun skylder outlet'et på at de må lage plass til neste kolleksjon.

Nettopp. Det vil jeg faktisk påstå er svindel.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Nettopp. Det vil jeg faktisk påstå er svindel.

Leste anmeldelsene under bhene nå,og såååå mange sier det samme.

Ødelagte bhstropper/må strammes flere ganger om dagen,at kanten under ruller opp,at den knirker,at puppene blir "most sammen" til én "pupp" hvis man har store bryster og at mange opplever at den holder på svette fordi den er syntetisk og ikke puster,og at hvis man kjøpte 2 bher i samme str men ulike farger,hadde de HELT ulik passform selv om det er samme modell/str.

Dette var 9/10 anmeldelsene..

Endret av J..
  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Har bladd litt gjennom nettsiden til Careless nå og alle produktene sier jo det samme ang str,at alt er så stort ift merkelappen.

Og hadde det ikke vært lettere å rette på str merkingen enn å legge ansvaret på kunden?

Samt mye skrivefeil rundt om,ingen som sjekker slikt?

Alt virker liksom så halvgjort.

Ser også at veldig mange sier kjolene er for små i brystpartiet ift str og at stoffet er veldig gjennomsiktig.

Ikke rart det er vanskelig å "finne ut av" str tablellen for Sara,når den ikke gir mening for noen andre heller.

Screenshot_20230504_113430_Chrome.jpg

Screenshot_20230504_113328_Chrome.jpg

Screenshot_20230504_113209_Chrome.jpg

Virker ganske amatørmessig!

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinterferie
23 hours ago, LinnHenrikke said:

Det verste er vel at hun sa at disse var forbeholdt de damene som brukte XL/XXL, de store kundene må altså bruke egne store prøverom utenfor butikken, kjempehyggelig opplevelse sikkert 😅

Har du oppfattet litt feil? Kan det være at Sara Emile sa at prøverommene uten for butikken var litt større enn de inni butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (Akkurat nå):

Har du oppfattet litt feil? Kan det være at Sara Emile sa at prøverommene uten for butikken var litt større enn de inni butikken?

Det var slik jeg tolket det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
18 hours ago, Lill :) said:

I all verden er dette for noe? Kanskje @Vinterferie vet noe om dette? 

Jeg kjenner ikke til denne siden. Jeg er ikke medlem. Jeg er ikke Sara Emilie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
4 minutter siden, Lerke987 said:

Det var slik jeg tolket det.

Det var slik jeg tolket det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (1 time siden):

Ja det hun sa på Snapchat i går er slik du tolker det. Men det var en annen snap hun hadde sendt tidligere i uka hvor hun sa at de var for de som var l/xl. Men den snappen ble slettet kort tid etterpå 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (På 3.5.2023 den 17.34):

Det verste er vel at hun sa at disse var forbeholdt de damene som brukte XL/XXL, de store kundene må altså bruke egne store prøverom utenfor butikken, kjempehyggelig opplevelse sikkert 😅

Her @Vinterferie

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor akkurat Sara må jobbe med å lage tabell for størrelsene dagen før første dropp og åpning? Kunne ikke det lages lenge før eller av noen andre? Hun lager så mye ekstrajobb over noe som kunne blitt gjort når badetøyet var ferdig produsert. Har ikke hun flere bak seg? Tenker jo bare på unødvendig stress som blir laget som kunne blitt unngått. Sånne små ting baller seg opp.

Skjønner meg ikke på denne 'business woman'. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitron10 skrev (8 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor akkurat Sara må jobbe med å lage tabell for størrelsene dagen før første dropp og åpning? Kunne ikke det lages lenge før eller av noen andre? Hun lager så mye ekstrajobb over noe som kunne blitt gjort når badetøyet var ferdig produsert. Har ikke hun flere bak seg? Tenker jo bare på unødvendig stress som blir laget som kunne blitt unngått. Sånne små ting baller seg opp.

Er enig med deg.. hun har vel folk i Kristiansand som sikkert kunne gjort dette.

Å denne størrelseguiden hennes er så rotete og misvisende at jeg kommer ikke til å kjøpe noe

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitron10 skrev (11 minutter siden):

Ganske sikker på at når "hun" jobber med den,betyr det å poste på snap og spørre om tilbakemeldinger,som da gis videre til de som faktisk driver det her.

Gir jo absolutt 0 mening at hun skal sette str på dette,uten kompetanse på klesproduksjon.

Men når str svinger med opptil 20cm(!!!) er det jo helt på bærtur uansett.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Vinterferie skrev (2 timer siden):

Jeg kjenner ikke til denne siden. Jeg er ikke medlem. Jeg er ikke Sara Emilie. 

Du ser ut til å stålkontroll på hva som skjer med Careless og Tandeberg., så tenkte du visste noe om dette. Siden du åpenbart er god på forretningsdrift, er det normalt å ha slike salg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så mye meninger om de siste snappene at jeg vet ikke hvor jeg skal starte... Han skal nok ikke dyrke så mye den hobbyen sin mere nå, for som hun sa selv, dette hadde han jo tid til før barn... Hun utleverer hans private ting. Utennom en madrass var det ikke et møbel. Men igjen hun har et poeng hun, det er jo 'mitt' hus og ikke vårt. Faen så uvelkommen jeg hadde følt meg... Hun kan komme med så mye hun vil om at huset kjøpte hun før all hastebaby, ny gammel kjæreste.. men det er deres barn i deres hjem uansett. Han virker om noe mere organisert? Ut ifra hva hun viser frem ihverfall.. Han er vel forberedt på å finne igjen maskeringsteip de neste årene han så det blir nok bra 👍 L får han nok ikke hatt permisjon med slik SE legger det ut som. Hun skal ha noe å syte over og lage content av. De andre barna er nok hos far, for lite diabetes å høre om denne uken. Alt i alt tror jeg V går tapende ut av dette.. 

Jeg føler virkelig sette bare er som å se på en veldig sakte synkende skip, både på privaten og bedrift... 

Endret av kathyzz
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kathyzz skrev (9 minutter siden):

Jeg har så mye meninger om de siste snappene at jeg vet ikke hvor jeg skal starte... Han skal nok ikke dyrke så mye den hobbyen sin mere nå, for som hun sa selv, dette hadde han jo tid til før barn... Hun utleverer hans private ting. Utennom en madrass var det ikke et møbel. Men igjen hun har et poeng hun, det er jo 'mitt' hus og ikke vårt. Faen så uvelkommen jeg hadde følt meg... Hun kan komme med så mye hun vil om at huset kjøpte hun før all hastebaby, ny gammel kjæreste.. men det er deres barn i deres hjem uansett. Han virker om noe mere organisert? Ut ifra hva hun viser frem ihverfall.. Han er vel forberedt på å finne igjen maskeringsteip de neste årene han så det blir nok bra 👍 L får han nok ikke hatt permisjon med slik SE legger det ut som. Hun skal ha noe å syte over og lage content av. De andre barna er nok hos far, for lite diabetes å høre om denne uken. Alt i alt tror jeg V går tapende ut av dette.. 

Jeg føler virkelig sette bare er som å se på en veldig sakte synkende skip, både på privaten og bedrift... 

Enig..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste snap om tingene til V tar kaka altså🙈 her har hun fylt huset sitt fullt av pappesker og skrot og selv garasjen var full av esker hun ikke har rukket og pakke ut på 1 år. Så kommer hennes nye samboer stakkar med noen esker med sine egne eiendeler men det må han pent vente med og ta inn i huset til hun har fått sitt på plass. Å når skjer det? Med det tempo hun har til og holde huset i orden så er vel lille L konfirmert før hans eiendeler får plass i huset🙈

• Liker 8
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 minutter siden):

De siste snap om tingene til V tar kaka altså🙈 her har hun fylt huset sitt fullt av pappesker og skrot og selv garasjen var full av esker hun ikke har rukket og pakke ut på 1 år. Så kommer hennes nye samboer stakkar med noen esker med sine egne eiendeler men det må han pent vente med og ta inn i huset til hun har fått sitt på plass. Å når skjer det? Med det tempo hun har til og holde huset i orden så er vel lille L konfirmert før hans eiendeler får plass i huset🙈

Hun sier jo også "på tull" at hun syns tingene hans er stygge.

Dette er jo for all del et kjent problem når man flytter sammen,men hun har jo ingen personlig stil/særpreg uansett i hjemmet,så det ødelegger ikke akkurat noe.

Og det er ennå helt fjernt at de har et barn sammen,men først offesielt flytter sammen,med det som hører med..

Endret av J..
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...