Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Lill :) skrev (1 time siden):

Er ikke det underlig, med tanke på at Tandberg bekreftet til frujohansen at dette skulle bli oppdatert 1.mai?

Kanskje @Vinterferie har en forklaring?

• Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
Tøvftta skrev (På 15.4.2023 den 15.44):

Frujohansen la jo ut på sin ig at det blir oppdatert eierforhold i mai.

Hadde uansett ikke handlet fra en ‘bedrift’ som svarer sånn.

Ser at det står Mai, så da bør det skje noe i løpet av måneden 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
1 hour ago, Lill :) said:

Ser at det står Mai, så da bør det skje noe i løpet av måneden 🤷‍♀️

Det kan skje i Mai, men det kan også bli juni. Proff pleier å oppdatere i Mai eller Juni. Så du må ikke bli skuffet om du må vente til Juni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (11 minutter siden):

Det kan skje i Mai, men det kan også bli juni. Proff pleier å oppdatere i Mai eller Juni. Så du må ikke bli skuffet om du må vente til Juni. 

Vi er mange som følger med på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (11 timer siden):

Er ikke det underlig, med tanke på at Tandberg bekreftet til frujohansen at dette skulle bli oppdatert 1.mai?

Proff blir oppdatert en gang i året når aksjonærregisteroppgavene sendes inn. De har frist 31/1 hvert år. Det er ikke vanlig å rapportere endringer løpende, det gjør man en gang i året.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (5 timer siden):

Proff blir oppdatert en gang i året når aksjonærregisteroppgavene sendes inn. De har frist 31/1 hvert år. Det er ikke vanlig å rapportere endringer løpende, det gjør man en gang i året.

Jeg klarer ikke tro på SE før jeg ser på proff att det faktisk stemmer

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er kun de str som hun refererer til i dagens Snapchat så er det ikke noe for oss som har store bryster og er stor i overkropp... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Vet at det er en bagatell, men altså «2 fager til lansering»? Er det ikke folk som leser korrektur i bedriften? Og gratulerer med flere runder med egenreklame som ikke er merket i dag 🙄

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt på disse prøverommene utenfor butikken. Det frister meg ikke veldig å stå i gangen på Arkaden å prøve undertøy 😬

Endret av Bomberom
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomberom skrev (Akkurat nå):

Jeg stusser litt på disse prøverommene utenfor butikken. Det frister meg ikke veldig å stå i gangen på Arkaden å prøve undertøy 😬

Skjønte det som at stengene inne med gardinforheng skal skrues ned også flytte prøverommene som sto ute,inn i lokalet.

Lokalet er jo kjempelite,så må nok stå der til det kan flyttes rett på riktig plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (1 time siden):

Vet at det er en bagatell, men altså «2 fager til lansering»? Er det ikke folk som leser korrektur i bedriften? Og gratulerer med flere runder med egenreklame som ikke er merket i dag 🙄

Det er jo nesten ikke noe som er merket i dag. Å hva med denne røde kimono hun har på? Er ikke det noe hun har gitt ut eller skal gi ut for careless?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Det er jo nesten ikke noe som er merket i dag. Å hva med denne røde kimono hun har på? Er ikke det noe hun har gitt ut eller skal gi ut for careless?

Evt noe som skal kopieres å gis ut neste år,lol.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 minutter siden):

Skjønte det som at stengene inne med gardinforheng skal skrues ned også flytte prøverommene som sto ute,inn i lokalet.

Lokalet er jo kjempelite,så må nok stå der til det kan flyttes rett på riktig plass.

Mulig du har rett, men jeg mener hun sa tidligere at det var lite plass til prøverom inne i butikken, så det ble utenfor også. Da så jeg egentlig for meg noe annet enn det der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (10 minutter siden):

Evt noe som skal kopieres å gis ut neste år,lol.

Men om dette er en prøve? Som faktisk er careless,skal det ikke merkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (2 timer siden):

Det skal merkes. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett alle modellene og størrelsene til Careless, så kan jeg si at størrelsen jeg bruker til vanlig er XS, men den størrelsen Careless har i XS blir alt for stor på meg. Jeg skjønner meg ikke på størrelsene, blir ikke klok🤔 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Jo.

Men hun merker jo ca 2/10 av Careless reklame..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...