Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

mhjo skrev (5 timer siden):

Tolket det også slik! At det kun var gangen det var snakk om. 

Slik tolker jeg det ikke.. hun skrev at hun ikke hadde tatt frem moppen siden hun kjøpte huset i juni.. ikke ett ord om at det gjaldt bare i gangen

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En trenger strengt tatt ikke tolke noe. Hun skrev ordrett at moppen ikke var tatt frem i det hele tatt siden de flyttet inn.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

En trenger strengt tatt ikke tolke noe. Hun skrev ordrett at moppen ikke var tatt frem i det hele tatt siden de flyttet inn.

Nettopp. Det gir ikke rom for tolkning. Hun ikke bare sa det, hun skrev det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Det gir ikke rom for tolkning. Hun ikke bare sa det, hun skrev det også.

Korrekt. Ordrett.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære SE.. vi vet du leser her inne. 

Håper du kan svare på noe i din IG konto eller Snapchat konto på hvorfor du faktisk beskytter din kjæreste på alt som har med SoMe kanaler og gjøre? Han er en voksen mann som ikke vil være en del av dine kanaler å det skjønner jeg virkelig  Men den lille beskytter du ikke. Vi vet snart alt om han.. hvorfor kan du ikke beskytte han på samme måten? For flere av oss så virker det som at du gjør det for tjene penger. 

• Liker 17
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Slik tolker jeg det ikke.. hun skrev at hun ikke hadde tatt frem moppen siden hun kjøpte huset i juni.. ikke ett ord om at det gjaldt bare i gangen

Da må jeg bare bøye meg i støvet jeg da, og si at jeg tolket det feil🥶 tenkte det gjalds gangen da hun var i full sving der like etterpå 🤷🏽‍♀️

Kan si jeg ikke orker å henge meg så opp i hvordan folk vasker hjemme hos seg, da det ikke påvirker mitt liv 😅

Endret av mhjo
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (44 minutter siden):

Kjære SE.. vi vet du leser her inne. 

Håper du kan svare på noe i din IG konto eller Snapchat konto på hvorfor du faktisk beskytter din kjæreste på alt som har med SoMe kanaler og gjøre? Han er en voksen mann som ikke vil være en del av dine kanaler å det skjønner jeg virkelig  Men den lille beskytter du ikke. Vi vet snart alt om han.. hvorfor kan du ikke beskytte han på samme måten? For flere av oss så virker det som at du gjør det for tjene penger. 

Det er helt åpenbart for meg hvertfall. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (Akkurat nå):

Da må jeg bare bøye meg i støvet jeg da, og si at jeg tolket det feil🥶 tenkte det gjalds gangen da hun var i full sving der like etterpå 🤷🏽‍♀️

Kan si jeg ikke orker å henge meg så opp i hvordan folk vasker hjemme hos seg, da det ikke påvirker mitt liv 😅

Påvirker ikke mitt liv heller og det må gjerne være møkk fra gulv til tak. Men tenk på det firma som selger rengjøringsprodukter som har ett samarbeid med en influencer som ikke har vasket gulvet på 9 mnd ? Hvor troverdig er det liksom 

Jeg støtter ikke CBE men det hadde nesten vært bedre om de hadde ett samarbeid med en som i det minste liker og holde det ryddig og rent

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (5 timer siden):

Små skritt, greit nok, men ikke selg det inn som bærekraftig. 

Min første kommentar var at hun ikke sa at det skal være 100% bærekraftig, men mer bærekraftig enn det har vært. Og det er det jo, så derfor små skritt. Forhåpentligvis kan det bli enda mer bærekraftig på sikt 😊

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Påvirker ikke mitt liv heller og det må gjerne være møkk fra gulv til tak. Men tenk på det firma som selger rengjøringsprodukter som har ett samarbeid med en influencer som ikke har vasket gulvet på 9 mnd ? Hvor troverdig er det liksom 

Jeg støtter ikke CBE men det hadde nesten vært bedre om de hadde ett samarbeid med en som i det minste liker og holde det ryddig og rent

Har hun samarbeid med rengjøringsprodukter? Jeg er enig med deg i det altså, det tar seg ikke helt ut, men hun kan bo i møkk og støv for min del også. Jeg hadde nok ikke levd slik selv, men det får bare være hva andre gjør 🥶

Hadde faktisk ikke fått med meg at hun samarbeider med noen angående det. Det er kanskje noe nylig? 

Jeg må ofte frem med moppen selv om vi har robotstøvsuger som også mopper gulv, men det er jo noe jeg ser an. De har jo også hund og barn, så tenker det er litt klæsj og hår overalt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (11 minutter siden):

Så spesielt å skjerme mannfolket men ikke babyen. Jaja. 

Skjønner heller ikke logikken i det der. På bildet ho posta fra baby fotograferingen ser han bort fra både baby og Sara. Spesielt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
HelloMindy skrev (8 timer siden):

Jeg kjenner at jeg trenger ikke dokumentasjon fra toalettet med trusa på knærne og babyen på gulvet. Er det noe hun gjør uten å ta bilde? Det er jo ekstremt for tiden. 

Gasellen skrev (5 timer siden):

Hun prøver vel å være folkelig og relateable. 
Sitter vi ikke alle på dass og driter med en baby på gulvet mens vi snapper for 150 000 følgere og forteller om absolutt ingenting? 

Hvis trusa var fra Careless så gir det mening 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (1 minutt siden):

Hvis trusa var fra Careless så gir det mening 🤣🤣

Da har hun glemt og skrive reklame🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (2 timer siden):

Har hun samarbeid med rengjøringsprodukter? Jeg er enig med deg i det altså, det tar seg ikke helt ut, men hun kan bo i møkk og støv for min del også. Jeg hadde nok ikke levd slik selv, men det får bare være hva andre gjør 🥶

Hadde faktisk ikke fått med meg at hun samarbeider med noen angående det. Det er kanskje noe nylig? 

Jeg må ofte frem med moppen selv om vi har robotstøvsuger som også mopper gulv, men det er jo noe jeg ser an. De har jo også hund og barn, så tenker det er litt klæsj og hår overalt ja. 

Ho reklamerte for Pink Stuff like før ho informerte at ho ikke hadde rørt moppen på 9 mnd. Idag er følgerene så heldige å få være med på Sara sitt dobesøk. Med babyen på badegulvet. Vi får også se stuebordet som umulig har sett en vaskefille på en god stund. Forstår meg ikke på at ho ønsker å fremstille seg selv så uhygenisk. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exkt skrev (1 minutt siden):

Ho reklamerte for Pink Stuff like før ho informerte at ho ikke hadde rørt moppen på 9 mnd. Idag er følgerene så heldige å få være med på Sara sitt dobesøk. Med babyen på badegulvet. Vi får også se stuebordet som umulig har sett en vaskefille på en god stund. Forstår meg ikke på at ho ønsker å fremstille seg selv så uhygenisk. 

Svarte møbler er ikke rett valg for noen som helt åpenbart ikke liker å vaske/tørke støv,da hvert støvkorn synes med en gang å det må støvtørkes minst 1 gang om dagen..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (6 minutter siden):

Svarte møbler er ikke rett valg for noen som helt åpenbart ikke liker å vaske/tørke støv,da hvert støvkorn synes med en gang å det må støvtørkes minst 1 gang om dagen..

Vet. Skjønte ikke valget hennes der. Men at ho hadde vasket det bordet flere ganger idag, er like mye løgn som alt anna ho lirer utav seg. Flaks ho ikke er Pinocchio, si 🤥

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exkt skrev (25 minutter siden):

Åh, det fikk jeg med meg, det med pink stuff, men hadde ikke lyd på og tenkte ikke over/visste ikke at det var vaskeprodukt. Kanskje ikke beste sammenhengen for promotering nei 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (53 minutter siden):

Så spesielt å skjerme mannfolket men ikke babyen. Jaja. 

Akkurat dette er jeg veldig enig i! Mannen kan si i fra og han blir skjermet, men babyen (og barnet med diagnose) har dessverre ikke så mye de skulle ha sagt der 🥺
Det synes jeg er veldig synd. Jeg hadde blitt lei meg hvis min mor hadde delt ting for mange tusen følgere om meg, spesielt sykdom som er sårbart. Selv om hun tenker at det er til hjelp for andre i samme situasjon og det ikke ligger noen vonde intensjoner bak, så vil det mulig gi et stempel. Man kan bli barnet med «den sykdommen» istedenfor bare barnet. Venninna mi var «hun med epilepsi» hele sin barndom, men det ble kun delt med oss på barneskolen slik at vi kunne hjelpe til ved anfall. Det var ikke delt for store deler av Norge. Det bør være barnets valg om hvorvidt og hvor mye man skal dele, og det er ikke en avgjørelse barnet kan ta enda da de ikke har utviklet den delen av konsekvenstenking helt enda. Kanskje han selv vil dele i fremtiden og hjelpe andre. 

Endret av mhjo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exkt skrev (41 minutter siden):

Skjønner heller ikke logikken i det der. På bildet ho posta fra baby fotograferingen ser han bort fra både baby og Sara. Spesielt. 

Reagerte jeg på også, jeg så ikke kjærlighet i det bildet, mer at han distanserer seg…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...