Gasellen Skrevet 13. mars 2023 #15921 Skrevet 13. mars 2023 Exkt skrev (1 time siden): Sara har reklame for Pink Stuff. Skal vi le? Den damen der verken rydder eller vasker. Ho er den siste influenceren eg ville kjørt et sånt samarbeid med. Jeg tror ikke de sjekker så mye sånt. Stort sett så tar hun vel selv kontakt med bedriftene (nå får hun vel drahjelp fra managementet også men før "oppsøkte" hun ihvertfall sammarbeidspartnerne) og så kjører de evt sammarbeid med henne hvis de blir enige om betaling. De gløtter vel bare innpå profilen og tenker "ok. 300 000 følgere" og setter seg vel ikke inn i hvor troverdig hun er/om følgerne i det hele tatt er ekte eller botter. I fjor høst spurte hun følgerne sine hvilke type rabattkoder/fra hvor de ønsket seg, så jeg har inntrykk av at hun selv jakter frem sammarbeidspartnerne fremdeles og ikke omvendt. Men dette ligger helt klart i toppskiktet over lite troverdige reklamer. Tett der oppe sammen med reklamen Walkingpad, de vaskbare bleiene og organiseringsboksene til kjøleskapet 😂 10
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mars 2023 #15922 Skrevet 13. mars 2023 Rosa Sitron skrev (28 minutter siden): Hun skulle vel bli mer bærekraftig. Ikke helt Men hun er ikke mer bærekraftig.. vet Sara hva som ligger i begrepet? 1 4
Plast Skrevet 13. mars 2023 #15923 Skrevet 13. mars 2023 Sånn Moonboon har jeg vært fan av og tenkt at er et fint supplement til foreldre som har babyer som trenger å bysses. Nå forbinder jeg det bare med Sara Emilie AS som har skaffet seg det som kontorrekvisita. Til bruk for å kunne jobbe framfor kjærlighet. Jeg erfarer mer og mer hvordan influensere også kan ødelegge ryktet/varer til bedrifter. Før diskuterte jeg nesten ikke influensere med nettverket mitt, men nå gjør jeg det stadig. Overraskende mange som har en negativ oppfattelse av Sara Emilie AS. 7 3
Plast Skrevet 13. mars 2023 #15924 Skrevet 13. mars 2023 Gasellen skrev (10 minutter siden): Jeg tror ikke de sjekker så mye sånt. Stort sett så tar hun vel selv kontakt med bedriftene (nå får hun vel drahjelp fra managementet også men før "oppsøkte" hun ihvertfall sammarbeidspartnerne) og så kjører de evt sammarbeid med henne hvis de blir enige om betaling. De gløtter vel bare innpå profilen og tenker "ok. 300 000 følgere" og setter seg vel ikke inn i hvor troverdig hun er/om følgerne i det hele tatt er ekte eller botter. I fjor høst spurte hun følgerne sine hvilke type rabattkoder/fra hvor de ønsket seg, så jeg har inntrykk av at hun selv jakter frem sammarbeidspartnerne fremdeles og ikke omvendt. Men dette ligger helt klart i toppskiktet over lite troverdige reklamer. Tett der oppe sammen med reklamen Walkingpad, de vaskbare bleiene og organiseringsboksene til kjøleskapet 😂 🎯😂 2
Bibbi_ Skrevet 13. mars 2023 #15925 Skrevet 13. mars 2023 Vinterferie skrev (3 timer siden): Sara Emilie valgte et annet stoff i noe undertøy, for å bli mer miljøbevisst. WOW. 😂 Men alt annet da? Undertøyet blir vel bare en brøkdel av alt hun driver med? 6 1
Rosa Sitron Skrevet 13. mars 2023 #15926 Skrevet 13. mars 2023 41 minutter siden, Sharpa VinterBerg said: Men hun er ikke mer bærekraftig.. vet Sara hva som ligger i begrepet? Det kan man lure på 1
baremeg Skrevet 13. mars 2023 #15927 Skrevet 13. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (52 minutter siden): Men hun er ikke mer bærekraftig.. vet Sara hva som ligger i begrepet? Hun sa det sikkert bare for at hun da kan ta mer betalt for de «bærekraftige» klærne. Da er det innafor liksom 2 2
Bibbi_ Skrevet 13. mars 2023 #15928 Skrevet 13. mars 2023 baremeg skrev (3 minutter siden): Hun sa det sikkert bare for at hun da kan ta mer betalt for de «bærekraftige» klærne. Da er det innafor liksom Ja hva gjør vel en ny løgn? Folk kjøper jo allikevel 🤷♀️ 2 1
Røkla Skrevet 13. mars 2023 #15929 Skrevet 13. mars 2023 Man skulle tro hun hadde fått sitt første barn, og da kunne man til en viss grad forstått at hun ble overrasket over at man ikke nødvendigvis får en sovebaby. Men nå har hun to fra før, og stakkars lille babyen blir jo bare klaget over🥺 Jobb, jobb, jobb. Kanskje gutten hadde funnet litt mer ro om moren roet ned. Ellers så er det helt normalt at en baby sover korte dupper, henger i puppen og vil ha kroppskontakt. Trist å bevitne hvor nedprioritert dette barnet er. 10 5
Gjest Verba Skrevet 13. mars 2023 #15930 Skrevet 13. mars 2023 elskersommer skrev (22 timer siden): Hva tenker du på? Den som henger fra ett stativ og vugger babyen? Beklager at jeg spør Ja, den ja 🙂
Gjest Kattedama Skrevet 13. mars 2023 #15931 Skrevet 13. mars 2023 J.. skrev (2 timer siden): Ikke den jeg ville tatt vasketips fra,nei.. Er ikke det hun har på seg fra Careless?
L0tta Skrevet 13. mars 2023 #15932 Skrevet 13. mars 2023 J.. skrev (2 timer siden): Ikke den jeg ville tatt vasketips fra,nei.. Så, med andre ord har ikke badegulvet blitt skikkelig vasket på 9 måneder. Hygienisk. 1 4
Gjest Sprite Skrevet 13. mars 2023 #15933 Skrevet 13. mars 2023 Lill skrev (9 minutter siden): Er ikke det hun har på seg fra Careless? Jo
J.. Skrevet 13. mars 2023 #15934 Skrevet 13. mars 2023 L0tta skrev (37 minutter siden): Så, med andre ord har ikke badegulvet blitt skikkelig vasket på 9 måneder. Hygienisk. Jepp.. 2
elskersommer Skrevet 13. mars 2023 #15935 Skrevet 13. mars 2023 Verba skrev (1 time siden): Ja, den ja 🙂 Å den sa hun da at hun hadde kjøpt på finn.no... og sier at man kan fint kjøpe brukt fremfor nytt.. har jeg hørt så feil? 1
J.. Skrevet 13. mars 2023 #15936 Skrevet 13. mars 2023 elskersommer skrev (3 minutter siden): Å den sa hun da at hun hadde kjøpt på finn.no... og sier at man kan fint kjøpe brukt fremfor nytt.. har jeg hørt så feil? Ja.
elskersommer Skrevet 13. mars 2023 #15937 Skrevet 13. mars 2023 L0tta skrev (55 minutter siden): Så, med andre ord har ikke badegulvet blitt skikkelig vasket på 9 måneder. Hygienisk. Nå ble jeg faktisk sjokkert.. ja hun har robotstøvsuger men hallo🙈🙈🙈 man vasker da alikevel over alle gulver i huset si minst hver andre uke om man har en slik støvsuger? Og kanskje minst en gang i uka hun som har to unger og hund. Pluss alt av av pappesker fra Ikea,flytting og pappesker fra firmaer som lager hennes tøy. Tenk hvor mye dritt som kommer fra dette også sier hun at det ikke er vasket på 9 mnd? Det må jo være tull for at hun liksom skal selge dette coolstuf eller hva det heter 6
elskersommer Skrevet 13. mars 2023 #15938 Skrevet 13. mars 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Ja. Har jeg hørt feil?
J.. Skrevet 13. mars 2023 #15939 Skrevet 13. mars 2023 elskersommer skrev (Akkurat nå): Har jeg hørt feil? "Vi har kjøpt den av et vennepar" og "jeg har kjøpt den via Finn.",har hun sagt. Hun kan jo godt ha kjøpt den av et vennepar via Finn. Poenget er i hvert fall at hun sier den er kjøpt brukt. Hvilket medie det foregikk på spiller vel liten rolle.
J.. Skrevet 13. mars 2023 #15940 Skrevet 13. mars 2023 elskersommer skrev (6 minutter siden): Det må jo være tull for at hun liksom skal selge dette coolstuf eller hva det heter Hun er jo ganske åpen om at hun ikke akkurat har støv på hjernen. Ble sagt i sammenheng med at hun hadde saltet ute pga is,så ble mye salt/skomerker i gangen å må derfor moppe daglig,å det var visst første gang hun har vasket gulvet selv,siden juni.. Altså bare mer av det "sjarmerende rothue" hun har solgt seg inn som. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå