Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Gjest Vinterferie
Skrevet
On 3/2/2023 at 2:30 PM, Malya said:

At Sara ikke er mer kritisk til bildene hun deler er uforståelig for meg. 

Anbefaler dere å se denne dokumentaren. Går på Discovery+

https://www.nrk.no/vestland/martin-varsla-og-politiet-avdekka-verdsomspennande-pedofilinettverk-_-no-kjem-operasjon-lost-boy-1.16315630

På flere av amme bildene, legger Sara Emilie teksten opp for babyen. Altså midt på bildet. Jeg hadde personlig foretrukket at teksten lå over babyen. Slik at teksten skjulte babyen. 

Gjest Sprite
Skrevet

Det absolutt kleineste jeg kan se på er folk som lipsyncer til en sang de absolutt ikke kan…

Gjest Kattedama
Skrevet
Vinterferie skrev (2 timer siden):

På flere av amme bildene, legger Sara Emilie teksten opp for babyen. Altså midt på bildet. Jeg hadde personlig foretrukket at teksten lå over babyen. Slik at teksten skjulte babyen. 

Eller at hun hadde latt vær å bruke mindreårige på denne måten. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Minner om at dette er regelbrudd, og man kan få advarsel/utestengelse dersom man ikke holder seg til temaet Sara Emilie i denne tråden. Det er regelbrudd selv om noen andre startet med avsporing/brukerdebatt. 

Sol, admin. 

• Liker 3
Skrevet

Uavhengig av eksponeringsdebatten.. jeg tror hun med fordel kunne oppdatert litt mindre hyppig i sine kanaler og sørget for litt mer variert innhold.  Det er mange oppdateringer med stort sett det samme, baby, vareprøver, rot, rydding, skruing av møbler osv osv. Det må jo bli veldig lite spennende for følgere å følge med på i lengden. 

• Liker 16
Skrevet
Lul skrev (4 minutter siden):

Uavhengig av eksponeringsdebatten.. jeg tror hun med fordel kunne oppdatert litt mindre hyppig i sine kanaler og sørget for litt mer variert innhold.  Det er mange oppdateringer med stort sett det samme, baby, vareprøver, rot, rydding, skruing av møbler osv osv. Det må jo bli veldig lite spennende for følgere å følge med på i lengden. 

Helt enig - jeg orker ikke å følge med lenger.  Hun må jo ikke legge ut 50 snap hver dag, men får følelsen av at hun gjerne vil vise hvor mye hun jobber selv om hun har en nyfødt baby. 

• Liker 11
Skrevet
Lul skrev (3 timer siden):

Veldig enig. Jeg har ikke noe negativt å si på at hun velger å ikke ha permisjon, og respekterer at hun ønsker å jobbe noe, men er det egentlig nødvendig med så mye oppdatering som hun serverer? Kunne det kanskje vært gjort mer ryddig, mer struktur i delingen og litt mer planlegging bak det som legges ut? Det hadde vært mye mer interessant, enn bare masse pøsing. Savner den gamle Sara. Hun er blitt så overfladisk og "jeg er så kjendis at alt jeg gjør er spennende". Nei, det er det ikke, nemlig. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor kan ikke V ha permisjon helt fra starten? Er det noen regler som sier det? Hva med ulønnet permisjon i såfall? 

Skjønner ikke helt hvordan hun skal ha babyen alene frem til mai, samtidig med jobb, hvis jobben hennes er så mye arbeid som hun selv sier. Jeg forstår jo at hun ikke kan dra bort fra babyen siden han ammes ofte, men det kunne vel vært hjelp i å ha en annen der. Dessuten har jeg vel ikke sett hun uten babyen siden han ble født, så det blir vel ikke så stor forskjell fra nå. 

• Liker 2
Gjest Juhu25
Skrevet
Note skrev (23 minutter siden):

Hvorfor kan ikke V ha permisjon helt fra starten? Er det noen regler som sier det? Hva med ulønnet permisjon i såfall? 

Skjønner ikke helt hvordan hun skal ha babyen alene frem til mai, samtidig med jobb, hvis jobben hennes er så mye arbeid som hun selv sier. Jeg forstår jo at hun ikke kan dra bort fra babyen siden han ammes ofte, men det kunne vel vært hjelp i å ha en annen der. Dessuten har jeg vel ikke sett hun uten babyen siden han ble født, så det blir vel ikke så stor forskjell fra nå. 

Det virker som om hun vil vise seg som en karriere mamma som kan håndtere en baby og jobb med en gang . Så avisene kan skrive om det , rett til jobb etter nesten ks

Skrevet
Note skrev (47 minutter siden):

Han kan fint ta permisjon fra 2 uker før termin når mor velger engangsstønad, så man kan jo lure. Vet de ombygde(?) butikken nylig, så kan være at han ønsker å være på jobb i den perioden, men de må jo ha vikar inn for han uansett før eller siden... 🤷🏼‍♀️ 

Skrevet

Nå vet jeg ikke om dette har blitt diskutert før, men hva skjedde med babyboks?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ser det er flere influensere som benytter seg av samme oppskrift som Sara når sjappen ikke går så bra og de vil ha oppmerksomhet; 

1. jeg blir utsatt for hat/hets

2. kjefter på de frekke kritikerne

3. stenger kontoen (for å lokke til seg følgere) 

Ps! Forsetter å eksponere mindreårige på det hatefulle Internettet som det blir motsatt hets. Forstå det den som kan.. Uansvarlige influencere uten evne til refleksjon eller ta ansvar.

Endret av Sharpa VinterBerg
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
11 minutter siden, Sofus21 said:

Korona tror jeg 

Gjest Vinterferie
Skrevet
11 hours ago, StriLenke said:

Han kan fint ta permisjon fra 2 uker før termin når mor velger engangsstønad, så man kan jo lure. Vet de ombygde(?) butikken nylig, så kan være at han ønsker å være på jobb i den perioden, men de må jo ha vikar inn for han uansett før eller siden... 🤷🏼‍♀️ 

Kan far ta permisjon 2 uker før barnet er født? 🤔 Er du helt sikker på det? 🤔Det høres meget merkelig ut.

Ifølge permisjonsregler på Arbeidstilsynet er første tiden forbeholdt mor. 

Skrevet
Vinterferie skrev (2 timer siden):

Kan far ta permisjon 2 uker før barnet er født? 🤔 Er du helt sikker på det? 🤔Det høres meget merkelig ut.

Ifølge permisjonsregler på Arbeidstilsynet er første tiden forbeholdt mor. 

Etter de nye reglene som kom i fjor sommer, så kan far det om mor velger engangsstønad, ja. Han har rett på 8 uker uten aktivitet og 32/42 med aktivitet, og de 8 ukene uten kan startes tidligst 2 uker før fødsel. 

Annonse
Skrevet
Sofus21 skrev (7 timer siden):

Mener de ga opp pga stadige leveringsproblemer av innholdet. 

Gjest Sprite
Skrevet

Jeg trykker meg sjelden inn på snappen hennes mer, men ser bare bildet av siste snappen hennes. Altså, snakker hun virkelig aldri om NOE annet enn den ungen???😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ 

Det er helt ufattelig at noen kan være såpass langt opp i sitt eget rumpehull… DU ER IKKE DEN ENESTE SOM HAR FÅTT BABY I VERDEN SARA! 

Gjest Vinterferie
Skrevet
16 hours ago, StriLenke said:

Etter de nye reglene som kom i fjor sommer, så kan far det om mor velger engangsstønad, ja. Han har rett på 8 uker uten aktivitet og 32/42 med aktivitet, og de 8 ukene uten kan startes tidligst 2 uker før fødsel. 

Takk, jeg fant det nå. 😃 

Gjest Chroma
Skrevet
Sprite skrev (4 timer siden):

Jeg trykker meg sjelden inn på snappen hennes mer, men ser bare bildet av siste snappen hennes. Altså, snakker hun virkelig aldri om NOE annet enn den ungen???😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ 

Det er helt ufattelig at noen kan være såpass langt opp i sitt eget rumpehull… DU ER IKKE DEN ENESTE SOM HAR FÅTT BABY I VERDEN SARA! 

Man blir jo helt oppslukt når man nettopp har fått baby, og i sin egen babyboble tror man at babyen er akkurat like spennende for alle andre også. Det er faktisk helt normalt! 

Gjest Verba
Skrevet
Chroma skrev (1 time siden):

Man blir jo helt oppslukt når man nettopp har fått baby, og i sin egen babyboble tror man at babyen er akkurat like spennende for alle andre også. Det er faktisk helt normalt! 

Det er jeg enig i. Babyen er jo alt nå, forståelig nok 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...