Snublefot62 Skrevet 18. februar 2023 #13961 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (4 minutter siden): Enig. De som sitter og sprer ditt har alt for mye fritid og det synes som om de følger SE bare for å lete etter feil med hennes. Brukerdebatt. Og snakk om å kaste stein i glasshus. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. februar 2023 #13962 Del Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (5 minutter siden): Du henger i tråden og er aktiv på forumet selv. Ta deg flere boller mens vi andre diskuterer Tandberg sine kyniske metoder for klikk og følgere. Lyver gjør hun også. Du fikk gjerne med deg at en fagperson har vært innom tråden og kommentert? Dette styret støtter du? Løgner, juks og fanteri? Denne tråden er en tråd for alle og det står ikke noe sted at de som skriver her må mislike SE. Om jeg synes hun er en jordnær og ærlig influenser så er det mitt eget valg. Jeg trenger ingen til og fortelle meg hva jeg skal mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #13963 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (4 minutter siden): Denne tråden er en tråd for alle og det står ikke noe sted at de som skriver her må mislike SE. Om jeg synes hun er en jordnær og ærlig influenser så er det mitt eget valg. Jeg trenger ingen til og fortelle meg hva jeg skal mene. Men allikevel skal du fortelle andre hva de skal mene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #13964 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (4 minutter siden): Denne tråden er en tråd for alle og det står ikke noe sted at de som skriver her må mislike SE. Om jeg synes hun er en jordnær og ærlig influenser så er det mitt eget valg. Jeg trenger ingen til og fortelle meg hva jeg skal mene. Det er ikke noe jordnært med Tandberg. Lyver gjør hun også. Ingen skal fortelle deg hva du skal mene? Ser du hva du skriver? 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 18. februar 2023 #13965 Del Skrevet 18. februar 2023 Pink-action skrev (1 time siden): Et tips til alle dere som slenger dritt Det er fastelaven! Ta dere en bolle Heartgirl skrev (17 minutter siden): Enig. De som sitter og sprer ditt har alt for mye fritid og det synes som om de følger SE bare for å lete etter feil med hennes. Hva er dritt i denne tråden nå? Kan dere utdype? De fleste innlegg jeg leser er ganske saklige. Og kritiserer en influenser som bruker fødselen til å få mer klikk og følgere. Dere er også like hjertelig velkomne til å logge av og bruke tiden på noe annet. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #13966 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) HelloMindy skrev (5 minutter siden): Hva er dritt i denne tråden nå? Kan dere utdype? De fleste innlegg jeg leser er ganske saklige. Og kritiserer en influenser som bruker fødselen til å få mer klikk og følgere. Dere er også like hjertelig velkomne til å logge av og bruke tiden på noe annet. Det som jeg ser er usaklig er de kommentarene du siterte faktisk 😂 så ironisk at de som sutrer over usaklighet er nettopp de som skriver usakligheter. 😂 ikke sikkert vi får svar fra de om hva de mener er usaklige. 🤔🙈 Endret 18. februar 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. februar 2023 #13967 Del Skrevet 18. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (5 minutter siden): Det er ikke noe jordnært med Tandberg. Lyver gjør hun også. Ingen skal fortelle deg hva du skal mene? Ser du hva du skriver? Jeg ser meget godt hva jeg skriver og jeg kan gjøre meg opp egne meninger om hva jeg mener om SE. Jeg respekterer din mening men er uenig. SE er en nydelig jente, ærlig og oppegående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #13968 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Jeg ser meget godt hva jeg skriver og jeg kan gjøre meg opp egne meninger om hva jeg mener om SE. Jeg respekterer din mening men er uenig. SE er en nydelig jente, ærlig og oppegående. Kjenner du Tandberg personlig da du skriver at hun er oppegående og ærlig? Tandberg er tatt i flere løgner i sine salgskanaler. Det har de fleste fått med seg nå. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 18. februar 2023 #13969 Del Skrevet 18. februar 2023 Jaja nå fikk hun ihvertfall en "vanlig" fødsel og ikke styrtfødsel men får føle på hvordan det er å hompe på ball og å stå i prekestol på fødestua før fødsel. Hyggelig for typen og få være med også at det ikke ble styrt 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #13970 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Jeg ser meget godt hva jeg skriver og jeg kan gjøre meg opp egne meninger om hva jeg mener om SE. Jeg respekterer din mening men er uenig. SE er en nydelig jente, ærlig og oppegående. Du respekterer jo ikke meningen? Akkurat det kan du ikke sitte her å si. Skjønner du er uenig med ikke si at du respekterer den andres mening, for det er veldig tydelig at du ikke gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 18. februar 2023 #13971 Del Skrevet 18. februar 2023 Firling skrev (17 timer siden): Antakeligvis skrev jeg! Antageligvis juger du for å få likes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamonca Skrevet 18. februar 2023 #13972 Del Skrevet 18. februar 2023 SE skriver på snapshat at hun fødte datteren i uke 38 + 5. men et innlegg fra Instagram i perioden før hun fødte henne, så skrev hun at termin med datteren var 20 juni og hun ble født 15 juni. Grunnen til jeg vet dette, er fordi jeg hadde termin samme dato som henne i 2018. Det vil si hun fødte 39+5. derfor tror jeg på det flere sier om at hun kanskje lyver om faktisk termindato denne gang. Selv om det står 27 februar i appen hun har vist oss, så er det jo veldig enkelt å legge inn dato man selv ønsker. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. februar 2023 #13973 Del Skrevet 18. februar 2023 Fru G skrev (1 time siden): Penger trumfer alt, absolutt alt. Godt poeng! Alt handler om penger for Sara for tiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. februar 2023 #13974 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Verba skrev (4 minutter siden): Du respekterer jo ikke meningen? Akkurat det kan du ikke sitte her å si. Skjønner du er uenig med ikke si at du respekterer den andres mening, for det er veldig tydelig at du ikke gjør. Det gjør jeg men det virker som om noen på tråden går i taket hver gang noen skriver positivt om SE. Det er ikke å respektere andres meninger. Endret 18. februar 2023 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 18. februar 2023 #13975 Del Skrevet 18. februar 2023 Tamonca skrev (2 minutter siden): SE skriver på snapshat at hun fødte datteren i uke 38 + 5. men et innlegg fra Instagram i perioden før hun fødte henne, så skrev hun at termin med datteren var 20 juni og hun ble født 15 juni. Grunnen til jeg vet dette, er fordi jeg hadde termin samme dato som henne i 2018. Det vil si hun fødte 39+5. derfor tror jeg på det flere sier om at hun kanskje lyver om faktisk termindato denne gang. Selv om det står 27 februar i appen hun har vist oss, så er det jo veldig enkelt å legge inn dato man selv ønsker. Fødsler er så forskjellige. Det er min erfaring. Ingen av mine fødsler har vært like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #13976 Del Skrevet 18. februar 2023 Tamonca skrev (3 minutter siden): SE skriver på snapshat at hun fødte datteren i uke 38 + 5. men et innlegg fra Instagram i perioden før hun fødte henne, så skrev hun at termin med datteren var 20 juni og hun ble født 15 juni. Grunnen til jeg vet dette, er fordi jeg hadde termin samme dato som henne i 2018. Det vil si hun fødte 39+5. derfor tror jeg på det flere sier om at hun kanskje lyver om faktisk termindato denne gang. Selv om det står 27 februar i appen hun har vist oss, så er det jo veldig enkelt å legge inn dato man selv ønsker. Det er kommet til det stykke at etter alle løgnene og feilinformasjon, kan en ikke tro på noe av det som blir publisert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 18. februar 2023 #13977 Del Skrevet 18. februar 2023 Heartgirl skrev (2 minutter siden): Fødsler er så forskjellige. Det er min erfaring. Ingen av mine fødsler har vært like. Du kan lese innlegget til jordmoren.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 18. februar 2023 #13978 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Heartgirl skrev (12 minutter siden): Det gjør jeg men det virker som om noen på tråden går i taket hver gang noen skriver positivt om SE. Det er ikke å respektere andres meninger. Det spørs jo akkurat på hvordan man formidler seg. Jeg Feks driter i om noen liker SaraE eller ikke, men om man får tilslengt en kommentar etter seg ( noe som mange av dere gjør ) så vil man forsvare seg. Det ligger i naturen vår. Så om noen skriver « jeg elsker SaraE!» så er det ingen som «går i taket». Men om man derimot skriver « jeg elsker SaraE! Dere er så lavmål!» så får man reaksjoner. Jeg sier ikke at du har sagt akkurat det, men du har vært usaklig og skrevet litt sånn ala ting. Ofc dette går begge veier, men å ymte frem at man er en bedre person enn « de som henger innpå her» , eller « ta en bolle» er ikke noe som gir MEG en god smak i munnen hvertfall. Endret 18. februar 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamonca Skrevet 18. februar 2023 #13979 Del Skrevet 18. februar 2023 Nå skrev jeg ikke noe om fødsel da. Kun at hun sa termin med datteren var 20 juni og hun fødte 15 juni. 5 dager før termin er ikke å føde i uke 38+5 sånn som hun sier. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 18. februar 2023 #13980 Del Skrevet 18. februar 2023 Tamonca skrev (13 minutter siden): SE skriver på snapshat at hun fødte datteren i uke 38 + 5. men et innlegg fra Instagram i perioden før hun fødte henne, så skrev hun at termin med datteren var 20 juni og hun ble født 15 juni. Grunnen til jeg vet dette, er fordi jeg hadde termin samme dato som henne i 2018. Det vil si hun fødte 39+5. derfor tror jeg på det flere sier om at hun kanskje lyver om faktisk termindato denne gang. Selv om det står 27 februar i appen hun har vist oss, så er det jo veldig enkelt å legge inn dato man selv ønsker. Men hun postet et bilde fra en jordmortime, der jordmor måler fosterer, der stemte ukene ifh det hun har sagt. Hun postet et bilde av kurven til babyen. Men med hennes lyving så er det godt mulig det er fake. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå