Tradegy Skrevet 3. februar 2023 #12561 Skrevet 3. februar 2023 (endret) 35 minutter siden, Xyz2022 said: Overrasket at hun ikke tatt bilde av slimproppen 🥵#mammakropp Nå kom jeg på en av få ting jeg har satt pris på Endret 3. februar 2023 av Tradegy 4
Gjest LudaLi Skrevet 3. februar 2023 #12562 Skrevet 3. februar 2023 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Hadde barnet hatt syreforgiftning hadde barnet blitt lagt inn. Det er en akutt tilstand. Akkurat ja. Hun overdriver og lyver. Hadde han vært vei inn i en ketoacidose eller om han var i ketoacidose hadde han vært innlagt.
Gjest LudaLi Skrevet 3. februar 2023 #12563 Skrevet 3. februar 2023 Xyz2022 skrev (1 time siden): Overrasket at hun ikke tatt bilde av slimproppen 🥵#mammakropp Ja rart ikke den ble dokumentert 🥱🙄
Gjest LudaLi Skrevet 3. februar 2023 #12564 Skrevet 3. februar 2023 K_mb skrev (1 time siden): Enig, hun virker ekstremt oppmerksomhetssyk. Har selv tre barn, og det kunne ikke falle meg inn å å gnåle på SoMe om hver minste lille kynner eller "tegn" i ukesvis før termin. Hvor interessant er det for andre enn de nærmeste? Det blir litt vel mye ulv,ulv etter min mening, og følgerne biter på 🤷♀️ Det er så ekstremt😳 Hun har jo holdt på med det i flere måneder. Stakkars de som er på jobb på føden når hun kommer. Så oppmerksomhetsyk og selvsentrert.
K_mb Skrevet 3. februar 2023 #12565 Skrevet 3. februar 2023 (endret) Mamak skrev (50 minutter siden): Det er så ekstremt😳 Hun har jo holdt på med det i flere måneder. Stakkars de som er på jobb på føden når hun kommer. Så oppmerksomhetsyk og selvsentrert. Som om hennes graviditet er i sentrum av universet 🤦♀️ Hun hauser opp følgerne med "nesten fødsel", og følgerne hauser opp henne med meldinger, ergo fortsetter hun med oppmerksomhetssøkingen. Jeg fatter ikke hva som er så interessant med å følge et fremmed menneske sitt helt ordinære svangerskap, ei heller det vanvittige behovet for å dele hver minste lille detalj på repeat. Endret 3. februar 2023 av K_mb 9 2
Gjest LudaLi Skrevet 3. februar 2023 #12566 Skrevet 3. februar 2023 K_mb skrev (13 minutter siden): Som om hennes graviditet er i sentrum av universet 🤦♀️ Hun hauser opp følgerne med "nesten fødsel", og følgerne hauser opp henne med meldinger, ergo fortsetter hun med oppmersomhetssøkingen. Jeg fatter ikke hva som er så interessant med å følge et fremmed menneske sitt helt ordinære svangerskap, ei heller det vanvittige behovet for å dele hver minste lille detalj på repeat. Får ikke vært mer enig med deg 😅
kathyzz Skrevet 3. februar 2023 #12567 Skrevet 3. februar 2023 K_mb skrev (1 time siden): Som om hennes graviditet er i sentrum av universet 🤦♀️ Hun hauser opp følgerne med "nesten fødsel", og følgerne hauser opp henne med meldinger, ergo fortsetter hun med oppmerksomhetssøkingen. Jeg fatter ikke hva som er så interessant med å følge et fremmed menneske sitt helt ordinære svangerskap, ei heller det vanvittige behovet for å dele hver minste lille detalj på repeat. Nå legger hun ut god morgen på Instagram og Snapchat senere på morgenen. Tror kanskje det er for p skape spenning rundt om det har skjedd eller skjer noe 🙈 Også vil jeg slenge på at hun har hatt et par samarbeid rundt babyprodukter. Men når hun nå filmet babyrommet reklamen er laget i, er det igjen fullstendig kaos 🤦🏻♀️ Rydder bare for å promotere produkter, mens det er kaos til knea bak kameraet. Virker ikke troverdig noe av det. 10 2
kathyzz Skrevet 3. februar 2023 #12568 Skrevet 3. februar 2023 Tror jeg aldri i en bedriftskanal har hørt om morkakespising og den ser ut som livets tre 😳 Alle får ta egene beslutninger angående morkaken sin, men dette er vel strengt talt clickbate vel. 7 1
Xyz2022 Skrevet 3. februar 2023 #12569 Skrevet 3. februar 2023 (endret) kathyzz skrev (7 minutter siden): Tror jeg aldri i en bedriftskanal har hørt om morkakespising og den ser ut som livets tre 😳 Alle får ta egene beslutninger angående morkaken sin, men dette er vel strengt talt clickbate vel. Livets tre .. 🙄🙄🙄 hvorfor høres det ut så barnslig og litt kvalm ? Hva er neste 😐 Endret 3. februar 2023 av Xyz2022 1
J.. Skrevet 3. februar 2023 #12570 Skrevet 3. februar 2023 Xyz2022 skrev (10 minutter siden): Livets tre .. 🙄🙄🙄 hvorfor høres det ut så barnslig og litt kvalm ? Hva er neste 😐 Den gjør jo faktisk det. Men angående å ta den med hjem/spise den har ingen "funksjon". Dyr spiser den av nødvendighet for ikke å tiltrekke seg andre rovdyr. For oss mennesker er den medisinsk avfall,etter fødsel. 2
kathyzz Skrevet 3. februar 2023 #12571 Skrevet 3. februar 2023 I dag er visst kvelden jeg bare ser hvor kynisk detta Influencer yrket er. Happy flops de skal dytte på en et par ganger i uken... Jeg ser de ikke bli brukt ellers. SE bruker jo crocs, hun sier hun har kjøpt happy flops til samboer og alle i familien. Men nå filmet hun jo samboer i crocs. De bruker jo virkelig ikke tingene de skal få oss andre til å kjøpe. Hun får heller få en avtale med crocs 🤦🏻♀️ 21 2
Anim92 Skrevet 3. februar 2023 #12572 Skrevet 3. februar 2023 kathyzz skrev (26 minutter siden): Tror jeg aldri i en bedriftskanal har hørt om morkakespising og den ser ut som livets tre 😳 Alle får ta egene beslutninger angående morkaken sin, men dette er vel strengt talt clickbate vel. Men altså, denne bedriften er en influenser som deler om livsstil og hverdag. Så da er det vel ikke sååå rart egentlig? 😳 Xyz2022 skrev (19 minutter siden): Livets tre .. 🙄🙄🙄 hvorfor høres det ut så barnslig og litt kvalm ? Hva er neste 😐 Nå er dette et veldig vanlig uttrykk. I min graviditet hørte jeg vel ikke en podkast (og jeg hørte minst 50😂) om fødsel hvor det ikke blir kalt Livets tre. Alle jordmødre jeg har møtt kaller det også det. Og at det er en trend å gjøre noe utav morkaken er ikke noe nytt, selv om de færreste gjør noe med det (takk og lov😂). Hva er det neste? Tja, veit ikke, men kanskje noe annet, helt vanlig?😜 4 1
Xyz2022 Skrevet 3. februar 2023 #12573 Skrevet 3. februar 2023 (endret) kathyzz skrev (35 minutter siden): I dag er visst kvelden jeg bare ser hvor kynisk detta Influencer yrket er. Happy flops de skal dytte på en et par ganger i uken... Jeg ser de ikke bli brukt ellers. SE bruker jo crocs, hun sier hun har kjøpt happy flops til samboer og alle i familien. Men nå filmet hun jo samboer i crocs. De bruker jo virkelig ikke tingene de skal få oss andre til å kjøpe. Hun får heller få en avtale med crocs 🤦🏻♀️ Eneste jeg har kjøpt fra influenserer er badetøy fra Careless 🙈 og er veldig fornøyd faktisk. Det skal hun har 🙌 ( Kjøpt ikke på nette , bor i Kristiansand og tatt med turen til fysisk butikk ) Ellers gidder ikke bruke rabatt koder sara10 på tull og tøys 🤣 Endret 3. februar 2023 av Xyz2022 2 1
Hjertestein Skrevet 3. februar 2023 #12574 Skrevet 3. februar 2023 kathyzz skrev (29 minutter siden): I dag er visst kvelden jeg bare ser hvor kynisk detta Influencer yrket er. Happy flops de skal dytte på en et par ganger i uken... Jeg ser de ikke bli brukt ellers. SE bruker jo crocs, hun sier hun har kjøpt happy flops til samboer og alle i familien. Men nå filmet hun jo samboer i crocs. De bruker jo virkelig ikke tingene de skal få oss andre til å kjøpe. Hun får heller få en avtale med crocs 🤦🏻♀️ Akkurat som easychees. Reklamerer for det før jul. Jo fler man kjøpte jo mer rabatt. Kunne jo kjøpe til hele familien vettu. Den er så bra og. Helt fantastisk. Blir den brukt ellers? Nei. 4 1
K_mb Skrevet 3. februar 2023 #12575 Skrevet 3. februar 2023 (endret) kathyzz skrev (36 minutter siden): I dag er visst kvelden jeg bare ser hvor kynisk detta Influencer yrket er. Happy flops de skal dytte på en et par ganger i uken... Jeg ser de ikke bli brukt ellers. SE bruker jo crocs, hun sier hun har kjøpt happy flops til samboer og alle i familien. Men nå filmet hun jo samboer i crocs. De bruker jo virkelig ikke tingene de skal få oss andre til å kjøpe. Hun får heller få en avtale med crocs 🤦🏻♀️ Det er jo en kynisk bransje! De tjener penger på å påvirke. Påvirke folk til å kjøpe produkter de går god for! De deler sensitive sykdomsforløp, familieliv, sexliv, komplekser, de poster reklamer og markedsfører produkter for å tjene penger selv om de ikke gidder å bruke det selv. Det er kynisk, og alt handler om å tjene penger. Endret 3. februar 2023 av K_mb 4 3
Anonyym97 Skrevet 3. februar 2023 #12576 Skrevet 3. februar 2023 Er det egentlig bra å «knaske i seg paracet» som hun nå skriver, for å få sove av sammentrekninger osv? 4
Xyz2022 Skrevet 3. februar 2023 #12577 Skrevet 3. februar 2023 K_mb skrev (2 minutter siden): Det er jo en kynisk bransje! De tjener penger på å påvirke. Påvirke folk til å kjøpe produkter de går god for, selv om de ikke engang gidder å bruke produktet selv! De deler sensitive sykdomsbilder, familieliv, sexliv, komplekser, de poster reklamer og markedsfører produkter for å tjene penger selv om de ikke gidder å bruke det selv. Det er kynisk, og alt handler om å tjene penger. De har betalt antall kroner per bruk av rabattkode.
Xyz2022 Skrevet 3. februar 2023 #12578 Skrevet 3. februar 2023 (endret) Anonyym97 skrev (4 minutter siden): Er det egentlig bra å «knaske i seg paracet» som hun nå skriver, for å få sove av sammentrekninger osv? Om fødsel er i gang , Paracet hjelper ikke uansett. Å ta unødvendig medisiner ( spesielt under graviditeten ) er ikke anbefalt. Men det er individuelt vurdering hvor nødvendig det er. Og sov er viktig for kroppen. Om det hjelper så det er bra med litt Paracet vil jeg tro . Endret 3. februar 2023 av Xyz2022 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 3. februar 2023 #12579 Skrevet 3. februar 2023 Anim92 skrev (29 minutter siden): Men altså, denne bedriften er en influenser som deler om livsstil og hverdag. Så da er det vel ikke sååå rart egentlig? 😳 Nå er dette et veldig vanlig uttrykk. I min graviditet hørte jeg vel ikke en podkast (og jeg hørte minst 50😂) om fødsel hvor det ikke blir kalt Livets tre. Alle jordmødre jeg har møtt kaller det også det. Og at det er en trend å gjøre noe utav morkaken er ikke noe nytt, selv om de færreste gjør noe med det (takk og lov😂). Hva er det neste? Tja, veit ikke, men kanskje noe annet, helt vanlig?😜 Å spise morkake, er det en livsstil og en del av hverdagen? 7
K_mb Skrevet 3. februar 2023 #12580 Skrevet 3. februar 2023 Xyz2022 skrev (2 minutter siden): De har betalt antall kroner per bruk av rabattkode. Selvfølgelig gjør de det. For hver en rabatt og hvert produkt de reklamerer for, så er det en gavepakke til seg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå