Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (23 minutter siden):

Håper de som ønsker og gå inn går inn.

For all del, velbekomme! 
Jeg håper uansett at både hun og andre influencere mister følgere….. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan bli utfordrende for TL, hvis Sara Emilie skal hanke inn hennes utbrente følgere. Er det mange nok mennesker som vil kjøpe klær og følge flere influensere som snakker om «utbrenthet»? Er det nok sympati i Sara Emilie sin følgerskare til å handle klær på salg etter denne «nyheten» om utbrenthet? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Wanda_2025 skrev (18 minutter siden):

Dette kan bli utfordrende for TL, hvis Sara Emilie skal hanke inn hennes utbrente følgere. Er det mange nok mennesker som vil kjøpe klær og følge flere influensere som snakker om «utbrenthet»? Er det nok sympati i Sara Emilie sin følgerskare til å handle klær på salg etter denne «nyheten» om utbrenthet? 

Jeg for min del skjønner ikke at ikke flere avfølger når de begynner å snakke om dette. At man nevner det er en ting, men måten man melker utbrentheten opp og I mente i lange tider, gjør jo at folk blir lei. Hvis noen av TL sine følgere også følger SE så skulle man tro de allerede har hørt mer enn nok om utbrenthet mm fra TL. Hun er også rimelig intens når det gjelder å dele det samme om og om igjen, samme som SE. Kanskje ikke så rart i og med de ifølge SE prater (pratet?) sammen på telefonen hver morgen, de planlegger sikkert hva de skal legge ut.

Som nevnt her før så skal det mer til for å avfølge en influenser enn å følge den, men jeg tror alle har sin grense for når de får nok. Og dette med utbrenthet kan være en ting mange ikke gidder å høre mer om. Og spesielt med tanke på alt hun styrer med hele tiden, tror ikke folk går på den at hun er utbrent, er iallfall mye hun kan gjøre for å få en litt mindre travel hverdag. De aller fleste som har hatt små barn vet at småbarnstiden kan være svært travel og slitsom med blant annet lite søvn og hvile. Hadde hun som de fleste andre mødre tatt mammapermisjon så er det ikke sikkert at hun hadde blitt utbrent, men hun må jo ha kontroll på alt, så det kunne hun nok ikke.

• Nyttig 9
Skrevet (endret)

Mener virkelig SET sin voksne samboer ikke klarer å ta vare på sine 2 barn når hun er bortreist? Hun må altså ha barnepass til 1. Har hun så lite tiltro til barnas far må noe være alvorlig galt. Snakk om å balleklippe en mann.IMG_5945.thumb.jpeg.3924978e901cfc36d4d25eb5c1864896.jpeg

Endret av Interiørgla
Stryke over navn
  • Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Interiørgla skrev (51 minutter siden):

Mener virkelig SET sin voksne samboer ikke klarer å ta vare på sine 2 barn når hun er bortreist? Hun må altså ha barnepass til 1. Har hun så lite tiltro til barnas far må noe være alvorlig galt. Snakk om å balleklippe en mann.

Tror du bør stryke over navnene til de små

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Skrevet
Interiørgla skrev (3 minutter siden):

Mener virkelig SET sin voksne samboer ikke klarer å ta vare på sine 2 barn når hun er bortreist? Hun må altså ha barnepass til 1. Har hun så lite tiltro til barnas far må noe være alvorlig galt. Snakk om å balleklippe en mann.

IMG_5945.jpeg

Tror det er mange unge mødre som har slike bekymringer for å etterlate far alene med den førstefødte, men her er det jo snakk om en tobarnsfar som har gjennomført en permisjon. Når det er sagt vil jeg heller tro det her handler om at han må gjøre unna jobb i tillegg til å være alene med barna. Med bare babyen i sitt ansvar kan han kanskje jobbe gjennom dupp, med to barn blir det ikke noe tid til jobbing mellom slaga.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Interiørgla skrev (51 minutter siden):

Jeg er sikker på at når SET nå drar til Bergen så sover garantert den yngste gjennom natten.

Endret av elskersommer
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Interiørgla skrev (8 minutter siden):

IMG_5945.jpeg

Godt at foreldrene har energi til det da… Er jo egentlig mer slitsomt å passe småbarn enn å jobbe. Hadde jeg vært V hadde jeg følt meg balleløs og udugelig. Men mulig det er sånn det er. 

• Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Tror du bør stryke over navnene til de små

Jeg bare videreformidler det SET  selv har delt med nesten 190 000 følgere. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Interiørgla skrev (17 minutter siden):

Du bryter regler uansett hva SE har delt.

• Liker 5
Skrevet
Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Jeg beklager.  Godt du følger med 😘

• Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

«Alle» i Norge vet hva de stakkars barna heter. Kun på grunn av en egoistisk mor. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Interiørgla skrev (39 minutter siden):

Skjønner det men tror ikke det er lov og dele navn. Bra du tok de bort🙂

Endret av elskersommer
  • Liker 3
Skrevet
Interiørgla skrev (1 time siden):

Mener virkelig SET sin voksne samboer ikke klarer å ta vare på sine 2 barn når hun er bortreist? Hun må altså ha barnepass til 1. Har hun så lite tiltro til barnas far må noe være alvorlig galt. Snakk om å balleklippe en mann.IMG_5945.thumb.jpeg.3924978e901cfc36d4d25eb5c1864896.jpeg

Er ikke nest minste i barnehage?

• Liker 5
Skrevet
Donnap skrev (1 minutt siden):

Er ikke nest minste i barnehage?

Jo

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (23 minutter siden):

Jo

Hmmm, da skjønte jeg ikke helt hvorfor han ikke skulle greie med begge to. Er det en helg hun skal bort så har han vel delvis fri, er det ukedag er vel nest minste i barnehage? Hørtes veldig merkelig ut at han ikke skulle greie med 2 unger mens hun er borte. Regner jo ikke med hun skal være borte i mer enn ett par dager?

• Nyttig 6
Skrevet
Outandabout skrev (12 timer siden):

Merker meg at «utbrent»-monologen hennes engasjerer. Håper bare ikke at man trykker seg inn for å se. Ikke gi henne klikk. 

Heldigvis ser det ut til at antall følgere fortsetter nedover.

186.7

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Heldigvis ser det ut til at antall følgere fortsetter nedover.

186.7

Altså ref dagens snap . Dette er ikke vims, folkelig eller sjarmerende! Det er rett og slett et kaotisk og uorganisert menneske! Tusen unnskyldninger og forklaringer på alt hun ikke har kontroll på . Alt skulle bli bedre i nytt flott stort hus ?? SaraE nissen flyttet med deg på lasset.. godt hun fikk kjøpt noe ny lego til V da siden de ikke engang har fått pakket ut flyttelasset… For et togkrasj..

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (13 minutter siden):

Altså ref dagens snap . Dette er ikke vims, folkelig eller sjarmerende! Det er rett og slett et kaotisk og uorganisert menneske! Tusen unnskyldninger og forklaringer på alt hun ikke har kontroll på . Alt skulle bli bedre i nytt flott stort hus ?? SaraE nissen flyttet med deg på lasset.. godt hun fikk kjøpt noe ny lego til V da siden de ikke engang har fått pakket ut flyttelasset… For et togkrasj..

Ja det er det flere som har påpekt opp igjennom årene her i tråden har jeg sett.

Hun er ustrukturert, uryddig, urenslig og rotete. Det har fulgt med henne etterhvert som hun har kjøpt seg større og større hus.

Realiteten er at man kan ikke kjøpe seg ut av dette. Man må endre seg. Og man må ville det.

Men hvor mye endringsvilje viser egentlig Sara Emilie? Jeg vil si ingen.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (18 minutter siden):

Ja det er det flere som har påpekt opp igjennom årene her i tråden har jeg sett.

Hun er ustrukturert, uryddig, urenslig og rotete. Det har fulgt med henne etterhvert som hun har kjøpt seg større og større hus.

Realiteten er at man kan ikke kjøpe seg ut av dette. Man må endre seg. Og man må ville det.

Men hvor mye endringsvilje viser egentlig Sara Emilie? Jeg vil si ingen.

Det er så mye å ta tak i med den damen at hvor skulle man begynt… Men at disse trofaste følgerne og cholekjøperne ikke ser galskapen skremmer meg. Neida det hylles og glorifiseres over en lav sko. Stopp verden for nå vil jeg virkelig av…

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...