Anemoi Skrevet 2 timer siden #54961 Skrevet 2 timer siden (endret) Bibbi_ skrev (57 minutter siden): Ja, for hvis hun er SÅ redd for alt, hvorfor deler hun så detaljert om huset og barna? Hadde jeg vært i hennes sko (sjeleglad for at jeg ikke er det) , så hadde jeg aldri i verden delt alt slik hun gjør. Eller er denne redelsen kun for å få mer klikk / penger? SET hadde også sterke reaksjoner natterstid mens Vegard var på Marbella (første helgen i oktober). Hun snakket på snap at hun slet med katastrofetanker hvis hun ble trigget. Endret 2 timer siden av Anemoi 6
Sol79 Skrevet 2 timer siden #54962 Skrevet 2 timer siden Angel75 skrev (41 minutter siden): Så bra at ikke noen enkeltpersoner på KG skal bestemme over hvor folk får bosette seg. Og er ikke alltid folk flytter på seg pga nye partnere. Nok avsporing fra min side. Wow, visste ikke at et innlegg på KG har så mye makt. 2 4
Anemoi Skrevet 2 timer siden #54963 Skrevet 2 timer siden oss-to skrev (24 minutter siden): I influensakulturen har sårbarheit blitt ei form for valuta. Det som ein gong var personlege kjensler, blir no innhald som kan målast i klikk, visningar og reklameinntekter. Å dele angst, sorg eller uro kan verke ekte , og kan være ekte , men samtidig gjev det merksemd, følgjarar og pengar.Samtidig ser vi eit paradoks: Ho seier ho er redd men likevel står huset hennar der med store glas som inviterer til innsyn. Det er eit bilete på heile kulturen, vil vere private, men på ein offentleg måte. 🎯🎯🎯 4 2
Mallisaen Skrevet 1 time siden #54964 Skrevet 1 time siden Sjekk innlegget til Ingeborg Senneset på Facebook i dag. 🍀👌🏼🎯. Hun snakker kanskje ikke direkte om SET (men indirekte om Ulrikke 👶🏼 Brandstorp) men også generelt om eksponering av barn! Bra det blir snakket om/løftet fram i media! 5
Minimeg1234 Skrevet 1 time siden #54965 Skrevet 1 time siden Mallisaen skrev (3 minutter siden): Sjekk innlegget til Ingeborg Senneset på Facebook i dag. 🍀👌🏼🎯. Hun snakker kanskje ikke direkte om SET (men indirekte om Ulrikke 👶🏼 Brandstorp) men også generelt om eksponering av barn! Bra det blir snakket om/løftet fram i media! Så bra. Jeg vet hvem Ingeborg Senneset er men hvor stor påvirkning og seriøsitet har hun utad? Det er så bra at dette blir snakket om , Mye og overalt. 1
Mallisaen Skrevet 7 minutter siden #54966 Skrevet 7 minutter siden Minimeg1234 skrev (1 time siden): Så bra. Jeg vet hvem Ingeborg Senneset er men hvor stor påvirkning og seriøsitet har hun utad? Det er så bra at dette blir snakket om , Mye og overalt. Ja, det er bra. Ja, hun er jo ganske profilert der ute, på godt og vondt. Stor følgerskare. Jobbet 12 år i Aftenposten og er nå frilansjournalist. Debatterer jamt! Så var det visst ikke UB hun siktet til i innlegget sitt (tror jeg) men muligens Sofie Elise... Men hun skriver jo ganske "hardt" til de det gjelder, som bedriver salg av barna sine/eksponerer i Some/snap! 👶🏼🎯 1 1
Minimeg1234 Skrevet 2 minutter siden #54967 Skrevet 2 minutter siden Mallisaen skrev (1 minutt siden): Ja, det er bra. Ja, hun er jo ganske profilert der ute, på godt og vondt. Stor følgerskare. Jobbet 12 år i Aftenposten og er nå frilansjournalist. Debatterer jamt! Så var det visst ikke UB hun siktet til i innlegget sitt (tror jeg) men muligens Sofie Elise... Men hun skriver jo ganske "hardt" til de det gjelder, som bedriver salg av barna sine/eksponerer i Some/snap! 👶🏼🎯 Så bra. Journalister som har hatt jobb i konkrete aviser ser jeg fort kan ha en sterk stemme i samfunnet. Jeg håper hun fortsetter og at flere fanger opp budskapet/problemet. Uansett hvem hun snakker om så håper jeg det når både SET , flere aviser og div politikere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå