Orly Skrevet 13 timer siden #54561 Skrevet 13 timer siden Minimeg1234 skrev (30 minutter siden): Denne som droppes i morgen ser så god ut . Er det en nattkjole? Den så bare merkelig ut i såfall , ikke noe jeg ville kjøpt 5 1 2
Anemoi Skrevet 13 timer siden #54562 Skrevet 13 timer siden Minimeg1234 skrev (2 minutter siden): Tenker du at det er jeg som gir gratisreklame ? Ser du det ikke selv? 7 2
Tigerfrue Skrevet 13 timer siden #54563 Skrevet 13 timer siden I går så hadde hun, igjen, en rant om mennesker som skriver nedsettende ting om kroppen hennes... " det kan jo umulig være sunt for kroppen og gå overvektig over så lang tid " ( anonym) lød meldingen hun pratet rundt i går..... og jeg forstår når hun sier at slike meldinger sender man ikke til andre, ( selv hadde jeg aldri sendt noe slikt, til noen ) Før har jeg ofte sett, når hun har pratet rundt dette med vekt, at hun legger ut positive og skryt-meldinger av følgere, etterpå, der det ofte går i denne duren : digger deg Sara, endelig finner jeg klær som passer oss som har litt mere på rompe og lår.... eller Sara, du er så ekte, som viser hvordan mammakroppen ser ut, eller elsker deg og alt du lager for oss med litt ekstra, og sånn forsetter det.... Dette har fått meg til å lure om endel følgere kun liker Sara fordi hun er "større"..... at de tenker, endelig en som ser ut som meg.......så den dagen Sara eventuelt er normalvektig igjen, så kommer de ikke til å like henne lenget, ergo slutter å handle....... 9 2
Minimeg1234 Skrevet 13 timer siden #54564 Skrevet 13 timer siden Anemoi skrev (2 minutter siden): Ser du det ikke selv? Mye jeg har sett den siste tiden her inne….. 7
Anemoi Skrevet 13 timer siden #54565 Skrevet 13 timer siden Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Mye jeg har sett den siste tiden her inne….. Nå gjelder det helt konkret at du i innlegget ditt ser ut til å reklamere både for nattkjolen til CL og droppet imorgen. Men deg om det… 1 4
Stargaze Skrevet 13 timer siden #54566 Skrevet 13 timer siden Minimeg1234 skrev (6 minutter siden): Mye jeg har sett den siste tiden her inne….. Hvem er det som legger ut gratis reklame for droppet her? Mulig du ikke treffer målgruppen helt. Men kanskje desperat etter salg? 1 9
Vokteren Skrevet 13 timer siden #54567 Skrevet 13 timer siden Nattkjole med lommer?? Hva i all verden skal man med det? 2 2
Bibbi_ Skrevet 13 timer siden #54568 Skrevet 13 timer siden Orly skrev (14 minutter siden): Er det en nattkjole? Den så bare merkelig ut i såfall , ikke noe jeg ville kjøpt Så veldig merkelig ut. Så ut som en vanlig kjole. Er det forresten noen som bruker nattkjole? Bortsett fra damer på 80 + ? 5
Minimeg1234 Skrevet 13 timer siden #54569 Skrevet 13 timer siden Stargaze skrev (Akkurat nå): Hvem er det som legger ut gratis reklame for droppet her? Mulig du ikke treffer målgruppen helt. Men kanskje desperat etter salg? Men hvem er det som bestemmer hva som kan legges ut her inne? Det er stadig kommentarer og spørsmål om dropp her inne så hvorfor er det galt at jeg gjør det? Tilfeldigvis så liker jeg det jeg ser av nattkjolen, andre gjør det ikke. 4 4
Bibbi_ Skrevet 13 timer siden #54570 Skrevet 13 timer siden Vokteren skrev (Akkurat nå): Nattkjole med lommer?? Hva i all verden skal man med det? Kan ha mobilen i lommen på natta 🤪 6 2
Minimeg1234 Skrevet 13 timer siden #54571 Skrevet 13 timer siden Stargaze skrev (4 minutter siden): Hvem er det som legger ut gratis reklame for droppet her? Mulig du ikke treffer målgruppen helt. Men kanskje desperat etter salg? En ting til. Hva mener du med «kanskje desperat etter salg»? Tror du virkelig at jeg har noe med salget å gjøre ? 2 4
GulleGull Skrevet 13 timer siden #54572 Skrevet 13 timer siden Minimeg1234 skrev (45 minutter siden): Denne som droppes i morgen ser så god ut . Mulig jeg ikke følger med men bruker folk nattkjole ennå? Kjenner jeg blir helt svett på ryggen og får kløe😅 sånt kjoleplagg som krøller seg og klistrer seg rundt kroppen når man skal sove klarer jeg ikke altså😆 4
Vokteren Skrevet 13 timer siden #54573 Skrevet 13 timer siden Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Kan ha mobilen i lommen på natta 🤪 Ja, det er vel ett must for «enkelte» 🤦🏻🤣 4
Stargaze Skrevet 13 timer siden #54574 Skrevet 13 timer siden Minimeg1234 skrev (2 minutter siden): En ting til. Hva mener du med «kanskje desperat etter salg»? Tror du virkelig at jeg har noe med salget å gjøre ? Skjønner ikke delingen hvis ikke. 5
Anemoi Skrevet 13 timer siden #54575 Skrevet 13 timer siden Tigerfrue skrev (14 minutter siden): I går så hadde hun, igjen, en rant om mennesker som skriver nedsettende ting om kroppen hennes... " det kan jo umulig være sunt for kroppen og gå overvektig over så lang tid " ( anonym) lød meldingen hun pratet rundt i går..... og jeg forstår når hun sier at slike meldinger sender man ikke til andre, ( selv hadde jeg aldri sendt noe slikt, til noen ) Før har jeg ofte sett, når hun har pratet rundt dette med vekt, at hun legger ut positive og skryt-meldinger av følgere, etterpå, der det ofte går i denne duren : digger deg Sara, endelig finner jeg klær som passer oss som har litt mere på rompe og lår.... eller Sara, du er så ekte, som viser hvordan mammakroppen ser ut, eller elsker deg og alt du lager for oss med litt ekstra, og sånn forsetter det.... Dette har fått meg til å lure om endel følgere kun liker Sara fordi hun er "større"..... at de tenker, endelig en som ser ut som meg.......så den dagen Sara eventuelt er normalvektig igjen, så kommer de ikke til å like henne lenget, ergo slutter å handle....... Interessant vinkling, vi får se… Ellers leste og hørte jeg det samme som deg. SET snakket lenge om dette, og hvor slemt og stygt det var med slike meldinger. Og hun dukker ned i det hun sier er opprinnelsen til CL og at man skal like kroppen sin som den er. Det siste er jo alle enig i. Mønsteret er velkjent, hun leter fram de få kritiske meldingene hun (sier hun) får og lager masse innhold om det, dvs hun prater og prater og prater og pengene klikker velkomment inn. 8 1
Orly Skrevet 12 timer siden #54576 Skrevet 12 timer siden Bibbi_ skrev (13 minutter siden): Så veldig merkelig ut. Så ut som en vanlig kjole. Er det forresten noen som bruker nattkjole? Bortsett fra damer på 80 + ? Ja den så ut som vanlig kjole , men ja det er da mange som bruker nattkjoler under 80 3 3
Minimeg1234 Skrevet 12 timer siden #54577 Skrevet 12 timer siden Stargaze skrev (19 minutter siden): Skjønner ikke delingen hvis ikke. Tviler på at noen som tjener på Careless gidder å være her inne. 4 3
Anemoi Skrevet 12 timer siden #54578 Skrevet 12 timer siden (endret) Minimeg1234 skrev (8 minutter siden): Tviler på at noen som tjener på Careless gidder å være her inne. Der tror jeg du tar veldig feil. Jeg tror absolutt at både SET og CL har full oversikt over det som skrives her. Hvor mange ganger har ikke SET irritert seg på snap over trollene på KG… 🤭 Endret 12 timer siden av Anemoi 2 8
Lilleiskaffe Skrevet 12 timer siden #54579 Skrevet 12 timer siden Som en dame med baby som fremdeles spiser på natta, så elsker jeg nattøy med lommer! Det er helt nydelig å bare putte en flaske, mobil, smokk osv i lomma når man flytter baby rundt eller skal hente greier på natta. Når det er sagt, så synes jeg den klassiske nattkjolen generelt er upraktisk, da de ofte glir oppover og man ender opp med masse stoff krølla sammen under ryggen. Foretrekker derfor pysj, gjerne med lommer 😁 selv om flere her inne ser at det er praktisk med nattøy med lommer, så betyr ikke det dermed at det er fasit. Finnes folk med ulike behov som har nytte av lommer 😊 2 4
elskersommer Skrevet 12 timer siden #54580 Skrevet 12 timer siden Bibbi_ skrev (4 timer siden): Denne helsereisen hennes da? Bare stoppet opp? Fikk solgt treningsklær, så da var det ikke vits mer?? Kan jo ikke komme som ett sjokk at det ble stopp på denne helsereisen🙄 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå