Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
GulleGull skrev (8 timer siden):

Når var dette? Kan du ikke legge ut en screen av den meldingen da? Mulig du har knekt koden i hvordan få svar og hvordan du formulerer deg for å få svar☺️

Det er en stund siden , ganske tidlig når jeg begynte å følge som er ca 3 mnd siden.  Jeg legger ikke screenshot av meldingen ut her. Det tror jeg ikke så mange ville gjort. 
Jeg tror ikke det er noe kode med disse influensene. De «jobber» vel litt utifra følelser og humør tror jeg. 
(og penger)

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minimeg1234 skrev (11 minutter siden):

Hvordan har det gått tidligere? 
Jeg har mistet litt interessen for å følge droppene siden det i det siste er lite informasjon i ettertid hvordan de går. 

Jeg vet ikke. Legger ikke sånt på minnet 🙈 scroller bare fort gjennom om hun legger ut noe i det hele tatt. Hun sa vel at skoene ble utsolgt sist om jeg ikke husker feil 🤔

Skrevet
Angel75 skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke. Legger ikke sånt på minnet 🙈 scroller bare fort gjennom om hun legger ut noe i det hele tatt. Hun sa vel at skoene ble utsolgt sist om jeg ikke husker feil 🤔

Ja det kan nok hende. Fikk med meg ei som var veldig fornøyd med tidligere sko men ikke hørt noe mer enn det.

• Hjerte 1
Skrevet
Minimeg1234 skrev (19 timer siden):

Jeg har skrevet til SE om barneeksponering. Fikk et høflig svar tilbake. Det handler litt om hvordan man skriver. 
Tenker derfor at om man skriver en høflig melding  om klærne så får man et høflig svar tilbake (om man i det hele tatt får svar, tror hun får mange meldinger )

Minimeg1234 skrev (18 minutter siden):

Det er en stund siden , ganske tidlig når jeg begynte å følge som er ca 3 mnd siden.  Jeg legger ikke screenshot av meldingen ut her. Det tror jeg ikke så mange ville gjort. 
Jeg tror ikke det er noe kode med disse influensene. De «jobber» vel litt utifra følelser og humør tror jeg. 
(og penger)

No fekk eg det ikkje til å henge i hop. Det er tydelege motsetnader i dei to innlegga: først blir høflegheit framheva som viktig for å få svar, medan det i det andre blir trekt fram influensarens humør.

• Nyttig 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 18.10.2025 den 13.50):

Buksa er problemet, den er alt for liten. Hvis det er å rakke ned på noen, så skal det jammen lite til. Slå gjerne opp «tragisk» i ordboka før du slenger om deg med karakteristikker. 

Hvis det bare trengs ett menneske som har på seg en for liten bukse for att kvinneguiden skal koke så skal det jammen lite til. 
ja søkte opp tragisk i ordboka… der kom det opp mennesker som sprer dritt å gale til andre bak en skjerm opp 😉. Overrasket? Ikke jeg 🙋🏼‍♀️ 

• Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (På 18.10.2025 den 13.38):

Kropp er kropp. Hvis hun er fornøyd så er det fint. Nei kroppen er ikke problemet, men buksen på den kroppen. Den er altfor stram. Hadde jeg tatt på meg 9 åringen min sin turbukse så hadde det sett litt slik ut. Det er jo ikke akkurat bra reklame? Kjøp en størrelse som passer din kropp. Det gjør vel du og? 

Tydeligvis bra nok reklame da når dama tjener millioner 😂😂 ser dessverre ut som at dine meninger egentlig ikke betyr så mye for salget hennes. 😂

Skrevet
Anemoi skrev (På 18.10.2025 den 13.44):

Hmmmm…
Det virkelig tragiske her er barneeksponeringen som influenseren Sara Emilie og flere andre daglig driver på med. 
SE har gjennom 10 år utlevert alle sine fire barn, så hvis man først skal bruke begrepet tragisk

Ja fyflate. Hun er jammen meg fæl som driver med sååå hard barneeksponering… 😫 aldri sett maken jeg. 

Skrevet
Mamma2083 skrev (8 minutter siden):

Tydeligvis bra nok reklame da når dama tjener millioner 😂😂 ser dessverre ut som at dine meninger egentlig ikke betyr så mye for salget hennes. 😂

Hun tjener millioner på andre feite damer. Går over en dag.

• Nyttig 3
Skrevet
Mamma2083 skrev (10 minutter siden):

Du vet det ikke er lov med brukerdebatt her inne? Lurt å lese reglene før du kommer med (idiotiske) innlegg her 😘

• Liker 4
Skrevet
Mamma2083 skrev (8 minutter siden):

Ja fyflate. Hun er jammen meg fæl som driver med sååå hard barneeksponering… 😫 aldri sett maken jeg. 

😂 

• Liker 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (58 minutter siden):

Hvordan har det gått tidligere? 
Jeg har mistet litt interessen for å følge droppene siden det i det siste er lite informasjon i ettertid hvordan de går. 

Hun har ikke solgt som forventet på de siste dropp. Så ligger vel ett stykke unna sine egne mål. Men det er enda oktober, november og desember igjen. 

• Liker 2
Skrevet
oss-to skrev (33 minutter siden):

No fekk eg det ikkje til å henge i hop. Det er tydelege motsetnader i dei to innlegga: først blir høflegheit framheva som viktig for å få svar, medan det i det andre blir trekt fram influensarens humør.

Jeg tror at om man er høflig så får man høflig svar tilbake  (dersom man får svar) 

MEN 

Det å få svar i det hele tatt tror jeg kommer ann på bl. a humør som jeg skrev. 

Du legger her sammen to ulike svar fra to ulike spørsmål. 

• Nyttig 1
Skrevet
Mamma2083 skrev (24 minutter siden):

Hvis det bare trengs ett menneske som har på seg en for liten bukse for att kvinneguiden skal koke så skal det jammen lite til. 
ja søkte opp tragisk i ordboka… der kom det opp mennesker som sprer dritt å gale til andre bak en skjerm opp 😉. Overrasket? Ikke jeg 🙋🏼‍♀️ 

For meg må hun gjerne gå med en bukse som er så trang at buksebaken revner når hun bøyer seg🙂

Men med tanke på at hun skal selge dette tøyet sitt så burde hun ha på en bukse som sitter fint på. Ja Tights skal sitte trangt men ikke så trangt som den sitter hos SET. Hun er nå firma sitt ansikt utad å bør da ha tøy i rett størrelse. Så det er ikke rart folk kommenterer 

• Liker 3
Skrevet
Mamma2083 skrev (27 minutter siden):

Jeg vil jo gjerne spørre deg da.. synes du ikke SE eksponerer sine barn? 

Håper jeg kan få ett ordentlig svar på dine tanker rundt det🥰

• Liker 4
Skrevet
Minimeg1234 skrev (7 minutter siden):

Jeg tror at om man er høflig så får man høflig svar tilbake  (dersom man får svar) 

MEN 

Det å få svar i det hele tatt tror jeg kommer ann på bl. a humør som jeg skrev. 

Du legger her sammen to ulike svar fra to ulike spørsmål. 

Takk for svar. Eg forstod det slik at det var grunna mi formulering eg ikkje fekk svar. Legg meg langflat.

Skrevet
Mamma2083 skrev (32 minutter siden):

Mamma2083 skrev (35 minutter siden):

Mamma2083 skrev (38 minutter siden):

Eg synest det er flott at du engasjerer deg og vil diskutere dette, for debattar som dette er viktige. Samstundes viser den hånlege og brautande måten å uttrykkjer seg på ,kvifor det er så viktig å verne barn i media – ein veit aldri kva slags menneske som sit bak tastaturet, og korleis reaksjonar kan påverke både barn og vaksne. Dette er nettopp grunnen til at vi treng å snakke om barneeksponering på ein gjennomtenkt og ansvarleg måte.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
oss-to skrev (8 timer siden):

Eg har vore litt nysgjerrig på kor mykje faktisk påverknad følgarane til SE eigentleg har på produkta ho lanserer.Ho snakkar ofte om at “vi lagar dette saman”, men eg lurar på kor mykje av det som faktisk blir bestemt ut frå innspel frå følgarane – og kor mykje som alt er ferdigplanlagt før spørsmåla kjem.Har nokon av dykk opplevd at innspel frå følgarsida faktisk har ført til endringar i produkta, designet eller idéen? Eller kjennest det meir som ein måte å skapa engasjement og kjensle av eigarskap – utan at det reelt påverkar noko?Eg meiner ikkje dette som kritikk, men er genuint interessert i korleis de andre opplever det.

Donnap skrev (6 timer siden):

Jeg sendte flere ganger inn ønsker om både lengde på kjoler, utringning, lengde på armer mm når hun spurte på snap. Jeg opplevde iallfall aldri at noe av det gikk igjennom. Hun delte jo de svarene der hun var enig selv, og slik ble klærne.  For min del var det bare frustrerende at hun spurte, for jeg tror  hun allerede hadde bestemt hvordan de skulle være. Opplever henne som en skikkelig bedreviter i forhold til mye, slik som mange andre influensere også. Jeg tror hun gjør det for å skape engasjement,  få ekstra mye klikk og for at følgerne skal få følelsen av at de er med på å skape noe sammen med SE. Veninnefølelsen spiller hun mye på, og hun selger nok mye ekstra pga den og ved å engasjere følgerne i prosessen med klærne.

Jeg siterer innlegget ditt, @oss-to, for jeg syns det du spør om, er viktig! 

Etter det jeg kan se, er det bare @Donnap som har gitt respons og fortalt om sine konkrete erfaringer med å gi SET tilbakemeldinger i forhold til endringer o.l. på produktene. Jeg skulle ønske det var flere som delte sine erfaringer. SET ber stadig om tilbakemeldinger og henviser i ettertid til følgerne svar. Men ingenting er dokumenterbart. For alt det vi vet, kan det være både sant eller helt usant. 

En annen side her er at følgere som tilbakemelder, blir brukt som en form for «garantister». Nå gjelder det dunkåper og -jakker, SET har flere ganger sagt at dere ga jo tommelen opp og tilbakemelding på at prisene vi la oss på, var rimelige i forhold til lignende kåper/jakker. Og dermed satte CL i gang produksjonen. Klart at influenseren nå har en forventning om godt salg. Og mange følgere syns kanskje de må følge dette opp og handle. Lojalitet er et sterkt virkemiddel…

Uansett - ingen vet noe som helst konkret og sikkert om hvor mye reell påvirkning følgerne/kundene egentlig har.
Vi lager dette sammen
 kan være en stor salgsbløff for alt det vi vet. 

Endret av Anemoi
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mamma2083 skrev (43 minutter siden):

For noe vas. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

For noe vas. 

Hun må jo ha fått opp seg selv også da... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (48 minutter siden):

Jeg siterer innlegget ditt, @oss-to, for jeg syns det du spør om, er viktig! 

Etter det jeg kan se, er det bare @Donnap som har gitt respons og fortalt om sine konkrete erfaringer med å gi SET tilbakemeldinger i forhold til endringer o.l. på produktene. Jeg skulle ønske det var flere som delte sine erfaringer. SET ber stadig om tilbakemeldinger og henviser i ettertid til følgerne svar. Men ingenting er dokumenterbart. For alt det vi vet, kan det være både sant eller helt usant. 

En annen side her er at følgere som tilbakemelder, blir brukt som en form for «garantister». Nå gjelder det dunkåper og -jakker, SET har flere ganger sagt at dere ga jo tommelen opp og tilbakemelding på at prisene vi la oss på, var rimelige i forhold til lignende kåper/jakker. Og dermed satte CL i gang produksjonen. Klart at influenseren nå har en forventning om godt salg. Og mange følgere syns kanskje de må følge dette opp og handle. Lojalitet er et sterkt virkemiddel…

Uansett - ingen vet noe som helst konkret og sikkert om hvor mye reell påvirkning følgerne/kundene egentlig har.
Vi lager dette sammen
 kan være en stor salgsbløff for alt det vi vet. 

Tusen takk for at du og @Donnap tok dykk tid til å dele refleksjonane dykkar!  Eg set stor pris på den gjennomtenkte tilnærminga dykkar, og syns observasjonen om følgere som "garantistar"  er viktig og interessant. Samtidig trur eg mykje av det som blir presentert som "vi lager dette saman", stort sett er eit spel for galleriet enn reell påverknad frå følgere. Synd at mange verkar meir opptatt av å kritisere andre debattantar enn å dele eigne erfaringar, men eg er glad for at de gjorde nettopp det.

Endret av oss-to
La til taksemd til donnap og!
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...