Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minimeg1234 skrev (7 minutter siden):

Jeg tror at om man er høflig så får man høflig svar tilbake  (dersom man får svar) 

MEN 

Det å få svar i det hele tatt tror jeg kommer ann på bl. a humør som jeg skrev. 

Du legger her sammen to ulike svar fra to ulike spørsmål. 

Takk for svar. Eg forstod det slik at det var grunna mi formulering eg ikkje fekk svar. Legg meg langflat.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
oss-to skrev (8 timer siden):

Eg har vore litt nysgjerrig på kor mykje faktisk påverknad følgarane til SE eigentleg har på produkta ho lanserer.Ho snakkar ofte om at “vi lagar dette saman”, men eg lurar på kor mykje av det som faktisk blir bestemt ut frå innspel frå følgarane – og kor mykje som alt er ferdigplanlagt før spørsmåla kjem.Har nokon av dykk opplevd at innspel frå følgarsida faktisk har ført til endringar i produkta, designet eller idéen? Eller kjennest det meir som ein måte å skapa engasjement og kjensle av eigarskap – utan at det reelt påverkar noko?Eg meiner ikkje dette som kritikk, men er genuint interessert i korleis de andre opplever det.

Donnap skrev (6 timer siden):

Jeg sendte flere ganger inn ønsker om både lengde på kjoler, utringning, lengde på armer mm når hun spurte på snap. Jeg opplevde iallfall aldri at noe av det gikk igjennom. Hun delte jo de svarene der hun var enig selv, og slik ble klærne.  For min del var det bare frustrerende at hun spurte, for jeg tror  hun allerede hadde bestemt hvordan de skulle være. Opplever henne som en skikkelig bedreviter i forhold til mye, slik som mange andre influensere også. Jeg tror hun gjør det for å skape engasjement,  få ekstra mye klikk og for at følgerne skal få følelsen av at de er med på å skape noe sammen med SE. Veninnefølelsen spiller hun mye på, og hun selger nok mye ekstra pga den og ved å engasjere følgerne i prosessen med klærne.

Jeg siterer innlegget ditt, @oss-to, for jeg syns det du spør om, er viktig! 

Etter det jeg kan se, er det bare @Donnap som har gitt respons og fortalt om sine konkrete erfaringer med å gi SET tilbakemeldinger i forhold til endringer o.l. på produktene. Jeg skulle ønske det var flere som delte sine erfaringer. SET ber stadig om tilbakemeldinger og henviser i ettertid til følgerne svar. Men ingenting er dokumenterbart. For alt det vi vet, kan det være både sant eller helt usant. 

En annen side her er at følgere som tilbakemelder, blir brukt som en form for «garantister». Nå gjelder det dunkåper og -jakker, SET har flere ganger sagt at dere ga jo tommelen opp og tilbakemelding på at prisene vi la oss på, var rimelige i forhold til lignende kåper/jakker. Og dermed satte CL i gang produksjonen. Klart at influenseren nå har en forventning om godt salg. Og mange følgere syns kanskje de må følge dette opp og handle. Lojalitet er et sterkt virkemiddel…

Uansett - ingen vet noe som helst konkret og sikkert om hvor mye reell påvirkning følgerne/kundene egentlig har.
Vi lager dette sammen
 kan være en stor salgsbløff for alt det vi vet. 

Endret av Anemoi
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (48 minutter siden):

Jeg siterer innlegget ditt, @oss-to, for jeg syns det du spør om, er viktig! 

Etter det jeg kan se, er det bare @Donnap som har gitt respons og fortalt om sine konkrete erfaringer med å gi SET tilbakemeldinger i forhold til endringer o.l. på produktene. Jeg skulle ønske det var flere som delte sine erfaringer. SET ber stadig om tilbakemeldinger og henviser i ettertid til følgerne svar. Men ingenting er dokumenterbart. For alt det vi vet, kan det være både sant eller helt usant. 

En annen side her er at følgere som tilbakemelder, blir brukt som en form for «garantister». Nå gjelder det dunkåper og -jakker, SET har flere ganger sagt at dere ga jo tommelen opp og tilbakemelding på at prisene vi la oss på, var rimelige i forhold til lignende kåper/jakker. Og dermed satte CL i gang produksjonen. Klart at influenseren nå har en forventning om godt salg. Og mange følgere syns kanskje de må følge dette opp og handle. Lojalitet er et sterkt virkemiddel…

Uansett - ingen vet noe som helst konkret og sikkert om hvor mye reell påvirkning følgerne/kundene egentlig har.
Vi lager dette sammen
 kan være en stor salgsbløff for alt det vi vet. 

Tusen takk for at du og @Donnap tok dykk tid til å dele refleksjonane dykkar!  Eg set stor pris på den gjennomtenkte tilnærminga dykkar, og syns observasjonen om følgere som "garantistar"  er viktig og interessant. Samtidig trur eg mykje av det som blir presentert som "vi lager dette saman", stort sett er eit spel for galleriet enn reell påverknad frå følgere. Synd at mange verkar meir opptatt av å kritisere andre debattantar enn å dele eigne erfaringar, men eg er glad for at de gjorde nettopp det.

Endret av oss-to
La til taksemd til donnap og!
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Bibbi_ skrev (15 minutter siden):

Hun må jo ha fått opp seg selv også da... 

nei må skuffe deg der altså 😊

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Ser at droppet er på sko og undertøy, mulig det var svart på det før men. Jeg lurer jo på om hun har greid å skape ett produkt som folk er fornøyd med,  og det ikke er feil og mangler på? Jeg har jo sett mye klager på mye av det hun selger, men ikke skoene,  er det noen som har noe erfaring med dem? Jeg skal absolutt ikke kjøpe, bare lurer på det.

• Liker 3
Skrevet
Donnap skrev (14 minutter siden):

Ser at droppet er på sko og undertøy, mulig det var svart på det før men. Jeg lurer jo på om hun har greid å skape ett produkt som folk er fornøyd med,  og det ikke er feil og mangler på? Jeg har jo sett mye klager på mye av det hun selger, men ikke skoene,  er det noen som har noe erfaring med dem? Jeg skal absolutt ikke kjøpe, bare lurer på det.

Nei, det renner jo inn med klager på elendig kvalitet på alt av klær hun selger. Men ikke hørt noe om skoene... 

• Liker 6
Skrevet

Har nå i noen uker gått forbi careless butikken på citynord i Bodø til ulike tider. Hver gang jeg går forbi er det tomt for folk, og de som jobber der står bestandig og stirrer tomt ut i luften bak kassa. Antar det kanskje endrer seg litt om noen uker når julestyret starter. Men kan ikke helt se for meg at butikken går i overskudd pr.d.d

• Liker 8
Gjest Anonym_2024
Skrevet

Noen som vet om det slippes julekjoler år?

Skrevet
Anonym_2024 skrev (7 minutter siden):

Noen som vet om det slippes julekjoler år?

Hun har sagt så

• Liker 2
Gjest Anonym_2024
Skrevet
Angel75 skrev (2 minutter siden):

Hun har sagt så

Det er knapt 1 måned til desember, og det ligger ingenting om julekjoler på CareLess sine nettsider? 

Skrevet
Anonym_2024 skrev (15 minutter siden):

Det er knapt 1 måned til desember, og det ligger ingenting om julekjoler på CareLess sine nettsider? 

Hun er vel sent ute som vanlig? Kan det ha vært julekjoler for 2026 hun har vist frem? Men det tviler jeg egentlig på, for hun pleier ikke å være så tidlig ute 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser ut som det er bra salg .

IMG_2506.jpeg

• Nyttig 2
Skrevet
Angel75 skrev (2 minutter siden):

Hun er vel sent ute som vanlig? Kan det ha vært julekjoler for 2026 hun har vist frem? Men det tviler jeg egentlig på, for hun pleier ikke å være så tidlig ute 🙈

Jeg tror hun viste frem en kjole som kommer i år. Men jeg kan ta feil der altså. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (3 minutter siden):

Ser ut som det er bra salg .

IMG_2506.jpeg

Ser ho har starta ta vekk og sladde over det ein har sett spørsmål ved her i forumet. Er dette tilfeldig?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (40 minutter siden):

Har faktisk ikke sett en normalvektig I careless klær. 

Det ser nå ut som at hun selger ut klær i normal størrelse. Så at det er noen rundt omkring som bruker dem er jeg helt sikker på. 

• Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Hun har ikke solgt som forventet på de siste dropp. Så ligger vel ett stykke unna sine egne mål. Men det er enda oktober, november og desember igjen. 

Har inntrykk av at det ligger et stykke unna. 
Jeg er vel en av de få her som håper hun når sitt mål men jeg tviler på at går slik det så ut på siste oppsummeringen .

Jeg er spent på hvordan salget i år matcher med Vegard sitt mål. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (6 minutter siden):

Det ser nå ut som at hun selger ut klær i normal størrelse. Så at det er noen rundt omkring som bruker dem er jeg helt sikker på. 

Husk på at hos Careless er en normal xxl str S .

• Liker 5
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Husk på at hos Careless er en normal xxl str S .

Her overdriver du vel litt? 
Jeg har sett modellene som har på klærne og der er det mennesker som  er slanke.

Endret av Minimeg1234
  • Nyttig 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Har inntrykk av at det ligger et stykke unna. 
Jeg er vel en av de få her som håper hun når sitt mål men jeg tviler på at går slik det så ut på siste oppsummeringen .

Jeg er spent på hvordan salget i år matcher med Vegard sitt mål. 

Mulig brukerdebatt, men du er i mot eksponering/ salg av barna. Men heier på henne og  håper hun når målene sine. Er ikke det litt dobbeltmoral? Det er ikke ment som kritikk av deg, bare lurer på hvordan det er mulig. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (38 minutter siden):

Nei, det renner jo inn med klager på elendig kvalitet på alt av klær hun selger. Men ikke hørt noe om skoene... 

Jeg ser iallfall at denne gangen føk ikke skoene ut på kort tid. Kanskje det er sånn droppene blir heretter. Kan jo være flere grunner til det.  

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...