Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym_2024 skrev (2 timer siden):

Dette bør flere få  med seg. At man kan melde inn til snapchat når hun reklamerer feil. Dette gjelder andre influensere også. 

Er straks enklere om det kan gjøres fra Snapchat. Men jeg er spent på hvor seriøst Snapchat tar dette?  

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
arnoyb skrev (4 timer siden):

Ei stund hadde jeg to stykker som "fant" meg på insta (jeg er greit nok lett å finne, men..). De var ikke veldig hyggelig, de mente jeg var stor fan av SE å derfor kunne de sende stygge meldinger. Jeg fikk screenshot fra en av dem når jeg hadde lagt ut nyfødt bilde av ene barnet mitt også. Jeg hadde et håpløst syn på barneeksponering og fortjente å kjenne hvor ubehagelig å feil det var. Man må kunne diskutere meninger uten å gå på person, det er ubehagelig å unødvendig!

Huffvære,  ja det hadde jeg også syntes var kjempeubehagelig. Fatter ikke hvorfor folk gjør sånt,  alle har vi rett til å mene hva vi vil uansett om vi er enig eller ikke. Jeg hadde blitt kjempesint hvis noen herfra hadde funnet ut hvem jeg var og kontaktet meg. Tror faktisk jeg hadde blitt litt bekymret også, for hvorfor skulle noen finne ut hvem vi var på ett anonymt forum?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (4 timer siden):

Ja dessverre. Heldigvis ble den meldingen fjernet rimelig kjapt av admin. 

Så bra at den ble det 😃 Synes nesten det er skummelt at folk prøver å finne ut hvem man er på en side man kan være anonym, tror nok  jeg hadde blitt både sint og redd hvis det hadde skjedd meg.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Eg skjønner ikkje korleis det kanskje?   ( tvilar ikkje på at det har skjedd men skjønnar ikkje korleis ein kan finne navna. Er det utru folk i forumet?)

• Nyttig 4
Skrevet
Anemoi skrev (11 timer siden):

Som jeg skrev, jeg kjenner ikke så mye til turtights. Det som ofte kan se behagelig ut, ikke alltid like ok på, men det er helt individuelt. Jeg går mye på tur, ofte lengre fjellturer i varierende vær, og har erfart at flere lag fungerer bra, det er både bekvemt og holder meg tørr. Men også her, hver sin smak og erfaring.
Jeg er generelt skeptisk til å bruke penger på turklær fra førstegangsproduksjon hos et forholdsvis nytt og lite firma. Selv om det sies at Bergens-designeren til CL har tidligere arbeidserfaring med denne type klær, er det like fullt helt nye produkter og lite prøvd. At f.eks. SET sin søster eller bestevenninne går hjertelig gode for disse produktene, er ikke en særlig god garanti for meg, her er kontakten til selgeren for nær og tett. 
Og - jeg er ikke av typen kunde som handler for å støtte firmaet og medeieren. 😉

Alle firmaer begynner et sted. Alle har hatt lite erfaring og alle har måttet justere og forbedre produktene sine. 
De som ikke ønsker å kjøpe lar vær. 
De som ønsker å kjøpe kjøper.

Flere lag fungerer supert når det er behov for det så jeg er helt sikker på at du har fine turer i det du liker å gå med. 

• Nyttig 2
Skrevet

Så du, @oss-to, kommenterte at en annen influenser ikke hadde barneeksponert i løpet av dagen. Det har ikke SET heller - på reise i Bergen, men mormor har vært stand-in. 😔 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (31 minutter siden):

Så du, @oss-to, kommenterte at en annen influenser ikke hadde barneeksponert i løpet av dagen. Det har ikke SET heller - på reise i Bergen, men mormor har vært stand-in. 😔 

Desse små "pengemaskinene" er viktige for å halde Familieprosjektet igang. 

Endret av oss-to
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg regner med at dere som er kritiske her og følger SE med argusøyne på Snap er klar over at dere er med på å holde inntektene hennes oppe? Hvorfor ikke heller la være å gi henne klikk og inntekter?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Babyface skrev (3 timer siden):

Jeg regner med at dere som er kritiske her og følger SE med argusøyne på Snap er klar over at dere er med på å holde inntektene hennes oppe? Hvorfor ikke heller la være å gi henne klikk og inntekter?

Hvem inne her følger SET på snap , følger henne med argusøyne og gir henne klikk og inntekter? Tror ikke det er veldig mange. 

• Liker 1
Skrevet

Det hadde nok vært behagelig for Sara E om kun de som ikke er kritiske fulgte henne. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...