Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Saken er at det hjelper lite at andre mindre smarte influensere gjør det. SET har ansvar for sine handlinger selv. Hun bryter loven gang på gang. Å unnskylder seg med at "andre gjør det jo". Er jo som å høre en trassen drit unge. 

Tror du gikk glipp av poenget.

• Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (15 minutter siden):

… 

Endret av Minimeg1234
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (15 minutter siden):

😂

• Liker 7
Skrevet
Angel75 skrev (16 minutter siden):

Tror jeg også. 

• Nyttig 4
Skrevet
Angel75 skrev (35 minutter siden):

Hvilket poeng? Forklar meg gjerne 

• Liker 5
Skrevet
Minimeg1234 skrev (2 timer siden):

Influenserne blir innimellom sammenlignet med hverandre i trådene her inne , også denne om SE . Men det er klart, det kommer kanskje ann på om det er til fordel for SE eller ikke……..

Når og i kvar verden blir to gale ting rett?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

@Anemoi skrev ikke noe om ulovlige bilder. Men SET viser frem alkohol og er iført  careless. Noe som er i mot reglene til FT. Om det er på 1 eller 5 bilder spiller liten rolle. Nå må enkelte slutte og forsvare frøken Tandberg i alt hun gjør.

Å dette blir garantert ikke det eneste bilde hvor alkohol og careless blandes.

Hvorfor gidder man ikke være litt etterrettelig. Hva er grunnen? Er jo jobben din. Er det negativt for businessen å merke med reklame eller la vær å ha alkohol med i snappene, glemmer man, eller er det trass, kommer unna med det? Hva sier SET selv til dette? Må jo ha vært adressert. 

• Liker 10
Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Hvorfor gidder man ikke være litt etterrettelig. Hva er grunnen? Er jo jobben din. Er det negativt for businessen å merke med reklame eller la vær å ha alkohol med i snappene, glemmer man, eller er det trass, kommer unna med det? Hva sier SET selv til dette? Må jo ha vært adressert. 

Har ikke SET selv sagt at når «andre» ikke er så nøye med egenmerking, da gidder heller ikke hun å egenmerke?
Og at hun går jo bare i CL-klær, skulle hun måtte merke hver en snap da? 

• Liker 6
Skrevet
oss-to skrev (19 minutter siden):

Jeg har ikke skrevet at to gale ting blir rett så forstår ikke helt hvorfor du spør meg. 

• Nyttig 5
Skrevet
Minimeg1234 skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke skrevet at to gale ting blir rett så forstår ikke helt hvorfor du spør meg. 

Det var ein kommentar på din kommentar.

• Liker 5
Skrevet
elskersommer skrev (48 minutter siden):

Hvilket poeng? Forklar meg gjerne 

At du hele tiden tar opp at dette er en tråd om Sara når noen mindre som er mindre kritisk til Sara. Men når de som er mest kritiske gjør det er du helt stille, ikke et ord. 

oss-to skrev (41 minutter siden):

Det er det ingen som sier, poenget er som jeg svarer til elskersommer. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Anemoi skrev (35 minutter siden):

Har ikke SET selv sagt at når «andre» ikke er så nøye med egenmerking, da gidder heller ikke hun å egenmerke?
Og at hun går jo bare i CL-klær, skulle hun måtte merke hver en snap da? 

Selv etter flere runder med privat opplæring fra forbrukertilsynet, så evner hun ikke å utføre jobben sin. Og det er helt bevisst, fordi hun synes reglene er dumme. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Angel75 skrev (6 minutter siden):

At du hele tiden tar opp at dette er en tråd om Sara når noen mindre som er mindre kritisk til Sara. Men når de som er mest kritiske gjør det er du helt stille, ikke et ord. 

Det er det ingen som sier, poenget er som jeg svarer til elskersommer. 

Men når ein sammanliknar med andre, så er det i praksis det ein seie.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Nei, eg vert ikkje provosert av at SE trillar vogna inne, men av at ho brukar situasjonen til å eksponere barnet sitt. Det er ikkje stoltheit, det er kynisme. Barn blir gjort til innhald, til noko som skal gi klikk og merksemd. Eg meiner det bør vere forbode å dele eller bruke barn i sosiale medium .. Barn har ingen kontroll, ingen stemme og ingen moglegheit til å seie nei, medan foreldre, influensarar og media tener på dei. Det er absurd at hundar har lovfesta rett til lufteturar, medan barn ikkje har og kan delast uhemma på nett. Vi treng eit lovverk som tek barns rettigheitar og digitale vern på alvor. Barn er ikkje reklame. Dei er menneske med rett til privatliv.

Endret av oss-to
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg sliter med å forstå konseptet «turtights». Er det bare meg?

Forferdelig grusomt plagg å se, glad jeg ikke trenger å tette dette «hullet» i min garderobe 🤭

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Debbie M skrev (4 minutter siden):

Forferdelig grusomt plagg å se, glad jeg ikke trenger å tette dette «hullet» i min garderobe 🤭

Jeg skulle ønske hun viste frem de buksene i en større størrelse.. fordi de hun har på nå er for små😔

• Liker 5
Skrevet (endret)
Debbie M skrev (49 minutter siden):

Jeg stusset også, har ikke hørt så mye om «turtights», en mellomting mellom tights og turbukse?
Det er vel ikke å tette et hull i garderoben, men mer å skape et behov som ikke er der… 😜 Snakker kun for meg selv. 
Interessant spørsmål: Er det mange som har savnet og trenger en turtights i garderoben sin???

elskersommer skrev (43 minutter siden):

Jeg skulle ønske hun viste frem de buksene i en større størrelse.. fordi de hun har på nå er for små😔

Enig! Det ble litt…om ikke pinlig, så iallfall snodig. SET presiserte at det var en for liten størrelse. Da burde hun kanskje ha ventet med presentasjonen? Igjen - tetter dette et hull i markedet, eller? 
Eller er dette den turbuksen som følger med tur-/skalljakken???

(Noen vil kanskje bli sur fordi jeg legger ut eksempelbildet, men har bare dette ene. Når SET kan legge det (film) ut til sin 190 000 følgere, må vel jeg kunne dele det med dere ikke-på-langt-nær-så-mange… 😉)

IMG_3157.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 5
Skrevet
Anemoi skrev (4 minutter siden):

Jeg stusset også, har ikke hørt så mye om «turtights», en mellomting mellom tights og turbukse. 
Det er vel ikke å tette et hull i garderoben, men mer å skape et behov som ikke er der… 😜 Snakker kun for meg selv. 
Interessant spørsmål: Er det mange som har savnet og trenger en turtights i garderoben sin???

Enig! Det ble litt…om ikke pinlig, så iallfall snodig. SET presiserte at det var en for liten størrelse. Da burde hun kanskje ha ventet med presentasjonen? Igjen - tetter dette et hull i markedet, eller? 
Eller er dette den turbuksen som følger med turjakken???

(Noen vil kanskje bli sur fordi jeg legger ut eksempelbildet, men har bare dette ene. Når SET kan legge det (film) ut til sin 190 000 følgere, må vel jeg kunne dele det med dere ikke-på-langt-nær-så-mange… 😉)

IMG_3157.jpeg

Sorry, men den så grusomt ut. Turtights? Hva vil det si? En tights med lommer og ekstra polstring på utsatte steder? 

"Tenk høyt med meg" - og venninne / sektmedlemmene går fem på igjen? 🙈

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Sorry, men den så grusomt ut. Turtights? Hva vil det si? En tights med lommer og ekstra polstring på utsatte steder? 

"Tenk høyt med meg" - og venninne / sektmedlemmene går fem på igjen? 🙈

Jeg ble så usikker. Kanskje dette er den kommende turbuksen som skal passe sammen med skalljakken?
Finner ingenting på CL-sidene. Vet andre noe? 

• Liker 3
Skrevet

Det finnes turtights allerede, bare å google det. Er vel en litt tykkere tights med flere lommer. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...