Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

Bevisst, kalkulert, helt unødvendig og HELT SYKT! Hun vet nok at for å opprettholde venninne-følelsen med følgerne må hun dele også barn. Om ikke hadde de vel «forstått» den kyniske influenseren som Sara faktisk er. 
Hun ofrer dermed barna. 

🎯🎯

Å det er enda mer sykt når vi leser i kommentarfelt på Facebook hvor folk hogger hue av deg om du prøver å ymte frempå at du ikke liker denne eksponeringen av barna.. Fordi SE  gjør jo ikke det🙄

Selv når noen har sagt dette under innlegg om Ulrikke Brandstorp de siste dagene så blir det avfeid. 

Hva skjer med kvinner som mener at de ikke eksponerer? Lever de på en annen planet?

• Liker 9
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (41 minutter siden):

🎯🎯

Å det er enda mer sykt når vi leser i kommentarfelt på Facebook hvor folk hogger hue av deg om du prøver å ymte frempå at du ikke liker denne eksponeringen av barna.. Fordi SE  gjør jo ikke det🙄

Selv når noen har sagt dette under innlegg om Ulrikke Brandstorp de siste dagene så blir det avfeid. 

Hva skjer med kvinner som mener at de ikke eksponerer? Lever de på en annen planet?

Kollektiv bagatellisering og fornekting: 
Det kan da vel ikke være SÅ ille. Sara Emilie er jo så søt og blid. Se hva hun har fått til enda hun har/har hatt ME. Kivinner må jo heie på kvinner! 
Ser at også Ulrikke kjører på akkurat det samme siste mantraet. 
Og vi kan jo se akkurat det samme her i tråden. Å få et forbud mot influensernes barneeksponering tar tid. 

Endret av Anemoi
  • Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet
Anemoi skrev (2 timer siden):

Kollektiv bagatellisering og fornekting: 
Det kan da vel ikke være SÅ ille. Sara Emilie er jo så søt og blid. Se hva hun har fått til enda hun har/har hatt ME. Kivinner må jo heie på kvinner! 
Ser at også Ulrikke kjører på akkurat det samme siste mantraet. 
Og vi kan jo se akkurat det samme her i tråden. Å få et forbud mot influensernes barneeksponering tar tid. 

Ganske sikker på at disse mødrene vil våkne opp og forstå hvor ille det de gjør er, når Snapchat ikke lenger belønner eksponering av barn. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Vanlig uke med vanlig barneeksponering… Jeg legger ved noen eksemplariske, men av meg sladdede bilder. Yngste sønnen høres ofte i bakgrunnen når det snappes, både med mamma-rop og prat. 

Søndagens utflukt med tog til Oslo fikk en heftig tilbaketur, mor deler generøst med følgerne hvert av de fire barnas ulike reaksjoner. SET avslutter med å spørre følgerne om tilbakemeldinger, om det bare er hun som har det slik. Så senere i kveld har hun sikkert fått nok respons til å fylle dagens snap-kvote mtp utbetaling. 

Ellers har mange brukere denne uken vært aktive i Ulrikke-tråden, og kommentert hennes fight med NRK. Hun er en av flere nybakte mødre som eksponerer sine babyer. Ulrikke gjør det grenseløst og skjuler ikke barnets ansikt, nå er hun oppe i 150 000 følgere på snap, over en dobling etter fødselen. Til sammenligning har SET 190 000. 
Jeg tror sannelig Sara Emilie vil få stadig sterkere konkurranse fra disse yngre, svært aktive influenser-mammaene, de er pågående og veldig sultne på oppmerksomhet… 

IMG_3107.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Og barneeksponeringen fortsetter.
SET snakker i dag lenge om hvordan hun opplever mandagen og at de to eldste skal være neste uke hos pappaen sin. Og hun utleverer detaljert yngstesønnens opplevelse av dette. Hun sier at hun er klar over at det er eksponering, men velger likevel å kjøre på. Å snakke om problematikken og eksemplifisere med sønnens reaksjoner, er mer rett for henne enn å snakke generelt og verne sønnen. 
Helt forkastelig av en mor - til 190 000 fremmede mennesker! 

IMG_3141.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet
Anemoi skrev (17 minutter siden):

SET snakker i dag lenge om hvordan hun opplever mandagen og at de to eldste skal være neste uke hos pappaen sin. Og hun utleverer detaljert yngstesønnens opplevelse av dette. Hun sier at hun er klar over at det er eksponering, men velger likevel å kjøre på. Å snakke om problematikken og eksemplifisere med sønnens reaksjoner, er mer rett for henne enn å snakke generelt og verne sønnen. 

IMG_3141.jpeg

"Jeg velger å være åpen rundt dette"😔

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
elskersommer skrev (7 minutter siden):

Hun velger å være åpen om dette for å tjene mest mulig penger. 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
elskersommer skrev (7 minutter siden):

Ja, og det er en gjenganger. SET gjemmer seg bak at å snakke «åpent» om saken - inkludert å eksponere barna - er viktigere enn å verne om barna. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

IMG_3141.jpeg

Dette er et stort overtramp ovenfor de barna det gjelder. Har de ikke vært igjennom nok? Først så opplever de at mor og far ikke er sammen lenger, så kort tid etter har både mamma og pappa fått nye kjærester. På de få årene etter bruddet har de flyttet 2 ganger, fått ny stefar og to søsken. Det er ganske mye kaos i et barns liv på så kort tid. Også må mor i tillegg kringkaste hva som rører seg i deres indre følelsesliv også? Det er totalt forkastelig. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Durancell skrev (3 timer siden):

Helt riktig..

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Here we go again! SET reagerer med et langt innlegg i kveld, tenk hun har fått 10 kritiske meldinger av 1000!!! 😅
Krise, det bruker jo være bare 1-2 (tidligere sa hun 2-3). Dermed er hun i gang, i velkjent nedlatende stil, overbærende og forurettet, sitater: 

Jeg finner det vanvittig underholdende…
Jeg blir fascinert hvor hissig folk er…
Det er ekstremt mange som blir provosert av det (å trille vogn inne). 

Kjære Sara, du snakker om 10 av 1000!!! Det er 0,1 %! Når ble det «ekstremt mange»??? 🤭 Videre sier hun: 

Jeg skjønner ikke hvorfor det provoserer så mange…
Hvor ille folk blir av å påpeke ting…
Jeg blir fascinert hvordan folk alltid finner noe…

Og så fortsetter hun, og dette har hun sagt flere ganger før: 

Jeg skulle oppriktig ønske at de laget en dokumentar(film). At de klarte å finne de menneskene som skriver sånn. Dokumentar på hvorfor. Det hadde vært gøy og sett. Hva som trigger dem… 

Alt dette for 10 av 1000! Om å trille barnevogn inne! Stakkars, arme 4-barns-influenseren… 
Her vil jeg faktisk falle for fristelsen å be Sara lære noe av Sophie Elise som kommenterer kritikk med følgende:
«Æ gidd ikke å bry mæ!» 😎

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Durancell skrev (20 timer siden):

Det er vel dette som finansierer luksuslivet og da er det bare å kjøre på. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Lurer på om disse damene er opptatt av dette. Tror jeg neppe. Fin artikkel i Nrk i dag.

IMG_1235.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun har altså ikke tid til å bruke tid på trilletur med minste for hun har det alt for travelt, hun driver jo en stor bedrift.... sier hun mens hun sminker seg og bruker tid på å prate til fremmede mennesker. Det er prioriteringene sine det! 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Hun har altså ikke tid til å bruke tid på trilletur med minste for hun har det alt for travelt, hun driver jo en stor bedrift.... sier hun mens hun sminker seg og bruker tid på å prate til fremmede mennesker. Det er prioriteringene sine det! 

Hun kommer til å velge det så lenge folk gidder å høre på alt svada de prater om. Å penger ruller inn. Blokka hele gjengen . Håper virkelig Snapchat går i oppløsning . Synes synd på disse barna som vokser opp i disse hjemmene . Ikke normalt i hele tatt.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Maiken2025 skrev (Akkurat nå):

Hun kommer til å velge det så lenge folk gidder å høre på alt svada de prater om. Å penger ruller inn. Blokka hele gjengen . Håper virkelig Snapchat går i oppløsning . Synes synd på disse barna som vokser opp i disse hjemmene . Ikke normalt i hele tatt.

Helt enig med deg, dette vi, fortsette så lenge influenserne opplever at de er aktuelle. Og ikke minst - så lenge snap betaler og så lenge vi ikke har et forbud mot å utlevere alt om egne barn for å tjene penger. 
Influenserne, inkludert SET, er en utrolig grisk gruppe mennesker, mange vil ha mye mer og mest mulig. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Ny: Here we go again! 
SET er på reise til Bergen med bestevenninnen, og pr. nå har SET lagt ut TRE bilder av ølglasss og drikking på Gardermoen. Det gjorde hun også fra forrige reise, pluss mange bilder og styr om en vinflaske på rommet som de to ikke fikk opp. 

SET ser ut til å være fullt oppdatert om hva som skrives på henne i ulike forum, særlig KG. Hun kjenner også til kritikken om alkohol her inne. Derfor blir hun 15 år og bare  legge ut ølglass-bilder. Senere kommer nok vinglassene… 😂
Litt panisk for å holde seg aktuell kanskje?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Anemoi skrev (16 minutter siden):

Ny: Here we go again! 
SET er på reise til Bergen med bestevenninnen, og pr. nå har SET lagt ut TRE bilder av ølglasss og drikking på Gardermoen. Det gjorde hun også fra forrige reise, pluss mange bilder og styr om en vinflaske på rommet som de to ikke fikk opp. 

SET ser ut til å være fullt oppdatert om hva som skrives på henne i ulike forum, særlig KG. Hun kjenner også til kritikken om alkohol her inne. Derfor blir hun 15 år og bare  legge ut ølglass-bilder. Senere kommer nok vinglassene… 😂
Litt panisk for å holde seg aktuell kanskje?

Og her overdrev du IGJEN. Kun ETT  bilde var ulovlig av de tre.

Hun har lite alkohol i monitor sammenlignet med andre influencere. 

• Nyttig 4
Skrevet
Angel75 skrev (8 minutter siden):

Og her overdrev du IGJEN. Kun ETT  bilde var ulovlig av de tre.

Hun har lite alkohol i monitor sammenlignet med andre influencere. 

Jeg sa ikke at bildene var ulovlige. 😉 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Anemoi skrev (Akkurat nå):

Jeg sa ikke at bildene var ulovlige. 😉 

Leste du mitt andre svar også? 😉

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...