Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen spurte hvordan det hadde gått på morgenkåpe-droppet, men det har jeg ikke sett/hørt/lest noe om. 
SET har imidlertid lagt ut resultatet for september 2025.
Kanskje noen her kan forklare hva konverteringsprosenten her antyder? Jeg vet at den skal vise hvor mange av de som besøker en nettside som ender opp med å kjøpe et produkt eller utføre en ønsket handling, her ser det ut som om det er nedgang?
Uansett er ikke SET fornøyd, de ser ikke ut til å nå de målene hun har satt seg. 

IMG_3018.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samme som innlegget over

Endret av Minimeg1234
Skrevet (endret)

. Unødvendig. 

Endret av Anemoi
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (Akkurat nå):

Hihi, jeg var først! 

Du var lynrask 😊jeg slettet mitt jeg. 

Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (3 minutter siden):

Du var lynrask 😊jeg slettet mitt jeg. 

Da sletter jeg min kommentar! Ingen av oss var vel særlig raske, innlegget til SET ble jo lagt ut for flere timer siden. Men to sjeler og samme tanke til samme nattestid… 😉 

Endret av Anemoi
  • Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (På 8.10.2025 den 17.54):

Er dette noe fint da?🙈

Bilde fra SE sin Snapchat 

IMG_20251008_175218.jpg

Nei det der kan vel ikke bli en suksess? Minner meg litt om stilen TL kjører, men med ekstra vidde. Men de skal da ikke være så vide? Hvis hun vil at disse støvlettene skal passe mange, så burde hun laget en variant med spenne/strikk, slik ar vidden kan justeres.
De passer jo ikke til henne?! 
Mulig jeg ikke er noe motegruru assa, men… kremt. 

• Liker 9
Skrevet
elskersommer skrev (10 timer siden):

Den var veldig bra🙂

Så på Snapchat i sta og der hører jeg at SE var avgårde for å ri i dag. Hun har tross alt vært i stallen hver dag i barndommen. Hva er det den dama med sterk ME ikke har gjort 🙈 Så nå skulle hun overtale V om p kjøpe Hest🙄

Donnap skrev (10 timer siden):

Når skulle hun ha tid til å ta seg av den hesten?

Slapp av, hun spøkte jo åpenbart. 

Igjen et eksempel på hvordan man velger å tolke det hun sier på en måte som fremstiller henne enda mer negativt, i akkurat samme gate som at hun "klager på vaskerommet". 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Melkebart1 skrev (2 timer siden):

Nei det der kan vel ikke bli en suksess? Minner meg litt om stilen TL kjører, men med ekstra vidde. Men de skal da ikke være så vide? Hvis hun vil at disse støvlettene skal passe mange, så burde hun laget en variant med spenne/strikk, slik ar vidden kan justeres.
De passer jo ikke til henne?! 
Mulig jeg ikke er noe motegruru assa, men… kremt. 

Kanskje de har lommer på innsiden…

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Anemoi skrev (8 timer siden):

Noen spurte hvordan det hadde gått på morgenkåpe-droppet, men det har jeg ikke sett/hørt/lest noe om. 
Kanskje noen her kan forklare hva konverteringsprosenten her antyder? Jeg vet at den skal vise hvor mange av de som besøker en nettside som ender opp med å kjøpe et produkt eller utføre en ønsket handling, her ser det ut som om det er nedgang?
Uansett er ikke SET fornøyd, de ser ikke ut til å nå de målene hun har satt seg. 

IMG_3018.jpeg

Tror denne konverteringsprosenten antyder er at folk har mer is i magen på droppdagene og venter til alle produktene de vil ha er ute så de slipper betale frakt. Kan også være at det nå er flere som bare er nysgjerrige på hvordan droppene går og derfor ikke hadde planer om å handle. Nedgang på 7% høres mye ut, men i CL sin situasjon tror jeg det bare betyr at de begynner å jevne seg ut og får en mer stabil drift

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (8 timer siden):

IMG_3018.jpeg

Dette sier jo heller ikke noe om hvor mye som går i retur av dette.

Når en ser på Tise feks så blir ca halvparten av CL plaggene som ligger der og forsøkes solgt,  ubrukt. Så om disse hadde brukt returretten sin i steden så hadde tallene sett annerledes ut og det er egentlig ikke så mye Careless i bruk der ute mtp antall solgte produkter heller, som kanskje enkelte vil ha det til.

Skulle ønske folk begynte tenke over hva de kjøper, hvorfor de kjøper og evt bruke forbrukermakten å returnere det de ikke vil ha og evt klage på produkter -det gjelder forøvrig ikke bare vedr CL plagg altså. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

💀 😂😂

• Liker 5
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Lommer er gull😅👌🏼

• Liker 1
Skrevet
GulleGull skrev (1 time siden):

Dette sier jo heller ikke noe om hvor mye som går i retur av dette.

Når en ser på Tise feks så blir ca halvparten av CL plaggene som ligger der og forsøkes solgt,  ubrukt. Så om disse hadde brukt returretten sin i steden så hadde tallene sett annerledes ut og det er egentlig ikke så mye Careless i bruk der ute mtp antall solgte produkter heller, som kanskje enkelte vil ha det til.

Skulle ønske folk begynte tenke over hva de kjøper, hvorfor de kjøper og evt bruke forbrukermakten å returnere det de ikke vil ha og evt klage på produkter -det gjelder forøvrig ikke bare vedr CL plagg altså. 

Hittil har en konstruert og kunstig form for lojalitet og fellesskapsfølelse skapt både stort drop-salg og aksept for feil på klær, utsatt levering og varierende kundebehandling. Antagelig har en gruppe trofaste kjernefølgere handlet mye og holdt salgstallene oppe. Dersom denne gruppen ikke øker eller har nådd sin grense for handel, må man satse på å få nye kunder, f.eks. gjennom butikkene. Hvordan dette går, er for tidlig å si. 
Samtlige CL-butikker ligger vel i store kjøpesenter, der det fins mange andre klesbutikker, samt innarbeidede sportsbutikker. Her møter CL stor konkurranse. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (2 timer siden):

Slapp av, hun spøkte jo åpenbart. 

Igjen et eksempel på hvordan man velger å tolke det hun sier på en måte som fremstiller henne enda mer negativt, i akkurat samme gate som at hun "klager på vaskerommet". 

Folk som skal spøke skriftlig må lære at det ikke er lett å tolke uten noe pekepinn om at det er spøk 🙈🙈

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Mei88 skrev (14 minutter siden):

Folk som skal spøke skriftlig må lære at det ikke er lett å tolke uten noe pekepinn om at det er spøk 🙈🙈

Så sant, så sant! 😉

• Liker 3
Skrevet
Anemoi skrev (11 timer siden):

Da sletter jeg min kommentar! Ingen av oss var vel særlig raske, innlegget til SET ble jo lagt ut for flere timer siden. Men to sjeler og samme tanke til samme nattestid… 😉 

Burde lagt til at du var 1 sekund raskere på å legge ut enn meg. Derav kommentaren lynrask. Var bare en fleip sånn til info for de som ikke fikk med seg det ene sekundet. 

Men dette er en avsporing . 

• Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (3 timer siden):

😂🤣🤪

Skrevet
Mei88 skrev (52 minutter siden):

Hun utdyper jo muntlig rett etterpå, med ansiktsuttrykk og det hele og sier "jeg vet vi ikke burde det altså". 

Hvor store te-skjeer trenger man egentlig? 😅

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Tja, ikke helt åpenbart og innlysende hva SET egentlig mener. Ønske? Fleip? Dette ble lagt ut om hest i går. 
Så får andre fylle ut hvis hun sa noe utfyllende av betydning. 😉

6501C3F4-826C-43F8-AD6B-3639525CE891.jpeg

51DE1AF6-7A6A-4ED7-9A1B-8A36B9BA8BFA.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 6
Skrevet
Anemoi skrev (10 minutter siden):

Tja, ikke helt åpenbart og innlysende hva SET egentlig mener. Ønske? Fleip? Dette ble lagt ut om hest i går. 
Så får andre fylle ut hvis hun sa noe utfyllende av betydning. 😉

6501C3F4-826C-43F8-AD6B-3639525CE891.jpeg

51DE1AF6-7A6A-4ED7-9A1B-8A36B9BA8BFA.jpeg

Med tullefilter og det hele er det jo helt åpenbart at hun tuller, og så har du utelatt videoen rett etterpå der hun utdyper og sier "jeg vet vi ikke burde det altså". Den utelot du jo galant,passet det ikke helt inn i trådens narrativ eller? 

Det er jo sånn mange av oss tuller ned partnerne våre hele tiden?! 

Helt greit at ikke alle forstår spøken, men nå har dere blitt forklart at det er en spøk og den var til og med tanke åpenbar. 

Sliter man med å tolke bør man særlig være forsiktig med å gjenfortelle, for plutselig er det en etablert sannhet på KG at hun hater vaskerommet sitt og skal få hest. 

• Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...