Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dupers skrev (51 minutter siden):

Eller tenker hun at disse bildene er såpass "uskyldige" at hun fortsetter med dem sånn at det skal bli vanskeligere å dele de videre på Internett?

Hun er ganske så alene om å mene at det hun legger ut av bilder, tekst og tale ikke er barneeksponering… Men hun forsvarer det hun gjør hardnakket, og sier at de som foreldre er ansvarlige og hun ikke deler noe som er kritikkverdig. Hun «deler jo bare små drypp» nå og da. For henne er barna så viktig content at hun ikke vil gi slipp på det. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GulleGull skrev (39 minutter siden):

Skulle jeg kjøpt turtøy så hadde jeg kjøpt det fordi jeg trengte det. Turtøy er ikke noe jeg fornyer før det er umulig å reparere det jeg allerede har.

Dessuten så hadde jeg kjøpt av noen som driver med turtøy spesifikt og som er en solid og troverdig butikk, som man kan satse på fremdeles driver om 5 år.

(Sier ikke at evt CL sitt turtøy er dårlig, har ikke prøvd og aner heller ikke hvordan det er testet eller hvordan kvalitet det er laget i.)

Helt enig, det er bare antydet kort at turtøyet er testet, og det ble lagt veldig mye vekt på og skrevet om at følgerne hadde «stemt på» små endringer. Tror SET og c/o har hatt tanker om at følgerne skulle være med henne i stort antall på en helsereise for å bli sunnere, og både trene på senter og gå mye turer… Men det er atskillig vanskeligere å mobilisere en slik bevegelse enn å engasjere kjøp av kjoler. 

• Liker 6
Skrevet
GulleGull skrev (44 minutter siden):

Skulle jeg kjøpt turtøy så hadde jeg kjøpt det fordi jeg trengte det. Turtøy er ikke noe jeg fornyer før det er umulig å reparere det jeg allerede har.

Dessuten så hadde jeg kjøpt av noen som driver med turtøy spesifikt og som er en solid og troverdig butikk, som man kan satse på fremdeles driver om 5 år.

(Sier ikke at evt CL sitt turtøy er dårlig, har ikke prøvd og aner heller ikke hvordan det er testet eller hvordan kvalitet det er laget i.)

Jeg har og turtøy lenge. Og jeg kjøper fra større produsenter som vet hva de gjør, og kan tilby reparasjoner når ting blir ødelagt eller slitt.

Reparasjoner hos Careless/Sara Emilie eksisterer ikke. Det er jo lagt ut bilder her tidligere av kunder som har klaget på en knapp som hadde falt av uten at Careless ville gjøre noe med det.

Og kundene fortsetter å handle der…

• Liker 8
Skrevet

En annen ting jeg lurer på, er hvorfor det ikke står ett ord om hva klærne som skal droppes nå i september, er laget av. Under fanen «Kommer snart» ligger det 37 produkter, bl.a. ullklær, kjoler, turjakke m.m. Men under «Produktbeskrivelse» står det ikke ett eneste ord! Heller ikke på kjolene som lanseres neste uke, står det noe om hva de er laget av.
Er ikke det ganske så amatøraktig? Når skal kjøperne få vite hva produktene er laget av? Like før eller under selve droppet? 

https://careless.no/collections/kommer-snart

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Anemoi skrev (25 minutter siden):

En annen ting jeg lurer på, er hvorfor det ikke står ett ord om hva klærne som skal droppes nå i september, er laget av. Under fanen «Kommer snart» ligger det 37 produkter, bl.a. ullklær, kjoler, turjakke m.m. Men under «Produktbeskrivelse» står det ikke ett eneste ord! Heller ikke på kjolene som lanseres neste uke, står det noe om hva de er laget av.
Er ikke det ganske så amatøraktig? Når skal kjøperne få vite hva produktene er laget av? Like før eller under selve droppet? 

https://careless.no/collections/kommer-snart

Har lagt merke til det samme, tror er ikke står før samme dag når de har oppdatert nettsiden. De vet hva det er laget av når de bestiller og kan fint legge det ut når de legger det ut på «kommer snart».

Eller så er det jo som «det meste» av CL produkter, du vet ikke hvilken kvalitet, tilstand eller størrelse du får før du har fått det i posten -OM du får det i posten. En slags CL forundringspakke.

• Liker 7
Skrevet
GulleGull skrev (2 minutter siden):

Har lagt merke til det samme, tror er ikke står før samme dag når de har oppdatert nettsiden. De vet hva det er laget av når de bestiller og kan fint legge det ut når de legger det ut på «kommer snart».

Eller så er det jo som «det meste» av CL produkter, du vet ikke hvilken kvalitet, tilstand eller størrelse du får før du har fått det i posten -OM du får det i posten. En slags CL forundringspakke.

Hørtes jo helt ut som Temu 🤪

• Liker 8
Skrevet (endret)

Føler careless har null kontroll.  Det må da være mulig å bestille varer i god tid før dropp. Her føler jeg det kommer inn på lager 2 min før dropp. De aner liksom ikke noe om når det ankommer lager

Bilde fra SE sin snapchat 

IMG_20250907_220224.jpg

IMG_20250907_220210.jpg

IMG_20250907_220154.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (10 minutter siden):

Føler careless har null kontroll.  Det må da være mulig å bestille varer i god tid før dropp. Her føler jeg det kommer inn på lager 2 min før dropp. De aner liksom ikke noe om når det ankommer lager

IMG_20250907_220224.jpg

IMG_20250907_220210.jpg

IMG_20250907_220154.jpg

6 drop på en måned...

Og uvisst om de kan holde datoene.

Galskap.

• Liker 12
Skrevet
elskersommer skrev (9 minutter siden):

IMG_20250907_220224.jpg

IMG_20250907_220210.jpg

IMG_20250907_220154.jpg

…… Om ingen vet hvor de er, hvorfor «lover» man da dropp på torsdag?  

• Liker 10
Skrevet
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

6 drop på en måned...

Og uvisst om de kan holde datoene.

Galskap.

Det er jo ingen dropp som går som normalt.. " det er dropp på ulltøy søndag 14,hvis det kommer på lager" 🙄🙄

• Liker 10
Skrevet

Jeg er spent på om butikken i Bodø blir noe suksess eller bare en flopp... Sikkert populært i begynnelsen,  men jeg tror det er svært mange som har fått med seg den dårlige kvaliteten på Careless klærne. I kveld kom sønnen min i shortsen jeg kjøpte til han fra Careless,  han har så og si ikke brukt den, fikk se at den har revnet mye i sømmen på ene siden... Som jeg har sagt før, aldri mer Careless på meg og mine. Enten må jeg sy den ellers så er den bare å kaste.. Ungene mine har hatt masse shortser oppigjennom,  har ikke opplevd at en eneste av dem har revnet før, de har hatt dem til de ble for små. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
elskersommer skrev (21 minutter siden):

IMG_20250907_220224.jpg

IMG_20250907_220210.jpg

IMG_20250907_220154.jpg

Gud så flau jeg hadde vært . Og kundegruppen godtar! Og venter 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ mangler bare beklager med et hjerte det nå så er alt som vanlig …

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Herlig. Bedriftskontoen sin det. Hun er så ekkel at fy faen. Hadde foreldrene vært normale oppegående mennesker så hadde de vært flaue. Og fansen mener vel at det er fint at tabuet rundt bæsj blir borte. 

IMG_8010.png

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Donnap skrev (1 time siden):

Jeg er spent på om butikken i Bodø blir noe suksess eller bare en flopp... Sikkert populært i begynnelsen,  men jeg tror det er svært mange som har fått med seg den dårlige kvaliteten på Careless klærne. I kveld kom sønnen min i shortsen jeg kjøpte til han fra Careless,  han har så og si ikke brukt den, fikk se at den har revnet mye i sømmen på ene siden... Som jeg har sagt før, aldri mer Careless på meg og mine. Enten må jeg sy den ellers så er den bare å kaste.. Ungene mine har hatt masse shortser oppigjennom,  har ikke opplevd at en eneste av dem har revnet før, de har hatt dem til de ble for små. 

Bodø er en småby med en kino, et konsert-/teaterhus, to vgs og ett stort kjøpesenter der CL skal inn. Sjansen for å møte andre med maken kjole er stor - det tviler jeg på at Bodø-damene vil like. 😎 Sikkert kø på åpningen, og interesse den første tiden, men så tipper jeg det vil dabbe av. Byen er liten, et dårlig rykte sprer seg fort…

• Liker 5
Skrevet (endret)
Nussepus skrev (5 minutter siden):

Herlig. Bedriftskontoen sin det. Hun er så ekkel at fy faen. Hadde foreldrene vært normale oppegående mennesker så hadde de vært flaue. Og fansen mener vel at det er fint at tabuet rundt bæsj blir borte. 

IMG_8010.png

Hvis/når dette lekker ut og blir en lokal snakkis, håper jeg inderlig ikke eldstesønnen får høre (om)  det… 😣

Endret av Anemoi
  • Liker 8
Skrevet
Nussepus skrev (8 minutter siden):

IMG_8010.png

«Livets flause» at man glemte trekke ned i do? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Donnap skrev (1 time siden):

Jeg er spent på hvor lenge dette holder generelt med fysiske butikker . Ser jo det blir skrevet her at det er lite kunder i diverse butikker hver gang folk går forbi . Samme i butikken her i Bergen . Jeg er i allfall forbi der 1 gang i uken og det er jo aldri en kunde der . Føler det er en forandring på gang med CL . Markedet må jo bli mettet og mye negativ omtale pga dårlig kvalitet og kundeservice og feil på nye produkter som man får beskjed at man enkelt kan sy selv 🤷🏼‍♀️ 

• Liker 6
Skrevet
Nussepus skrev (16 minutter siden):

IMG_8010.png

Mener du de foreldrene som i går delte babyen /barnebarnet sitt på sin egen snap ? De tabuene hun skal fjerne bæsjer hun seg selv på leggen med nå for å bruke hennes egen måte å si det på …

• Liker 8
Skrevet
Anemoi skrev (18 minutter siden):

Bodø er en småby med en kino, et konsert-/teaterhus, to vgs og ett stort kjøpesenter der CL skal inn. Sjansen for å møte andre med maken kjole er stor - det tviler jeg på at Bodø-damene vil like. 😎 Sikkert kø på åpningen, og interesse den første tiden, men så tipper jeg det vil dabbe av. Byen er liten, et dårlig rykte sprer seg fort…

En småby med over 53.000 innbyggere, ikke verst 🤭 tror folk klarer seg fint uten å treffe folk med like kjoler.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Nussepus skrev (19 minutter siden):

IMG_8010.png

Mer flaut å bli tatt med «kjolen nede» når man kalte nupper på CL kjolen for «kjekssmuler» ovenfor kundene og følgerne sine. Det burde vært mer pinlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...