Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym_2024 skrev (6 timer siden):

Det var treningstøy og ikke turtøy. 

Mange bruker treningstøy som turtøy. Nydelig å gå fjelltur i løpetights eller løpeskjørt😃

• Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Donnap skrev (5 timer siden):

En ting jeg reagerte på når jeg kjøpte careless klær er at jeg kun 2 ganger fikk legge inn rating og reviews, ellers var det sperret for det. Det synes jeg virkelig er for dårlig.  Virker som om de bare tar med positive reviews, jeg har iallfall ikke sett noen negative. Og av alle de gangene jeg kjøpte Careless klær mens jeg var i den careless /Sara Emilie veninnebobla , så var det noe galt med flere av de plaggene jeg kjøpte. Enten knapper som falt av før jeg fikk begynt å bruke klærne, feil i mønster, rare passformer,  klær som nupper voldsomt mm. Og jeg har til gode å finne en eneste bikinitopp som ser fin ut på meg, og jeg har prøvd de fleste av dem, det var usedvanlig kjipt når man endelig tror man har funnet ett merke som produserer bikini for alle... Da blir man ekstra skuffet når ingenting passer. 

Jeg har ikke fulgt så mye med på denne trenings/tur kolleksjonen hun gir ut nå, vet hun har sluppet noe av det før. Er det noen som vet om det er mye feil med de klærne også? 

Hun blander privatliv og jobb på snappen sin, men hun tar ikke imot kritikk eller råd  hverken når det gjelder firma eller privatlivet. Hadde hun gjort det så tror jeg personlig mye hadde vært annerledes. Det kan innimellom virke som om enkelte influensere tror de kan alt og vet alt bedre enn alle oss andre, og da snakker jeg ikke bare om SE.

De fleste influensere fremstår jo som krenket eller besserwissere om du måtte finne på å påpeke noe som ikke er perfekt! Pga dårlig mulighet for å skrive tilbakemelding på den dårlige kvaliteten og kundeservicen har mange begynt å advare og be folk holde seg langt unna i andre forum . 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Sara Emilie har fire barn, de største begynner å bli litt store nå. Jeg tenker ofte på hva som vil skje inni dem når de etter hvert (eller allerede har gjort) googler mammaen sin, og denne tråden dukker opp. Herregud så vondt det må bli/være for dem å lese alt som skrives her inne😔 Jeg synes barns beste bør trumfe alt annet. Personlig ville jeg sendt e-post, melding, brev, DM eller hva som helst annet enn å skrive stygge til om mammaen til disse fire barna på et åpent forum. 
Barnas beste❤️

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Barnas beste =mor slutte å utlevere de for penger 👍❤️ Det kommer en dag da dette kan slå hardt tilbake på mor det vet vi ikke noe om i dag men mor har ansvaret for sine barn og er den som selger og utleverer i 1 omgang og ikke engang kjærlighet til egne barn kan tydeligvis trumfe masse penger !   Ps. Denne tråden hadde ikke eksistert om SE ikke hadde solgt barna sine eller vært en ærlig og rederlig forretningskvinne !

Endret av JojoMoyes
La til et ps
  • Liker 10
  • Nyttig 14
Skrevet
Totton skrev (17 minutter siden):

Sara Emilie har fire barn, de største begynner å bli litt store nå. Jeg tenker ofte på hva som vil skje inni dem når de etter hvert (eller allerede har gjort) googler mammaen sin, og denne tråden dukker opp. Herregud så vondt det må bli/være for dem å lese alt som skrives her inne😔 Jeg synes barns beste bør trumfe alt annet. Personlig ville jeg sendt e-post, melding, brev, DM eller hva som helst annet enn å skrive stygge til om mammaen til disse fire barna på et åpent forum. 
Barnas beste❤️

Tror du ikke eldste blir lei seg fordi moren forteller hvordan han reagerer når han skifter sensor? At hun klager over at alarmen går mange ganger på natta? At det er så mye styr? At hun snakker om sexen til henne og stefaren? At de hadde masse sex for å starte fødselen. At stefaren har runkemaskin? Stakkars barn som har fått solgt barndommen sin. 

• Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet
Nussepus skrev (4 minutter siden):

Tror du ikke eldste blir lei seg fordi moren forteller hvordan han reagerer når han skifter sensor? At hun klager over at alarmen går mange ganger på natta? At det er så mye styr? At hun snakker om sexen til henne og stefaren? At de hadde masse sex for å starte fødselen. At stefaren har runkemaskin? Stakkars barn som har fått solgt barndommen sin. 

Absolutt, men stories blir borte etter hvert. At Sara Emilie gjør noe dumt frigjør ikke andre å skrive mye nedsettende om Sara Emilie på et åpent forum. Nedsettende om kropp, latskap osv. Her blir det alltid liggende. 
Stakars barn😔 Jeg skulle ønske folk kunne ha barneperspektivet i fokus

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Nussepus skrev (9 minutter siden):

Klart det er dumt av Sara Emilie. Men, de storyene er forlengst borte. Her lever de videre😔

Endret av Totton
  • Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Er det bare jeg som får en déjà vu følelse?

• Liker 9
  • Nyttig 12
Skrevet
Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Er det bare jeg som får en déjà vu følelse?

Nei, jeg får det også. På repeat er «smuler», helsereise osv på agendaen

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Totton skrev (16 minutter siden):

Klart det er dumt av Sara Emilie. Men, de storyene er forlengst borte. Her lever de videre😔

Til og med litt større barn vet at det man publiserer på nettet blir der for alltid. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Totton skrev (35 minutter siden):

Absolutt, men stories blir borte etter hvert. At Sara Emilie gjør noe dumt frigjør ikke andre å skrive mye nedsettende om Sara Emilie på et åpent forum. Nedsettende om kropp, latskap osv. Her blir det alltid liggende. 
Stakars barn😔 Jeg skulle ønske folk kunne ha barneperspektivet i fokus

Ha barneperspektivet i fokus da ved å la vær å kjøpe dårlig kvalitet og slutte å følge mor! Vinn vinn 👍

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Totton skrev (23 minutter siden):

Jeg er så glad du tok opp to av de åpenbare løgnene hennes fra nyere tid. Helt enig 👍

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
Totton skrev (45 minutter siden):

Så alle avisoppslag med sexlivet hennes, som hun har løpt til avisene for å fortelle om, de forsvinner de også? 😂

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Eldste til SET er snart der at de lærer om personvern og nett og sosiale medier i skolen. Mitt siste barn er vel den første av mine barn som lærte om nett og personvern og dette var på barneskolen. Da skulle de bla google seg selv og andre for å se. .

Det bør i hvertfall SET forberede eldste på, tenk de sitter i klasserommet og googler dette barnet sitt navn, eller mor sitt for den saks skyld når de har dette på timeplanen. Min datter kom hjem den dagen med streng beskjed til oss foreldre om å ikke legge noe ut på nett om henne.

De lærer at ting havner hos ukjente og at ting kan havne hos feil folk. Det er kun mitt som forelder og ingen andre sitt ansvar at ting havner på nett og ikke minst HVA som havner på nett vedr barn.

SET må bare finne seg en måte å snappe eller være offentlig  på som ikke omhandler barna i det hele tatt. Tiden for å være livsstilinfluenser og bruke barna sine som innhold er forbi. Det er ikke andre sitt ansvar at barna er på nett som innhold i hennes snapp  -kun foreldrene sine. 

At ting blir borte etter 24 timer er ingen unnskyldning, for det er ikke det som skjer i realiteten. Forhåpentligvis ser barnet at noen har prøvd å si i fra, både direkte til SET og på div fora. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Totton skrev (På 31.8.2025 den 16.43):

Milde måne🤩 Noen som har vært på Sara Emilie sin snap i dag? FOR et lekkert hus, FOR noen lekre detaljer. Trappen, badet, kjøkkenet, benkeplaten. En ting er sikkert, Sara Emilie og Vegard har god smak😃

Mørkt og dystert. Ikke lekkert i det hele tatt etter min smak. Men godt vi er forskjellige.

Fordelen med at alt er så mørkt er jo at man ikke ser rotet så godt da..

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Totton skrev (51 minutter siden):

Helsereisen går jo så det griner 🚶🏼‍♀️🐌🐢

Endret av JojoMoyes
Rettet feil
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Totton skrev (1 time siden):

Her lever det videre at folk forsvarer barna hennes. Mor selv verner ikke om barna men forsvarer eksponeringen av de med at det er godt gjennomtenkt og ser aller helst at hun blir kreditert for det.

Endret av GulleGull
Endret en setning
  • Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Anonym_2024 skrev (8 timer siden):

Kan ikke kalle salg av treningstøy for 4. mill for bra. Hun solgte treningstøy for 7 mill i januar/ februar? @GulleGull du er garanter inne på noe. Har ikke banket tatt pant i varelageret også?

Det er noe feil på siden til Brønnøysund så får ikke opp om det er noe nytt, men fant screen fra sist dette var ett tema i tråden. Banke har tatt pant i varelager for 25 mill 09.April i år. Jeg mener også å huske at det er tatt pant på 5 mill i kundefordringer men det har jeg ikke screen av og pga feil hos Brønnøysund så så får jeg heller ikke hentet det fra nettsiden deres. 

Mtp at selskapet tømmes for penger pga utbytte -så vil jeg anta at dette er ett lån for å sikre videre drift i selskapet og for å kunne ta ut mer utbytte. Careless er i hovedsak en nettbutikk og det som er av «verdi» er jo nesten utelukkende varene og det er vanskelig å sette en verdi på, for går Careless konkurs så sitter banken kun igjen med ett lass «Kina-varer» . De har jo ingenting annet av spesiell verdi, feks eiendom eller bygg? Om noen vet så si i fra.  Så hvordan de har lagt frem hva pengene skal brukes til vet jeg ikke. For meg virker dette som ett «luftslott» for hvordan de evt skal håndtere gjeld om salget svikter er jeg usikker på om de klarer. 

IMG_0345.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Når jeg så denne fikk jeg en følelse av at prisen er satt opp fordi de gikk med tap forrige gang..

Skulle tro de hadde bedre kontroll på kost og pris. Kan fort bli "falsk markedsføring". 

Screenshot_20250901_120743_Snapchat.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
slipperyslope skrev (1 minutt siden):

Når jeg så denne fikk jeg en følelse av at prisen er satt opp fordi de gikk med tap forrige gang..

Skulle tro de hadde bedre kontroll på kost og pris. Kan fort bli "falsk markedsføring". 

Screenshot_20250901_120743_Snapchat.jpg

Tapet var kanskje at avansen ble mindre en planlagt. Eller så er det typisk SET stil å skrive at forrige gang så var de snille å gav kundene en billigere jakke en tenkt, så da er det plausibel unnskyldning at den plutselig blir satt opp og blir dyrere nå🙈Her burde rett og slett CL legge seg helt flat. Makan til rot. Dette hadde ikke gått om man ønsker å være Cubus eller Kiwi  -da hadde man fått smekk på fingeren av ett eller annet overordnet organ. 

• Liker 2
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...