Anemoi Skrevet 31. august #50481 Skrevet 31. august (endret) Å telle hvor mange snap/filmer mamma SET legger ut i uken der barna (primært den yngste) er med i bildet, er så trasig at det vil jeg ikke. Men jeg kan si at tallet bare i dag nærmer seg 20… 😞🤨 Da kan man tenke seg resten. Babyen er f.eks. ofte bakgrunn når mor legger ut meldinger fra følgerne. Ellers fortsetter mor gjennom uken å dele babyens søvnvaner dag for dag, gjerne med bilder av hvor hun ligger. En aktivitet med eldste datter beskrives, datteren spørres og svarer. Bilde av et barns mattelekse deles. Ammebilder deles. Mor forteller om det praktiske i forhold barna og flyttedagene. Deler bilder av baby på babygym. Snap+fortelling om eldste gutten og sykkelen, bilde og omtale delt her tidligere. Viser stort barnebilde (ansiktet) av seg selv og at ett av barna (navngir hvem) er prikk lik henne. Forteller hva yngstesønnen gjør mht pakking. Vi hører ofte barn i bakgrunnen når SET filmer. Ett av de sladdede bildene er fra i går, to bilder av mor og baby er fra i dag. Det er viktig fortsatt å ha fokus på at SET utleverer sine barn hver eneste dag , de er innhold som hun tjener penger på. Endret 31. august av Anemoi 4 12
GulleGull Skrevet 31. august #50482 Skrevet 31. august (endret) Anemoi skrev (10 minutter siden): Å telle hvor mange snap/filmer mamma SET legger ut i uken der barna (primært den yngste) er med i bildet, er så trasig at det vil jeg ikke. Men jeg kan si at tallet bare i dag nærmer seg 20… 😞🤨 Da kan man tenke seg resten. Babyen er f.eks. ofte bakgrunn når mor legger ut meldinger fra følgerne. Ellers fortsetter mor gjennom uken å dele babyens søvnvaner dag for dag, gjerne med bilder av hvor hun ligger. En aktivitet med eldste datter beskrives, datteren spørres og svarer. Bilde av et barns mattelekse deles. Ammebilder deles. Mor forteller om det praktiske i forhold barna og flyttedagene. Deler bilder av baby på babygym. Snap+fortelling om eldste gutten og sykkelen, bilde og omtale delt her tidligere. Viser stort barnebilde (ansiktet) av seg selv og at ett av barna (navngir hvem) er prikk lik henne. Forteller hva yngstesønnen gjør mht pakking. Vi hører ofte barn i bakgrunnen når SET filmer. Ett av de sladdede bildene er fra i går, to bilder av mor og baby er fra i dag. Det er viktig fortsatt å ha fokus på at SET utleverer sine barn hver eneste dag , de er innhold som hun tjener penger på. Så bra du dokumenterer, det er viktig å belyse den delen av det hele! Skulle vært mulig å kunne trykke «gråtefjes» og ikke «pokal» på innlegget ditt bare😢 Endret 31. august av GulleGull 11
Anemoi Skrevet 31. august #50483 Skrevet 31. august GulleGull skrev (1 minutt siden): Så bra du dokumenterer, det er viktig å belyse den delene av det hele! Skulle vært mulig å kunne trykke «gråtefjes» og ikke «pokal» på innlegget ditt bare😢 Takk! Enig, savner mulighet til gråtefjes. Men pokal betyr jo nyttig innlegg, det trykker jeg ofte. Og det er veldig nyttig å ikke bagatellisere eller gjemme bort - men heller vise fram SET sin barneeksponering, som hun tjener penger på! 🤔 2 5
GulleGull Skrevet 31. august #50484 Skrevet 31. august Anonym_2024 skrev (32 minutter siden): Men har ikke CareLess og Amicas kontor på samme sted? I det 4500 kvm store kontoret til Reme i Kristiansand? Er vel litt interessekonflikt også inne i bildet sikkert. 4
Dupers Skrevet 31. august #50485 Skrevet 31. august GulleGull skrev (8 minutter siden): Er vel litt interessekonflikt også inne i bildet sikkert. Tipper det har mer med at hun drukner i vareprøver og arbeid fra carless og derfor ikke har anledning til å gi amicas samme oppmerksomhet som de to andre kan gi. Og at hun bor langt unna lagret, sånn at hun(og v) ikke kan ta en like aktiv del i arbeidet og derfor kan de ha hatt litt trøbbel med å bli enige om eierkabalen og hvordan ting skal deles opp. Det å trekke seg fra amicas er kanskje den mest voksne beslutningen SE noen sinne har tatt. 1 2
GulleGull Skrevet 31. august #50486 Skrevet 31. august Dupers skrev (3 minutter siden): Tipper det har mer med at hun drukner i vareprøver og arbeid fra carless og derfor ikke har anledning til å gi amicas samme oppmerksomhet som de to andre kan gi. Og at hun bor langt unna lagret, sånn at hun(og v) ikke kan ta en like aktiv del i arbeidet og derfor kan de ha hatt litt trøbbel med å bli enige om eierkabalen og hvordan ting skal deles opp. Det å trekke seg fra amicas er kanskje den mest voksne beslutningen SE noen sinne har tatt. Tenkte mer på at det selges kjoler hos henne selv også. Så da går man seg selv litt i næringen. Men skjønner at det logistikkmessig ikke er optimalt heller. 2 2
Minimeg1234 Skrevet 31. august #50487 Skrevet 31. august For et lekkert hus de får. Så på snap nå og der blir det flott å vokse opp. Og den flotte utsikten 🤩 6
elskersommer Skrevet 31. august #50488 Skrevet 31. august Minimeg1234 skrev (5 minutter siden): For et lekkert hus de får. Så på snap nå og der blir det flott å vokse opp. Og den flotte utsikten 🤩 Om jeg hadde 30 mill til og bygge hus så hadde jeg ikke bygd det så mørkt og trist. Jeg er ikke sjalu fordi jeg sier det. Men når nesten absolutt alt i huset er svart så blir det for dystert 7 5
Minimeg1234 Skrevet 31. august #50489 Skrevet 31. august elskersommer skrev (2 minutter siden): Om jeg hadde 30 mill til og bygge hus så hadde jeg ikke bygd det så mørkt og trist. Jeg er ikke sjalu fordi jeg sier det. Men når nesten absolutt alt i huset er svart så blir det for dystert Det er smak og behag og trenger ikke å være sjalu fordi man har en annen mening. Jeg liker ikke grått og sort i hus så for meg er det feil farger . likevel så syns jeg det er lekkert. De store vinduene vil nok slippe inn en del lys i oppholdsrommene (vil jeg tro) skulle gjerne hatt den skap plassen og benkeplassen på kjøkkenet. 6
Totton Skrevet 31. august #50490 Skrevet 31. august elskersommer skrev (10 minutter siden): Om jeg hadde 30 mill til og bygge hus så hadde jeg ikke bygd det så mørkt og trist. Jeg er ikke sjalu fordi jeg sier det. Men når nesten absolutt alt i huset er svart så blir det for dystert Classy stil😍 1 2
Era Vulgaris Skrevet 31. august #50491 Skrevet 31. august elskersommer skrev (12 minutter siden): Om jeg hadde 30 mill til og bygge hus så hadde jeg ikke bygd det så mørkt og trist. Jeg er ikke sjalu fordi jeg sier det. Men når nesten absolutt alt i huset er svart så blir det for dystert Jeg hadde i hvert fall ikke bygd et så dyrt hus på Harestua. Det er i mine øyne helt galematias. 4 9
Anonym_2024 Skrevet 31. august #50492 Skrevet 31. august Anemoi skrev (1 time siden): Å telle hvor mange snap/filmer mamma SET legger ut i uken der barna (primært den yngste) er med i bildet, er så trasig at det vil jeg ikke. Men jeg kan si at tallet bare i dag nærmer seg 20… 😞🤨 Da kan man tenke seg resten. Babyen er f.eks. ofte bakgrunn når mor legger ut meldinger fra følgerne. Ellers fortsetter mor gjennom uken å dele babyens søvnvaner dag for dag, gjerne med bilder av hvor hun ligger. En aktivitet med eldste datter beskrives, datteren spørres og svarer. Bilde av et barns mattelekse deles. Ammebilder deles. Mor forteller om det praktiske i forhold barna og flyttedagene. Deler bilder av baby på babygym. Snap+fortelling om eldste gutten og sykkelen, bilde og omtale delt her tidligere. Viser stort barnebilde (ansiktet) av seg selv og at ett av barna (navngir hvem) er prikk lik henne. Forteller hva yngstesønnen gjør mht pakking. Vi hører ofte barn i bakgrunnen når SET filmer. Ett av de sladdede bildene er fra i går, to bilder av mor og baby er fra i dag. Det er viktig fortsatt å ha fokus på at SET utleverer sine barn hver eneste dag , de er innhold som hun tjener penger på. Umerket reklame og eksponering på samme tid. Helt i Sara AS sin ånd. 2 8
Angel75 Skrevet 31. august #50493 Skrevet 31. august GulleGull skrev (43 minutter siden): Tenkte mer på at det selges kjoler hos henne selv også. Så da går man seg selv litt i næringen. Men skjønner at det logistikkmessig ikke er optimalt heller. Men det gjør jo de 2 andre også. Monica har vel bare kjoler? 1
GulleGull Skrevet 31. august #50494 Skrevet 31. august Angel75 skrev (5 minutter siden): Men det gjør jo de 2 andre også. Monica har vel bare kjoler? Ja det er vel ett valg de tar da☺️ 1
elskersommer Skrevet 31. august #50495 Skrevet 31. august Totton skrev (59 minutter siden): Classy stil😍 Hva er classy stil? Det svarte dystre utseendet? 4 3
elskersommer Skrevet 31. august #50496 Skrevet 31. august Minimeg1234 skrev (1 time siden): Det er smak og behag og trenger ikke å være sjalu fordi man har en annen mening. Jeg liker ikke grått og sort i hus så for meg er det feil farger . likevel så syns jeg det er lekkert. De store vinduene vil nok slippe inn en del lys i oppholdsrommene (vil jeg tro) skulle gjerne hatt den skap plassen og benkeplassen på kjøkkenet. Ja kjøkkenet er bra...har nesten samme benkeplate som SE å den er bra 1
Måne Rampelyset Skrevet 31. august #50497 Skrevet 31. august Tråden stenges for moderering. Måne, admin. 4
Måne Rampelyset Skrevet 1. september #50498 Skrevet 1. september Tråden er ryddet for 150 innlegg med avsporinger og brukerdebatt. Det minnes om at forumet skal brukes til å diskutere sak, ikke hverandre. Dette er regler dere har godkjent da dere ble medlem av forumet, og brudd på reglene vil medføre utestengelse. 1. Rapporter regelbrudd. Å skrive "har rapportert deg for brukerdebatt" i tråden er avsporing og et regelbrudd i seg selv. 2. Ikke siter og svar på innlegg som er soleklare brudd på forumets regler. Det skaper masse merarbeid og forårsaker stenging av tråder på grunn av massiv rydding som tar lang tid. Måne, admin. 8 1 7
Minimeg1234 Skrevet 1. september #50499 Skrevet 1. september Nussepus skrev (På 31.8.2025 den 18.14): Og greia er jo at hun er nok ikke så veldig smal rundt livet heller. Men det ser jo sånn ut når man er 130 cm over baken. Hvordan jeg vet det? Jo for det har hovedpersonen selv delt på snap. I skjønn forening med sæd, blod, sensorbytte, reklame, runkemaskin og sextørke på grunn an blødninger etter fødsel. Joda. Seriøs forretningsdame… Hun er smal rundt livet i forhold til hofter og rompe. Det gjør at spesielt kjolene sitter veldig fint på henne. 5
Angel75 Skrevet 1. september #50500 Skrevet 1. september Droppet gikk bra. Men det var kanskje ikke så rart med det fine treningstøyet 😍 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå