GulleGull Skrevet 22 timer siden #47721 Skrevet 22 timer siden elskersommer skrev (3 minutter siden): Er det noen som ser om hun har mindre følgere på Snapchat og Instagram? Husker før dette med fødsel minutt for minutt så hadde hun vel 183.000 følgere på snap, det var sist jeg sjekket. Skjønte fra noe jeg har lest at det har økt?! Forstår det ikke -dette med følgere på snap må vel være kjøpt og betalt på lik linje med hva de drev med når insta var greia. Det holder seg rimelig stabilt med noen tusen opp og ned tror jeg, så derfor jeg lurer på om man har kjøpt opp en andel grunnfølgere som alltid ligger der liksom? Men kudos til henne om hun faktisk har klart å mobilisere interessen til minimum 180.000 følgere år etter år altså. 1
Snublefot62 Skrevet 21 timer siden #47722 Skrevet 21 timer siden (endret) Nå skal jeg drøfte litt høyt. Lufte noen tanker. Beklager lengden. Og jeg må understreke at jeg ikke vet, men faktum er at influenser Sara Emilie ikke kan vite heller. Og det er det som gjør det så himla skummelt. Jeg tror og mistenker at mange med ikke-positive hensikter følger mange av disse influenserene som viser seg selv og barna sine frem med lite eller ingen klær på. Altså personer med hensikt å dekke et behov for å fantasere om erotiske og seksuelle handlinger, med disse bildene som inspirasjon. Åpenbart er det vanskelig å vite 100%, men det har vært kommentarer fra blant annet pedofile som bekrefter at de og andre aktivt oppsøker og lagrer disse bildene. Jeg vet at Sara Emilie har blitt gjort oppmerksom på dette tidligere. Nå kan åpenbart ikke Sara Emilie kontrollere hva andre bruker det hun legger ut til. Men hun kan kontrollere at hun legger ut, og for eks ikke legge ut i det hele tatt. Realiteten er at hun med viten om dette allikevel legger ut disse bildene. Og hun forsvarer det med at HUN VET hva hun gjør. Med tanke på cancel-kulturen vi opplever i disse tider og tredjeparts-krenkelser er det for meg helt utrolig at ikke flere cancellerer for eks Sara Emilie. Man skal være en ganske sterk tilhører og følger for å ignorere alle problemene denne adferden i sosiale medier medfører. Og flere her inne opp igjennom tidene sier gjerne "jeg støtter ikke alt hun gjør" og forsvarer henne på andre områder som det sikkert er ok å ha delte meninger om. Ok.. Og husk at det i stor grad er voksne mennesker som kjøper produktene hennes. Og følger henne. Det er ikke 16 åringer som kanskje ikke har erfaring og modenhet nok til å vite bedre. Det er voksne personer som burde forstå. Men så lenge man får kjøpt kjoler man føler seg fin i så er det viktigere enn at man skal beskytte mindreårige. "Så lenge jeg får en kjole så passer så må gjerne en voksen mann runke til bilder av barna hennes". Yay. Så har vi i det siste sett at flere influensere under samme management, Ad Sales, har begynt med mye av den samme praksisen, forsvarer det på samme måte og har lite nytt av samarbeid og mye på repeat. Hva dette skyldes kan en jo bare undre. Og det skal jeg. For det er ganske åpenbart at Ad Sales sliter økonomisk og med mange av de influenserene de har i porteføljen sin så er det kanskje litt utfordrende å få til seriøse samarbeid over tid. Og de har enda ikke klart å få til en fungerende nettside som faktisk fungerer. Det er noen år siden jeg kommenterte det sist, men dette er bare useriøst når det er markedsføring som faktisk er jobben deres. Om dere lurer på hva jeg mener kan dere gå inn på listen over influensere de har. Flere av de har ikke navn og flere kan ikke klikkes på for mer info. De må skjerpe seg. Så mistanken min er at Ad Sales har vært tydelig på at det er lite samarbeid å få, man må gjenbruke de man allerede har og at man må selv bidra til så mye aktivitet som mulig utenom. Åpenbart har de nok aldri ment at det betyr å eksponere nakne/halvnakne barn men når det er det som enkelte av de influenserene der kan best så er det jo det som blir resultatet. Sara Emilie forstår følgerantall og hun forstår hva masse penger inn i måneden betyr for henne. Når det å sende henne kommentarer og lufte utfordringene denne eksponeringen gir, ikke hjelper, så er det kanskje på tide å faktisk si hva en mener og være tydelig på at alt det andre har mindre verdi så lenge hun fortsatt driver med eksponering av halvnakne og nakne barn på kanalen sin. På tide at folk sier i fra på en måte Sara Emilie forstår. Bare synd at så mange av hennes følgere er utenlandske og ikke forstår budskapet. Mistenker mange av de har et enkelt mål med å følge henne... Endret 21 timer siden av Snublefot62 5 10
JojoMoyes Skrevet 21 timer siden #47723 Skrevet 21 timer siden Snublefot62 skrev (7 minutter siden): Nå skal jeg drøfte litt høyt. Lufte noen tanker. Beklager lengden. Og jeg må understreke at jeg ikke vet, men faktum er at influenser Sara Emilie ikke kan vite heller. Og det er det som gjør det så himla skummelt. Jeg tror og mistenker at mange med ikke-positive hensikter følger mange av disse influenserene som viser seg selv og barna sine frem med lite eller ingen klær på. Altså personer med hensikt å dekke et behov for å fantasere om erotiske og seksuelle handlinger, med disse bildene som inspirasjon. Åpenbart er det vanskelig å vite 100%, men det har vært kommentarer fra blant annet pedofile som bekrefter at de og andre aktivt oppsøker og lagrer disse bildene. Jeg vet at Sara Emilie har blitt gjort oppmerksom på dette tidligere. Nå kan åpenbart ikke Sara Emilie kontrollere hva andre bruker det hun legger ut til. Men hun kan kontrollere at hun legger ut, og for eks ikke legge ut i det hele tatt. Realiteten er at hun med viten om dette allikevel legger ut disse bildene. Og hun forsvarer det med at HUN VET hva hun gjør. Med tanke på cancel-kulturen vi opplever i disse tider og tredjeparts-krenkelser er det for meg helt utrolig at ikke flere cancellerer for eks Sara Emilie. Man skal være en ganske sterk tilhører og følger for å ignorere alle problemene denne adferden i sosiale medier medfører. Og flere her inne opp igjennom tidene sier gjerne "jeg støtter ikke alt hun gjør" og forsvarer henne på andre områder som det sikkert er ok å ha delte meninger om. Ok.. Og husk at det i stor grad er voksne mennesker som kjøper produktene hennes. Og følger henne. Det er ikke 16 åringer som kanskje ikke har erfaring og modenhet nok til å vite bedre. Det er voksne personer som burde forstå. Men så lenge man får kjøpt kjoler man føler seg fin i så er det viktigere enn at man skal beskytte mindreårige. "Så lenge jeg får en kjole så passer så må gjerne en voksen mann runke til bilder av barna hennes". Yay. Så har vi i det siste sett at flere influensere under samme management, Ad Sales, har begynt med mye av den samme praksisen, forsvarer det på samme måte og har lite nytt av samarbeid og mye på repeat. Hva dette skyldes kan en jo bare undre. Og det skal jeg. For det er ganske åpenbart at Ad Sales sliter økonomisk og med mange av de influenserene de har i porteføljen sin så er det kanskje litt utfordrende å få til seriøse samarbeid over tid. Og de har enda ikke klart å få til en fungerende nettside som faktisk fungerer. Det er noen år siden jeg kommenterte det sist, men dette er bare useriøst når det er markedsføring som faktisk er jobben deres. Om dere lurer på hva jeg mener kan dere gå inn på listen over influensere de har. Flere av de har ikke navn og flere kan ikke klikkes på for mer info. De må skjerpe seg. Så mistanken min er at Ad Sales har vært tydelig på at det er lite samarbeid å få, man må gjenbruke de man allerede har og at man må selv bidra til så mye aktivitet som mulig utenom. Åpenbart har de nok aldri ment at det betyr å eksponere nakne/halvnakne barn men når det er det som enkelte av de influenserene der kan best så er det jo det som blir resultatet. Sara Emilie forstår følgerantall og hun forstår hva masse penger inn i måneden betyr for henne. Når det å sende henne kommentarer og lufte utfordringene denne eksponeringen gir, ikke hjelper, så er det kanskje på tide å faktisk si hva en mener og være tydelig på at alt det andre har mindre verdi så lenge hun fortsatt driver med eksponering av halvnakne og nakne barn på kanalen sin. På tide at folk sier i fra på en måte Sara Emilie forstår. Bare synd at så mange av hennes følgere er utenlandske og ikke forstår budskapet. Mistenker mange av de har et enkelt mål med å følge henne... Følger deg på denne ! Og Jeg tror også dessverre at før eller siden vil det slå tilbake på både den ene og den andre måten for disse influenserne som pr i dag i utleverer og eksponerer barna sine . 3 2
Debbie M Skrevet 20 timer siden #47724 Skrevet 20 timer siden elskersommer skrev (20 timer siden): Hvor mange kjøper en tynn turbukse i November? Som skal være god å sitte i! 🥴 3 3
GulleGull Skrevet 20 timer siden #47725 Skrevet 20 timer siden Snublefot62 skrev (1 time siden): Nå skal jeg drøfte litt høyt. Lufte noen tanker. Beklager lengden. Og jeg må understreke at jeg ikke vet, men faktum er at influenser Sara Emilie ikke kan vite heller. Og det er det som gjør det så himla skummelt. Jeg tror og mistenker at mange med ikke-positive hensikter følger mange av disse influenserene som viser seg selv og barna sine frem med lite eller ingen klær på. Altså personer med hensikt å dekke et behov for å fantasere om erotiske og seksuelle handlinger, med disse bildene som inspirasjon. Åpenbart er det vanskelig å vite 100%, men det har vært kommentarer fra blant annet pedofile som bekrefter at de og andre aktivt oppsøker og lagrer disse bildene. Jeg vet at Sara Emilie har blitt gjort oppmerksom på dette tidligere. Nå kan åpenbart ikke Sara Emilie kontrollere hva andre bruker det hun legger ut til. Men hun kan kontrollere at hun legger ut, og for eks ikke legge ut i det hele tatt. Realiteten er at hun med viten om dette allikevel legger ut disse bildene. Og hun forsvarer det med at HUN VET hva hun gjør. Med tanke på cancel-kulturen vi opplever i disse tider og tredjeparts-krenkelser er det for meg helt utrolig at ikke flere cancellerer for eks Sara Emilie. Man skal være en ganske sterk tilhører og følger for å ignorere alle problemene denne adferden i sosiale medier medfører. Og flere her inne opp igjennom tidene sier gjerne "jeg støtter ikke alt hun gjør" og forsvarer henne på andre områder som det sikkert er ok å ha delte meninger om. Ok.. Og husk at det i stor grad er voksne mennesker som kjøper produktene hennes. Og følger henne. Det er ikke 16 åringer som kanskje ikke har erfaring og modenhet nok til å vite bedre. Det er voksne personer som burde forstå. Men så lenge man får kjøpt kjoler man føler seg fin i så er det viktigere enn at man skal beskytte mindreårige. "Så lenge jeg får en kjole så passer så må gjerne en voksen mann runke til bilder av barna hennes". Yay. Så har vi i det siste sett at flere influensere under samme management, Ad Sales, har begynt med mye av den samme praksisen, forsvarer det på samme måte og har lite nytt av samarbeid og mye på repeat. Hva dette skyldes kan en jo bare undre. Og det skal jeg. For det er ganske åpenbart at Ad Sales sliter økonomisk og med mange av de influenserene de har i porteføljen sin så er det kanskje litt utfordrende å få til seriøse samarbeid over tid. Og de har enda ikke klart å få til en fungerende nettside som faktisk fungerer. Det er noen år siden jeg kommenterte det sist, men dette er bare useriøst når det er markedsføring som faktisk er jobben deres. Om dere lurer på hva jeg mener kan dere gå inn på listen over influensere de har. Flere av de har ikke navn og flere kan ikke klikkes på for mer info. De må skjerpe seg. Så mistanken min er at Ad Sales har vært tydelig på at det er lite samarbeid å få, man må gjenbruke de man allerede har og at man må selv bidra til så mye aktivitet som mulig utenom. Åpenbart har de nok aldri ment at det betyr å eksponere nakne/halvnakne barn men når det er det som enkelte av de influenserene der kan best så er det jo det som blir resultatet. Sara Emilie forstår følgerantall og hun forstår hva masse penger inn i måneden betyr for henne. Når det å sende henne kommentarer og lufte utfordringene denne eksponeringen gir, ikke hjelper, så er det kanskje på tide å faktisk si hva en mener og være tydelig på at alt det andre har mindre verdi så lenge hun fortsatt driver med eksponering av halvnakne og nakne barn på kanalen sin. På tide at folk sier i fra på en måte Sara Emilie forstår. Bare synd at så mange av hennes følgere er utenlandske og ikke forstår budskapet. Mistenker mange av de har et enkelt mål med å følge henne... Klart at de som liker barn av den helt feile grunn oppsøker og følger influensere som serverer barna sine til de på ett sølvfat. Er jo der man finner disse typene, der hvor barn er. Så har du de som liker blod, gørr, avføring og se ammepupp i monitor. Da er jo SET sin kanal gull🙈 Mulig det høres fælt ut eller overdrevet at jeg sier det, men det er faktisk psyke, psyke folk der ute som tenner på de sykeste ting. Er bare ett tidsspm før barna til en eller annen influenser blir oppsøkt eller opplever andre ubehageligheter pga foreldrenes eksponeringsbehov -de vet jo alt om barna og kan late som de kjenner de pga all info de har. Det er noe som man aldri kan rette på igjen om skjer. Vi må ikke være så naive her i Norge og tenke at alle vil alle vel. Tenk på alle lærere, leger, trenere og omorgspersoner som har gjort psyke ting som ingen kunne tenke at var en sånn type. Det står ikke overgriper i panna på de som driver med sånt. 5 2
elskersommer Skrevet 18 timer siden #47726 Skrevet 18 timer siden GulleGull skrev (2 timer siden): Klart at de som liker barn av den helt feile grunn oppsøker og følger influensere som serverer barna sine til de på ett sølvfat. Er jo der man finner disse typene, der hvor barn er. Så har du de som liker blod, gørr, avføring og se ammepupp i monitor. Da er jo SET sin kanal gull🙈 Mulig det høres fælt ut eller overdrevet at jeg sier det, men det er faktisk psyke, psyke folk der ute som tenner på de sykeste ting. Er bare ett tidsspm før barna til en eller annen influenser blir oppsøkt eller opplever andre ubehageligheter pga foreldrenes eksponeringsbehov -de vet jo alt om barna og kan late som de kjenner de pga all info de har. Det er noe som man aldri kan rette på igjen om skjer. Vi må ikke være så naive her i Norge og tenke at alle vil alle vel. Tenk på alle lærere, leger, trenere og omorgspersoner som har gjort psyke ting som ingen kunne tenke at var en sånn type. Det står ikke overgriper i panna på de som driver med sånt. Har ikke politi sagt att det sitter pedofile i norske fengsel som sitter og " napper løken" til bilder av barna til norske influencere? Eller er dette helt feil? 1
elskersommer Skrevet 16 timer siden #47727 Skrevet 16 timer siden Supre flops 🙈 Bilde fra Facebook 4 1
Outandabout Skrevet 16 timer siden #47728 Skrevet 16 timer siden Haha, jaja sånn er det. Hvor mange år hadde Careless brukt på å utvikle desse skoene? 🤪 4 2
Peggy-Lovise Skrevet 10 timer siden #47729 Skrevet 10 timer siden elskersommer skrev (6 timer siden): Supre flops 🙈 Bilde fra Facebook Dette har skjedd med crocs her. De krymper i sola/varmen. 2
GulleGull Skrevet 8 timer siden #47730 Skrevet 8 timer siden elskersommer skrev (7 timer siden): Supre flops 🙈 Bilde fra Facebook De er laget i ett materiale som ekspanderer/krymper alt etter som hvordan de er håndtert i produksjonen og/eller blir utsatt for påvirkning av varme/kulde etc. Så det føyer seg i rekken av «tilpasningsdyktige» produkter hos Careless som er så veldig tilpasningsdyktige at de egentlig ikke passer noen så bra😅 1 4
Zooli Skrevet 7 timer siden #47731 Skrevet 7 timer siden Debbie M skrev (12 timer siden): Som skal være god å sitte i! 🥴 Jeg kan lite om turshorts. Hvorfor skal man ha en bukse under shortsen? Er det for å kunne ta av seg den ene om det blir for varmt?
GulleGull Skrevet 6 timer siden #47732 Skrevet 6 timer siden Zooli skrev (1 time siden): Jeg kan lite om turshorts. Hvorfor skal man ha en bukse under shortsen? Er det for å kunne ta av seg den ene om det blir for varmt? Den skjønte jeg ikke, følger ikke snappen. Men er det en turbukse og shorts kombinert?
Zooli Skrevet 5 timer siden #47733 Skrevet 5 timer siden GulleGull skrev (54 minutter siden): Den skjønte jeg ikke, følger ikke snappen. Men er det en turbukse og shorts kombinert? Nei. 2 shorts. Først en type sykkelbukse og derpå en tynn shorts som skal brukes over sykkelbukser. Hun viser det på snap. Men det er mulig at det er vanlig å ha slike turshorts. Jeg vet ikke.
MøllersTran Skrevet 5 timer siden #47734 Skrevet 5 timer siden Zooli skrev (2 timer siden): Jeg kan lite om turshorts. Hvorfor skal man ha en bukse under shortsen? Er det for å kunne ta av seg den ene om det blir for varmt? Jeg bruker innimellom kort løpetights under løse shorts når jeg trener. Dette er for hold og for å unngå gniss. Føler meg litt mer påkledd med shorts hvis jeg har kort topp/singlet hvis jeg skal trene blant folk/innom butikken osv. Akkurat dette er ikke no hull i markedet som har behov for å dekkes, men Sara er jo opptatt av mengder av lommer, og det kan jo være fint for de som skal ha med insulinpumpe, mobil osv. Mye i lommer på lår er upraktisk hvis man skal trene hardt da (min mening!), og min venninne med pumpe foretrekker å ha denne på overkroppen i treningsvest når hun trener, så hun har mer kontroll på slangen (mtp veiving av armer osv)… Dette er sikkert smak og behag. 1
Angel75 Skrevet 4 timer siden #47735 Skrevet 4 timer siden Zooli skrev (3 timer siden): Jeg kan lite om turshorts. Hvorfor skal man ha en bukse under shortsen? Er det for å kunne ta av seg den ene om det blir for varmt? De pleier henge sammen, iallefall alle de jeg har hatt. Og alle jeg har hatt, har en slik tights under.
Outandabout Skrevet 4 timer siden #47736 Skrevet 4 timer siden Angel75 skrev (19 minutter siden): De pleier henge sammen, iallefall alle de jeg har hatt. Og alle jeg har hatt, har en slik tights under. Men det er vel ikke på turshorts? Jeg har en Nike treningsshorts med en form for sykkelshorts under, og en løs shorts på utsiden. Aldri sett dette på turshorts, men d kan jo være det er normalt. Jeg måtte google på turklær for å se om det virkelig er et hull i markedet. 1
elskersommer Skrevet 4 timer siden #47737 Skrevet 4 timer siden GulleGull skrev (2 timer siden): Den skjønte jeg ikke, følger ikke snappen. Men er det en turbukse og shorts kombinert? Jeg trodde det var en type innershorts.. slik som hun også har i badeshorts. Var så ikke lårene gnisser mot hverandre 1
Outandabout Skrevet 3 timer siden #47738 Skrevet 3 timer siden Forstår ikke verken prosess mtp «design» eller prosess mtp produksjon og levering/lansering. Syns det er feil tidspunkt på mye, samt ofte kluss med datoene de setter 1
GulleGull Skrevet 3 timer siden #47739 Skrevet 3 timer siden Outandabout skrev (9 minutter siden): Forstår ikke verken prosess mtp «design» eller prosess mtp produksjon og levering/lansering. Syns det er feil tidspunkt på mye, samt ofte kluss med datoene de setter Det er nok fordi de bestiller etter «lommeboka», de må antageligvis forhåndsbetale alt eller i hvertfall en god prosent av det de bestiller før fabrikken setter det i produksjonskø og vil produserer. Så da må økonomi-logostikken gå opp hos Careless. De har også begrenset med lager og ansatte til å håndtere ett stort lavervolum. Fra de bestiller til de får noe kan det ta opptil ett halvt år før de faktisk får varen inn på lageret. Fordi det er billigere å få det shippet med båt ser jeg for meg at det er mye større sjangs for forsinkelser pga en eller annen logestikk på veien der. Men ja det virker veldig armer og bein på alt men det er jo bla fordi SET forskutterer veldig på snap før alt er 100% sikkert hva som kommer og hva som skal skje, det er nok for å holde oppe interessen. 1 1
elskersommer Skrevet 3 timer siden #47740 Skrevet 3 timer siden Outandabout skrev (31 minutter siden): Forstår ikke verken prosess mtp «design» eller prosess mtp produksjon og levering/lansering. Syns det er feil tidspunkt på mye, samt ofte kluss med datoene de setter Skjønner ikke hvorfor de ikke er mye for ute med ting.. En seriøs bedrift sitter ikke med vareprøver ved kjøkkenbordet av ett produkt som skulle vært lagt ut for salg i disse dager. Turklær burde vært lansert nå.. Men nok en gang blir alt ordnet med like før.. så på siden til careless att disse "fest skjortene" selges ut på 50% . Det er ikke en eneste størrelse som er solgt ut. Så det må jo ha vært ett gedigent tapsprodukt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå