Orly Skrevet i går, 13:50 #47241 Skrevet i går, 13:50 (endret) elskersommer skrev (3 timer siden): Hvor har det kommet frem att hun solgte det til 400 tusen under takst? Jeg stoler på det du skriver men bare lurte litt Det sto i vg blant annet Endret i går, 14:07 av Orly
elskersommer Skrevet i går, 13:54 #47242 Skrevet i går, 13:54 Orly skrev (4 minutter siden): Det sto i bh blant annet BH?
Snublefot62 Skrevet i går, 14:01 #47243 Skrevet i går, 14:01 Dupers skrev (På 27.6.2025 den 15.04): Da ser det ut til at huset ble solgt. Etter første visning. Selv om halve kvinneguiden mente at det var for mye tg2 Bella50 skrev (På 28.6.2025 den 15.53): Det har også vært mange kommentarer på at hun aldri får solgt til den prisklassen i det nabolaget. At huset nærmest var umulig å selge. Og vips, så var det solgt. 😃 Så bra for Sara og Vegard. Og nå viser det seg altså at hun solgte til under prisantydning og under prisen hun selv betalte for huset. Så kanskje en del brukere her inne hadde et poeng allikevel. 5 2
Orly Skrevet i går, 14:08 #47244 Skrevet i går, 14:08 elskersommer skrev (13 minutter siden): BH? Autokorrekt🙈
elskersommer Skrevet i går, 14:31 #47245 Skrevet i går, 14:31 Orly skrev (22 minutter siden): Autokorrekt🙈 Da skjønner jeg.. tenkte kanskje BH var en lokalavis eller noe 🙂🙂 1
Luluk Skrevet 5 timer siden #47246 Skrevet 5 timer siden Det er ikke babyen som plutselig liker å ligge i moonboon,men en baby som ikke er sulten og kan sove i moonboon SaraE. 4 1
Nillani Skrevet 4 timer siden #47247 Skrevet 4 timer siden Har de sjekket tungebåndet til ungen? Har hun sagt noe om det? Hun hadde vel delt det om det hadde vært tema tenker jeg. Hun er jo en ekspert på amming men så alle steiner er nok snudd😅🙈 ganske utrolig at hun lar ungen bli 4 uker før hun gir henne mat. Akkurat som om hun ønsker å bruke ammingen for å ikke gjøre andre ting. 3
Anonym_2024 Skrevet 4 timer siden #47248 Skrevet 4 timer siden Snublefot62 skrev (22 timer siden): Og nå viser det seg altså at hun solgte til under prisantydning og under prisen hun selv betalte for huset. Så kanskje en del brukere her inne hadde et poeng allikevel. Hun har nok ikke stort å juble over etter dette salget. Her snakker vi minus så det synger etter. 1
Anonym_2024 Skrevet 4 timer siden #47249 Skrevet 4 timer siden Nillani skrev (Akkurat nå): Har de sjekket tungebåndet til ungen? Har hun sagt noe om det? Hun hadde vel delt det om det hadde vært tema tenker jeg. Hun er jo en ekspert på amming men så alle steiner er nok snudd😅🙈 ganske utrolig at hun lar ungen bli 4 uker før hun gir henne mat. Akkurat som om hun ønsker å bruke ammingen for å ikke gjøre andre ting. 🎯🎯🎯 1
yesmam Skrevet 4 timer siden #47250 Skrevet 4 timer siden Anonym_2024 skrev (21 minutter siden): Hun har nok ikke stort å juble over etter dette salget. Her snakker vi minus så det synger etter. Om hun hadde vært så misfornøyde tror ikke hun hadde solgt det dagen etter første visning. 2 1
Snublefot62 Skrevet 4 timer siden #47251 Skrevet 4 timer siden yesmam skrev (9 minutter siden): Om hun hadde vært så misfornøyde tror ikke hun hadde solgt det dagen etter første visning. Det tror jeg. Det begynner nok å presse på økonomisk rundt henne. 3
Janne1975 Skrevet 4 timer siden #47252 Skrevet 4 timer siden Nillani skrev (34 minutter siden): Har de sjekket tungebåndet til ungen? Har hun sagt noe om det? Hun hadde vel delt det om det hadde vært tema tenker jeg. Hun er jo en ekspert på amming men så alle steiner er nok snudd😅🙈 ganske utrolig at hun lar ungen bli 4 uker før hun gir henne mat. Akkurat som om hun ønsker å bruke ammingen for å ikke gjøre andre ting. Nei, hun har sagt at de ikke har sjekket det.Tror hun sa at når det blir sjekket så blir det nesten alltid klippet, og det ville hun ikke. Uansett merkelig å la en baby bli synlig tynn før man gir mat ja. Og kanskje tungebånd kunne fikset alt 1
Angel75 Skrevet 3 timer siden #47253 Skrevet 3 timer siden Nillani skrev (1 time siden): Har de sjekket tungebåndet til ungen? Har hun sagt noe om det? Hun hadde vel delt det om det hadde vært tema tenker jeg. Hun er jo en ekspert på amming men så alle steiner er nok snudd😅🙈 ganske utrolig at hun lar ungen bli 4 uker før hun gir henne mat. Akkurat som om hun ønsker å bruke ammingen for å ikke gjøre andre ting. Tror du ikke helsesykepleier kan jobben sin? 1
Stargaze Skrevet 3 timer siden #47254 Skrevet 3 timer siden Snublefot62 skrev (44 minutter siden): Det tror jeg. Det begynner nok å presse på økonomisk rundt henne. Og et ugunstig salgstidspunkt, midt i ferien…
LivEinar Skrevet 2 timer siden #47255 Skrevet 2 timer siden (endret) yesmam skrev (1 time siden): Om hun hadde vært så misfornøyde tror ikke hun hadde solgt det dagen etter første visning. SET vil ikke snakke om salgssummen og det skjønner jeg godt. Hun kuppet i si tid huset 600.000 over takst, og solgte det tre år etter for 50.000 mindre enn enn det hun sjøl ga… Når hun i tillegg har investert (etter eget utsagn) både innvendig og utvendig for mange hundre tusen, kan hun umulig være særlig fornøyd med salget - 400.000 under prisantydninga på 11.7 mill. Likevel valgte hun å selge nå. Juli er en dårlig måned for boligsalg, og ingen vet om byderne ville være like interesserte å kjøpe i august. Dessuten har hun flere ganger flagget på snap med store bokstaver at hun var helt avhengig av å få solgt, de kunne ikke sitte med to hus. Alt dette var sikkert potensielle kjøpere fullt klar over - og at her ville det være mulig for et kupp - dvs å få huset billigere enn prisantydning. For SET - ikke så lurt å dele «alt». Endret 2 timer siden av LivEinar 3
Angel75 Skrevet 2 timer siden #47256 Skrevet 2 timer siden LivEinar skrev (7 minutter siden): SET vil ikke snakke om salgssummen og det skjønner jeg godt. Hun kuppet i si tid huset 600.000 over takst, og solgte det tre år etter for 50.000 mindre enn enn det hun sjøl ga… Når hun i tillegg har investert (etter eget utsagn) både innvendig og utvendig for mange hundre tusen, kan hun umulig være særlig fornøyd med salget - 400.000 under prisantydninga på 11.7 mill. Likevel valgte hun å selge nå. Juli er en dårlig måned for boligsalg, og ingen vet om byderne ville være like interesserte å kjøpe i august. Dessuten har hun flere ganger flagget på snap med store bokstaver at hun var helt avhengig av å få solgt, de kunne ikke sitte med to hus. Alt dette var sikkert potensielle kjøpere fullt klar over - og at her ville det være mulig for et kupp - dvs å få huset billigere enn prisantydning. For SET - ikke så lurt å dele «alt». Vet du at kjøperne følger Sara på snap og at de har sett at hun har FLAGGET dette? Vet vi om Sara er misfornøyd med salget? Syns ikke hun virket misfornøyd når hun sa det var solgt. 1
LivEinar Skrevet 2 timer siden #47257 Skrevet 2 timer siden Angel75 skrev (5 minutter siden): Vet du at kjøperne følger Sara på snap og at de har sett at hun har FLAGGET dette? Vet vi om Sara er misfornøyd med salget? Syns ikke hun virket misfornøyd når hun sa det var solgt. Vet du at kjøperne ikke følger SET på nett og at de ikke har sett dette? Vet du at SET ikke er misfornøyd med salget? 3
Angel75 Skrevet 2 timer siden #47258 Skrevet 2 timer siden LivEinar skrev (13 minutter siden): Vet du at kjøperne ikke følger SET på nett og at de ikke har sett dette? Vet du at SET ikke er misfornøyd med salget? Jeg spør deg siden du tok opp det 🙂 Samme med salg av Careless, alle er ikke følgere. Eller alle som leser avisen vet hvem alle influencere er. Jeg forholder meg til hvordan Sara så ut når hun fortalte om salget 🙂 1
Nillani Skrevet 2 timer siden #47259 Skrevet 2 timer siden Angel75 skrev (1 time siden): Tror du ikke helsesykepleier kan jobben sin? Har aldri sagt at helsestasjon ikke kan jobben sin jeg.. jeg lurte på om hun har nevnt noe om tungebånd. Hun deler jo helt ukritisk om alt, men har ikke fått med meg det.
Angel75 Skrevet 1 time siden #47260 Skrevet 1 time siden Nillani skrev (11 minutter siden): Har aldri sagt at helsestasjon ikke kan jobben sin jeg.. jeg lurte på om hun har nevnt noe om tungebånd. Hun deler jo helt ukritisk om alt, men har ikke fått med meg det. Men du skriver lar ungen bli 4 uker før Sara gir henne mat. Altså, da hadde jo helsesykepleier grepet inn. De får oppfølging ig skylle vente til i dag med MME. Er ikke første gang i denne tråden man betviler at helsepersonell/helsevesenet ikke kan jobben sin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå