Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klink skrev (7 minutter siden):

Herlighet. Hvem vil ikke ha enerom?  

Alle vil ha enerom, men ikke alle som får ytre seg om det. 

• Liker 6
Skrevet
Angel75 skrev (Akkurat nå):

Alle vil ha enerom, men ikke alle som får ytre seg om det. 

Nei, det jo kynisk! 

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Nei, det jo kynisk! 

Det er kynisk.

Hun tenker ikke fem sekund på at det er mange andre fødende der som og vil ha enerom. Men sykehuset har åpenbart ikke nok til alle og Sara Emilie kan risikere å måtte dele.

Det er selvfølgelig kjipt, men Sara Emilie gir seg ikke med det og blåser dette opp i media når hun får tjangs til det - for hun sover best med V.

Ja vel. Hvem gjør ikke det? Altså med sin samboer eller støtteapparat?

Alle. Åpenbart.

Men problemet er ganske åpenbart. Det er ikke bare søvn som er problemet men planen til Sara Emilie om å eksponere tiden på sykehus til det ytterste for å tjene mest mulig penger på innhold. Det gjør de kun dersom de har enerom. Må de dele rom blir de garantert bedt om å legge bort mobilen og ikke filme andre. Noe som vil legge en ekstremt stor demper på inntektsmulighetene mens de ligger der.

Innhold. Klikk. Penger.

Kynisk.

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Det er kynisk.

Hun tenker ikke fem sekund på at det er mange andre fødende der som og vil ha enerom. Men sykehuset har åpenbart ikke nok til alle og Sara Emilie kan risikere å måtte dele.

Det er selvfølgelig kjipt, men Sara Emilie gir seg ikke med det og blåser dette opp i media når hun får tjangs til det - for hun sover best med V.

Alle. Åpenbart.

Men problemet er ganske åpenbart. Det er ikke bare søvn som er problemet men planen til Sara Emilie om å eksponere tiden på sykehus til det ytterste for å tjene mest mulig penger på innhold. Det gjør de kun dersom de har enerom. Må de dele rom blir de garantert bedt om å legge bort mobilen og ikke filme andre. Noe som vil legge en ekstremt stor demper på inntektsmulighetene mens de ligger der.

Innhold. Klikk. Penger.

Kynisk.

Veldig enig her. Jeg skal selv føde i sommer og selvfølgelig ønsker jeg også enerom men samtidig vil jeg heller at sykehuset skal prioritere førstegangsfødende med et enerom ovenfor meg som har født en gang før. Og mtp at sara har født 3 ganger før så er hun relativt dreven i gamet. 

Hun har melket denne fødselen nok allerede så om hun må ha noen timer etter fødsel hvor hun blir tvunget til å ta litt pause fra snap så er det kanskje den roen hun "trenger" 😅

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Ninaen skrev (1 time siden):

eller kan du ha delt det i SoMe? I offentlig innlegg, ha felles venner med en journalist osv.

Nix.. dette er en del år tilbake. Så jeg hadde ikke SoMe kanaler. Vi var 2 par som ble kontaktet 🙂

Skrevet

SET legger jevnlig ut kommentarer fra en som kalles Gry, kommentarene er ofte kritiske og spisse. Vi diskuterte for litt siden her om følgeren Gry var reell eller konstruert, og jeg mente SET sjøl hadde sagt noe om dette. Her er snappen, fra ca 10.mai. 

IMG_3866.jpeg

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (30 minutter siden):

Herlighet. Hvem vil ikke ha enerom?  

Ja alle vil så klart det.. men de burde bli tildelt de som trenger det. Ikke SE fordi hun vil..

• Liker 6
Skrevet
Snublefot62 skrev (16 minutter siden):

Det er kynisk.

Alle. Åpenbart.

Innhold. Klikk. Penger.

Kynisk.

Men jeg trodde A HUS hadde type pasienthotell? Om fødsel og alt har gått bra så får de rom der. Eller tar jeg feil?

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Men jeg trodde A HUS hadde type pasienthotell? Om fødsel og alt har gått bra så får de rom der. Eller tar jeg feil?

Det har de. 

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Absolutt ingen anelse. Men det er det som står at er en av tingene hun frykter.

• Liker 1
Skrevet
anonym-sørlending skrev (12 minutter siden):

Veldig enig her. Jeg skal selv føde i sommer og selvfølgelig ønsker jeg også enerom men samtidig vil jeg heller at sykehuset skal prioritere førstegangsfødende med et enerom ovenfor meg som har født en gang før. Og mtp at sara har født 3 ganger før så er hun relativt dreven i gamet. 

Hun har melket denne fødselen nok allerede så om hun må ha noen timer etter fødsel hvor hun blir tvunget til å ta litt pause fra snap så er det kanskje den roen hun "trenger" 😅

Dette 👆 Er så enig med deg.

Tenk om Sara kunne lært seg å tenke på andre enn seg selv for en gangs skyld. Som 4.gangs fødende bør det faktisk være en selvfølge at man stiller seg «bak i køen».

• Liker 8
Skrevet

Er det en ny business strategi fra Reme å vise frem barna nå? Først Nyhus, nå Therese og Sara. Av alt disse menneskene gjør, syns jeg det er mest kritikkverdig. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Vokteren skrev (Akkurat nå):

Er det en ny business strategi fra Reme å vise frem barna nå? Først Nyhus, nå Therese og Sara. Av alt disse menneskene gjør, syns jeg det er mest kritikkverdig. 

Det er litt påfallende ja at flere i Reme stallen begynner med det samtidig.

Og så forsvarer til Sara Emilie da. «Jeg har bestemt meg for å dele det jeg er komfortabel med».

Som om det gjør det greit bare hun er komfortabel med det.

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Og så forsvarer til Sara Emilie da. «Jeg har bestemt meg for å dele det jeg er komfortabel med».

Haha, ja det var tidenes argument fra Sara herself! 

• Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Litt FOR påfallende syns jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. &nbsp

Sol, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Vokteren skrev (33 minutter siden):

Enig, @Vokteren! Eksponering av barn er definitivt det mest alvorlige influenserne driver med!!!
Og nå synes det som om disse tre har samordnet tenkinga rundt det å vise fram barna, å skjule ansikt er ikke så nødvendig lenger. Dette er alvorlig… 🤔
SET har kjapt satt det ut i praksis, i dag har hun lagt ut flere filmer av yngstesønnen i ulike aktiviteter. 

Endret av LivEinar
  • Liker 6
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

De har barselhotell, men da jeg fødte der på denne tiden i fjor ble alle enerommene omgjort til dobbeltrom, fordi kapasiteten var sprengt. Det er sikkert ikke noe bedre i år.  

• Liker 3
Skrevet
Vokteren skrev (1 time siden):

Dette 👆 Er så enig med deg.

Tenk om Sara kunne lært seg å tenke på andre enn seg selv for en gangs skyld. Som 4.gangs fødende bør det faktisk være en selvfølge at man stiller seg «bak i køen».

Sara tenke på andre enn seg selv? 😂😂 

• Liker 4
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Absolutt ingen anelse. Men det er det som står at er en av tingene hun frykter.

Har noen i familien som har født der og de kom på pasienthotell etter fødsel. Der er det bare enerom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...