Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (7 timer siden):

Å i dag lå det babybilder av L ute med ansikt😔

Først har hun en lang monolog om dette for å forsvare seg selv. Deretter deler hun bilder ja. De tøyer grensene hele tiden, og motivasjonen er selvsagt (og kun) penger. At det ikke finnes et lovverk som verner om desse barna er for meg helt sykt 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (1 time siden):

Fordi det handler om uredelighet på hvem som har ansvar for tiltaket. Kommunen vet når hun overtok huset. Slik det skrives vil den gjengse befolkning tolke at tiltaket er gjort av tidligere eier/mer enn 3 år siden, og altså «ikke er SE sitt direkte ansvar». Det er uredelig å ikke ta ansvar for tiltak en selv har gjort, når man søker godkjenning i ettertid.

For Sara og forsvarerene er ikke slike ting så viktig. Fordi det er jo Dronning Sara Emilie må vite. MEN det er så viktig at alle andre er redelige og følger lover og regler til punkt og prikke. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (2 timer siden):

Fordi det handler om uredelighet på hvem som har ansvar for tiltaket. Kommunen vet når hun overtok huset. Slik det skrives vil den gjengse befolkning tolke at tiltaket er gjort av tidligere eier/mer enn 3 år siden, og altså «ikke er SE sitt direkte ansvar». Det er uredelig å ikke ta ansvar for tiltak en selv har gjort, når man søker godkjenning i ettertid.

Uansett hvordan det vris og vrenges på det så blir Sara ansvarlig. Er hennes hus.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (Akkurat nå):

Uansett hvordan det vris og vrenges på det så blir Sara ansvarlig. Er hennes hus.

Nettopp.

• Liker 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (48 minutter siden):

For Sara og forsvarerene er ikke slike ting så viktig. Fordi det er jo Dronning Sara Emilie må vite. MEN det er så viktig at alle andre er redelige og følger lover og regler til punkt og prikke. 

Du er igjen ute og sykler med dine tolkninger. Og prøver og lager en sannhet som ikke er sann. 

• Liker 2
Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

Først har hun en lang monolog om dette for å forsvare seg selv. Deretter deler hun bilder ja. De tøyer grensene hele tiden, og motivasjonen er selvsagt (og kun) penger. At det ikke finnes et lovverk som verner om desse barna er for meg helt sykt 

Når denne evig lange fødselen er over så kommer hun til å fronte barna, tjener jo masse penger på å gjøre det, stakkars barn.

• Liker 8
Skrevet
Angel75 skrev (34 minutter siden):

Du er igjen ute og sykler med dine tolkninger. Og prøver og lager en sannhet som ikke er sann. 

I hvilket annet forum leste du at noen skulle melde SE til kommunen?

• Liker 1
Skrevet
Angel75 skrev (33 minutter siden):

Jeg er mest spent på hvem som går under denne betegnelsen "forsvarerne". Er det ikke naturlig at man blir engasjert når det er noe man har interesse for og at man dermed melder seg inn mer enn å bare trykker på likerknappen? For meg virker dette som et forsøk på bruker debatt, som ikke er lov og "kritikerne" liker å anklage "fansen" for. For det er de som er her inne, enten fan eller kritiker... 🙃  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (36 minutter siden):

Neida, det prøver jeg ikke. Bare sier hvordan det er. Sara Emilie viser gang på gang at hun ikke trenger å holde seg til lover og regler. Men når andre gjør ting SE ikke synes er innafor blir de hengt ut på hennes SoMe. Det er ikke noe jeg finner på, det ser du når du følger SE på snap f.eks.

• Liker 8
Skrevet
arnoyb skrev (3 minutter siden):

Jeg er mest spent på hvem som går under denne betegnelsen "forsvarerne". Er det ikke naturlig at man blir engasjert når det er noe man har interesse for og at man dermed melder seg inn mer enn å bare trykker på likerknappen? For meg virker dette som et forsøk på bruker debatt, som ikke er lov og "kritikerne" liker å anklage "fansen" for. For det er de som er her inne, enten fan eller kritiker... 🙃  

Følte du deg truffet? Nevnte deg ikke, gjorde jeg vel? Det er mange som forsvarer SE. Og det er ikke bare inne her på KG. At du følte deg truffet må du nesten ta på din egen kappe. 

• Liker 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

I hvilket annet forum leste du at noen skulle melde SE til kommunen?

Er vel ikke lov å nevne andre forum men begynner på J. Der stod det at noen allerede hadde meldt henne til kommunen. Om det er sant eller ikke, vet man jo ikke. Samme som her i tråden.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Følte du deg truffet? Nevnte deg ikke, gjorde jeg vel? Det er mange som forsvarer SE. Og det er ikke bare inne her på KG. At du følte deg truffet må du nesten ta på din egen kappe. 

Nei. Men det plager meg at det er enten eller. Og slike kommentarer og benevnelser fordummer diskusjonen. Men du forventer vell egentlig ikke svar på denne kommentaren siden du selv svarer på den. Å kanskje du følte deg truffet siden du svarer på en kommentar som var til en annen bruker...

Endret av arnoyb
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

Neida, det prøver jeg ikke. Bare sier hvordan det er. Sara Emilie viser gang på gang at hun ikke trenger å holde seg til lover og regler. Men når andre gjør ting SE ikke synes er innafor blir de hengt ut på hennes SoMe. Det er ikke noe jeg finner på, det ser du når du følger SE på snap f.eks.

Det er kun din tolkning ikke noe annet. 

Her har hun holdt seg til loven, enda henger folk seg opp i formulering av ord. 

Jeg følger henne ikke slavisk på snap, men pga flere her inne så går jeg oftere inn og gir henne cash for å få sannheten. Ikke sladder via kritikere som prøver å formidle deler av noe hun forteller.

• Liker 1
Skrevet
arnoyb skrev (11 minutter siden):

Helt enig. Jeg ser ikke dette forsvaret som det snakkes om heller. Men det får "de" stå for.

Må være lov til å reagere når noen henger seg opp i små bagateller. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok -kan vi slutte med det ordtvistinga og brukerdebatten nå. 

• Liker 3
Annonse
Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Ok -kan vi slutte med det ordtvistinga og brukerdebatten nå. 

Du har rett, jeg burde overse brukere som starter brukerdebatt å ikke begi meg inn på det.

• Liker 1
Skrevet
Angel75 skrev (11 minutter siden):

Jeg følger henne ikke slavisk på snap, men pga flere her inne så går jeg oftere inn og gir henne cash for å få sannheten. Ikke sladder via kritikere som prøver å formidle deler av noe hun forteller.

Korleis meinar du SE har holdt seg til loven her?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

SE skuffer seg selv dag etter dag etter dag når ho enda ikke føder. Tror hun leter etter nye tegn hver dag og «nå skjer det kanskje» sammenligner de forrige svangerskapene i tillegg. Og våkner med enda større magen en hva hun hadde i går! 🙈 for meg ser ikke magen noe sunket ut, heller ikke endringer i ansikte. 🙈 selvom det heller ikke skjer med alle. Men nå må hun slutte å kjenne etter tegn , babyen kommer når den kommer. Er jo bare kjole og riesnakk der for tiden!

Jeg vet hvordan kynnere/masrier er. Jeg var selv plaget med det i 14 dager. Men visste godt hva som trigget mine, og at en god varm dusj hjalp på for å dempe de! 

• Liker 5
Skrevet

Jeg blir så forbauset over at gravide influensere ikke bruker pengene sine på skikkelig mat: Noen av de som er gravide nå viser at de spiser nesten kun ultraprosessert mat. Er det mangel på kunnskap? Det er ikke damer som er høyt utdannet men regner det som allmennkunnskap at spesielt når man er gravid påvirker maten man spiser barnets fremtidige helse. 

• Liker 10
Skrevet
Angel75 skrev (40 minutter siden):

Så hun søker ikke om f.eks vindu nå, som hun har påstått hun har søkt om før??? 

Bra du gir henne cash, det trenger hun.. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...