Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mamma53 skrev (6 minutter siden):

Når det var på det verste inatt klarte hun ikke å noe serlig å nå va det blitt stille. Tror ikke du følger med. Må bare ha noe stygt å si. At våksne folk sitter sånn å hakje på folk som gjør ting som er del av demmes jobb.🤯

Så så. Jeg og kan late som jeg har vondt hvis jeg vil, det er ikke så vanskelig. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Floriamint skrev (2 timer siden):

Bedrift der ungens liv blir solgt før fødsel🤬at noen forsvarer dette.

Barna blir ikke solgt da ho sier minimalt fra barna. Kun levere barna å på tur å hente barna å fikse bursdag osv.

• Liker 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Måtte google litt jeg. Står at modningsrier ikke kommer regelmessig, og blir ikke sterkere og sterkere.... slik SE påstår hennes rier gjorde i går. Teit, men jeg tviler litt på hvor vondt hun hadde i går. Er rart med det når man er vandt med løgn etter løgn fra den dama der.

Dette sier babyverden:

Hvis du har rier som ikke er så regelmessige og lange, kan de egentlig stoppe helt opp igjen, og begynne igjen senere. Da regner vi ikke at fødselen er helt i gang, men at riene gjør en viktig modningsjobb, og det er en helt avhengig av!

Er nok dette hun mener. Ikke uvanlig å kalle kynnerne/riene man har før fødsel for modningsrier. I alle fall i de termingrupper jeg har vært med i.

• Liker 4
Skrevet
Mamma53 skrev (6 minutter siden):

Barna blir ikke solgt da ho sier minimalt fra barna. Kun levere barna å på tur å hente barna å fikse bursdag osv.

Nei, ærlig talt! Dette kan du ikke mene seriøst? Noen her inne som vil fortelle det de vet om barna? 

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
Mamma53 skrev (8 minutter siden):

Outandabout skrev (1 minutt siden):

Nei, ærlig talt! Dette kan du ikke mene seriøst? Noen her inne som vil fortelle det de vet om barna? 

Jeg ble beskyldt for å ikke følge med, men tror kanskje noen mente seg selv 😂 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mamma53 skrev (9 minutter siden):

Du kan UMULIG ha fulgt med. Heromdagen kom en vanlig utlevering om nattas hendelser: Dia-alarmer på eldstemann, mareritt på jenta og detaljert om bleietrøbbel hos yngstemann…

Slik holder SET på konstant! Hun utleverer barna sine, får klikk og tjener penger!

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet
Mamma53 skrev (15 minutter siden):

Det må være dagens underslag. Kva med våkenetter både av alarmer og barn som hiv av seg bleie ++++++++++±+++++++++++++++++++++++++ ?

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
LivEinar skrev (6 minutter siden):

Du kan UMULIG ha fulgt med. Heromdagen kom en vanlig utlevering om nattas hendelser: Dia-alarmer på eldstemann, mareritt på jenta og detaljert om bleietrøbbel hos yngstemann…

Slik holder SET på konstant! Hun utleverer barna sine, får klikk og tjener penger!

Tror noen glemmer at hun 

1. Har 180.000 følgere dvs mennesker der ute som vet altfor mye om barna, dette vet ikke barna eller skjønner rekkevidden av. 
2. At hun ved å dele ting og historier rundt barna selvom hun ikke viser de eller viser hva fysisk hva som har skjedd, så husker folk det og klarer lage bilder i hode. Så når man ser barna hennes så er det hva hun har valgt å legge ut rundt og om de som folk vet om og tenker om barna når de ser de. Det er jo som regel ting og historier  som er forbeholdt aller nærmeste krets og helt nære personer for andre barn. 

Endret av GulleGull
  • Liker 6
Skrevet
Mamma53 skrev (44 minutter siden):

Er det mulig. Følger ikke dama men de få tingene jeg har sett og tråden her sier klart hva hun gjør . Håper inderlig det blir en ny debatt og de som styrer dette lande. Griper inn så alle disse ungene i disse hjemmene vil bli beskytta….Dette er ikke unger som vil finne minner fra barndommen hjemme men på nette. Der alle fikk med seg barndommen din.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Anonym_2024 skrev (1 time siden):

Ikke når man har født 3 ganger før heller? Spør for en venn 😌

Rier kan opptre veldig forskjellig fra fødsel til fødsel. Med yngste skjønte jeg ikke at jeg var i fødsel fordi jeg opplevde det som kynnere. Ved tidligere fødsel var jeg overhodet ikke i tvil om at det var rier jeg hadde. 

• Liker 2
Skrevet

Hun viser ikke bilder eller filmer barna, dermed lever hun i tro om at hun ikke utleverer dem.. hun skjermer dem tross alt for kamera! 🙄

• Liker 10
Skrevet
lin skrev (11 minutter siden):

Hun viser ikke bilder eller filmer barna, dermed lever hun i tro om at hun ikke utleverer dem.. hun skjermer dem tross alt for kamera! 🙄

Dette er en vanlig, men overhodet ikke holdbar influenser-unnskyldning! Dessuten har det ligget bilde av alle tre barna i et annet forum siden i sommer. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Mamma53 skrev (1 time siden):

Når det var på det verste inatt klarte hun ikke å noe serlig å nå va det blitt stille. Tror ikke du følger med. Må bare ha noe stygt å si. At våksne folk sitter sånn å hakje på folk som gjør ting som er del av demmes jobb.🤯

Helt merkelig å kritisere folk som er saklige i sin kritikk av hvordan influensere opererer. Fullstendig uforståelig at et «våksent» menneske forsvarer umoralen i dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
LivEinar skrev (12 minutter siden):

Dette er en vanlig, men overhodet ikke holdbar influenser-unnskyldning! Dessuten har det ligget bilde av alle tre barna i et annet forum siden i sommer. 

Unnskyld, men har noen tatt bilder av hennes barn og delt i et forum, eller har noen i familien delt bildet som senere har blitt delt i et forum? Begge deler er drøyt, men den første er det jo ikke direkte SE som har ansvar for

• Nyttig 1
Skrevet
Dupers skrev (4 minutter siden):

Unnskyld, men har noen tatt bilder av hennes barn og delt i et forum, eller har noen i familien delt bildet som senere har blitt delt i et forum? Begge deler er drøyt, men den første er det jo ikke direkte SE som har ansvar for

SE har bilder av barna sine bl.a på Facebook 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet
Dupers skrev (4 minutter siden):

Når SET har delt de i utg pkt på nett så er det jo disse tingene som kan skje. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Mamma53 skrev (1 time siden):

Så du mener hun ikke eksponerer sine barn?

• Liker 10
Skrevet
Mamma53 skrev (2 timer siden):

Lær deg å skrive som en «våksen».

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Dupers skrev (28 minutter siden):

Svar allerede gitt av en annen bruker. 

Endret av LivEinar
Skrevet
GulleGull skrev (1 time siden):

Når SET har delt de i utg pkt på nett så er det jo disse tingene som kan skje. 

Jeg trodde hun hadde fjerna bilder av barna på alt av offentlige profiler. Trodde også at hun var smart nok til å skjønne at hun ikke kan ha offentlig profil på Facebook om hun skal legge ut bilder av barna sine. (Vet hun pleide å legge ut mye av de eldste før hun forsto hvor ille det kan være, men trodde ikke det var noen bilder av ansiktet til yngste ute)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...