GulleGull Skrevet 18. mai #44721 Skrevet 18. mai Sol79 skrev (7 minutter siden): https://www.facebook.com/search/top/?q=budstikka Var ikke mange som er positive til denne skjorte i kommentarfeltet til Budstikka på facebook.. Denne var treffende: 9
kjærring Skrevet 18. mai #44722 Skrevet 18. mai Outandabout skrev (1 time siden): Jeg såg en av desse «bunadskjolene» på 17.mai. Overhørte to godt voksne damer som satt og observerte og pratet om denne kjolen. Ikke mange positive ord. Jeg så to , en vanlig og en av denne festkjolen. Gud bedre de var stygge i virkeligheten, og de damene som hadde på så ut som to potetsekker. Men sara har jo solgt de som et SÅ fint produkt for de som har ekstra på kroppen, men det er det kun om du har en kropp som sara. 4 5
Bibbi_ Skrevet 18. mai #44723 Skrevet 18. mai Nirie. skrev (24 minutter siden): Jeg valgte å gå i en av disse "støgge" careless kjolene i går. Jeg er høygravid og følte meg ganske flott, men takk for at du lar meg vite hvor "støgg" jeg egentlig var... Du er ikke støgg, kjolene til CL er støgge. Og ikke minst elendig kvalitet til en alt for dyr penge. Det finnes like kjoler på Temu og Shein til få hundrelapper. 14 2
HMK Skrevet 18. mai #44724 Skrevet 18. mai Kjolene ser ut som noe man ville hatt på som medlem av en streng sekt. 7 4
hvaduikkeser Skrevet 18. mai #44725 Skrevet 18. mai Nirie. skrev (1 time siden): Jeg valgte å gå i en av disse "støgge" careless kjolene i går. Jeg er høygravid og følte meg ganske flott, men takk for at du lar meg vite hvor "støgg" jeg egentlig var... 🙄 8
arnoyb Skrevet 18. mai #44726 Skrevet 18. mai Nirie. skrev (2 timer siden): Jeg valgte å gå i en av disse "støgge" careless kjolene i går. Jeg er høygravid og følte meg ganske flott, men takk for at du lar meg vite hvor "støgg" jeg egentlig var... Skinner igjennom hvem som egentlig er "støgg" når man må hevde seg med slike kommentarer å ikke bare kan akseptere at folk er forskjellig 🤷🏼♀️ 1 4
Anonym_2024 Skrevet 18. mai #44727 Skrevet 18. mai arnoyb skrev (5 minutter siden): Skinner igjennom hvem som egentlig er "støgg" når man må hevde seg med slike kommentarer å ikke bare kan akseptere at folk er forskjellig 🤷🏼♀️ Hva om man prøver å legge bort den nesegruse beundringen av Kina produserte varer med lav kvalitet, i et lite sekund? og faktisk leser hva folk skriver. Det er ingen som sier at noen er «støgge», men at kjoler fra Kina med dårlig kvaliteten er «støgge». Mange «støgge» kjoler på Temu og Shein også, folk ytrer sin mening om disse og det uten at folk føler seg krenket av av den grunn. 2 5
Bibbi_ Skrevet 18. mai #44728 Skrevet 18. mai (endret) Dette her er jo sykt!! 33 bh'er fra Careless hun skal selge. Mange i samme farge. Ikke kom her å si dette er normalt! Ikke rart Careless selger godt når gründeren har snurra så mange d*mme damer rundt lillefingeren sin. Skjermbilde fra kjøpe/selge på Facebook Endret 18. mai av Bibbi_ 11
frustrert solabu Skrevet 18. mai #44729 Skrevet 18. mai Bibbi_ skrev (På 14.5.2025 den 14.48): Haha, er det slik hun designer klærne ja 😂 Men det visste vel mange, de bare peller ut, gjør en liten forandring - sammen med følgerene selvfølgelig, slik at de føler de er med å lager dette rælet. Påstandene dine holder ikke vann.. eneste som er polyester på kjolene er innerkjolen. Resten av kjolene er viscose når det gjelder anna, og ada.. Belle flower er 75% viscose, 20% polyamid, og 5% polyester.. Så kansje forholde deg til fakta? 1
Bibbi_ Skrevet 18. mai #44730 Skrevet 18. mai frustrert solabu skrev (57 minutter siden): Påstandene dine holder ikke vann.. eneste som er polyester på kjolene er innerkjolen. Resten av kjolene er viscose når det gjelder anna, og ada.. Belle flower er 75% viscose, 20% polyamid, og 5% polyester.. Så kansje forholde deg til fakta? Vet ikke helt hvor jeg nevner Belle flower her jeg, eller hva den er laget av... Men Careless har da nok av kjoler i polyester. Kan godt vise skjermbilde av et lite utvalg. Bibbi_ skrev (På 14.5.2025 den 14.48): Haha, er det slik hun designer klærne ja 😂 Men det visste vel mange, de bare peller ut, gjør en liten forandring - sammen med følgerene selvfølgelig, slik at de føler de er med å lager dette rælet. Skjermbilder fra Careless 7 1
Katinkalille Skrevet 19. mai #44731 Skrevet 19. mai Nirie. skrev (9 timer siden): Jeg valgte å gå i en av disse "støgge" careless kjolene i går. Jeg er høygravid og følte meg ganske flott, men takk for at du lar meg vite hvor "støgg" jeg egentlig var... Ok,så at noen syns bunaden min er "støgg" så er jeg også automatisk "støgg"? Er jo ikke helt sånn det funker. Nå må folk slutte å føle seg så jævla krenka hele tiden! 21 1
arnoyb Skrevet 19. mai #44732 Skrevet 19. mai Katinkalille skrev (58 minutter siden): Ok,så at noen syns bunaden min er "støgg" så er jeg også automatisk "støgg"? Er jo ikke helt sånn det funker. Nå må folk slutte å føle seg så jævla krenka hele tiden! Evt kan folk lære seg at man ikke MÅ rope ut sin mening. Hva er vitsen med å sitte i et forum å rope ut å utbrodere hele tiden hvor støgg alt er. Ikke bli så jævla krenka over at noen liker det å bare la folk få ha sin smak. 6 2 4
Snublefot62 Skrevet 19. mai #44733 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (1 minutt siden): Evt kan folk lære seg at man ikke MÅ rope ut sin mening. Hva er vitsen med å sitte i et forum å rope ut å utbrodere hele tiden hvor støgg alt er. Ikke bli så jævla krenka over at noen liker det å bare la folk få ha sin smak. Evnt så må folk lære at selvtillit og trygghet kommer innenfra og ikke fra en syntetisk plastkjole som lyver på størrelsen produsert i et lavkostland. Tåler man ikke å høre hva andre synes om plaggene man går i bør man kanskje holde seg unna diskusjonstråder hvor «designeren» bak klærne, og klærne i seg selv, blir diskutert. 17
MøllersTran Skrevet 19. mai #44734 Skrevet 19. mai Bibbi_ skrev (7 timer siden): Dette her er jo sykt!! 33 bh'er fra Careless hun skal selge. Mange i samme farge. Ikke kom her å si dette er normalt! Ikke rart Careless selger godt når gründeren har snurra så mange d*mme damer rundt lillefingeren sin. Skjermbilde fra kjøpe/selge på Facebook Tror ikke jeg har hatt 33 bh’er til sammen i hele mitt liv jeg 😅 Hu her må jo ha handlet fra den bruktbutikken som ble nevnt her for en liten stund tilbake, også selger hun videre..? 16 2
Stargaze Skrevet 19. mai #44735 Skrevet 19. mai Anonym_2024 skrev (12 timer siden): En anonym følger igjen? Og hvis det er kun på Gjøvik de hilser på hverandre, er det da et community? Ja, de kjolene er jo helt Amish så det stemmer nok. Var i Oslo hele 17.mai. Så ikke en eneste en. 9
Stargaze Skrevet 19. mai #44736 Skrevet 19. mai Bibbi_ skrev (7 timer siden): Dette her er jo sykt!! 33 bh'er fra Careless hun skal selge. Mange i samme farge. Ikke kom her å si dette er normalt! Ikke rart Careless selger godt når gründeren har snurra så mange d*mme damer rundt lillefingeren sin. Skjermbilde fra kjøpe/selge på Facebook Hun skulle jo nå x antall salg. Alle må bidra… Ja, helt sykt 5
Dupers Skrevet 19. mai #44737 Skrevet 19. mai Bibbi_ skrev (6 timer siden): Vet ikke helt hvor jeg nevner Belle flower her jeg, eller hva den er laget av... Men Careless har da nok av kjoler i polyester. Kan godt vise skjermbilde av et lite utvalg. Skjermbilder fra Careless Har hun en kjole som heter Marit? Det passer jo bra for alle som synes kjolene ser litt amish ut. Det finnes mange flotte fine Mariter, men hovedvekt av de jeg kjenner til er reale kjerringer (ikke på alder, men på oppførsel) 1 2
arnoyb Skrevet 19. mai #44738 Skrevet 19. mai Snublefot62 skrev (1 time siden): Evnt så må folk lære at selvtillit og trygghet kommer innenfra og ikke fra en syntetisk plastkjole som lyver på størrelsen produsert i et lavkostland. Tåler man ikke å høre hva andre synes om plaggene man går i bør man kanskje holde seg unna diskusjonstråder hvor «designeren» bak klærne, og klærne i seg selv, blir diskutert. For noe tull. Tenker at mangel på selvtillit er hos de som sitter å utdyper hvor støgg noe er med hva fremmede har på kanskje sliter et hakk mer. Det er nå så å si at man ikke synes noe er fint, men å måtte lete etter de værste ord man kan finne, le av de som har en kjole man selv ikke liker, kalle folk for navere osv, da tenker jeg at man sliter litt med seg selv å det gjør nok omgivelsene også! Tåler man ikke andres mening uten å måtte latterliggjøre person, ikke produkt, da bør man kanskje holde seg unna diskusjonsforum, små barn og mennesker generelt. 7 2
arnoyb Skrevet 19. mai #44739 Skrevet 19. mai MøllersTran skrev (1 time siden): Tror ikke jeg har hatt 33 bh’er til sammen i hele mitt liv jeg 😅 Hu her må jo ha handlet fra den bruktbutikken som ble nevnt her for en liten stund tilbake, også selger hun videre..? Men hun bodde jo på Senja. Da må hun ha hatt seg en tur sørover og hamstra.
hvaduikkeser Skrevet 19. mai #44740 Skrevet 19. mai arnoyb skrev (2 minutter siden): For noe tull. Tenker at mangel på selvtillit er hos de som sitter å utdyper hvor støgg noe er med hva fremmede har på kanskje sliter et hakk mer. Det er nå så å si at man ikke synes noe er fint, men å måtte lete etter de værste ord man kan finne, le av de som har en kjole man selv ikke liker, kalle folk for navere osv, da tenker jeg at man sliter litt med seg selv å det gjør nok omgivelsene også! Tåler man ikke andres mening uten å måtte latterliggjøre person, ikke produkt, da bør man kanskje holde seg unna diskusjonsforum, små barn og mennesker generelt. Det er ikke opp til deg hvem som kan være inne på et diskusjonsforum. Heller ikke opp til deg hva folk skal mene. De kjolene er støgge. Min mening. Punktum. 3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå