Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja.

Har hun avsluttet samarbeidet med kondomeriet eller har de avsluttet med henne?

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Skal ikke alle de snappene med tilbakemeldinger fra følgere om hvor mange CL-kjoler de så på 17.mai merkes med egenreklame? 🤷🏻‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (36 minutter siden):

Tja.

Har hun avsluttet samarbeidet med kondomeriet eller har de avsluttet med henne?

Hun har såpass mange følgere og har skapt såpass med engasjement at jeg tviler på at de har avsluttet med henne

• Liker 4
Skrevet
K@tt skrev (17 minutter siden):

Skal ikke alle de snappene med tilbakemeldinger fra følgere om hvor mange CL-kjoler de så på 17.mai merkes med egenreklame? 🤷🏻‍♀️

Et community som hilser på hverandre. Jeg dauer🙄🤭😆

• Liker 4
Gjest LivEinar
Skrevet
Zooli skrev (3 minutter siden):

Jeg supplerer: 

IMG_3110.jpeg

Skrevet
LivEinar skrev (3 minutter siden):

Jeg supplerer: 

IMG_3110.jpeg

Gud, så kleint. Har ikke sett noen med de stygge kjolene jeg.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
LivEinar skrev (6 minutter siden):

Jeg supplerer: 

IMG_3110.jpeg

Ganske åpenbart at fritidstilbudet og kulturtilbudet i Gjøvik kommune trenger en gjennomgang av kommunen. Dette er bare trist.

• Liker 14
Skrevet
LivEinar skrev (5 minutter siden):

Jeg supplerer: 

IMG_3110.jpeg

En anonym følger igjen? Og hvis det er kun på Gjøvik de hilser på hverandre, er det da et community? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Dupers skrev (16 minutter siden):

Hun har såpass mange følgere og har skapt såpass med engasjement at jeg tviler på at de har avsluttet med henne

Ville ikke vært for sikker på det. All engasjement er ikke bare positivt. Det er heldigvis noe samarbeidspartnere har begynt å erfare. Som for eks Foto Knutsen for litt siden.

Sara Emilie er en av de som er laus kanon.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym_2024 skrev (12 minutter siden):

En anonym følger igjen? Og hvis det er kun på Gjøvik de hilser på hverandre, er det da et community? 

Det har blitt sagt før at de hilser på hverandre. Det jeg synes er gøy er at de som går i CL alltid virker litt overlegne når jeg ser de på gata, så forstår ikke helt denne hilse greia. Jeg har et par kjoler fra CL, og det værste jeg kunne tenkt meg er at ukjente hilser på meg

• Liker 3
Skrevet
hvaduikkeser skrev (27 minutter siden):

Gud, så kleint. Har ikke sett noen med de stygge kjolene jeg.

Jeg såg en av desse «bunadskjolene» på 17.mai. Overhørte to godt voksne damer som satt og observerte og pratet om denne kjolen. Ikke mange positive ord. 

• Liker 7
Skrevet
LivEinar skrev (2 timer siden):

Det stemmer, var noe snakk om det samarbeidet. 
Da  jo SET ha gjort seg noen tanker om hva som var feil å dele om sexlivet pga barna blei eldre. 
Og da forstår jeg ikke hvorfor hun syns det er greit  å dele alle disse kleine detaljene?
Er det fordi graviditet er inkludert???

Hjelper jo ikke å kutte ut samarbeid med Kondomeriet når det fullt kjør på Snapchat om sex,samliv og gledesdråper fra V🤔

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
elskersommer skrev (15 minutter siden):

Hjelper jo ikke å kutte ut samarbeid med Kondomeriet når det fullt kjør på Snapchat om sex,samliv og gledesdråper fra V🤔

Og håndmelking.

• Liker 8
Skrevet
Zooli skrev (1 time siden):

Jepp, glad jeg ikke har CL-kjole for hvis helt fremmede mennesker hadde begynt å hilse på meg på gata tror jeg at jeg hadde freaket ut... 😅

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Outandabout skrev (52 minutter siden):

Jeg såg en av desse «bunadskjolene» på 17.mai. Overhørte to godt voksne damer som satt og observerte og pratet om denne kjolen. Ikke mange positive ord. 

Det vil jeg tro. De er støgge.

• Liker 6
Skrevet
LivEinar skrev (1 time siden):

Jeg supplerer: 

IMG_3110.jpeg

Unnskyld meg, men; LOL dette MÅ jo være tull😂 Nå har det bikka helt over🙊 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå er folk lei av kynner og riesnap! 😆 SET må ro seg unna med ting hun sagt hver kveld i 14 dager! Dette er vel bare for å holde seertallet oppe tenker jeg, at ting skal føles spennende! 

• Liker 5
Skrevet
hvaduikkeser skrev (16 minutter siden):

Det vil jeg tro. De er støgge.

Jeg valgte å gå i en av disse "støgge" careless kjolene i går. Jeg er høygravid og følte meg ganske flott, men takk for at du lar meg vite hvor "støgg" jeg egentlig var...

• Liker 5
  • Hjerte 4
Skrevet
LivEinar skrev (1 time siden):

Jeg supplerer: 

IMG_3110.jpeg

😂😂 Nå lo jeg faktisk så høyt at familien min lurte på om jeg hadde det bra 😂 Hilser på hverandre 😂😂 Faen, de er klin gærne 🙈

• Liker 13
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...