Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Er ikke sikkert du får så godt svar her inne på om andre har opplevd det det samme. For flesteparten her unngår og kjøpe varer på careless. Men kan jo være noen har forsøkt de.

Jeg har faktisk prøvd bh derfra 1 gang fordi jeg kjøpte den av en venninne men den passer overhode ikke meg med store bryster og stor overkropp. Fikk ikke plass til brystene i Cup 😔De skviset seg sammeen og var helt merkelig. 

Jeg har stor cup , medium overkropp og for meg finnes det ikke bedre bh'er frem til de blir ødelagt.. og nå har det skjedd på samtlige.. jeg mener en bh som brukes hver tredje/fjerde dag burde holde lengre enn i et år

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Puppenlun skrev (2 minutter siden):

Jeg har stor cup , medium overkropp og for meg finnes det ikke bedre bh'er frem til de blir ødelagt.. og nå har det skjedd på samtlige.. jeg mener en bh som brukes hver tredje/fjerde dag burde holde lengre enn i et år

Har som flere her skriver lest om en del dårlig kvalitet og produksjonsfeil på tøyet til Careless. Synes du skal prøve å finne deg BH andre steder. Careless tåler ikke ærlige tilbakemeldinger som ikke er ros, og det er synd. Så dyrt undertøyet til Careless er , så burde det holde mye lenger. Jeg kjøper kun på Hennes, har BH'er som er flere år gamle, og koster da en brøkdel av Careless sine. 

• Liker 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Har som flere her skriver lest om en del dårlig kvalitet og produksjonsfeil på tøyet til Careless. Synes du skal prøve å finne deg BH andre steder. Careless tåler ikke ærlige tilbakemeldinger som ikke er ros, og det er synd. Så dyrt undertøyet til Careless er , så burde det holde mye lenger. Jeg kjøper kun på Hennes, har BH'er som er flere år gamle, og koster da en brøkdel av Careless sine. 

Hvilken bh sverger du til på hennes?🤭🙈

Skrevet
Puppenlun skrev (7 timer siden):

Er det bare mine bh`er som blir ødelagt med en gang, på facebooksiden blir innleggene mine bare slettet. 
men den gummistroppen inni skulderstroppen ryker på alle BH-ene mine, jeg har nå 5 bh`er dette har skjedd med.

nå skulle jeg bruke bikinitoppen min i går hadde den på, og da datt skuldertoppen helt av, og den har aldri vært i vann!

jeg synes bh´ene er knallgode, men at kvaliteten er elendig.

er det fler med samme erfaring?

Hvorfor gidder du å kjøpe en dårlig vare fem ganger? Og attpåtil syr og justerer på den 😅

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Ane Rikke skrev (4 timer siden):

Hvorfor gidder du å kjøpe en dårlig vare fem ganger? Og attpåtil syr og justerer på den 😅

Jeg kjøpte først en, så kjøpte jeg en haug til, så bikini på kort tid, nå i vår har alle røket, det er favoritt bh`ene mine, så jeg ville ta vare på de, og sy de, men nå må jeg finne en ny favorittby, som ikke blir ødelagt på kort tid…

• Liker 1
Skrevet
LivEinar skrev (6 timer siden):

Interessant debatt om bunadsbluser.
Sandra Lyng svarer uten å drite ut kritiske stemmer. 
Her har SET noe å lære… 😉

https://www.minmote.no/mote/a/3Mb2Q0/kritiserer-sandra-lyngs-plastbluse?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row2_pos1&utm_medium=dre-6823acd0c504581742ef52ce

Veldig bra. Det jeg stusser på er at det nevnes at Lyng ikke designet desse mtp bunad. Hun har på IG flere innlegg ute ved lansering der hun har på bunad og skjorta. Merkelig at de passer til bunaden alle tre fargene? 🤣 

Men er Lyngwear også under Reme? 
For…. Money talks…. 

Og, jeg syns det er tullete at man skal bli kalt bunadspoliti hvis man har mening om bunad. Syns influencere er kjappe til å komme med slike begrep. Mammapoliti, hundepoliti, og nå bunadspoliti. 
Strategisk? 

• Liker 8
Skrevet

Ser ikke ut som noen av skjortene til SET er utsolgt, så her har de nok gått på en smell med valg av farger/mønster.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Inga-pinga skrev (1 time siden):

Ser ikke ut som noen av skjortene til SET er utsolgt, så her har de nok gått på en smell med valg av farger/mønster.

Folk må selvfølgelig få ha på seg hva de vil for min del, men jeg tenker jo mitt når jeg ser folk bruke noe sånn til bunad, jeg gjør jo det. 
Disse skjortene passer IKKE til bunad, tvert imot så ødelegger de hele greia med å eie et sånn staselig plagg. Hvis man absolutt må handle av SE for å støtte prosjekt 25 millioners hus, så bruk heller skjortene til jeans. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest LivEinar
Skrevet (endret)

Slik foregår tydeligvis «designer»prosessen… Det er henta hjem en del vareprøver fra Kina, disse gjennomgås og man kan velge mellom noen alternative stoffer og farger. Det går tydeligvis også an å gjøre enkle justeringer som lengde, vidde o.l. i ettertid. For mange endringer vil selvfølgelig øke prisen, så her er det en hårfin balansegang. 

IMG_2727.jpeg

IMG_2730.jpeg

Endret av LivEinar
Skrevet

Altså, det er ikke rart dama har lagt på seg 50kg i svangerskapet når man ser hva hun spiser.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Så godt å se at noen tørr å si hva de mener om disse fast fashion influenserene. Selv om det er bunadskjortene til Sandra Lyng stykket på tv2.no handler om, gjelder dette også alle polyester kjolene til Sara Emilie. Billig, ræva kvalitet de i tillegg selger til en dyr penge. 

Skjermbilde fra tv.2 no

Screenshot_20250514_143814_Facebook.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
LivEinar skrev (3 timer siden):

Slik foregår tydeligvis «designer»prosessen… Det er henta hjem en del vareprøver fra Kina, disse gjennomgås og man kan velge mellom noen alternative stoffer og farger. Det går tydeligvis også an å gjøre enkle justeringer som lengde, vidde o.l. i ettertid. For mange endringer vil selvfølgelig øke prisen, så her er det en hårfin balansegang. 

IMG_2727.jpeg

IMG_2730.jpeg

Haha, er det slik hun designer klærne ja 😂 Men det visste vel mange, de bare peller ut, gjør en liten forandring - sammen med følgerene selvfølgelig, slik at de føler de er med å lager dette rælet. 

• Liker 4
Gjest LivEinar
Skrevet
Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Haha, er det slik hun designer klærne ja 😂 Men det visste vel mange, de bare peller ut, gjør en liten forandring - sammen med følgerene selvfølgelig, slik at de føler de er med å lager dette rælet. 

Som slike spørsmål som dette, helt i det blå hva følgerne reelt svarer og hvor mange som responser. Ingen kan si noe sikkert om man tar hensyn til respons fra følgerne eller ikke. Det viktigste er å skape en følelse (og illusjon) av «vi» og «oss». 

IMG_2733.jpeg

Skrevet
LivEinar skrev (3 minutter siden):

Som slike spørsmål som dette, helt i det blå hva følgerne reelt svarer og hvor mange som responser. Ingen kan si noe sikkert om man tar hensyn til respons fra følgerne eller ikke. Det viktigste er å skape en følelse (og illusjon) av «vi» og «oss». 

IMG_2733.jpeg

Har tilgode å se at særlig mange tar tommel ned på slike ting influensere spørr om -uansett hvor dumt det er😅 Så det er jo kun for å grønnvaske og gi utrykk for at det er ett «behov» der ute og for å skape engasjement på kanalen. Alt det man selger på Careless kan man jo få i andre nettbutikker -er jo ikke unikt på noe vis. Eneste som er unikt er vel den str tabellen som er forskjellig fra gang til gang😂 Mulig puffermer er ett slags image eller varemerke de tviholder på, men det er jo ikke pent på ytterjakker jfr bildet med kåpen, min menig det altså.

• Liker 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (30 minutter siden):

Så godt å se at noen tørr å si hva de mener om disse fast fashion influenserene. Selv om det er bunadskjortene til Sandra Lyng stykket på tv2.no handler om, gjelder dette også alle polyester kjolene til Sara Emilie. Billig, ræva kvalitet de i tillegg selger til en dyr penge. 

Skjermbilde fra tv.2 no

Screenshot_20250514_143814_Facebook.jpg

Helt spot on det Ingrid sier der.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
LivEinar skrev (5 timer siden):

IMG_2727.jpeg

IMG_2730.jpeg

Husk at Sara har «verdens beste designer». Sitat Sara på snap.

Tror ikke verdens beste designer driver sånne prosesser 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Anonym_2024
Skrevet
Ikkekokkendin skrev (6 timer siden):

Altså, det er ikke rart dama har lagt på seg 50kg i svangerskapet når man ser hva hun spiser.

Kan vi bare holde oss for gode til å kommentere kropp og vekt til en gravid kvinne? Det er så mye å ta tak i når det gjelder CareLess og Sara, så sant hun ikke selger en historie om hennes sunne svangerskap med stort inntak av frukt og grønt så kan vi bare droppe å diskutere dette? 

Gjest Anonym_2024
Skrevet
LivEinar skrev (9 timer siden):

IMG_2727.jpeg

IMG_2730.jpeg

Den røde kjolen har de allerede vist frem en vareprøve av i grønn. Og det var ikke pent. CareLess ser ut til å gå for enda lavere kvalitet enn de har hatt tidligere. Det blir kanskje slik når man produserer alt i Kina? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...