Dupers Skrevet 19 timer siden #44281 Del Skrevet 19 timer siden Tessa12 skrev (6 minutter siden): Det er vel ikke tre helgedager? Og det er 5 virkedager Det blir vel 6 virkedager fredag-fredag? Men i store deler av Norge kommer posten annenhver dag, så om de skulle blitt sendt til min kommune hadde de nok ikke kommet frem i tide. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 19 timer siden #44282 Del Skrevet 19 timer siden Dupers skrev (3 minutter siden): Det blir vel 6 virkedager fredag-fredag? Men i store deler av Norge kommer posten annenhver dag, så om de skulle blitt sendt til min kommune hadde de nok ikke kommet frem i tide. Her leveres i hvert fall pakker hver dag på posten, helthejm og PostNord, helthjem har lørdag også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 19 timer siden #44283 Del Skrevet 19 timer siden Tessa12 skrev (2 minutter siden): Her leveres i hvert fall pakker hver dag på posten, helthejm og PostNord, helthjem har lørdag også. Men ikke på lørdag 17.mai, vel? 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 19 timer siden #44284 Del Skrevet 19 timer siden LivEinar skrev (Akkurat nå): Men ikke på lørdag 17.mai, vel? 😉 No no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 19 timer siden #44285 Del Skrevet 19 timer siden Tessa12 skrev (Akkurat nå): Her leveres i hvert fall pakker hver dag på posten, helthejm og PostNord, helthjem har lørdag også. Helthjem leverer ikke helt hjem her jeg bor😆 posten leveres etter postnummer. Så om vi har levering mandag onsdag fredag kan de gå til uke. Da må pakken være i Trondheim senest onsdag, så den blir sendt videre til mitt nærmeste postmottak på torsdag og den må være liten nok til postkassa. Om den er for stor for postkassa kommer den til butikk første virkedag etter. Er det levering tirsdag og torsdag til uka så må den være i Trondheim senest tirsdag for at den skal kunne komme frem, det kan bli litt lite tid. Og jeg bor i midtnorge, ser for meg at dette blir enda travlere tid nordover 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19 timer siden #44286 Del Skrevet 19 timer siden Tessa12 skrev (4 minutter siden): Her leveres i hvert fall pakker hver dag på posten, helthejm og PostNord, helthjem har lørdag også. Post-i-butikk leveres hver dag, men levering i postkasse ved Posten følger vel postombæringen? (Spør altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 19 timer siden #44287 Del Skrevet 19 timer siden Ninaen skrev (2 minutter siden): Post-i-butikk leveres hver dag, men levering i postkasse ved Posten følger vel postombæringen? (Spør altså) Her følger alt postkoden. Får postkoden post på mandag leveres også post i butikk på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 19 timer siden #44288 Del Skrevet 19 timer siden Dupers skrev (7 minutter siden): Helthjem leverer ikke helt hjem her jeg bor😆 posten leveres etter postnummer. Så om vi har levering mandag onsdag fredag kan de gå til uke. Da må pakken være i Trondheim senest onsdag, så den blir sendt videre til mitt nærmeste postmottak på torsdag og den må være liten nok til postkassa. Om den er for stor for postkassa kommer den til butikk første virkedag etter. Er det levering tirsdag og torsdag til uka så må den være i Trondheim senest tirsdag for at den skal kunne komme frem, det kan bli litt lite tid. Og jeg bor i midtnorge, ser for meg at dette blir enda travlere tid nordover Her leverer helthjem hver dag. Ellers har vi selvfølgelig vanlig postombæring 2 og 3 dager i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 19 timer siden #44289 Del Skrevet 19 timer siden Ninaen skrev (9 minutter siden): Post-i-butikk leveres hver dag, men levering i postkasse ved Posten følger vel postombæringen? (Spør altså) Stemmer, her i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19 timer siden #44290 Del Skrevet 19 timer siden Dupers skrev (5 minutter siden): Her følger alt postkoden. Får postkoden post på mandag leveres også post i butikk på mandag. Er kanskje forskjell på hvor sentralt man bor? Her får jeg som sagt PiB uavhengig av postombæring (selvsagt noe annet hvis det er noe som ikke får plass i postkassa og blir sendt til PiB) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19 timer siden #44291 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Tessa12 skrev (33 minutter siden): Det er vel ikke tre helgedager? Og det er 5 virkedager Lørdag 10 mai,søndag 11 mai og lørdag 17 mai er helgedager.. også er det faktisk 6 hverdager. Men da MÅ pakken sendes fredag... Å da må man ikke bestille frakt som gjør att den kommer i postkassa. Endret 19 timer siden av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 19 timer siden #44292 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Vi kan vel konkludere med at det er noe dristig av SET/CL å garantere levering over hele landet, nord - sør - øst - vest, innen fredag 16.mai… 😅 Endret 19 timer siden av LivEinar 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19 timer siden #44293 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Tessa12 skrev (2 timer siden): Her leveres i hvert fall pakker hver dag på posten, helthejm og PostNord, helthjem har lørdag også. Posten får levering til post i butikk hver dag.. det gjør også post Nord. Men vi får ikke levert noe annet enn posten i kassa eller på døra Endret 17 timer siden av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19 timer siden #44294 Del Skrevet 19 timer siden LivEinar skrev (3 minutter siden): Vi kan vel konkludere med at det er noe dristig av SET/CL å garantere levering over hele landet, nord - sør - øst - vest, innen fredag 16.mai… 😅 Som jeg skrev i sta.. bor en på Østlandet så kan det gå men bor du i indre troms så er jeg skeptisk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 18 timer siden #44295 Del Skrevet 18 timer siden (endret) elskersommer skrev (17 minutter siden): Posten får levering til post i. Utkikk hver dag.. det gjør også post Nord. Men vi får ikke levert noe annet enn posten i kassa eller på døra Mente åpenbart post i butikk da jeg skriver på posten, helthjem leverer hver dag i kasse eller på dør. Nå vet ikke jeg hva slags alternativer CL har på frakt da. Endret 18 timer siden av Tessa12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18 timer siden #44296 Del Skrevet 18 timer siden Tessa12 skrev (41 minutter siden): Det er vel ikke tre helgedager? Og det er 5 virkedager Om slippet er på torsdag så blir de sendt på fredag. Så har du helgedag lørdag og søndag og lørdag den 17. Så pakkene må klare å komme til mottaker på fire, maks fem, virkedager for at det skal være god margin. Fredag er før den 17, men det er ikke god margin. Ut fra innlegget vet de ikke hvor vedkommende bor. Eller hvilket leveringsalternativ de har tenkt å velge. Så de kan bo helt nord ved russergrensa, eller i Sinsenkrysset. Tidsforskjellen er stor. I tillegg vet de ikke om de bruker Helthjem der, PostNord, Posten til hentested eller i postkassen. Forskjellen er fra å ikke kunne levere til at det ikke kan leveres fredag men må vente til levering av pakker/post første virkedag etter 17 mai. Altså helt umulig og urimelig å gi løfter på noe sånt. Det de kunne ha sagt var at alle pakker blir levert senest fredag, og velger en posten med pakke til hentested så vil pakken være der normalt innen XX innenfor postnr 1234 og innen YY for resten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17 timer siden #44297 Del Skrevet 17 timer siden Snublefot62 skrev (28 minutter siden): Om slippet er på torsdag så blir de sendt på fredag. Så har du helgedag lørdag og søndag og lørdag den 17. Så pakkene må klare å komme til mottaker på fire, maks fem, virkedager for at det skal være god margin. Fredag er før den 17, men det er ikke god margin. Ut fra innlegget vet de ikke hvor vedkommende bor. Eller hvilket leveringsalternativ de har tenkt å velge. Så de kan bo helt nord ved russergrensa, eller i Sinsenkrysset. Tidsforskjellen er stor. I tillegg vet de ikke om de bruker Helthjem der, PostNord, Posten til hentested eller i postkassen. Forskjellen er fra å ikke kunne levere til at det ikke kan leveres fredag men må vente til levering av pakker/post første virkedag etter 17 mai. Altså helt umulig og urimelig å gi løfter på noe sånt. Det de kunne ha sagt var at alle pakker blir levert senest fredag, og velger en posten med pakke til hentested så vil pakken være der normalt innen XX innenfor postnr 1234 og innen YY for resten. Helt enig i at den lovnaden er helt på jordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 17 timer siden #44298 Del Skrevet 17 timer siden Men, om kundene ikke får skjortene sine til 17.mai, så kommer det noen tårer fra «gründeren» og alt er vel og bra igjen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17 timer siden #44299 Del Skrevet 17 timer siden Altså er det noen som tror de skjortene kommer frem til 17.mai?? 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16 timer siden #44300 Del Skrevet 16 timer siden Isola2 skrev (24 minutter siden): Altså er det noen som tror de skjortene kommer frem til 17.mai?? 🤣 Ja.. SE sier de kommer i GOD TID før 17 mai🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå